|
Тақырыбы |
||||
|
күні |
|
|||
|
Коуч |
Прімжарова Гүлнара Әкімәліқызы Имантаева Гүлшат Сагитбекқызы |
|||
|
Жалпы мақсаты |
Мұғалімдердің саралап оқытудағы тапсырмаларды құру дағдыларын жетілдіруіне ықпал ету. |
|||
|
Түйінді идея |
Саралаудың мәні-оқушыларды бөлу емес, оларды біріктіруде дер кезінде дифференциалды көмек көрсету. |
|||
|
Күтілетін нәтиже |
|
|||
|
Қажетті құралдар мен көрнекіліктер |
Компьютер, интерактивті тақта, «Звездочка на земле» филімінен үзінді, маркерлер, үлестірмелі парақшалар, А3 парағы. |
|||
|
Коучинг барысы |
||||
|
Кезеңдері |
Уақыты |
Тапсырма мазмұны |
Ресурстар |
|
|
Психологиялық ахуал Топқа бөлу |
3 мин |
«Ыстық сұрақ» әдісі Қатысушылар шеңбермен тұрады. Оралған қағаздарды бір – біріне ыстық лебіздерін айтып, береді. Әуен тоқтағанда сұрақтар кімнің қолында болады, сол мұғалімі сұраққа жауап береді. Сұрақ түстеріне орай топтарға бөлінеді. |
Ширма қағаздарға жазылған сұрақтар
|
|
|
Ой шақыру |
3 мин |
Қағаз қиындыларындағы сөздерді құрастыра отырып, сөйлемді тауып оқиды. Әр топтағы сөйлемдерді қорытып, бүгінгі коучиг тақырыбын табады.
|
Қағаз қиындыларында жазылған сөздер. |
|
|
Негізгі бөлім
|
10+5 мин |
Жұптық - топтық жұмыс: Әр топ өз қалауларымен таныстыру жолын ұсынады. Қатысушылармен бірге жұмысты бағалау критерийін құрамыз. 1-топ Білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері 2-топ Білім алушылардың оқу жетістігін бағалау және олқылықтардың орнын толықтыру жұмысын ұйымдастырудың ерекшеліктері 3-топ Пилоттық жобаларды енгізу 4-топ: Инклюзивті білім беру ортасын құру бойынша ұсынымдар Ескерту: Әр топ өз жұмыстарын қорғағаннан кейін кері байланыс алады. Бағалау: Жапондық бағалау әдісі
|
Тапсырма парақтары. Фишкалар. |
|
|
10мин |
«Түйінді сөздер»стратегиясы ұсынылады. Берілген сөздер мен сөз тіркестерінен әңгіме құрастыру. Теңіз жағасын, бір кісі, теңіз жұлдыздарын құтқармақ, жағада қалып қойса, бұл ақымақтық, миллионы жатыр, тірлігіңнің мәні бар ма,бала, мына бір теңіз жұлдызы үшін. Аңыз: Теңіз жағасын жағалап келе жатқан бір кісі бір нәрселерді жерден алып теңізге лақтырып жатқан бір баланы көреді. Жақындағанда оның толқынмен жағаға шығып қалған теңіз жұлдыздарын құтқармақ болып жатқанын байқайды. Ал көкжиекке дейін созылып жатқан жаға болса, теңіз жұлдыздарына толып-ақ қалған екен. -Сен не істеп жатырсың?-деп сұрайды әлгі кісі. -Бұлар ертең су қайтқанға дейін жағада қалып қойса, өліп қалады ғой,-дейді бала таңырқап. -Бұл ақымақтық қой!,-дейді қызбаланып әлгі адам, -қарашы олар қаншама, жағада мың емес, миллионы жатыр. Бір өзің ештеңе өзгерте алмайсың, сенің осы жасап жатқан тірлігіңнің мәні бар ма? Бала жерден келесі теңіз жұлдызын қолына алып, шамалы ойланып тұрып, былай депті: -Менің жасаған тірлігімнің мәні мен маңызы өте зор, әсіресе … мына бір теңіз жұлдызы үшін. |
Тапсырма парағы |
||
|
|
2 мин |
Сергіту сәті «Өрмекші торы» |
|
|
|
Ой толғаныс |
Кері байланыс |
Кері байланыс «Карусель» Ішкі шеңбер сыртқы шеңберге коучинг барысында не ұнағанын , не үйренгенін айтады. |
Фломастер |
|
|
Рефлексия |
5 мин |
Рефлексия «Пирамида»
|
|
|







жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Педагогтік іс - тәжірибенің түйінді функциялары
