Ширату
тапсырмасы.
1. Жағымды сезім
неден көрінеді?
(Қандай қасиеттерді
жақсы деп айтасың?)
2. Не нәрседен
жиренесің?
3. Кітап жасау
барысында қандай әсерлегіш құралдарды пайдалануға
болады?
4. Суретшілер
қарама-қарсылық заңын не үшін
қолданады?
5. Мәтіннің мазмұнын
ашатын суреттер қалай аталады?
6.
Суретші-иллюстратор дегеніміз кім, ол не
істейді?
7. Кітапқа не үшін
сурет салатынын айта аласыңдар ма?
Белсенді оқу
тапсырмалары(топта,
ұжымда)
Қызықты
сегізаяқтар
(Т) Су асты әлемін
мекендеушілер туралы бейнематериал немесе суреттерді топта көруді
ұсыныңыз.
• Су асты әлемін
мекендейтіндердің пішінін сипаттап
беріңіз;
• Су асты әлемін
мекендейтіндер қалай қимылдайды және қандай дене бөліктері
көмектеседі?
Оқушыларға су астын
мекендейтіндердің моделін жасау туралы идеяларын талқылауды
ұсыныңыз:
• көркемөнер/қолда бар
материалдар;
• көлемді пішіндерді
жасау тәсілдері;
• түстік шамманы
таңдау;
• бөлек бөлшектердің
біріктіру әдістері.
Оқушылар өз бетінше
модельін орындайтын су астын мекендейтіндерді таңдап
алады.
(К) (Ө) Жұмыс алдында
оқушыларды түрлі материалдардан бөліктерді біріктірудің
тәсілдерімен таныстырыңыз, күрделірек техника мен тәсілді таңдауды
ұсыныңыз.
Қағаздарды бүгу, бөлшектерді
желімдеу мен біріктіру. Қалай белгілеу, өлшеу, қию керектігін
көрсетіңіз. Техника қауіпсіздік ережелерін сақтауға назарларын
аудартыңыз.
(Ж) (Қ)Сегізаяқтың
қарапайым пішінін қалай жасау керектігін көрсетіңіз.
Мысалы:
1. Қағаздан 12х10 см
көлемде тікбұрыш қиып алыңыз.
2. Оны бүктеу
сызығымен екіге бөліңіз.
3. Қағаздың төменгі
жиек сызығымен сызғышпен 1 см белгі
қойыңыз.
4. Осы белгіден
бүктеу сызығына дейін сызғышпен жіңішке сызық сызыңызжәне жиек
сызығының бойымен қайшымен бүктеу сызыққа дейін
қиыңыз.
5. Қиып алған әр
жолақты қарындаштың көмегімен түтікше етіп барлық жолақ қағаздан
ширатыңыз.
6. Желімді қағаздың
екі шетіне жағып, өзара
біріктіріңіз.
7. Дайын
пішіндіәсемдеңіз, қажетті бөліктермен
толықтырыңыз.
Деңгейлеуретінде
сегізаяқты жасаудың тағы бір тәсілін түсіндіруге
болады.
Қабыршақты
балықтар
(К) (С) Оқушыларға
балықтың қабыршақтары үлкейтілген суреттерді көрсетіңіз(ірі немесе
майда қабыршақтармен).
• Сіз не көріп
тұрсыз?
• Балыққа мұндай
қорғаныс не үшін керек?
• Балықтың
қабыршақтары қандай қасиеттерге ие?
(К) Оқушыларға сол бір
нысанның графикалық суретін көлемді және жазық түріндегі бейнелерін
қарастыруды ұсыныңыз. Оқушылар заттың көлемін мәнерлі (графикалық)
тәсілдің көмегімен беруге болатындығын жақсы түсіну үшін сұрақтарға
жауап береді:
• Бұл екі бейнелердің
қандай айырмашалықтары бар?
• Суретші көлемді беру
үшін не қолданған?
(Ө) (Ө) (Қ) Бейненің
көлемнің мәнерлілігін көрсету бойынша жаттығу жүргізіңіз. Сурет
дәптерінде көлемі 4-6 см болатын 2 шеңберді бояуды ұсыныңыз. Бір
шеңберді жазық бейне шығару үшін, ал екіншісін көлемді болып көріну
үшін штрихтау керек.
(Ө) (Қ) Мұғалім
орындалған жаттығуды қорытындылай келе, оқушыларға сұрақтарға жауап
беруді ұсынады:
• сіз штрихтың пішіні
мен бағытын қалай қолдандыңыз?
• шеңбердің көлемін
бере алдыңыз ба?
(Ө) (Қ) Алдыңғы
жаттығуда алған дағдыларын қолдана отырып, оқушылар балықтың көлемі
мен пішінін бейнелейді.
Дескриптор:
• Берілген тақырып
бойынша тапсырмаларды орындайды.
• Алған білімі бойынша
жоба жасап, мұғалімнің көмегімен түсіндіре
алады.
• Тақырыпқа байланысты
қосымша тапсырмаларды орындай
алады.
ҚБ: Бас бармақ
арқылы бір-бірін бағалау.
Жұмыс дәптеріндегі
тапсырмаларын орындау
|