Материалдар / Педагогтік іс - тәжірибенің түйінді функциялары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Педагогтік іс - тәжірибенің түйінді функциялары

Материал туралы қысқаша түсінік
"Педагогтік іс - тәжірибенің түйінді функциялары" коучинг жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Ақпан 2024
77
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы

Педагогтік іс - тәжірибенің түйінді функциялары

күні


Коуч

Прімжарова Гүлнара Әкімәліқызы

Имантаева Гүлшат Сагитбекқызы

Жалпы мақсаты

Мұғалімдердің саралап оқытудағы тапсырмаларды құру дағдыларын жетілдіруіне ықпал ету.

Түйінді идея

Саралаудың мәні-оқушыларды бөлу емес, оларды біріктіруде дер кезінде дифференциалды көмек көрсету.

Күтілетін нәтиже

  • Мұғалімдер оқушылардың ойлау дағдыларының деңгейлерін ескере отырып өз пәні бойынша сараланған тапсырмалар құрастыра алады.

  • Өз тәжірибелеріне өзгерістер енгізе алады;

Қажетті құралдар мен көрнекіліктер

Компьютер, интерактивті тақта, «Звездочка на земле» филімінен үзінді, маркерлер, үлестірмелі парақшалар, А3 парағы.

Коучинг барысы

Кезеңдері

Уақыты

Тапсырма мазмұны

Ресурстар

Психологиялық ахуал

Топқа бөлу

3 мин

«Ыстық сұрақ» әдісі

Қатысушылар шеңбермен тұрады. Оралған қағаздарды бір – біріне ыстық лебіздерін айтып, береді. Әуен тоқтағанда сұрақтар кімнің қолында болады, сол мұғалімі сұраққа жауап береді.

Сұрақ түстеріне орай топтарға бөлінеді.

Ширма қағаздарға жазылған сұрақтар


Ой шақыру

3 мин

Қағаз қиындыларындағы сөздерді құрастыра отырып, сөйлемді тауып оқиды. Әр топтағы сөйлемдерді қорытып, бүгінгі коучиг тақырыбын табады.

  • Коучингтің мақсаты мен міндетін анықтау.


Қағаз қиындыларында жазылған сөздер.

Негізгі бөлім



10+5 мин

Жұптық - топтық жұмыс: Әр топ өз қалауларымен таныстыру жолын ұсынады. Қатысушылармен бірге жұмысты бағалау критерийін құрамыз.

1-топ Білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері

2-топ Білім алушылардың оқу жетістігін бағалау және олқылықтардың орнын толықтыру жұмысын ұйымдастырудың ерекшеліктері

3-топ Пилоттық жобаларды енгізу

4-топ: Инклюзивті білім беру ортасын құру бойынша ұсынымдар

Ескерту: Әр топ өз жұмыстарын қорғағаннан кейін кері байланыс алады.

Бағалау: Жапондық бағалау әдісі

Тапсырма парақтары.

Фишкалар.

10мин

«Түйінді сөздер»стратегиясы ұсынылады. Берілген сөздер мен сөз тіркестерінен әңгіме құрастыру.

Теңіз жағасын, бір кісі, теңіз жұлдыздарын құтқармақ, жағада қалып қойса,

бұл ақымақтық, миллионы жатыр, тірлігіңнің мәні бар ма,бала, мына бір теңіз жұлдызы үшін.

Аңыз: Теңіз жағасын жағалап келе жатқан бір кісі бір нәрселерді жерден алып теңізге лақтырып жатқан бір баланы көреді. Жақындағанда оның толқынмен жағаға шығып қалған теңіз жұлдыздарын құтқармақ болып жатқанын байқайды. Ал көкжиекке дейін созылып жатқан жаға болса, теңіз жұлдыздарына толып-ақ қалған екен.

-Сен не істеп жатырсың?-деп сұрайды әлгі кісі.

-Бұлар ертең су қайтқанға дейін жағада қалып қойса, өліп қалады ғой,-дейді бала таңырқап.

-Бұл ақымақтық қой!,-дейді қызбаланып әлгі адам, -қарашы олар қаншама, жағада мың емес, миллионы жатыр. Бір өзің ештеңе өзгерте алмайсың, сенің осы жасап жатқан тірлігіңнің мәні бар ма?

Бала жерден келесі теңіз жұлдызын қолына алып, шамалы ойланып тұрып, былай депті:

-Менің жасаған тірлігімнің мәні мен маңызы өте зор, әсіресе … мына бір теңіз жұлдызы үшін.


Тапсырма парағы


2 мин

Сергіту сәті «Өрмекші торы»



Ой толғаныс

Кері байланыс

Кері байланыс «Карусель»

Ішкі шеңбер сыртқы шеңберге коучинг барысында не ұнағанын , не үйренгенін айтады.

Фломастер

Рефлексия

5 мин

Рефлексия «Пирамида»















































































Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!