Материалдар / Пән: Көркем еңбек Орта мерзімді жоспар бөлімі: Су-тіршілік көзі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Пән: Көркем еңбек Орта мерзімді жоспар бөлімі: Су-тіршілік көзі

Материал туралы қысқаша түсінік
3 сынып көркем еңбек ҚМЖ IV токсан 3,4,5,6,7 сабак
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Мамыр 2019
1827
6 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

3-сабақ



Пән: Көркем еңбек

Орта мерзімді жоспар бөлімі:

Су-тіршілік көзі

Күні:

Сынып: 3

Мектеп:

Мұғалімнің аты-жөні: Мишризагийн Сауле

Қатысқандар саны: 15

Қатыспағандар саны: 0

Сабақ тақырыбы

Таныстыру, талдау және бағалау

Білім мен білік қоржыны

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

(оқу бағдарламасына сілтеме)

3.2.2.2 жұмысты орындау үшін әртүрлі әдістер мен материалдарды ұсыну

3.3.3.1 шығармашылық жұмысты бағалау және жақсартуға идеяларды ұсыну

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар жасай алады:

өзінің шығармашылық жұмысының идеясын, жасалу жолдары мен қолданған материалдары туралы айта алады;

Оқушылардың көбі жасай алады:

Алған білімі бойынша жоба жасап, мұғалімнің көмегімен түсіндіре алады.

Оқушылардың кейбірі жасай алады:

Тақырыпқа байланысты қосымша тапсырмаларды орындай алады.

Бағалау критерийлері

Әр түрлі материалдармен жұмыс жасау, түрлі әдістер мен тәсілдерді қолданып шығармашылық идеясын дамыта алады.

Құндылықтарды дарыту

Оқуға, білімге деген қызығушылығын арттырып, еңбекке баулу.

Жеке және топта жұмыс жасай алу, ынтымақтастық.

Пәнаралық байланыстар

Мыналарды қамтиды:

  • Бет, текстура/фактура.

  • 3D, 2D -үшөлшемді, екіөлшемді

  • Түстің реңктері, түстердің градациясы

  • Әсерлер, тиімді, иллюзия

Суретсалу, бояу, қарындаш, көмір, акварель, түрлі-түстіборлар

АКТ қолдану дағдылары

Дүниетану, қазақ тілі, әдебиеттік оқу.

Ресурстар

Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу;

Бастапқы білім

Топқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы т.б

Сабақтың барысы

Сабақтың

жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

Жаңа топ құру

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

«Ғажайып жылулық шынжыры» жылулық шеңбері

Балалар бір-бірінің қолдарынан ұстап,жылы күлкілерін сыйлайды.Педагог күлкінің маңызына тоқтайды.

Оқу құралдары арқылы (өшіргіш, қалам, қарындаш т.б.) ортаға бала санына қарай түрлі ручка, (қарындаш, өшіргіш) қойылады

ә р оқушы өзіне ұнаған түсті алады түстер бір-бірін тауып, бір топ құрайды

Жұмыс ережесін келісу

  • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

  • Уақытты үнемдейміз!

  • Нақты,дәл жауап береміз!

  • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

  • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

Оқу мақсатын таныстыру

Күтілетін нәтижені анықтау





Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер.


Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.



Сабақтың ортасы

Ширату тапсырмасы.

1. Жағымды сезім неден көрінеді?

(Қандай қасиеттерді жақсы деп айтасың?)

2. Не нәрседен жиренесің?

3. Кітап жасау барысында қандай әсерлегіш құралдарды пайдалануға болады?

4. Суретшілер қарама-қарсылық заңын не үшін қолданады?

5. Мәтіннің мазмұнын ашатын суреттер қалай аталады?

6. Суретші-иллюстратор дегеніміз кім, ол не істейді?

7. Кітапқа не үшін сурет салатынын айта аласыңдар ма?

Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)

Қызықты сегізаяқтар

(Т) Су асты әлемін мекендеушілер туралы бейнематериал немесе суреттерді топта көруді ұсыныңыз.

Су асты әлемін мекендейтіндердің пішінін сипаттап беріңіз;

Су асты әлемін мекендейтіндер қалай қимылдайды және қандай дене бөліктері көмектеседі?

Оқушыларға су астын мекендейтіндердің моделін жасау туралы идеяларын талқылауды ұсыныңыз:

көркемөнер/қолда бар материалдар;

көлемді пішіндерді жасау тәсілдері;

түстік шамманы таңдау;

бөлек бөлшектердің біріктіру әдістері.

Оқушылар өз бетінше модельін орындайтын су астын мекендейтіндерді таңдап алады.

(К) (Ө) Жұмыс алдында оқушыларды түрлі материалдардан бөліктерді біріктірудің тәсілдерімен таныстырыңыз, күрделірек техника мен тәсілді таңдауды ұсыныңыз.

Қағаздарды бүгу, бөлшектерді желімдеу мен біріктіру. Қалай белгілеу, өлшеу, қию керектігін көрсетіңіз. Техника қауіпсіздік ережелерін сақтауға назарларын аудартыңыз.

