ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ОҚУ АҒАРТУ МИНИСТРЛІГІ
ТҮРКІСТАН ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫ
САРЫАҒАШ МЕДРЕСЕ КОЛЛЕДЖІ
Келісілді
Колледж әдіскері
_______________
«____» _______ 2024ж.
АШЫҚ САБАҚ ЖОСПАРЫ
Пәні: Діни білім беру педагогикасы мен әдістемесінің теориялық және практикалық негіздерін кәсіби қызметте қолдану
Тақырыбы: Пәтуа және оның мән-маңызы
Күні: 27.03.2024ж.
Оқытушы: Сманова Н.
Тобы: 23-11-11
«Ұстаз» арнайы және кәсіптік пәндер
ЦӘБ отырысында қаралған
№ __ «__» ________2024 ж
Утегенова Дилфуза
аты-жөні
______________
(қолы)
Сарыағаш-2024 ж
Дәрістің тақырыбы: Пәтуа және оның мән-маңызы.
Дәрістің мақсаты:«Пәтуа» ұғымын, оның дініміздегі рөлін және қоғамдағы маңызын түсіндіру.
Бағалау критерийлері: «Пәтуа» ұғымының анықтамасын, пәтуа беру ережелерін, муфтидің рөлін, пәтуа мен қазаның және муфти мен қазының айырмашылығын білу;
Білімділік:Студенттердің «пәтуа» ұғымын, оның маңызын, пәтуа берудегі кезеңдерді, пәтуа беруге құқылы адамдарды, пәтуа беру ережелерін, пәтуа сұрау әдептерін білуі;
Дамытушылық: Студенттердің сыни ойлау дағдыларын арттыру;
Тәрбиелік:Діннің адам өміріндегі орны мен маңызын түсіндіру арқылы студенттерді имандылыққа тәрбиелеу, рухани мәдениет қалыптастыру;
Дәрістің түрі: Топтық ашық сабағы
Оқыту әдісі: Білімді жинақтау, қорыту, ой қозғау, топтастыру, сұрақ-жауап.
Әдістемелік қамтамасыз етілуі:
Көрнекіліктер:интербелсенді тақта, сұрақтаржазылған плакат, тақырыпты бейнелейтін плакаттар.
ОТҚ: Компьютер, проектор
Пән аралық байланыс: фиқһ, фиқһ негіздері
Қолданылатын әдебиеттер:
Негізгі:
1. Жаназа және жерлеу рәсімдері – Астана, 2017 - 148 бет. ҚМДБ.
2. Пәтуалар жинағы – Нұр-Сұлтан, 2019 - 116 бет. ҚМДБ.
ДӘРІСТІҢ ҚҰРЫЛЫМЫ МЕН МАЗМҰНЫ
Сабақ кезеңдері:
-
1. Ұйымдастыру кезеңі
-
2. Бейнеролик қарау
-
3. Өлең оқу
-
4. Көрініс
-
5. Уағыз/Ғибратты оқиға
-
6. Терме
-
7. «Баспалдақ» ойыны
-
8. Жаңа сабақ
-
9. Кері байланыс
-
10. Сергіту сәті
-
11. Қорытынды
-
1-кезең. Ұйымдастыру кезеңі.Студенттерді түгендеп,сынып тазалығын, сабаққа дайындықтарын тексеру, өткен тақырыпты еске түсіру.5минут
2-кезең.Бейнеролик қарау. «Өлім» тақырыбында видео қойылады. 4минут.
3-кезең. Өлең. «Өмір өлшемі (Намазсыз азан мен азансыз намаз)» - Қалқаман Сарин. Бір шәкірт аталған өлеңді оқып шығады. 3минут.
4-кезең. Көрініс. Топқа «Жаназа және жерлеу рәсімдері» кітабы бойынша тақырыптарды қамти отырып, көрініс ұйымдастырып келу тапсырылған болатын. 15 минут.
5-кезең. Уағыз/Ғибратты оқиға.Бір студент тақырыпқа сай уағыз айтып, ғибратты оқиға баяндап береді. 7 минут
6-кезең. Терме «Алладан басқа жоқ тәңір...»4 минут
7-кезең. «Баспалдақ» ойыны. Бұл ойында «Жаназа және жерлеу рәсімдері» кітабын қорытындылау үшін осы бөлім бойынша сұрақтар қойылады.Әр сұраққа жауап берген сайын бір сатыға көтеріліп отырады. Баспалдақ аяқталған жерде жаңа тақырып ашылады. 15 минут
-
Адам дүниеден өтпей тұрып алдын ала жерлеуге жер алып, қабір қаздырып, мазар салдырып қоюға бола ма?
-
Эвтаназия және оның үкімі
-
Жан тәсілім халіндегі адам қиналғаннан күпірлік сөз айтып қойса жағдайы қалай болады?
