Педагогика мен псиологика
1. Оқушыны толығырақ жауап
беруге итермелеп, өткен материалды ойға салу кезінде қолданылатын
сұрақ қою әдісі
Түрткі
болу
2. Оқуды даралаудың шешуші
критерийін көрсетіңіз
Білім алуда тәуелсіздікті
қамтамасыз ету
3. Оқушыларға анағұрлым толық
жауап беруге, өз ойларын анық білдіруге, өз идеяларын дамытуға
көмектесетін сұрақ қою түрі
Сынақтан
өткізу
4. Орта мерзімді жоспарлауда
оқу мақсаттарын қалыптастыру шараларын білуге бағыттайтын негізгі
сұрақтың бірі
Оқушылар нені білуге
тиіс
5. Оқушылардың білім,
дағдыларын дамытуға мұғалімнің қолайлы жағдай
қалыптастыруы
Оқыту ортасын
құру
6. Зерттеушілік әңгімеге тән
белгілер
Әркімнің идеясы пайдалы деп
саналғанмен, мұқият бағаланады
7. Балалар өздерінің сенім,
біліміне сүйініп, пайымдау жасай алады деген түсінікке негізделген
оқыту ортасы
Оқушыға
бағдарланған
8. Оқытудағы кедергілерді
анықтау үшін өзіндік түзетуден кейін тестілеуді қайталап өткізудегі
бағалау мақсатын көрсетіңіз
Оқытудағы қиындықтарды
анықтау
9. Оқуды бағалауды оқу үшін
бағалауға ауыстырылу шартын көрсетіңіз
Бағалау сипатын
өзгерту
10. Оқушылардың тақырып
бойынша нені түсінбегенін анықтау үшін бақылау алып, қателерді
түзетудегі бағалау мақсаты
Оқудағы қиындықтарды
анықтау
11. Бағалау мақсатында
жүргізілген қадағалау нәтижелерінің
интерпретациясы
Алынған мәліметтердің мәнін
анықтау
12. Оқуды жақсарту
мүмкіндіктерін, сондай – ақ осы мүмкіндіктерді іске асыру әдістері
мен түрлерін анықтауға бағытталған бағалау
түрі
Оқу үшін
бағалау
13. Бағалаудың барлық
түрлеріне тән үш сипаттама бар. «Интерпретация» сипаттамасына
сәйкес мұғалім әрекеті
Оқушының жауабын критерийге
сәйкестендіру
14. Біліктілік дәрежесін
анықтауды көздейтін бағалау мақсаты
Стандарттарды бақылау және
орындау
15. Ең үздік оқушыларды
анықтаудағы икемділік сенімді өлшемінің
сипаттамасы
Басқаларға қарағанда ойлау
қабілеттері жақсы ұйымдастырылған
16. Дарынды және талантты
балаларды анықтауда ойлау қабілетінің жылдамдығы, өлшемі сәйкес
келетін сипаттама
Жоспарлауға көп уақыт
жұмсауы мүмкін, бірақ жоспарды тез жүзеге
асырады
17. Дарынды, талантты оқушылар
ақпаратты біліп қана қоймай, қажет кезінде пайдалана алу
сипаттамасына сәйкес өлшем
Есте сақтау және
білім
18. Оқып үйренуге деген уәжін
қиынырақ ойын мен тапсырмаларға ұмтылу арқылы арттыратын оқушыны
анықтайтын өлшем
Күрделілікке деген
сүйіспеншілік
19. Мұғалімдер мен ересектерді
түсініктеме беруге жетелеу дарынды және талантты оқушылардың қай
сипаттамасына тән?
Табандылық
таныту
20. Оқу үдерісінің қалай
жүретінін басқалардан гөрі жақсы біліп, өздерінің оқуын реттей
алатындығымен ерекшелетін оқушыны анықтайтын
өлшем
Өз білімін
жетілдіру
21. «Өзгелерден қарағанда
өзінің оқуының қалай жүретінін жақсы білетін және оны реттей алатын
оқушы» сипатына сәйкес келетін өлшем
Өз білімін
жетілдіру
22. Сабақты зерттеу тәсілін
жоспарлау барысындағы «зерттелінетін» оқушылар
санаты
Үлгермеушіліктің жоғары,
орта, төменгі деңгейі
23. Сабақты зерттеу (Lesson
study) тәсілінде зерттеу сабағы аяқталғаннан кейін жүзеге асатын
талдаудың белгіленген құрылымы бойынша кезеңдердің
бірі
Келесі сабақты зерттеуді
топпен бірлесе жоспарлау
24. Сабақты зерттеудің
мойындалған ерекшелігінің бірі
Демократиялы
25. Сабақты зерттеу тәсілінің
демократиялық ерекшеліктерінің бірі
Зерттеу үшін бүкіл ьоп
өзіне жауапкершілік алады
26. Сабақты зерттеу (Lesson
study) үдерісінде топ мүшелерінің түйінді идеяларды зерттеуге
қатысты жауап іздеуі үшін жүргізілетін қадамды
анықтаңыз
Жоспарлауда қолдану үшін
зерделенген әдебиеттер нәтижелерін
қорытуы
27. Сабақты зерттеу үдерісінде
білім сапасын арттыратын белгілі бір тәсілді дамыту жолын анықтау
үшін зерделенеді
Оқушылардың оқу
үдерісі
28. Жапонияда сабақты зерттеу
нәтижелері
Барлық мұғалімдер үшін
жүйелі түрде жарияланады
29. «Қара жәшік» ішіндегі
жұмыс
Оқушымен бірге
критерийлерді талдау
30. Жаттап алуға бағытталған
және де оған берілген жауап «дұрыс» немесе «дұрыс емес» деп
бағаланатындай қойылған сұрақ
Төмен
дәрежелі
Педагогика мен
псиологика
1. Кохлберг бойынша моральдік
пайымдаудың екінші деңгейі
Дәстүрлі моральдік
пайымдау
2. Мұғалімнің сыныптағы оқу
үдерісінің тиімділігін айқындауына қажет факторлардың бірін
көрсетіңіз
Балалардың қалай оқитынын
түсінуі
3. Мұғалім жүргізетін дамыту
жұмыстарының (МЖДЖ) алғашқы кезеңі
Маңызды шешімдерді талап
ететін құндылықтарды анықтау
4. Н. Мерсер бойынша
кумулятивтік әңгіменің сипаттамасы
Айтылған идеялар топта
үнемі мұқият бағалана бермейді
5. Елестету, салыстыру,
түсіндіру және дәйек келтіру, мақұлдау кезеңдерін қамтитын
тәсіл
Дәлелдеу
6. Диалог барысында әркімнің
идеясы құнды деп саналып, мұқият бағалаудан өтетін әңгіменің
түрі
Зерттеушілік
әңгіме
7. Л. Выготский бойынша
оқушылар өздерінің «Жақын арадағы даму аймағында» жұмыс істегенде
жақсаратын үдеріс
Танымдық
даму
8. «Қара жәшік» ішіндегі жұмыс
ретінде белгілі болған бағалау
Оқу үшін
бағалау
9. Біліктілік дәрежесін
анықтауды көздейтін бағалау мақсаты
Стандартты бақылау және
орындау
10.Блэк пен Уильям
зерттеулерінде сыныптың «қара жәшік» метафорасы қолданылған. Осы
метафораның негізгі идеясы
Оқушылардың өзін – өзі
бағалауын дамыту
11. Оқушыны бағалау үшін
интерпретация үдерісін көрсетіңіз
Оқушының жауабын критерийге
сәйкестендіру
12. «Қара жәшік» ішіндегі
жұмыс
Оқушымен бірге
критерийлерді талдау
13. Оқытуда қолданылатын әдіс
– тәсілдерді жақсарту мүмкіндіктерін және осы мүмкіндіктерді іске
асыру түрлерін анықтауға бағытталған бағалау
түрі
Оқу үшін
бағалау
14. Оқуды жақсарту
мүмкіндіктерін, сондай – ақ осы мүмкіндіктерді іске асыру әдістері
мен түрлерін анықтауға бағытталған бағалау
түрі
Оқу үшін
бағалау
15. Егер бала ерте жасынан
бастап ерекше қабілеттерін ұзақ уақытқа үстай алу қабілетін
танытса, онда оны ең үздік оқушыны анықтау өлшемінің қайсысына
жатқызуға болады
Шоғырлану
16. Ең үздік оқушыларды
анықтаудағы ерте символдық, белсенділік, сенімді өлшемінің
сипаттамасы
Олар ерте жасынан бастап
сөйлей, оқи және жаза бастайды
17. Олар ерте жасынан бастап
ерекше қабілеттерін ұзақ уақытқа ұстай алатындығымен
ерекшеленеді
Шоғырлану
18. Дарынды және талантты
оқушылардың табандылыққа қатысты
сипаттамасы
Қойған сұрақтары тиянақты,
нақты болады
19. Дарынды және талантты
оқушыларды ынталандырып және әлеуметін дамытудағы тиімді
тәсілдер
Экстернат және зияткерлік
тапсырмалар беру
20. Дарынды және талантты
балаларды анықтауда ойлау қабілетінің жылдамдығы, өлшемі сәйкес
келетін сипаттама
Жоспарлауға көп уақыт
жұмсауы мүмкін, бірақ жоспарды тез жүзеге
асырады
21. Мұғалімдер мен ересектерді
түсініктеме беруге жетелеу дарынды және талантты оқушылардың қай
сипаттамасына тән
Табандылық
таныту
22. Сабақты зерттеу тәсілінің
қажеттілігі
Оқу сапасын
арттыру
23. Сабақты зерттеудің
сипаттамалық ерекшеліктерінің бірі
Рефлексиялы
24. Іс – әрекеттегі зерттеуді
жүзеге асыру айналымының бірінші қадамының
мазмұны
Міндеттеме
алу
25. Оқытудың жаңа тәсілдерін
әзірлеуде мұғалімдердің жаңа бастамасын жинақтауды көздейтін
сабақты зерттеу тәсілінің түйінді сипаты
Креативтілік
26. Топтық талқылауды таспаға
жазып алу, іс – әрекеттегі зерттеу үдерісінің қай кезеңіне
жатады
Қадағалау
27. Н.Мерсердің зерттеуіне
сәйкес, ұжымдық әңгіме түсіну мен білім беруге қол жету аясындағы
табысты талқылауларда басымдыққа ие болатын әңгіменің
түрі
Зерттеушілік
әңгіме
28. Сабақты зерттеу (Lesson
study) үдерісінде топ мүшелері жоспарлаған зерттеу сабағын
мұғалімдердің бірі жүргізеді. Осыдан кейінгі
кезеңі
Зерттеу сабағы туралы
оқушылар мен мұғалімдердің сұхбат
жүргізуі
29. Бағалаудың барлық
түрлеріне тән сипаттамалардың бірі болып табылатын
қорытынды
Оқушының жауабына сәйкес
шешім қабылдау
30. Оқытудың тәжірибе үлгісі
және ақпараттық коммуникациялық технологиялардың көмегімен «ұсыну
және сұхбаттасу» аспектілері арасындағы
сәйкестік
Оқушылардың жұмыстармен
айырбастауы