Сабақ
мақсаты:
|
Барлық
оқушылар:
Оқушыларға санның пайызын
табуға есептер шығарту
Санның пайызын табу тәсілін
біледі.
Есептердегі қателерді
түзетеді.
Оқушылардың басым
бөлігі
Пайыз, оның мағынасы туралы
мағлұмат алады. Есептер шығару дағдыларын
қалыптастырады
Кейбір
оқушылар:
Логикалық ойлау
қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, өз бетінше еңбектену,
белсенділіктерін арттыру, пәнге қызуғушылығын ояту, оқушылардың
құзыреттерін қалыптастыру.
|
Кіріспе
Сабақтың
басы(2-5
минут)
|
Ұйымдастыру (1-3
мин)
Топқа бөлу (Әріптерден сөздер
құрау, пайыз, сентум, бөлшек, сандар)
Үй
тапсырмасы
Стикердегі диалог әдісін
қолданамын.
Сұрақ: 30 дың 10
пайызы
Жауап:
5,7
|
Сұрақ: 57 нің 10
пайызы
Жауап:
3
|
Сұрақ: 200дің 10
пайызы
Жауап:
9
|
С: 310ның 10
пайызы
Ж:
12,5
|
С: 125тің 10
пайызы
Ж: 20
|
С: 28дің 25
пайызы
Ж:
56,5
|
С: 36 ның 25
пайызы
Ж:31
|
С: 232нің 25
пайызы
Ж: 7
|
|
|
С: 360тың 25
пайызы
Ж: 25
|
С: 100дің 25
пайызы
Ж: 90
|
С: Тіктөртбұрыштың ені 6 см,
ұзындығы 75 %-ға ұзын. Ауданы
Ж: шама мәнінің өсімін
анықтауға болады.
|
С: Процентті
пайдаланып
Ж:33
|
С: Процент туралы алғашқы
түсінік қайдапайда болды?
Ж: жүз орнына процент белгісін
салып, терген
|
С: 1685 ж Парижде коммерциялық
арифметикаға нұсқаулық кітапта терушілер неден қате
жіберген?
Ж: Нидерландалық Симон
Стевин
|
С: Проценттік кестені енгізген
кім?
Ж: проценттік
есептеулер
|
С: Шамаларды салыстыруда,
өсімдерді белгілеуде не қажет?
Ж: Үндістанда 5
ғ
|
|
Қосымша
сұрақтар
Сұрақтар арқылы жауаптарын
табады.
Диалог арқылы үй тапсырмасын
бекітеді.
|
Сабақтың
ортасы (6-40 минут)
|
«Ойлан.Жұптас.Бөліс»
№1291
-
12000 ның
12%-ы
Ж:2240тг
-
5000 – ның
12%- ы
Ж:5600тг
-
8000 – ның
12%-ы ж:
9760тг
№1294 (Микрокалькуляторда
орындау)
№1300
2,5*60/100 =1.5
(Су)
2.5*19/100=0.475 (Сарымай)
1,5+0,475=1.975
2.5-1.975=0.525 (қант)
Есеп шығарады. Пайыздың
пайдасы?
Берілген есептерді ауызша
есептеп табу.
9228, 9226, 9227,9229
нұсқа
|
24 %-ы 96 – ға тең санды
тап?
|
13 %-ы 1,69 –ға тең санды
тап?
|
320 ның
30%-ын
тап
|
430 – дың
45%-ін
тап
|
№2 Есептің қатесін
түзет:
Үш сан қосылды. Бірінші сан
қосындының 25%-ын ,екіншісі 35%-ын құрайды. Егер үшінші сан
екіншіден 2,1 –ге артық болса, осы сандарды
тап.
Шешуі: Айталық, сандардың
қосындысы х болсын. Онда, 1 – сан 0,25х
2-сан
0,35х
3 –сан
0,35х+2,1
0,25х+0,35х+(0,35х+2,1)=х
x=4,2
Кеңейтілген
тапсырма:
90л мұнайда 10% қышқыл бар,.
Қышқылдың концентрациясы 5% болу үшін қанша таза мұнай қосу
керек?
Шешуі: 90*10/100=9қышқыл бар.
Х литр таза мұнай қоссақ : 9=(90+x)*5/100 180=x+90 x=90л таз мұнай
қосу керек.
-
Білім
-
СТО
-
Ойлау
-
Шешімдері
анықталмаған
-
Бастапқы және соңғы нүктелер
арасындағы өзара әрекет
№2 Есептің қатесін
түзет:
Үш сан қосылды. Бірінші сан
қосындының 25%-ын ,екіншісі 35%-ын құрайды. Егер үшінші сан
екіншіден 2,1 –ге артық болса, осы сандарды
тап.
Шешуі: Айталық, сандардың
қосындысы х болсын. Онда, 1 – сан 0,25х
2-сан
0,35х
3 –сан
0,35х+2,1
0,25х+0,35х+(0,35х+2,1)=х
x=4,2
|
Топтар оқулықпен
жұмыстанады.
Жұпта сыни ойлау
тапсырмасына арнайы
есептер
Кеңейтілген тапсырма, дарынды
және талантты оқушыларға тапсырмалар беру
қосымша
Қате есептер беріп, қатесін
түзетеді.
|
Сабақтың соңы(
41-45мин)
Үйге
тапсырма:
|
Сабақты аяқтау. «5
сұрақ»
Стикерде жазылған 5 сөзге
сұрақ қою арқылы ия жоқ деген жауап алады.
Кері
байланыс:
Санның пайызын табу
үшін
|
%
|
Процент
белгісі
|
Процентті жай және
ондық бөлшекпен жазып, берілген санды осы бөлшекке көбейту
керек.
|
Санның пайызын табу үшін
пайызды қандай бөлшекпен орындау керек?
|
Санды енгізіп,
процентті осы санға көбейтеміз.
|
Микрокалькуляторды пайдаланып,
пайызды қалай табамыз?
|
Жай және ондық
бөлшекпен
|
№1292,1297
|
Сабақты стикердегі сөздер
арқылы қорытындылайды.
Кері байланыста кестені
сәйкестендіріп, тақырыпты қалайша меңгергендерін
көрсетеді.
|