Материалдар / Пайыз.Бөлшекті пайызға және пайызды бөлшекке айналдыру.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Пайыз.Бөлшекті пайызға және пайызды бөлшекке айналдыру.

Материал туралы қысқаша түсінік
Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, өз бетінше еңбектену, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызуғушылығын ояту, оқушылардың құзыреттерін қалыптастыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Мамыр 2018
2893
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән мұғалімі:

Ерубаева Айгуль Галымжановна

Сыныбы:

5 «ә» сынып

Сабақтың тақырыбы:

Пайыз

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

5.1.1.16 пайыз ұғымын меңгеру;

5.1.2.33 бөлшекті пайызға және пайызды бөлшекке айналдыру ;.

Сабақ мақсаты:

Барлық оқушылар:

Оқушыларға санның пайызын табуға есептер шығарту

Санның пайызын табу тәсілін біледі.

Есептердегі қателерді түзетеді.

Оқушылардың басым бөлігі

Пайыз, оның мағынасы туралы мағлұмат алады. Есептер шығару дағдыларын қалыптастырады

Кейбір оқушылар:

Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, өз бетінше еңбектену, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызуғушылығын ояту, оқушылардың құзыреттерін қалыптастыру.

Керекті жабдықтар:

Стикер, флипчарт, ресурс парақтары, жұмыс дәптері, маршрут карта, микрокалькулятор, youtube.com сайтынан процент туралы видеороликтер

Сабақ жоспары

Сабақтың кезеңдері

Жоспарланған жұмыс

Ресурстар

Кіріспе

Сабақтың басы(2-5 минут)

Ұйымдастыру (1-3 мин)

Топқа бөлу (Әріптерден сөздер құрау, пайыз, сентум, бөлшек, сандар)

Үй тапсырмасы

Стикердегі диалог әдісін қолданамын.

Сұрақ: 30 дың 10 пайызы

Жауап: 5,7

Сұрақ: 57 нің 10 пайызы

Жауап: 3

Сұрақ: 200дің 10 пайызы

Жауап: 9

С: 310ның 10 пайызы

Ж: 12,5

С: 125тің 10 пайызы

Ж: 20

С: 28дің 25 пайызы

Ж: 56,5

С: 36 ның 25 пайызы

Ж:31


С: 232нің 25 пайызы

Ж: 7



С: 360тың 25 пайызы

Ж: 25

С: 100дің 25 пайызы

Ж: 90

С: Тіктөртбұрыштың ені 6 см, ұзындығы 75 %-ға ұзын. Ауданы

Ж: шама мәнінің өсімін анықтауға болады.

С: Процентті пайдаланып

Ж:33

С: Процент туралы алғашқы түсінік қайдапайда болды?

Ж: жүз орнына процент белгісін салып, терген

С: 1685 ж Парижде коммерциялық арифметикаға нұсқаулық кітапта терушілер неден қате жіберген?

Ж: Нидерландалық Симон Стевин

С: Проценттік кестені енгізген кім?

Ж: проценттік есептеулер

С: Шамаларды салыстыруда, өсімдерді белгілеуде не қажет?

Ж: Үндістанда 5 ғ


Қосымша сұрақтар





Сұрақтар арқылы жауаптарын табады.









Диалог арқылы үй тапсырмасын бекітеді.


Миға шабуыл сұрақтар:

1) Пайыз дегеніміз не?

2) Пайыз не үшін қажет?

3) Санның пайызын қалай қалай табамыз?

4) Санның пайызын табу өмірде керек пе?

Оқушылар сұраққа жауап беру арқылы өткен тақырыпты еске түсіреді.

Сабақтың мақсат – міндеттерін айтады.

Сабақтың ортасы (6-40 минут)












«Ойлан.Жұптас.Бөліс»

1291

  1. 12000 ның 12%-ы Ж:2240тг

  2. 5000 – ның 12%- ы Ж:5600тг

  3. 8000 – ның 12%-ы ж: 9760тг

1294 (Микрокалькуляторда орындау)

1300

2,5*60/100 =1.5 (Су)

2.5*19/100=0.475 (Сарымай)

1,5+0,475=1.975

2.5-1.975=0.525 (қант)

Есеп шығарады. Пайыздың пайдасы?

Берілген есептерді ауызша есептеп табу.


9228, 9226, 9227,9229 нұсқа

24 %-ы 96 – ға тең санды тап?

13 %-ы 1,69 –ға тең санды тап?

320 ның 30%-ын тап

430 – дың 45%-ін тап

2 Есептің қатесін түзет:

Үш сан қосылды. Бірінші сан қосындының 25%-ын ,екіншісі 35%-ын құрайды. Егер үшінші сан екіншіден 2,1 –ге артық болса, осы сандарды тап.

Шешуі: Айталық, сандардың қосындысы х болсын. Онда, 1 – сан 0,25х

2-сан 0,35х

3 –сан 0,35х+2,1

0,25х+0,35х+(0,35х+2,1)=х

x=4,2


Кеңейтілген тапсырма:

90л мұнайда 10% қышқыл бар,. Қышқылдың концентрациясы 5% болу үшін қанша таза мұнай қосу керек?

Шешуі: 90*10/100=9қышқыл бар. Х литр таза мұнай қоссақ : 9=(90+x)*5/100 180=x+90 x=90л таз мұнай қосу керек.

  1. Білім

  2. СТО

  3. Ойлау

  4. Шешімдері анықталмаған

  5. Бастапқы және соңғы нүктелер арасындағы өзара әрекет

2 Есептің қатесін түзет:

Үш сан қосылды. Бірінші сан қосындының 25%-ын ,екіншісі 35%-ын құрайды. Егер үшінші сан екіншіден 2,1 –ге артық болса, осы сандарды тап.

Шешуі: Айталық, сандардың қосындысы х болсын. Онда, 1 – сан 0,25х

2-сан 0,35х

3 –сан 0,35х+2,1

0,25х+0,35х+(0,35х+2,1)=х

x=4,2

Топтар оқулықпен жұмыстанады.





Жұпта сыни ойлау тапсырмасына арнайы есептер





Кеңейтілген тапсырма, дарынды және талантты оқушыларға тапсырмалар беру қосымша



Қате есептер беріп, қатесін түзетеді.


Сабақтың соңы( 41-45мин)















Үйге тапсырма:

Сабақты аяқтау. «5 сұрақ»

Стикерде жазылған 5 сөзге сұрақ қою арқылы ия жоқ деген жауап алады.

Кері байланыс:

Санның пайызын табу үшін

%

Процент белгісі

Процентті жай және ондық бөлшекпен жазып, берілген санды осы бөлшекке көбейту керек.

Санның пайызын табу үшін пайызды қандай бөлшекпен орындау керек?

Санды енгізіп, процентті осы санға көбейтеміз.

Микрокалькуляторды пайдаланып, пайызды қалай табамыз?

Жай және ондық бөлшекпен


1292,1297


Сабақты стикердегі сөздер арқылы қорытындылайды.



Кері байланыста кестені сәйкестендіріп, тақырыпты қалайша меңгергендерін көрсетеді.

Қосымша ақпарат

Қорытындылау

Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз.

1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе?

2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?



Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?

1.

2.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!