-
Көңіл айта барғанда басқа үйге соқпау керек деген сөз дұрыс па?
-
Егер мәйіт хунаса (қосжынысты) болса оны кім жуындырады? Ерлер ме, Әйелдер ме?
-
Мәйіт астына топырақ, құм төсеп жатады. Мәйітті жуындырып, жаназасы оқылған соң ол топырақты не істеу керек? Кейбір аймақта сол топырақты қабірге апарып, салып жатады. Осылай істеу шариғатта бар ма?
-
Мәйітті жуындырып, кебіндеп болған соң, үйден басымен шығара ма, әлде аяғымен шығару керек пе?
-
Имам жаназада тәкбірді төрттен аз немесе көп айтып қойса не істеу керек?
-
Жаназаны қайта оқудың үкімі
-
Мешіт ішінде жаназа намазын оқудың үкімі
-
Шетінеген нәресте мәселесі (жуындыру, кебіндеу, жаназа оқу, жерлеу, т.б.)
-
Мәйіттің қолы, аяғы немесе тісі протез болса протезді не істеу керек?
-
Мұсылман емес мәйітті жерлеу мәселесі
-
Шәһидтер дегеніміз кімдер және шәһидтерге қатысты мәселелер
-
Шариғатта «дәуір айналдыру» бар ма?
8-кезең. Жаңа сабақты слайд арқылы түсіндіру. 15-минут








9-кезең.Кері байланыс жасау үшін сұрақтар қойылады. 10-минут
-
Біз неге пәтуаға жүгінеміз? Пәтуаның қоғамдағы орны.
-
Пәтуа беруге құқылы адамдар кімдер?
-
Пәтуа қандай үкімдерді қамтиды?
-
Пәтуа беру ережелері.
-
Білімсіз пәтуа берудің салдарлары.
10-кезең. Сергіту сәті. Студенттер барлығы дөңгелектеніп жиналып, әр студент жанындағы келесі студенттің есімінің бас әрпінен басталатын 1-2 сөзден тұратын тілек айтады.5-минут
11-кезең. Қорытынды:Студенттер сабақтағы белсенділігі мен жауаптарының дұрыстығына қарай баллдық жүйеде бағаланады. Сабақ соңында Ұстаздарға сөз беріліп, сабақ қорытындыланады.7 минут.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Пәтуа және оның мән-маңызы 3-курс ашық сабақ
Пәтуа және оның мән-маңызы 3-курс ашық сабақ
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ОҚУ АҒАРТУ МИНИСТРЛІГІ
ТҮРКІСТАН ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫ
САРЫАҒАШ МЕДРЕСЕ КОЛЛЕДЖІ
Келісілді
Колледж әдіскері
_______________
«____» _______ 2024ж.
АШЫҚ САБАҚ ЖОСПАРЫ
Пәні: Діни білім беру педагогикасы мен әдістемесінің теориялық және практикалық негіздерін кәсіби қызметте қолдану
Тақырыбы: Пәтуа және оның мән-маңызы
Күні: 27.03.2024ж.
Оқытушы: Сманова Н.
Тобы: 23-11-11
«Ұстаз» арнайы және кәсіптік пәндер
ЦӘБ отырысында қаралған
№ __ «__» ________2024 ж
Утегенова Дилфуза
аты-жөні
______________
(қолы)
Сарыағаш-2024 ж
Дәрістің тақырыбы: Пәтуа және оның мән-маңызы.
Дәрістің мақсаты:«Пәтуа» ұғымын, оның дініміздегі рөлін және қоғамдағы маңызын түсіндіру.
Бағалау критерийлері: «Пәтуа» ұғымының анықтамасын, пәтуа беру ережелерін, муфтидің рөлін, пәтуа мен қазаның және муфти мен қазының айырмашылығын білу;
Білімділік:Студенттердің «пәтуа» ұғымын, оның маңызын, пәтуа берудегі кезеңдерді, пәтуа беруге құқылы адамдарды, пәтуа беру ережелерін, пәтуа сұрау әдептерін білуі;
Дамытушылық: Студенттердің сыни ойлау дағдыларын арттыру;
Тәрбиелік:Діннің адам өміріндегі орны мен маңызын түсіндіру арқылы студенттерді имандылыққа тәрбиелеу, рухани мәдениет қалыптастыру;
Дәрістің түрі: Топтық ашық сабағы
Оқыту әдісі: Білімді жинақтау, қорыту, ой қозғау, топтастыру, сұрақ-жауап.
Әдістемелік қамтамасыз етілуі:
Көрнекіліктер:интербелсенді тақта, сұрақтаржазылған плакат, тақырыпты бейнелейтін плакаттар.
ОТҚ: Компьютер, проектор
Пән аралық байланыс: фиқһ, фиқһ негіздері
Қолданылатын әдебиеттер:
Негізгі:
1. Жаназа және жерлеу рәсімдері – Астана, 2017 - 148 бет. ҚМДБ.
