Пәні: Физика | Мектеп: Майбұлақ ЖОМ |
Күні: 24.01.2019 | Мұғалімнің аты-жөні: Ташимбетова Балжан |
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: Қысым |
Сынып: 7 «А» | Қатысқандар: | Қатыспағандар: |
Сабақ тақырыбы: Сұйықтар мен газдардағы қысым, Паскаль заңы |
Осы сабақта жүзеге асатын оқу мақсаты (оқу жоспарына сілтеме) | 7.3.1.5 – сұйықтардағы гидростатикалық қысымның формуласын шығару және оны есептер шығаруда қолдану |
Сабақ мақсаты | Сұйықтардағы гидростатикалық қысымның формуласын қолданып есептер шығаруды меңгерту |
Бағалау критериі | Сұйықтардағы гидростатикалық қысымның формуласын қолданып есептер шығара алады |
Тілдік мақсаттар | Паскаль заңы – закон Паскаля - Pascal's law |
Құндылықтарға баулу | Жалпыға бірдей еңбек қоғамы еңбек өнімділігін арттыру. |
Пәнаралық байланыс | Биология, математика, геометрия, |
Алдыңғы білім | Қатты денелердің және газдардағы қысымы |
Сабақ барысы |
Жоспарланған сабақ кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы
Сабақтың ортасы
| Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу. Ұйымдастыру кезеңі . «Миға шабуыл» әдісі арқылы үй тапсырмасын еске түсіру. «Сәйкестендіру тестін» орындату. Дескриптор: Физикалық шамаларды өлшем бірліктерімен сәйкестендіреді. Физикалық шамаларды формулаларымен сәйкестендіреді Жаңа сабақты түсіндіру. Сұйықтар мен газдарда қысымның берілуі басқаша болады. Сұйықтар мен газдар қысымды, қатты дене сияқты бір бағытта ғана емес, жан – жаққа бірдей таратады.«Bilim Land.kz» сайтынан бейне ролик көрсету. Паскаль шары деп аталатын құралмен тәжірибе жасап көрейік. Ол бір жазықтық бойында орналасқан саңылаулары бар шардан және поршеньді цилиндрден тұрады. Егер шарға су немесе түтін толтырып, поршеньді бассақ, шардың саңылауларынан су немесе түтін барлық бағытқа бірдей ұзындықта шапшып немесе будақтап шығатынын байқаймыз. Бұдан қысымның барлық бағытқа таралып қана қоймай, оның мәнінің де бірдей болатыны көрінеді. Тапсырма: Судың, керосиннің 0,6 м тереңдіктегі қысымы қандай?Теңіздің 10900 м болатын ең терең жеріндегі су қысымын есепте. Теңіз суының тығыздығы 1030кг/м3 .Дескриптор: сұйық қысымының қандай шамаларға тәуелді екенін сипаттайды, есептейді. | «Bilim Land.kz» сайтыПаскаль шары Плакаттар |
Сабақтың аяғы
| Деңгейлік тапсырмалар орындату Дескриптор: ХБЖ келтіреді; қысымды анықтайды.
Кері байланыс (не үйрендім, не қиын болды, сұрағың бар ма? Тағы не білгің келеді?) 3 сөзбен бүгінгі сабақтан алған әсеріңді жазып бер. | «Табыс сатысы» кері байланысы |
Саралау – Сіз жоспарда қолдауды қалай басымырақ көрсетуді жоспарлайсыз? | Бағалау – Оқушылардың меңгерген білімдерін қалай тексеруді жоспарға енгізіп отырсыз? | Денсаулық пен қауіпсіздік техникасын қорғау |
100 см2 ауданға 50 Н күш әрекет етеді. Қысымды анықтаңдар. | Қалыптастырушы бағалау (күлегештермен және кері байланыс беру арқылы) | Қауіпсіздік техника ережелерін қатаң сақтау |
Сабақ бойынша рефлексияОқу мақсаттары шынайы болды ма? Барлық оқушылар ОМ жетті ме? Егер жетпесе неге? Сабақта дифференциация дұрыс жүргізілді ме? |
|
Жалпы бағалауСабақтың екі көрінісі жақсы өтті (оқыту мен қатар оқу туралы да ойланыңыз)? 1:2:Сабақты жақсартуға ненің әсері тиуі мүмкін (оқыту мен қатар оқу туралы да ойланыңыз)?
2:
Сабақ барысында мен сыныппен бөлек оқушылар туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу керек?
|