Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Тексерілді ________ Р.Маханбетова

    Бөлім:

    1-бөлім: Дананың сөзі – ақылдың көзі

    Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты :

    Есенбекова Шолпан

    Күні:

    04.09.2023

    Сынып: 8А,Ә

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Қорқыт туралы аңыз-әңгімелер

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

    8.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану.

    Сабақтың мақсаты

    Көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдана алады.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//

    уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басталуы

    5 минут














    6 минут












    Сабақтың ортасы


    10 минут




























    6 минут









    7 минут
































    6 минут










    Кері байланыс

    5 минут

    Оқушылармен амандасу, қатысуын түгендеу.

    1.Психологиялық ахуал қалыптастыру

    «Гүлмен тілек» Гүлді алақанға ұстап тұрып, бір-бірлеріңе ізгі тілек айтыңдар және гүлдің артында жазылған Қорқыттың нақыл сөздерін құрастыру арқылы топқа бөлініңдер.

    1. Жақсы ана үшін бала – екі көздің сыңары.
    2. Ақылсыз балаға ата дәулетінен қайран жоқ.

    (сергіту және топқа біріктіру)

    2.Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатымен таныстыру;

    Ой шақыру

    Қ орқыт ата туралы не білдіңдер? Қорқыт кім?

    Қорқыт ата







    Ел аузында Қорқыт туралы аңыз-әңгі мелер көп сақталған.
    Ертегі, дастан түрінде де кездеседі. Олардың қатарына «Қор қыттың өлімге қарсы тұруы», «Қорқыттың өлімі», «Қорқыт күйі», «Қорқыт сарыны», «Қорқыт және қырық қыз» және т.б. жатады

    Қорқыт туралы аңыздар «Қорқыт ата кіта бы» деп аталатын
    әдеби мұрада жинақ талған. Он екі жырдан тұратын «Қорқыт ата
    кі табында» туған жерін, Отанын сыртқы жаулардан қорғау үшін
    қан майданға шыққан алыптардың ерлігі жырла нады. «Қорқыт
    ата» кіта бын дағы он екі жыр «Дерсеханұлы Бұқаш туралы жыр»

    «Қазан Салардың ауылын жау шапқаны туралы жыр», «Байбө рі
    ба ласы Бамсы Байрақ туралы жыр», «Қазан баласы Ораздың
    жауға тұтқын болуы», «Ержүрек Домрул батыр», «Қаңлы оғыз
    ба ласы Қан Төрәлі», «Қазылық оғыз баласы Игенек», «Төбе көз

    дәуді өлтірген Бисат», «Бекілұлы
    Әмран», «Ұшан оғыз баласы Секі рек», «Қазан Салардың екіншілей жауға тұтқын болуы», «Сыртқы оғыздардың ішкі оғыздарға қарсы бас көтеруі» атты тақырыптарды қамтиды


    1-тапсырма.

    Топтық жұмыс

    1.Қорқыт ата кітабы» қандай жырлар дан тұрады?
    2. «Қорқыт ата кітабын» зерттеген қандай қазақстандық ғалымдарды бі -лесіңдер?
    3. «Қорқыт ата кітабына» енген жыр лар мазмұны қандай?

    2-тапсырма.

