|
Пән мұғалімі: |
Ерубаева Айгуль Галымжановна |
||||||||||||||||||||
|
Сыныбы: |
5 «ә» сынып |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Пайыз |
||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
5.1.1.16 пайыз ұғымын меңгеру; 5.1.2.33 бөлшекті пайызға және пайызды бөлшекке айналдыру ;. |
||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты: |
Барлық оқушылар: Оқушыларға санның пайызын табуға есептер шығарту Санның пайызын табу тәсілін біледі. Есептердегі қателерді түзетеді. Оқушылардың басым бөлігі Пайыз, оның мағынасы туралы мағлұмат алады. Есептер шығару дағдыларын қалыптастырады Кейбір оқушылар: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, өз бетінше еңбектену, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызуғушылығын ояту, оқушылардың құзыреттерін қалыптастыру. |
||||||||||||||||||||
|
Керекті жабдықтар: |
Стикер, флипчарт, ресурс парақтары, жұмыс дәптері, маршрут карта, микрокалькулятор, youtube.com сайтынан процент туралы видеороликтер |
||||||||||||||||||||
|
Сабақ жоспары |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңдері |
Жоспарланған жұмыс |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||
|
Кіріспе Сабақтың басы(2-5 минут) |
Ұйымдастыру (1-3 мин) Топқа бөлу (Әріптерден сөздер құрау, пайыз, сентум, бөлшек, сандар) Үй тапсырмасы Стикердегі диалог әдісін қолданамын.
|
Қосымша сұрақтар Сұрақтар арқылы жауаптарын табады. Диалог арқылы үй тапсырмасын бекітеді. |
|||||||||||||||||||
|
|
Миға шабуыл сұрақтар: 1) Пайыз дегеніміз не? 2) Пайыз не үшін қажет? 3) Санның пайызын қалай қалай табамыз? 4) Санның пайызын табу өмірде керек пе? |
Оқушылар сұраққа жауап беру арқылы өткен тақырыпты еске түсіреді. Сабақтың мақсат – міндеттерін айтады. |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы (6-40 минут) |
«Ойлан.Жұптас.Бөліс» №1291
№1294 (Микрокалькуляторда орындау) №1300 2,5*60/100 =1.5 (Су) 2.5*19/100=0.475 (Сарымай) 1,5+0,475=1.975 2.5-1.975=0.525 (қант) Есеп шығарады. Пайыздың пайдасы? Берілген есептерді ауызша есептеп табу.
№2 Есептің қатесін түзет: Үш сан қосылды. Бірінші сан қосындының 25%-ын ,екіншісі 35%-ын құрайды. Егер үшінші сан екіншіден 2,1 –ге артық болса, осы сандарды тап. Шешуі: Айталық, сандардың қосындысы х болсын. Онда, 1 – сан 0,25х 2-сан 0,35х 3 –сан 0,35х+2,1 0,25х+0,35х+(0,35х+2,1)=х x=4,2
Кеңейтілген тапсырма: 90л мұнайда 10% қышқыл бар,. Қышқылдың концентрациясы 5% болу үшін қанша таза мұнай қосу керек? Шешуі: 90*10/100=9қышқыл бар. Х литр таза мұнай қоссақ : 9=(90+x)*5/100 180=x+90 x=90л таз мұнай қосу керек.
№2 Есептің қатесін түзет: Үш сан қосылды. Бірінші сан қосындының 25%-ын ,екіншісі 35%-ын құрайды. Егер үшінші сан екіншіден 2,1 –ге артық болса, осы сандарды тап. Шешуі: Айталық, сандардың қосындысы х болсын. Онда, 1 – сан 0,25х 2-сан 0,35х 3 –сан 0,35х+2,1 0,25х+0,35х+(0,35х+2,1)=х x=4,2 |
Топтар оқулықпен жұмыстанады. Жұпта сыни ойлау тапсырмасына арнайы есептер Кеңейтілген тапсырма, дарынды және талантты оқушыларға тапсырмалар беру қосымша Қате есептер беріп, қатесін түзетеді.
|
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы( 41-45мин) Үйге тапсырма: |
Сабақты аяқтау. «5 сұрақ» Стикерде жазылған 5 сөзге сұрақ қою арқылы ия жоқ деген жауап алады. Кері байланыс:
№1292,1297 |
Сабақты стикердегі сөздер арқылы қорытындылайды. Кері байланыста кестені сәйкестендіріп, тақырыпты қалайша меңгергендерін көрсетеді. |
|||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
|
|
Қорытындылау |
Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе? 2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды? |
|
|
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді? 1. 2. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Пайыз.Бөлшекті пайызға және пайызды бөлшекке айналдыру.