2. Пәтуалар жинағы – Нұр-Сұлтан, 2019 - 116 бет. ҚМДБ.
ДӘРІСТІҢ ҚҰРЫЛЫМЫ МЕН МАЗМҰНЫ
Сабақ кезеңдері:
-
1. Ұйымдастыру кезеңі
-
2. Бейнеролик қарау
-
3. Өлең оқу
-
4. Көрініс
-
5. Уағыз/Ғибратты оқиға
-
6. Терме
-
7. «Баспалдақ» ойыны
-
8. Жаңа сабақ
-
9. Кері байланыс
-
10. Сергіту сәті
-
11. Қорытынды
-
1-кезең. Ұйымдастыру кезеңі.Студенттерді түгендеп,сынып тазалығын, сабаққа дайындықтарын тексеру, өткен тақырыпты еске түсіру.5минут
2-кезең.Бейнеролик қарау. «Өлім» тақырыбында видео қойылады. 4минут.
3-кезең. Өлең. «Өмір өлшемі (Намазсыз азан мен азансыз намаз)» - Қалқаман Сарин. Бір шәкірт аталған өлеңді оқып шығады. 3минут.
4-кезең. Көрініс. Топқа «Жаназа және жерлеу рәсімдері» кітабы бойынша тақырыптарды қамти отырып, көрініс ұйымдастырып келу тапсырылған болатын. 15 минут.
5-кезең. Уағыз/Ғибратты оқиға.Бір студент тақырыпқа сай уағыз айтып, ғибратты оқиға баяндап береді. 7 минут
6-кезең. Терме «Алладан басқа жоқ тәңір...»4 минут
7-кезең. «Баспалдақ» ойыны. Бұл ойында «Жаназа және жерлеу рәсімдері» кітабын қорытындылау үшін осы бөлім бойынша сұрақтар қойылады.Әр сұраққа жауап берген сайын бір сатыға көтеріліп отырады. Баспалдақ аяқталған жерде жаңа тақырып ашылады. 15 минут
-
Адам дүниеден өтпей тұрып алдын ала жерлеуге жер алып, қабір қаздырып, мазар салдырып қоюға бола ма?
-
Эвтаназия және оның үкімі
-
Жан тәсілім халіндегі адам қиналғаннан күпірлік сөз айтып қойса жағдайы қалай болады?
-
Көңіл айта барғанда басқа үйге соқпау керек деген сөз дұрыс па?
-
Егер мәйіт хунаса (қосжынысты) болса оны кім жуындырады? Ерлер ме, Әйелдер ме?
-
Мәйіт астына топырақ, құм төсеп жатады. Мәйітті жуындырып, жаназасы оқылған соң ол топырақты не істеу керек? Кейбір аймақта сол топырақты қабірге апарып, салып жатады. Осылай істеу шариғатта бар ма?
-
Мәйітті жуындырып, кебіндеп болған соң, үйден басымен шығара ма, әлде аяғымен шығару керек пе?
-
Имам жаназада тәкбірді төрттен аз немесе көп айтып қойса не істеу керек?
-
Жаназаны қайта оқудың үкімі
-
Мешіт ішінде жаназа намазын оқудың үкімі
-
Шетінеген нәресте мәселесі (жуындыру, кебіндеу, жаназа оқу, жерлеу, т.б.)
-
Мәйіттің қолы, аяғы немесе тісі протез болса протезді не істеу керек?
-
Мұсылман емес мәйітті жерлеу мәселесі
-
Шәһидтер дегеніміз кімдер және шәһидтерге қатысты мәселелер
-
Шариғатта «дәуір айналдыру» бар ма?
8-кезең. Жаңа сабақты слайд арқылы түсіндіру. 15-минут








9-кезең.Кері байланыс жасау үшін сұрақтар қойылады. 10-минут
-
Біз неге пәтуаға жүгінеміз? Пәтуаның қоғамдағы орны.
-
Пәтуа беруге құқылы адамдар кімдер?
-
Пәтуа қандай үкімдерді қамтиды?
-
Пәтуа беру ережелері.
-
Білімсіз пәтуа берудің салдарлары.
10-кезең. Сергіту сәті. Студенттер барлығы дөңгелектеніп жиналып, әр студент жанындағы келесі студенттің есімінің бас әрпінен басталатын 1-2 сөзден тұратын тілек айтады.5-минут
11-кезең. Қорытынды:Студенттер сабақтағы белсенділігі мен жауаптарының дұрыстығына қарай баллдық жүйеде бағаланады. Сабақ соңында Ұстаздарға сөз беріліп, сабақ қорытындыланады.7 минут.
шағым қалдыра аласыз