    «Ел аузында Қорқыт туралы аңыз-әңгімелер көп сақталған.
    Ертегі, дастан түрінде де кездеседі. Олардың қата ры на «Қорқыттың өлімге қарсы тұруы», «Қорқыттың өлімі», «Қорқыт күйі», «Қорқыт сарыны», «Қорқыт және қырық қыз» және т.б. жатады.
    Қорқыт туралы аңыздар
    «Қорқыт ата кіта бы» деп аталатын
    әдеби мұрада жинақ талған. Он екі жырдан тұратын «Қорқыт ата
    кі табында» туған жерін, Отанын сыртқы жаулардан қорғау үшін
    қан майданға шыққан алыптардың ерлігі жырланады. «Қорқыт
    ата» кітабындағы он екі жыр «Дерсеханұлы Бұқаш туралы жыр»,
    «Қазан Салардың ауылын жау шапқаны туралы жыр», «Байбө рі
    ба ласы Бамсы Байрақ туралы жыр», «Қазан баласы Ораздың
    жауға тұтқын болуы», «Ержүрек Домрул батыр», «Қаңлы оғыз баласы Қан Төрәлі», «Қазылық оғыз баласы Игенек», «Төбе көз дәуді өлтірген Бисат», «Бекілұлы Әмран», «Ұшан оғыз баласы Секірек», «Қазан Салардың екіншілей жауға тұтқын болуы», «Сыртқы оғыздардың ішкі
    оғыздарға қарсы бас көтеруі» атты
    тақырыптарды қамтиды
    » деген ойды өрбітіп жазыңыз. Өз көзқарасыңызды дәлелдеуде үзінділерді қолданыңыз.

    3-тапсырма

    Сұрақтарға жауап беріңіз

    1. «Қорқыт ата кітабы» қандай жыр лардан тұрады?
    2. «Қорқыт ата кітабын» зерттеген қандай қазақстандық ғалымдарды бі лесіңдер?
    3. «Қорқыт ата кітабына» енген жыр лар мазмұны қандай?


    Ойтаразы

    Бас бармақ - басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе не болды?

    Балаң үйрек- бірлесу. Мен топта / жұпта қалай жұмыс жасадым? Кімге көмек бердім?

    Ортан терек – ойлану. Мен бүгін қандай білім мен тәжірибе алдым?

    Шылдыр шүмек- шынайылық. Сабақ маған ұнады ма? Неліктен?

    Кішкене бөбек – көңіл күй ахуалы. Мен өзімді сабақта қалай сезіндім?



    Психологиялық ахуал


    Оқушылар арнайы дайындалып келген гүлді алақандарына салып тұрып, бір-біріне тілек тілейді және гүлдің артына жазылған Қорқыттың нақыл сөздерін құрастыру арқылы үш топқа бөлінеді.







    Қорқыт туралы не білетіндіктерін топтастыру әдісі арқылы жинақтайды.





































    Сұрақтарға жауап береді.




    Өз ойларын жеткізеді.


    Ойды өрбітіп жазады. Өз көзқарастарын дәлелдеуде үзінділерді қолданады.



































    Сұрақтарға жауап береді









    Кері байланыс береді. Бүгінгі сабақта не үйренгендерін, топта қалай жұмыс жасағандарын, қандай білім алғандарын таразылайды.

    Оқушылардың психолигиялық ахуалы қалыптасады.



    Талқылау кезінде оқушылардың айтылған пікірлері мен көзқарастары ауызша

    мадақтау арқылы бағаланып, сабақтың келесі кезеңінде белсенді қатысуына ынталандырады

    Жарайсың!

    Керемет шешім!
    Ойлы шешім!

    Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан естімеппін!










    Дескриптор

    Білім алушы

    -автор шеберлігіне қатысты өз көзқарасын білдіреді,

    - ойын дәлелдеу үшін үзінділерді қолданады,

    - сөздің мағынасын ашады,

    -ойын жүйелі талдайды







    Бағалау

    «Жапондық бағалау» әдісі бойынша үш топ бірін-бірі бағалайды. Осы бағалау арқылы келесі өзгелердің жауаптарымен келісетін тұстарын, толықтыруға қатысты өз көзқарастарын, өздерінің қоятын сұрақтарын жеткізеді.