Пайыз.Бөлшекті пайызға және пайызды бөлшекке айналдыру.
|
Пән мұғалімі: |
Ерубаева Айгуль Галымжановна |
||||||||||||||||||||
|
Сыныбы: |
5 «ә» сынып |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Пайыз |
||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
5.1.1.16 пайыз ұғымын меңгеру; 5.1.2.33 бөлшекті пайызға және пайызды бөлшекке айналдыру ;. |
||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты: |
Барлық оқушылар: Оқушыларға санның пайызын табуға есептер шығарту Санның пайызын табу тәсілін біледі. Есептердегі қателерді түзетеді. Оқушылардың басым бөлігі Пайыз, оның мағынасы туралы мағлұмат алады. Есептер шығару дағдыларын қалыптастырады Кейбір оқушылар: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, өз бетінше еңбектену, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызуғушылығын ояту, оқушылардың құзыреттерін қалыптастыру. |
||||||||||||||||||||
|
Керекті жабдықтар: |
Стикер, флипчарт, ресурс парақтары, жұмыс дәптері, маршрут карта, микрокалькулятор, youtube.com сайтынан процент туралы видеороликтер |
||||||||||||||||||||
|
Сабақ жоспары |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңдері |
Жоспарланған жұмыс |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||
|
Кіріспе Сабақтың басы(2-5 минут) |
Ұйымдастыру (1-3 мин) Топқа бөлу (Әріптерден сөздер құрау, пайыз, сентум, бөлшек, сандар) Үй тапсырмасы Стикердегі диалог әдісін қолданамын.
|
Қосымша сұрақтар Сұрақтар арқылы жауаптарын табады. Диалог арқылы үй тапсырмасын бекітеді. |
|||||||||||||||||||
|
|
Миға шабуыл сұрақтар: 1) Пайыз дегеніміз не? 2) Пайыз не үшін қажет? 3) Санның пайызын қалай қалай табамыз? 4) Санның пайызын табу өмірде керек пе? |
Оқушылар сұраққа жауап беру арқылы өткен тақырыпты еске түсіреді. Сабақтың мақсат – міндеттерін айтады. |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы (6-40 минут) |
«Ойлан.Жұптас.Бөліс» №1291
№1294 (Микрокалькуляторда орындау) №1300 2,5*60/100 =1.5 (Су) 2.5*19/100=0.475 (Сарымай) 1,5+0,475=1.975 2.5-1.975=0.525 (қант) Есеп шығарады. Пайыздың пайдасы? Берілген есептерді ауызша есептеп табу.
№2 Есептің қатесін түзет: Үш сан қосылды. Бірінші сан қосындының 25%-ын ,екіншісі 35%-ын құрайды. Егер үшінші сан екіншіден 2,1 –ге артық болса, осы сандарды тап. Шешуі: Айталық, сандардың қосындысы х болсын. Онда, 1 – сан 0,25х 2-сан 0,35х 3 –сан 0,35х+2,1 0,25х+0,35х+(0,35х+2,1)=х x=4,2
Кеңейтілген тапсырма: 90л мұнайда 10% қышқыл бар,. Қышқылдың концентрациясы 5% болу үшін қанша таза мұнай қосу керек? Шешуі: 90*10/100=9қышқыл бар. Х литр таза мұнай қоссақ : 9=(90+x)*5/100 180=x+90 x=90л таз мұнай қосу керек.
№2 Есептің қатесін түзет: Үш сан қосылды. Бірінші сан қосындының 25%-ын ,екіншісі 35%-ын құрайды. Егер үшінші сан екіншіден 2,1 –ге артық болса, осы сандарды тап. Шешуі: Айталық, сандардың қосындысы х болсын. Онда, 1 – сан 0,25х 2-сан 0,35х 3 –сан 0,35х+2,1 0,25х+0,35х+(0,35х+2,1)=х x=4,2 |
Топтар оқулықпен жұмыстанады. Жұпта сыни ойлау тапсырмасына арнайы есептер Кеңейтілген тапсырма, дарынды және талантты оқушыларға тапсырмалар беру қосымша Қате есептер беріп, қатесін түзетеді.
|
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы( 41-45мин) Үйге тапсырма: |
Сабақты аяқтау. «5 сұрақ» Стикерде жазылған 5 сөзге сұрақ қою арқылы ия жоқ деген жауап алады. Кері байланыс:
№1292,1297 |
Сабақты стикердегі сөздер арқылы қорытындылайды. Кері байланыста кестені сәйкестендіріп, тақырыпты қалайша меңгергендерін көрсетеді. |
|||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
|
|
Қорытындылау |
Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе? 2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды? |
|
|
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді? 1. 2. |
|
шағым қалдыра аласыз













