Ұзақ мерзімді
жоспардың тарауы: 6.3.С Координаталық
жазықтық
Күні: Мұғалімнің аты-жөні:
Моллаева Гаухар
Сыламжановна
Сынып: 8
Қатысқандар:
Қатыспағандар:
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Перпендикуляр түзулер және
кесінділер. Параллель түзулер және
кесінділер
|
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
6.3.2.1 параллель, қиылысатын,
перпендикуляр түзулердің анықтамаларын
білу;
6.3.2.2 параллель,
перпендикуляр түзулер мен кесінділерді
ажырату
|
Сабақтың
мақсаты
|
Барлық
оқушылар:
параллель,
қиылысатын, перпендикуляр түзулердің анықтамаларын
біледі
Параллелль және
перпендикуляр түзулерді және кесінділерді ажырата
алады.
Оқушылардың басым
бөлігі: параллель, қиылысатын,
перпендикуляр түзулерді
салады;
Кейбір
оқушылар: параллель, қиылысатын,
перпендикуляр түзу екендігін
дәлелдейді.
|
Бағалау
критерийі
|
-параллель,
қиылысатын, перпендикуляр түзулердің анықтамаларын
біледі,
- параллель, перпендикуляр
түзулер мен кесінділерді
ажыратады.
|
Тілдік
мақсаттар
|
Оқушылар:
параллель,
қиылысатын, перпендикуляр түзулер мен кесінділер анықтамасын
айтады, оны түсіндіре алады.
Пәнге қатысты
лексика мен
терминология:
Қазақша
|
Русский
|
English
|
Түзу
|
Прямая
|
straight
|
нүкте
|
точка
|
point
|
градус
|
градус
|
degrees
|
кесінді
|
отрезок
|
Line
segment
|
параллель
|
параллель
|
in
parallel
|
перпендикуляр
|
перпендикуляр
|
perpendicular
to
|
вертикаль.
|
вертикаль
|
vertical
|
Диалогқа,
жазылымға қажетті
тіркестер:
-қиылысатын түзулер
қалай сипатталады.
-қиылысатын түзулер
жазықтықты неше градусқа
бөледі?
-Қандай түзулер
перпендикуляр түзулер деп
аталады?
- Қандай түзулер
параллель түзулер деп
аталады?
|
Құндылықтарға
баулу
|
«Мәңгілік ел»
жалпыұлттық идеясының «Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы»
6-шы құндылығы негізінде оқушыларды мемлекеттік тілді құрметтеуге,
үштілділікке тәрбиелеу.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Орыс тілі,
ағылшын
|
Алдыңғы
білім
|
Түзулер және
бұрыштар, бұрыштың градустық өлшемдерін және атауларын айтып бере
алады
|
Сабақтың
барысы
|
Сабақтың
жоспарланған кезеңдері
|
Сабақтағы
жоспарланған жаттығу
түрлері
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
(10
мин.)
|
1.
Ұйымдастыру. «Шаттық
шеңбері» арқылы сыныптың ахуалын
жақсарту
2.Үй тапсырмасын
сұрау: «Миға
шабуыл» әдісі
Сұрақтар:
-
Тік бұрыштың
градустық өлшемі неге тең?
-
Қандай бұрышты сүйір
бұрыш деп атаймыз?
-
Қандай бұрышты доғал
бұрыш деп атаймыз?
-
Толық бұрыштың
градустық өлшемі неге тең?
3.Топқа
бөлу. 1-4 ке санау
арқылы
Мақсат пен бағалау
критерийлерін оқушылармен
талқылаймын.
|
|
Сабақтың
ортасы
(20
мин.)
|
-
Топтық жұмыс.
«INSERT» әдісі
Тапсырмалар:
№1
(№1023)
а және в түзулерінің
қиылысуынан пайда болған бұрыштардың болса
, -тің градустық
өлшемдерін табыңыздар.
№2
(№1058)
Суреттегі
фигуралардың қай қабырғалары бір-біріне параллель? Параллель
кесінділерді белгіленуімен
жазыңдар.
B C P Q L
N
А D
R
S
M
K
3.АВ және СД
кесінділерінің ортасы О нүктесінде қиылысады. АС және ВД
түзулерінің параллель екендігін
дәлелдеңдер.
ҚБ:Ашық
микрофон
Сергіту сәті. Бастың қимылымен 1-5 ке дейінгі сандарды
салу.
|
Математика
2-бөлім,
6
сынып,
Алдамұратова
Т.А.
№1023,1058
|
Сабақтың
соңы
(10
мин.)
|
Қалыптастырушы
бағалауға арналған
тапсырмалар:
1.а түзуінде жатпайтын Е
нүктесі арқылы осы түзуге параллель түзу
жүргіз.
Дескриптор:
1. түзуге тиісті
емес нүктені белгілейді
2. ережені
біледі
3. параллель түзу
жүргізеді
2 .
а в екені белгілі.
Перпендикуляр түзулердің бойындағы перпендикуляр кесінділерді
жазыңдар.
а
А
В С
в
Д
Дескриптор:
1. ережені
біледі.
2. перпендикуляр
кесінділерді белгімен жаза
алады
ҚБ: ауызша
Рефлексия: «Білім теңізіне кеме
жіберіңіз»
(Мектеп – кеме,білім
(education)-
теңіз(ocean)).
Үйге
тапсырма: №
1045
|
Кеме
қиындылары
Математика
2-бөлім,
6
сынып,
Алдамұратова
Т.А.
|
Саралау – Сіз
қандай тәсілмен көбірек қолдау
көрсетпексіз?
Сіз басқаларға
қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар
бересіз?
|
Бағалау – Сіз
оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын
сақтау
|
Оқушылардың
қажеттілігіне қарай тапсырмалар беремін. Тапсырманы орындау
барысында кейбір оқушылардың жанына барып көмек көрсетемін, оқуға
тартуға бағытталған белсенді оқыту әдіс тәсілдерінің тиімдісін
таңдаймын.
|
«Ауызша». Берілген
жауаптары бойынша оқушылар келесі топты
бағалайды,
«Ашық
микрофон»
әдісі бойынша
бағалау және критерий бойынша өзін-өзі бағалау немесе бірін-бірі
бағалау.
Дескрипторы бар
тапсырмалар құрастырдым
|
Оқушыларды
топтастыру кезінде денсаулықтарын
ескеремін.
Сергіту сәтін өткізу
кезінде қауіпсіздік ережелерін
сақтаймын.
|