    Оқулық

    8-сынып

    «Атамұра» баспасы

    2018жыл



    Қалыптас

    тырушы бағалауға арналған


    тапсырма

    лар жинағы

    8-сынып










    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Есенбекова Шолпан
    10 Қырқүйек 2023
    285
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    педогогика

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    педогогика

    Материал туралы қысқаша түсінік
    керемет
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Тексерілді ________ Р.Маханбетова

    Бөлім:

    1-бөлім: Дананың сөзі – ақылдың көзі

    Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты :

    Есенбекова Шолпан

    Күні:

    04.09.2023

    Сынып: 8А,Ә

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Қорқыт туралы аңыз-әңгімелер

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

    8.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану.

    Сабақтың мақсаты

    Көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдана алады.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//

    уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басталуы

    5 минут














    6 минут












    Сабақтың ортасы


    10 минут




























    6 минут









    7 минут
































    6 минут










    Кері байланыс

    5 минут

    Оқушылармен амандасу, қатысуын түгендеу.

    1.Психологиялық ахуал қалыптастыру

    «Гүлмен тілек» Гүлді алақанға ұстап тұрып, бір-бірлеріңе ізгі тілек айтыңдар және гүлдің артында жазылған Қорқыттың нақыл сөздерін құрастыру арқылы топқа бөлініңдер.

    1. Жақсы ана үшін бала – екі көздің сыңары.
    2. Ақылсыз балаға ата дәулетінен қайран жоқ.

    (сергіту және топқа біріктіру)

    2.Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатымен таныстыру;

    Ой шақыру

    Қ орқыт ата туралы не білдіңдер? Қорқыт кім?

    Қорқыт ата







    Ел аузында Қорқыт туралы аңыз-әңгі мелер көп сақталған.
    Ертегі, дастан түрінде де кездеседі. Олардың қатарына «Қор қыттың өлімге қарсы тұруы», «Қорқыттың өлімі», «Қорқыт күйі», «Қорқыт сарыны», «Қорқыт және қырық қыз» және т.б. жатады

    Қорқыт туралы аңыздар «Қорқыт ата кіта бы» деп аталатын
    әдеби мұрада жинақ талған. Он екі жырдан тұратын «Қорқыт ата
    кі табында» туған жерін, Отанын сыртқы жаулардан қорғау үшін
    қан майданға шыққан алыптардың ерлігі жырла нады. «Қорқыт
    ата» кіта бын дағы он екі жыр «Дерсеханұлы Бұқаш туралы жыр»

    «Қазан Салардың ауылын жау шапқаны туралы жыр», «Байбө рі
    ба ласы Бамсы Байрақ туралы жыр», «Қазан баласы Ораздың
    жауға тұтқын болуы», «Ержүрек Домрул батыр», «Қаңлы оғыз
    ба ласы Қан Төрәлі», «Қазылық оғыз баласы Игенек», «Төбе көз

    дәуді өлтірген Бисат», «Бекілұлы
    Әмран», «Ұшан оғыз баласы Секі рек», «Қазан Салардың екіншілей жауға тұтқын болуы», «Сыртқы оғыздардың ішкі оғыздарға қарсы бас көтеруі» атты тақырыптарды қамтиды


    1-тапсырма.

    Топтық жұмыс

    1.Қорқыт ата кітабы» қандай жырлар дан тұрады?
    2. «Қорқыт ата кітабын» зерттеген қандай қазақстандық ғалымдарды бі -лесіңдер?
    3. «Қорқыт ата кітабына» енген жыр лар мазмұны қандай?

    2-тапсырма.

