Тексерілді ________ Р.Маханбетова
|
Бөлім: |
1-бөлім: Дананың сөзі – ақылдың көзі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты : |
Есенбекова Шолпан |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
04.09.2023 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 8А,Ә |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қорқыт туралы аңыз-әңгімелер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
8.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдана алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басталуы 5 минут 6 минут Сабақтың ортасы 10 минут 6 минут 7 минут 6 минут Кері байланыс 5 минут |
Оқушылармен амандасу, қатысуын түгендеу. 1.Психологиялық ахуал қалыптастыру «Гүлмен тілек» Гүлді алақанға ұстап тұрып, бір-бірлеріңе ізгі тілек айтыңдар және гүлдің артында жазылған Қорқыттың нақыл сөздерін құрастыру арқылы топқа бөлініңдер. 1.
Жақсы ана үшін бала
– екі көздің сыңары. (сергіту және топқа біріктіру) 2.Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатымен таныстыру; Ой шақыру Қ
Қорқыт ата
Ел аузында Қорқыт туралы
аңыз-әңгі мелер көп сақталған. Қорқыт туралы
аңыздар «Қорқыт
ата кіта бы» деп
аталатын «Қазан Салардың ауылын жау
шапқаны туралы жыр», «Байбө рі дәуді өлтірген Бисат»,
«Бекілұлы 1-тапсырма. Топтық жұмыс 1.Қорқыт
ата кітабы» қандай жырлар дан тұрады? 2-тапсырма. «Ел аузында Қорқыт туралы
аңыз-әңгімелер көп сақталған. 3-тапсырма Сұрақтарға жауап беріңіз 1. «Қорқыт ата кітабы»
қандай жыр лардан тұрады? Ойтаразы Бас бармақ - басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе не болды? Балаң үйрек- бірлесу. Мен топта / жұпта қалай жұмыс жасадым? Кімге көмек бердім? Ортан терек – ойлану. Мен бүгін қандай білім мен тәжірибе алдым? Шылдыр шүмек- шынайылық. Сабақ маған ұнады ма? Неліктен? Кішкене бөбек – көңіл күй ахуалы. Мен өзімді сабақта қалай сезіндім? |
Психологиялық ахуал Оқушылар арнайы дайындалып келген гүлді алақандарына салып тұрып, бір-біріне тілек тілейді және гүлдің артына жазылған Қорқыттың нақыл сөздерін құрастыру арқылы үш топқа бөлінеді. Қорқыт туралы не білетіндіктерін топтастыру әдісі арқылы жинақтайды. Сұрақтарға жауап береді. Өз ойларын жеткізеді. Ойды өрбітіп жазады. Өз көзқарастарын дәлелдеуде үзінділерді қолданады. Сұрақтарға жауап береді Кері байланыс береді. Бүгінгі сабақта не үйренгендерін, топта қалай жұмыс жасағандарын, қандай білім алғандарын таразылайды. |
Оқушылардың психолигиялық ахуалы қалыптасады. Талқылау кезінде оқушылардың айтылған пікірлері мен көзқарастары ауызша мадақтау арқылы бағаланып, сабақтың келесі кезеңінде белсенді қатысуына ынталандырады Жарайсың! Керемет
шешім! Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан естімеппін! Дескриптор Білім алушы -автор шеберлігіне қатысты өз көзқарасын білдіреді, - ойын дәлелдеу үшін үзінділерді қолданады, - сөздің мағынасын ашады, -ойын жүйелі талдайды Бағалау «Жапондық бағалау» әдісі бойынша үш топ бірін-бірі бағалайды. Осы бағалау арқылы келесі өзгелердің жауаптарымен келісетін тұстарын, толықтыруға қатысты өз көзқарастарын, өздерінің қоятын сұрақтарын жеткізеді.
|
Оқулық 8-сынып «Атамұра» баспасы 2018жыл Қалыптас тырушы бағалауға арналған тапсырма лар жинағы 8-сынып
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Есенбекова ШолпанШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз педогогика
Тақырып бойынша 11 материал табылды
педогогикаМатериал туралы қысқаша түсінік
керемет
Материалдың қысқаша нұсқасы Тексерілді ________ Р.Маханбетова
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
















