|
Бөлім: Зобалаң заман шындығы |
Мектеп: |
|||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||||
|
Сынып: 11 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Е.Әбікенұлының «Пәтер іздеп жүр едік» әңгімесі және әлем |
|||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
11.3.3.1 шығарманың идеясын адамгершілік құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу |
|||||||||
|
|
«Пәтер іздеп жүр едік» әңгімесінің идеясын адамгершілік құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу. |
|||||||||
|
Бағалау критерийлері |
|
|||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Бағалау |
|||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы. (6-құндылық). |
|||||||||
|
Осыған дейін меңгерілген білім |
«Пәтер іздеп жүр едік» әңгімесі |
|||||||||
|
Жоспар |
||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтың басы
Сабақтың соңы 10 минут |
І. Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал туғызу. Қызығушылықты ояту «Құнды ой» стратегиясы бойынша поэманың көркемдік-эстетикалық құндылығы туралы ойыңды 7 сөйлеммен жеткіз Сабақ мақсаты мен бағалау критерийлері таныстырылады Мағынаны тану 1-тапсырма. Топтық жұмыс Сынып топтарға бөлінеді. «Әдеби эссе дегеніміз не және оған қандай талаптар қойылады?» тақырыбындағы таныстырылым әзірлейді. Дескриптор:
2-тапсырма. Т «Е.Әбікенұлының «Пәтер іздеп жүр едік» әңгімесінің құндылығы неде?» Топта талқылай отырып, сұраққа кем дегенде екі аргумент келтіріңіз. Аргументтерге бағалау ұйымдастыра отырып, өзара пікір алмасыңыз. Дескриптор:
3-тапсырма: Ж «Е.Әбікенұлының «Пәтер іздеп жүр едік» әңгімесінің құндылығы неде?» тақырыбында 150-180 сөз көлемінде әдеби эссе жазыңыз. Бағалау критерийі:
«Автор орындығы». Үздік жұмыстар автор орындығында оқылады. |
Оқушылар өздерінің бір күнгі өткен оқиғасын айтып шығады. Топтық жұмыс Оқушылар таныстырылым әзірлейді. Өзара пікір алмасады. Топта талқылай отырып, сұраққа кем дегенде екі аргумент келтіріңіз. Аргументтерге бағалау ұйымдастыра отырып, өзара пікір алмасыңыз. Әдеби эссе құрылымын сақтайды; Жазылым құрылымы жүйелі, қорытындыланған; Жеке көзқарасын аргументтей алады. |
ҚБ
ҚБ
ҚБ
ҚБ
|
11-сынып қазақ әдебиеті
«Пәтер іздеп жүр едік» әңгімесі |
||||||
|
Сабақтың соңы |
Кері байланыс: «Менің сабақтан кейінгі әсерім» кестесін толтырады
|
|
||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Пәтер іздеп жүр едік әңгімесі және әлем
Пәтер іздеп жүр едік әңгімесі және әлем
|
Бөлім: Зобалаң заман шындығы |
Мектеп: |
|||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||||
|
Сынып: 11 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Е.Әбікенұлының «Пәтер іздеп жүр едік» әңгімесі және әлем |
|||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
11.3.3.1 шығарманың идеясын адамгершілік құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу |
|||||||||
|
|
«Пәтер іздеп жүр едік» әңгімесінің идеясын адамгершілік құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу. |
|||||||||
|
Бағалау критерийлері |
|
|||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Бағалау |
|||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы. (6-құндылық). |
|||||||||
|
Осыған дейін меңгерілген білім |
«Пәтер іздеп жүр едік» әңгімесі |
|||||||||
|
Жоспар |
||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтың басы
Сабақтың соңы 10 минут |
І. Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал туғызу. Қызығушылықты ояту «Құнды ой» стратегиясы бойынша поэманың көркемдік-эстетикалық құндылығы туралы ойыңды 7 сөйлеммен жеткіз Сабақ мақсаты мен бағалау критерийлері таныстырылады Мағынаны тану 1-тапсырма. Топтық жұмыс Сынып топтарға бөлінеді. «Әдеби эссе дегеніміз не және оған қандай талаптар қойылады?» тақырыбындағы таныстырылым әзірлейді. Дескриптор:
2-тапсырма. Т «Е.Әбікенұлының «Пәтер іздеп жүр едік» әңгімесінің құндылығы неде?» Топта талқылай отырып, сұраққа кем дегенде екі аргумент келтіріңіз. Аргументтерге бағалау ұйымдастыра отырып, өзара пікір алмасыңыз. Дескриптор:
3-тапсырма: Ж «Е.Әбікенұлының «Пәтер іздеп жүр едік» әңгімесінің құндылығы неде?» тақырыбында 150-180 сөз көлемінде әдеби эссе жазыңыз. Бағалау критерийі:
«Автор орындығы». Үздік жұмыстар автор орындығында оқылады. |
Оқушылар өздерінің бір күнгі өткен оқиғасын айтып шығады. Топтық жұмыс Оқушылар таныстырылым әзірлейді. Өзара пікір алмасады. Топта талқылай отырып, сұраққа кем дегенде екі аргумент келтіріңіз. Аргументтерге бағалау ұйымдастыра отырып, өзара пікір алмасыңыз. Әдеби эссе құрылымын сақтайды; Жазылым құрылымы жүйелі, қорытындыланған; Жеке көзқарасын аргументтей алады. |
ҚБ
ҚБ
ҚБ
ҚБ
|
11-сынып қазақ әдебиеті
«Пәтер іздеп жүр едік» әңгімесі |
||||||
|
Сабақтың соңы |
Кері байланыс: «Менің сабақтан кейінгі әсерім» кестесін толтырады
|
|
||||||||
шағым қалдыра аласыз
















