Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Пифагор теоремасы-8 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар |
Мектеп: № 29 орта мектеп |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: 24.11.2020 |
Мұғалімнің аты-жөні:Алдабергенова Р.А. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып:8 Б |
Қатысқандар саны: 24 Қатыспағандар саны: - |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы |
Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрыштарының тригонометриялық функциялары. Пифагор теоремасы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу мақсаттары |
8.1.3.3 Пифагор теоремасын дәлелдеу және қолдану; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: -Пифагор теоремасын есептер шығаруда қолдана алады; Басым бөлігі: -Пифагор теоремасын дәлелдейді және практикада қолданады; Кейбір оқушылар: -Пифагор теоремасын күрделі есептер шығару барысында қолданады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу,түсіну, қолдану |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Пәндік лексика мен терминология: Пифагор теоремасын тұжырымдай алады; Пифагорлық үштік бүтін сандарын айта алады; -300, 450 бұрыштың тригонометриялық функцияларының мәндерін айтады. Терминдер: тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусы, косинусы, тангенсі және котангенсі; бұрышқа іргелес жатқан катет; бұрышқа қарсы жатқан катет; катеттердің квадраттарының қосындысы; негізгі тригонометриялық тепе-теңдік; перпендикуляр, проекция және көлбеу; катеттердің гипотенузаға проекциялары. Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусы анықтамасынан α бұрышына қарсы жатқан катет ... тең; тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының косинусы анықтамасынан α бұрышына іргелес жатқан катет ... тең; тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының тангенсі анықтамасынан α бұрышына қарсы жатқан катет ... тең; Пифагор теоремасын қолданып, ... табамыз;негізгі тригонометриялық тепе-теңдік негізінде ...; катеттің квадраты ... тең. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
Бірлікке, әділдікке, адамгершілікке, патриоттыққа тәрбиелеу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Сызу, география |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Интербелсенді тақтаны қолдану |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бастапқы білім |
Тікбұрышты үшбұрыш және оның элементтерінің анықтамалары туралы біледі. Тікбұрышты үшбұрыштар теңдігінің белгілері туралы және оларды қолдануды біледі. Үшбұрыш теңсіздігі және үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар туралы біледі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 6 минут |
Санау арқылы «1,2,3,4» деп топтарға бөлу
Психологиялық ахуал орнату «Сандарды бейнеле» арқылы психологиялық ахуалды жақсарту Әр оқушы өздеріне берілген сандарды дене мүшелерімен, қимылымен бейнелейді.
Бағалау парағы
Үй жұмысын тексеру. «Көршіңді тексер» әдісі Мақсаты: -өткен тақырыпты қалай меңгергенін тексеру 1 – тапсырма: № 23 Суреттегі белгісіз кесіндінің ұзындығын есептеңдер: Ә) LK=3. PN=2, LM=x Дескриптор: 1- тапсырма -тікбұрышты үшбұрыштың тангенсін анықтайды; -пропорцияның негізгі қасиетін қолданады.
2 – тапсырма: № 15 АВС теңбүйірлі үшбұрышының (АС=ВС) бүйір қабырғасы 6 –ға , табанына түсірілген биіктігі 4-ке тең. А бұрышының синусын табыңдар. Дескриптор: 2- тапсырма -сызбасын дұрыс сызады; - тікбұрышты үшбұрыштың синусын анықтайды. Қалыптастырушы бағалау: дұрыс жауап интербелсенді тақтада көрсетіледі. Жұптық тексеру жұмысын жүргізу |
Таратпа стикерлер Бағалау парақшалары В.А. Смирнов Е.А.Тұяқов Геометрия Алматы «Мектеп»,2018 БП Слайд |
Сабақтың ортасы 10 минут Жұптық жұмыс 5 минут Топтық жұмыс 6 минут Жеке жұмыс 5 мин Бекіту тапсырма 5 мин |
«ЖИГСО» әдісі. Оқушылар жаңа тақырыпты түсінеді, ашады. Оқушыларға оқулықтан тақырып бөлімшелері бөлініп, тапсырма ретінде беріледі Тапсырмалар: 1- топ -Пифагор теоремасының шығу тарихын айтыңыз 2- топ - Пифагор теоремасын тұжырымдаңыз және дәлелдеңіз 3- топ -300 бұрыштың тригонометриялық функцияларының мәндерін табыңыз
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |