Материалдар / перпективалық жоспар орта топ 2023
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

перпективалық жоспар орта топ 2023

Материал туралы қысқаша түсінік
Перпективалық жоспар Үлгілік оқу бағдарламасына сай жазылған. Барлық міндеттер бала жасына сай келеді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Наурыз 2023
344
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары және мектепке

дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы негізінде

2022-2023 оқу жылына арналған ұйымдастырылған іс-әрекеттің перспективалық жоспары


Білім беру ұйымы: КМҚК «Балапан» бөбекжай-бақшасы

Топ: ортаңғы «Еркетай» тобы

Балалардың жасы: 3 жас

Жоспардың құрылу кезеңі: Қыркүйек айы, 2022-2023 оқу жылы


Ұйымдастырылған іс-әрекет

Ұйымдастырылған іс-әрекеттің міндеттері

Дене шынықтыру

Педагогтың өз жоспары бойынша.

Сөйлеуді дамыту

Сөйлеудің дыбыстық мәдинеті

1.Дауысты а-ә және кейбір дауыссыз п-б дыбыстарды анық айтуға дағдыландыру.

2. Дауысты а-ә, және кейбір дауыссыз п-б, дыбыстардың артикулятциясын нақтылап және бекіту.

Сөздік қор

1. Сөздік қорды заттардың сапасы мен қасиеттерін білдіретін сөздермен байыту.

Көркем әдебиет

Кітаптарға қызығушылық ояту

1.Таныс кітаптардағы суреттерді балалармен бірге қарастырып балаларға өз пікікірлерін айтуға мүмкіндік беру.

Оқу, әңгімелеу

2.Жаңа ертегілерді тындай білуге олардың мазмұнындағы әрекеттердің дамыуын бақылауға, шығарманың кейіпкерлеріне жанашырлық танытуға тәрбиелеу.

Қазақ тілі

Педагогтың өз жоспары бойынша

Математика негіздері

Сан

1.«Көп», «бір» ұғымдары туралы түсініктерді қалыптастыру.

Шама

1. Ұзын-қысқа,биік-аласа,артық-кем өлшемдері бойынша салыстыра білуге дағдыландыру

Қоршаған ортамен таныстыру

Бала онын отбасы

1. «Мен» бейнесін, құрдастарын, өзін балалар қоғамының бір мүшесі ретінде сезінуге, әртүрлі ойындарды өз бетінше ойнауға үйрету.Заттардың айырмашылықтары мен атауларын, олардың көлемін, түсін, пішінін қарастыру мен зерттеу дағдыларын қалыптастыру. Топтағы заттар, ойыншықтар, кітаптар ұқыптылықпен қарауға тәрбиелеу

Заттық әлем

1.Заттардың айырмашылықтары мен атауларын, олардың көлемін,түсін,пішінің қарастыру мен зеріттеуге дағдыландыру.

2. Заттарды сипап сезу,дәмін көру,есту, арқылы заттардың сапалары мен қасиеттерін тануды қалыптастыру.

Еңбекке баул

1.Балабқша мамандық иелеріне құрметпен қарауға, олардың еңбек нәтижелерімен таныстырып, қамқорлық танытуға үйрерту.

Адамгершілік және патриоттық тәрбие

1.Балаларда, «дұрыс» немесе «дұрыс емес», «жақсы» және «жаман» әрекеттер туралы , қылықтар туралы қарапайым түсінікті қалыптастыру.


Құрастыру

Құрастыру дағдыларымен таныстыру

1.Балалардың құрастыруға қызығушылығын арттыру, конструкторлардың түрлерімен таныстыру.

1.Құрастыру дағдыларын дамыту, негізгі құрылыс бөлшектерін текшелер,кірпіштер,циллиндрлер,ұшбұрыштар, призмаларды ажырата білуге атауға және қолдануға дағдыландыру.

Сурет салу

1. Сурет салу кезінде қарындашты,қылқаламды қатты қыспай, дұрыс ұстай білуге үйрету.


Мүсіндеу

1.Ермексаздан мүсіндеуге қызығушылыққа баулу.

2.Ермексаз кесектерінен бөліп алып домалату,ширату,созу,жаю, тәсілдерін меңгерту.

Жапсыру

1.Балалардың жапсыруға қызығушылығын арттыру.

2..Желімдеудің желімді қылқаламға мұқият жағып, жаймадағы үлгіге жағып, желімнің қалдықтарын майлыққа сүртуге дағдыландыру.

Музыка


Педагогтың өз жоспары бойынша







Жоспардың құрылу кезеңі: Қазан айы, 2022-2023 оқу жылы


Ұйымдастырылған

іс-әрекет

Ұйымдастырылған іс-әрекеттің міндеттері

Дене шынықтыру

Педагогтың өз жоспары бойынша

Сөйлеуді дамыту

Сөйлеудің дыбыстық мәдинеті

1.Дауысты е және кейбір дауыссыз к-қ дыбыстарды анық айтуға дағдыландыру.

2. Дауысты е, және кейбір дауыссыз к-қ, дыбыстардың артикулятциясын нақтылап және бекіту.

Сөйлеудің дыбыстық мәдинеті

1.Баяу сөйлеу жаңылпаштар айту арқылы сөйлеу қарқынын өзгерту қабілетін дамыту

Сөздік қор

1. Балалардың сөздік қорын заттардың жалпы атауы бойынша жалпылауыш сөздермен байыту.

Көркем әдебиет

Оқу,әңгімелеу

1.Әңгімелерді, өлеңдерді тындай білуге олардың мазмұнындағы әрекеттердің дамыуын бақылауға, шығарманың кейіпкерлеріне жанашырлық танытуға тәрбиелеу.

Қазақ тілі

Педагогтың өз жоспары бойынша

Математика негіздері

Сан

1.Заттарды топтастырып және олардың біреуін бөліп көрсету арқылы заттардың санын ажырата білу дағдыларын қалыптастыру.

Заттарды салыстыру

1.Заттарды қосу немесе алу тәсілдері арқылы тең және тең емес заттар тобын салыстыра білуге дағдыландыру. «Тең бе?», «Қайсысы артық,кем?» сауалдарына жауап беруге үйрету.

Қоршаған ортамен таныстыру

Бала,оның отбасы,үйі

1.Балаларды отбасы бейнеленген фотосуреттерді қарауға, отбасы мүшелерін, олардың іс-әрекеттерін атауға, өзінің отбасы, отбасылық қарым- қатынас туралы әңгімелеп беруге, жақындарына қамқорлық танытуға баулу.

Заттық әлем

1.Қазақ халқының тұрмыстық заттарымен таныстырып, олардың атауларын білуге,атқаратын қызыметін түсінуге дағдыландыру

Қоршаған ортаны қабылдау, кеңістікті бағдарлау үйрету

Көлік, байланыс құралдары

1.Жолда жүретін және ауада ұшатын көлік құралдарымен, түрлерімен таныстыру.

Еңбекке баул

1.Мүмкіндіктеріне қарай күтушіге,аула сыпырушыға көмек көрсете білуді ұйымдастыру.

Адамгершілік және патриоттық тәрбие

1.Балаларды әлуметтік және эмотциянолды зиятты бола алуға баулу.



Құрастыру

Құрастыру дағдылары

1.Құрастыртыратын құрылысты қарапайым сызбаларға, суреттегі үлгісіне қарап зерітеп,кірпіштерді, тақтайшаларды тігінен қатарға орналастыруды, бір бірімен мықтап бекіту тәсілдерін қолдану арқылы өз бетінше құрастыруға, өзінің құрастырған құрылысын талдауға баулу.


Сурет салу

1. Көлденең және тік сызықтарды салу, олардың қиылысуын жүргізе білуге дағдыландыру.

2. Әр түрлі пішіндегі заттарды бейнелеуге, қылқаламмен бояуда оны бояуға ақырын батыруды, алынған артық бояуды құтының шетіне қылқаламды ақырын басынан басып, ағызып жіберіп бояуды үйрету.

Мүсіндеу

1.Кесектерді алақандарының арасында домалату, ширату,созу, жаю тәсілдерін пайдалана отырып көкөніс пен жемістерді, азық-түлік тағамдарын мүсіндеуге үйрету.


Жапсыру

1.Қағаз бетіне көлемі, түсі, пішіні бойынша әртүрлі дайын пішіндерді орналастыра отырып ойдан немесе берілген тапсырма бойынша заттардың бейнесін жасап, содан оны желім арқылы жапсыруды үйрету.

Музыка



Педагогтың өз жоспары бойынша.



























Жоспардың құрылу кезеңі: Қараша айы, 2022-2023 оқу жылы


Ұйымдастырылған

іс-әрекет

Ұйымдастырылған іс-әрекеттің міндеттері

Дене шынықтыру

Педагогтың өз жоспары бойынша

Сөйлеуді дамыту

Сөйлеудің дыбыстық мәдинеті

1.Дауысты о,ұ және кейбір дауыссыз т-д дыбыстарды анық айтуға дағдыландыру.

2. Дауысты о,ұ және кейбір дауыссыз т-д дыбыстардың артикулятциясын нақтылап және бекіту.

Сөздік қор

1. Балалардың сөздік қорын дәстүрге байланысты жұмбақ, жанылпаш арқылы сөздік қорларын жаңа сөздермен байыту.

Тілдің граматикалық құылымы

1.Сөздерді жіктелуіне , септелуіне қарай байланыстырып сөйлеу дағдыларын қалыптастыру.

Көркем әдебиет

Оқу,әңгімелеу

1.Жаңа ертегілерді тындай білуге, олардың мазмұнындағы әрекетін бақылауға , ертегі кейіпкерлеріне жаңашырлық танытуға тәрбиелеу.

Қазақ тілі

Педагогтың өз жоспары бойынша.

Математика негіздері

Сан

1. Қоршаған ортадан бір немесе бірнеше бірдей затты табу, «қанша? неше?» сұрағына жауап беруге үйрету.

Шама

1. Ұзын – қысқа өлшемі бойынша екі затты салыстыруға үйрету.

Геометриялық фигура

1.Балаларды ұстау,көру тәсілдері арқылы ұшбұрыш геометрияқлық фигурасымен зеріттеп танысуға мүмкіндік беру.

Қоршаған ортамен таныстыру

Дербестік қалыптастыру

1.Балаларды киініп, жуынып, тісін тазалауға дағдыландыру.

Заттық әлем

1.Заттар,ойыншықтарға ұқыптылықпен қарап, олардың атауларын, атқаратын қызыметін түсіне білуге дағдыландыру.

Қоршаған ортаны қабылдау, кеңістікті бағдарлау үйрету

Көлік, байланыс құралдары

1.Жаяу жүргіншілерге және жолаушыларға арналған қарапайым ережелерімен таныстыру.

Еңбекке баул

1.Қарапайым тапсырмаларды өздігінен орындауға, түрлі балалар әрекетінде қажетті материалдарды, құрал-жабдықтарды қолданып болған соң ойыншықтарды,кітаптарды, заттарды орнына жинауға баулу.

Адамгершілік және патриоттық тәрбиелеу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!