(Ж) (Қ)Сегізаяқтың қарапайым пішінін қалай жасау керектігін көрсетіңіз. Мысалы:

1. Қағаздан 12х10 см көлемде тікбұрыш қиып алыңыз.

2. Оны бүктеу сызығымен екіге бөліңіз.

3. Қағаздың төменгі жиек сызығымен сызғышпен 1 см белгі қойыңыз.

4. Осы белгіден бүктеу сызығына дейін сызғышпен жіңішке сызық сызыңызжәне жиек сызығының бойымен қайшымен бүктеу сызыққа дейін қиыңыз.

5. Қиып алған әр жолақты қарындаштың көмегімен түтікше етіп барлық жолақ қағаздан ширатыңыз.

6. Желімді қағаздың екі шетіне жағып, өзара біріктіріңіз.

7. Дайын пішіндіәсемдеңіз, қажетті бөліктермен толықтырыңыз.

Деңгейлеуретінде сегізаяқты жасаудың тағы бір тәсілін түсіндіруге болады.

Қабыршақты балықтар

(К) (С) Оқушыларға балықтың қабыршақтары үлкейтілген суреттерді көрсетіңіз(ірі немесе майда қабыршақтармен).

Сіз не көріп тұрсыз?

Балыққа мұндай қорғаныс не үшін керек?

Балықтың қабыршақтары қандай қасиеттерге ие?

(К) Оқушыларға сол бір нысанның графикалық суретін көлемді және жазық түріндегі бейнелерін қарастыруды ұсыныңыз. Оқушылар заттың көлемін мәнерлі (графикалық) тәсілдің көмегімен беруге болатындығын жақсы түсіну үшін сұрақтарға жауап береді:

Бұл екі бейнелердің қандай айырмашалықтары бар?

Суретші көлемді беру үшін не қолданған?

(Ө) (Ө) (Қ) Бейненің көлемнің мәнерлілігін көрсету бойынша жаттығу жүргізіңіз. Сурет дәптерінде көлемі 4-6 см болатын 2 шеңберді бояуды ұсыныңыз. Бір шеңберді жазық бейне шығару үшін, ал екіншісін көлемді болып көріну үшін штрихтау керек.


(Ө) (Қ) Мұғалім орындалған жаттығуды қорытындылай келе, оқушыларға сұрақтарға жауап беруді ұсынады:

сіз штрихтың пішіні мен бағытын қалай қолдандыңыз?

шеңбердің көлемін бере алдыңыз ба?

(Ө) (Қ) Алдыңғы жаттығуда алған дағдыларын қолдана отырып, оқушылар балықтың көлемі мен пішінін бейнелейді.

Дескриптор:

Берілген тақырып бойынша тапсырмаларды орындайды.

Алған білімі бойынша жоба жасап, мұғалімнің көмегімен түсіндіре алады.

Тақырыпқа байланысты қосымша тапсырмаларды орындай алады.

ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.

Жұмыс дәптеріндегі тапсырмаларын орындау


Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.

















Белсенді оқу тапсырмалары.



Сабақтың соңы

Жаңа білім мен тәжірибені қолдану

«Ойлан, Жұптас, Пікірлес»

Оқушыларға қандай да болмасын сұрақ, тапсырма берілгенен кейін оларды тыңғылықты орындауға бағытталған интербелсенді тәсіл. Тақтада сұрақ/тапсырма жазылғаннан кейін әрбір оқушы жекеше өз ойлары мен пікірін берілген уақыт ішінде (2-3 минут) қағазға түсіреді. Содан кейін оқушы жұбымен жазғанын 3-4 минут талқылайды, пікірлеседі. Мұғалімнің екі-үш жұпқа өз пікірлерін бүкіл сыныпқа жариялауын сұрауына болады.

Оқушылар жасаған бүктемелі кітаптарынтаныстырады, суреттері арқылы не айтқысыкелгендерін, қандай әсерлегіш құралдардыпайдаланғанын, бұл кітап өздеріне қалай әсерететінін әңгімелейді. Оқушылар жұмыстарынтаныстырып болғаннан кейін, бір-біріне сұрақ

102қойып, оларға жауап береді.Оқушылардың жұмысын қорытындылау, оларға тағыбір рет қандай маңызды сабақты өткенін айту.


(ҚБ) “Екі жұлдыз, бір тілек” әдісі.

Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

Кері байланыс парақшасы.








Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,

толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.






Оқушылардың бірін-бірі, өзін өзі бағалауға негізделген, бұл тәсілдің мақсаты өзін және құрбыларын әділ бағалауға үйрету.

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.

Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген

кезеңінде қолданыла алады.

Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз

Денсаулық сақтау технологиял ары. Сергіту сәттері мен белсенді іс- әрекет түрлері.

Осы сабақта қолданылат ын

Қауіпсіздік техникасы

ережелерінің тармақтары.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да

ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың

жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу

қажет?























































Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!