Педагогтік іс - тәжірибенің түйінді функциялары
|
Тақырыбы |
||||
|
күні |
|
|||
|
Коуч |
Прімжарова Гүлнара Әкімәліқызы Имантаева Гүлшат Сагитбекқызы |
|||
|
Жалпы мақсаты |
Мұғалімдердің саралап оқытудағы тапсырмаларды құру дағдыларын жетілдіруіне ықпал ету. |
|||
|
Түйінді идея |
Саралаудың мәні-оқушыларды бөлу емес, оларды біріктіруде дер кезінде дифференциалды көмек көрсету. |
|||
|
Күтілетін нәтиже |
|
|||
|
Қажетті құралдар мен көрнекіліктер |
Компьютер, интерактивті тақта, «Звездочка на земле» филімінен үзінді, маркерлер, үлестірмелі парақшалар, А3 парағы. |
|||
|
Коучинг барысы |
||||
|
Кезеңдері |
Уақыты |
Тапсырма мазмұны |
Ресурстар |
|
|
Психологиялық ахуал Топқа бөлу |
3 мин |
«Ыстық сұрақ» әдісі Қатысушылар шеңбермен тұрады. Оралған қағаздарды бір – біріне ыстық лебіздерін айтып, береді. Әуен тоқтағанда сұрақтар кімнің қолында болады, сол мұғалімі сұраққа жауап береді. Сұрақ түстеріне орай топтарға бөлінеді. |
Ширма қағаздарға жазылған сұрақтар
|
|
|
Ой шақыру |
3 мин |
Қағаз қиындыларындағы сөздерді құрастыра отырып, сөйлемді тауып оқиды. Әр топтағы сөйлемдерді қорытып, бүгінгі коучиг тақырыбын табады.
|
Қағаз қиындыларында жазылған сөздер. |
|
|
Негізгі бөлім
|
10+5 мин |
Жұптық - топтық жұмыс: Әр топ өз қалауларымен таныстыру жолын ұсынады. Қатысушылармен бірге жұмысты бағалау критерийін құрамыз. 1-топ Білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері 2-топ Білім алушылардың оқу жетістігін бағалау және олқылықтардың орнын толықтыру жұмысын ұйымдастырудың ерекшеліктері 3-топ Пилоттық жобаларды енгізу 4-топ: Инклюзивті білім беру ортасын құру бойынша ұсынымдар Ескерту: Әр топ өз жұмыстарын қорғағаннан кейін кері байланыс алады. Бағалау: Жапондық бағалау әдісі
|
Тапсырма парақтары. Фишкалар. |
|
|
10мин |
«Түйінді сөздер»стратегиясы ұсынылады. Берілген сөздер мен сөз тіркестерінен әңгіме құрастыру. Теңіз жағасын, бір кісі, теңіз жұлдыздарын құтқармақ, жағада қалып қойса, бұл ақымақтық, миллионы жатыр, тірлігіңнің мәні бар ма,бала, мына бір теңіз жұлдызы үшін. Аңыз: Теңіз жағасын жағалап келе жатқан бір кісі бір нәрселерді жерден алып теңізге лақтырып жатқан бір баланы көреді. Жақындағанда оның толқынмен жағаға шығып қалған теңіз жұлдыздарын құтқармақ болып жатқанын байқайды. Ал көкжиекке дейін созылып жатқан жаға болса, теңіз жұлдыздарына толып-ақ қалған екен. -Сен не істеп жатырсың?-деп сұрайды әлгі кісі. -Бұлар ертең су қайтқанға дейін жағада қалып қойса, өліп қалады ғой,-дейді бала таңырқап. -Бұл ақымақтық қой!,-дейді қызбаланып әлгі адам, -қарашы олар қаншама, жағада мың емес, миллионы жатыр. Бір өзің ештеңе өзгерте алмайсың, сенің осы жасап жатқан тірлігіңнің мәні бар ма? Бала жерден келесі теңіз жұлдызын қолына алып, шамалы ойланып тұрып, былай депті: -Менің жасаған тірлігімнің мәні мен маңызы өте зор, әсіресе … мына бір теңіз жұлдызы үшін. |
Тапсырма парағы |
||
|
|
2 мин |
Сергіту сәті «Өрмекші торы» |
|
|
|
Ой толғаныс |
Кері байланыс |
Кері байланыс «Карусель» Ішкі шеңбер сыртқы шеңберге коучинг барысында не ұнағанын , не үйренгенін айтады. |
Фломастер |
|
|
Рефлексия |
5 мин |
Рефлексия «Пирамида»
|
|
|







шағым қалдыра аласыз