    «Ел аузында Қорқыт туралы аңыз-әңгімелер көп сақталған.
    Ертегі, дастан түрінде де кездеседі. Олардың қата ры на «Қорқыттың өлімге қарсы тұруы», «Қорқыттың өлімі», «Қорқыт күйі», «Қорқыт сарыны», «Қорқыт және қырық қыз» және т.б. жатады.
    Қорқыт туралы аңыздар
    «Қорқыт ата кіта бы» деп аталатын
    әдеби мұрада жинақ талған. Он екі жырдан тұратын «Қорқыт ата
    кі табында» туған жерін, Отанын сыртқы жаулардан қорғау үшін
    қан майданға шыққан алыптардың ерлігі жырланады. «Қорқыт
    ата» кітабындағы он екі жыр «Дерсеханұлы Бұқаш туралы жыр»,
    «Қазан Салардың ауылын жау шапқаны туралы жыр», «Байбө рі
    ба ласы Бамсы Байрақ туралы жыр», «Қазан баласы Ораздың
    жауға тұтқын болуы», «Ержүрек Домрул батыр», «Қаңлы оғыз баласы Қан Төрәлі», «Қазылық оғыз баласы Игенек», «Төбе көз дәуді өлтірген Бисат», «Бекілұлы Әмран», «Ұшан оғыз баласы Секірек», «Қазан Салардың екіншілей жауға тұтқын болуы», «Сыртқы оғыздардың ішкі
    оғыздарға қарсы бас көтеруі» атты
    тақырыптарды қамтиды
    » деген ойды өрбітіп жазыңыз. Өз көзқарасыңызды дәлелдеуде үзінділерді қолданыңыз.

    3-тапсырма

    Сұрақтарға жауап беріңіз

    1. «Қорқыт ата кітабы» қандай жыр лардан тұрады?
    2. «Қорқыт ата кітабын» зерттеген қандай қазақстандық ғалымдарды бі лесіңдер?
    3. «Қорқыт ата кітабына» енген жыр лар мазмұны қандай?


    Ойтаразы

    Бас бармақ - басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе не болды?

    Балаң үйрек- бірлесу. Мен топта / жұпта қалай жұмыс жасадым? Кімге көмек бердім?

    Ортан терек – ойлану. Мен бүгін қандай білім мен тәжірибе алдым?

    Шылдыр шүмек- шынайылық. Сабақ маған ұнады ма? Неліктен?

    Кішкене бөбек – көңіл күй ахуалы. Мен өзімді сабақта қалай сезіндім?



    Психологиялық ахуал


    Оқушылар арнайы дайындалып келген гүлді алақандарына салып тұрып, бір-біріне тілек тілейді және гүлдің артына жазылған Қорқыттың нақыл сөздерін құрастыру арқылы үш топқа бөлінеді.







    Қорқыт туралы не білетіндіктерін топтастыру әдісі арқылы жинақтайды.





































    Сұрақтарға жауап береді.




    Өз ойларын жеткізеді.


    Ойды өрбітіп жазады. Өз көзқарастарын дәлелдеуде үзінділерді қолданады.



































    Сұрақтарға жауап береді









    Кері байланыс береді. Бүгінгі сабақта не үйренгендерін, топта қалай жұмыс жасағандарын, қандай білім алғандарын таразылайды.

    Оқушылардың психолигиялық ахуалы қалыптасады.



    Талқылау кезінде оқушылардың айтылған пікірлері мен көзқарастары ауызша

    мадақтау арқылы бағаланып, сабақтың келесі кезеңінде белсенді қатысуына ынталандырады

    Жарайсың!

    Керемет шешім!
    Ойлы шешім!

    Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан естімеппін!










    Дескриптор

    Білім алушы

    -автор шеберлігіне қатысты өз көзқарасын білдіреді,

    - ойын дәлелдеу үшін үзінділерді қолданады,

    - сөздің мағынасын ашады,

    -ойын жүйелі талдайды







    Бағалау

    «Жапондық бағалау» әдісі бойынша үш топ бірін-бірі бағалайды. Осы бағалау арқылы келесі өзгелердің жауаптарымен келісетін тұстарын, толықтыруға қатысты өз көзқарастарын, өздерінің қоятын сұрақтарын жеткізеді.




    Оқулық

    8-сынып

    «Атамұра» баспасы

    2018жыл



    Қалыптас

    тырушы бағалауға арналған


    тапсырма

    лар жинағы

    8-сынып










    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Ашық сабақ 8 сынып
    10.00.2023
    285
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Есенбекова Шолпан
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации