Педагогикалық практикадағы рутиналық тапсырмаларды ЖИ көмегімен шешу, оның артықшылықтары мен шектеулері».

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Педагогикалық практикадағы рутиналық тапсырмаларды ЖИ көмегімен шешу, оның артықшылықтары мен шектеулері».

Материал туралы қысқаша түсінік
ЭССЕ-РЕФЛЕКСИЯ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Түркістан облысы, Түркістан қаласы

«Абай атындағы №31 ЖББМ» КММ

География пәнінің мұғалімі

Турешова Куралай Жусуповна


ЭССЕ-РЕФЛЕКСИЯ


Тақырыбы: «Педагогикалық практикадағы рутиналық тапсырмаларды ЖИ көмегімен шешу, оның артықшылықтары мен шектеулері».


Мен – қарапайым мектептегі география пәнінің мұғалімімін, күн сайын оқушыларға Жердің құрылымын, климаттық өзгерістерді және әлемнің түкпір-түкпірін түсіндіріп, білім беремін. Педагогикалық практикада рутиналық тапсырмалар көп: сабақ жоспарларын құру, тесттер мен тапсырмалар дайындау, оқушылардың жұмыстарын тексеру және оқу материалдарын іздеу. Соңғы жылдары жасанды интеллект (ЖИ) осы салаға еніп, мұғалімдердің жұмысын жеңілдетуге мүмкіндік беріп отыр. ЖИ-дің көмегімен осы рутиналық істердің көбін автоматтандыруға болады, бұл уақытты үнемдеп, шығармашылыққа көбірек күш жұмсауға септігін тигізеді. Дегенмен, ЖИ-ді қолданудың артықшылықтарымен қатар, ықтимал шектеулері де бар, оларды ескеру қажет. Бұл эсседе өз тәжірибем негізінде ЖИ-дің педагогикалық практикадағы рөлін талқылаймын.

Менің практикада ЖИ ең алдымен сабақ жоспарларын құруда және оқу материалдарын дайындауда көмектеседі. Мысалы, ChatGPT немесе ұқсас құралдар арқылы география тақырыбына сәйкес тест сұрақтарын жылдам генерациялаймын – климаттық белдеулер туралы quiz немесе карталарды талдау тапсырмаларын. Бұрын осыны қолмен жасауға бірнеше сағат кететін, ал қазір ЖИ оны минуттарда орындайды. Сондай-ақ, оқушылардың эсселерін немесе жауаптарын тексеруде ЖИ грамматикалық қателерді түзетіп, мазмұндық ұсыныстар береді, бұл маған негізгі идеяларға көбірек назар аударуға мүмкіндік береді. Артықшылықтары айқын: уақыт үнемдеу, оқытуды персонализациялау (мысалы, әртүрлі деңгейдегі оқушыларға арналған тапсырмалар) және креативті идеялар алу. География сабақтарында ЖИ-дің көмегімен виртуалды саяхаттар немесе интерактивті карталар құруға болады, бұл оқушылардың қызығушылығын арттырады. Алайда, шектеулері де жетерлік: ЖИ кейде қате ақпарат береді, әсіресе жергілікті контекстте (мысалы, Қазақстанның географиялық ерекшеліктерін дәл түсінбейді), сондықтан әрқашан мұғалімнің бақылауы қажет. Сондай-ақ, ЖИ-дің этикалық мәселелері бар – оқушылардың жұмыстарын тексеруде плагиатты анықтау қиын, ал тым көп қолдану мұғалімнің шығармашылығын төмендетуі мүмкін. Қауіпсіздік жағы да маңызды: деректердің құпиялылығы сақталмаса, оқушылардың ақпараты қауіпке ұшырауы мүмкін.

Қорыта айтқанда, ЖИ педагогикалық практикадағы рутиналық тапсырмаларды шешуде тиімді құрал, ол уақытты үнемдеп, оқытуды сапалы етеді, бірақ оның шектеулерін ескермей қолдану қателікке әкелуі мүмкін. Мен өз тәжірибемде ЖИ-ді қосымша көмекші ретінде пайдаланамын, негізгі рөл әрқашан мұғалімде қалады. Болашақта ЖИ-дің дамуымен білім беру жүйесі өзгереді, дегенмен адамдық фактор – эмпатия, интуиция және шынайы қарым-қатынас – ауыстырылмайтын болып қала береді. ЖИ-ді ақылмен қолдану арқылы география сабақтарын қызықты әрі тиімді етуге болады.

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
07.12.2025
9
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі