Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Пікірсайыс (дебат) клубының жоспары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қаралды: Кесілді: Бекітілді:
ӘБ жетекшісі Басшы орынбасары Лицей басшысы
__________ А. Ә.Ақберген ______ Р. Ж.Жылкыбаева _________ С. Қ.Қалдыхан
« »________ 2023 ж. « »________ 2023 ж. « »___________ 2023 ж.
«ЖАС ДАРЫН» ДЕБАТ ҮЙІРМЕСІНІҢ КҮНТІЗБЕЛІК-ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАР
7-9-СЫНЫПТАРЫ
ҮЙІРМЕ ЖЕТЕКШІСІ: А. Т.ШАКМАНОВА
Екібастұз қаласы
2023-2024 оқу жылы
Бекітілді:
Лицей директорының м.а
_________ С. Қ.Қалдыхан
« »___________ 2023 ж.
Оқушылар арасында өткізілетін дебаттың ережесіне арналған
ТҮСІНІК ХАТ
1. Мақсаты мен міндеттері
1.1 Оқушылардың ой-өрісін дамыту, іздендіру, мәдениеттілікке тәрбиелеу;
1.2 Оқушылардың зеректілігін және логикалық ойлау қабілетін дамыту;
1.3 Мәдениет және дүниетанымын кеңейту;
1.4 Оқушылардың сөйлеу мәдениетін, шындық пен өзара сыйластыққа тәрбиелеу.
2. Дебат басшылығы
2.1 Облыстық көп салалы дарынды балаларға арналған көптілді лицей-интернаты ұйымдастырумен өткізіледі;
2.2 Дебат жарысы мемлекеттік тілде, яғни қазақ тілінде өтеді;
2.3 Үйірме аптасына 1 сағат, жылына 34 сағаттық оқу материалын таныту мақсатында құрылған.
3. Дебатқа қатысушылар
3.1 Лицейдің 7-9-сынып оқушылары қатыса алады.
3.2 Дебат үйірмесіне 7-9-сыныптар аралығы қатысады. Оның ішінде 7-«А» сынып – 26 оқушы, 7-«Б» сынып – 26 оқушы, 8-«А» сынып – 21 оқушы, 8-«Б» сынып – 23 оқушы, 9-«А» сынып – 22 оқушы, 9-«Б» сынып – 17 оқушы. Жалпы – 135 оқушы.
4. Дебат форматы
Дебат форматы мектепішілік, аудандық, аймақтық, республикалық, халықаралық деңгейде өтеді. Оның ішінде:
-
Карл Поппердің дебат форматы (мектепішілік);
-
ЛД форматы (Линкольн-Дуглас дебат форматы);
-
АПФ форматы (Америкалық Парламенттік дебат форматы);
-
БПФ форматы (Британдық Парламенттік дебат форматы);
-
WSDC форматы (Всемирный формат школьных дебатов / Әлемдік мектеп дебатының форматы).
«Жас дарын» дебат үйірмесінің күнтізбелік-тақырыптық жоспары
Бекітілді:
Лицей басшысы
_________ С. Қ.Қалдыхан
« »___________ 2023 ж.
Р/с |
Тақырыбы |
С/с |
Мерзімі |
|
Теориялық бөлім |
Практикалық бөлім |
|||
1 |
Кіріспе. Пікір-сайыс деген не? Пікір сайыстыру принциптері |
Талдау |
1 |
|
2 |
Пікір-сайыс стильдері. Пікір сайыстыру қабілеті |
Талдау |
1 |
|
3 |
Қарар. Қарардың түрлері |
Қарар шығару |
1 |
|
4 |
Жақсы қарар жазу тәртібі. Қарар үлгілері |
Қарар сараптамасы |
1 |
|
5 |
Критерий-мақсат. Критерий-құндылық |
Қарарға арнап критерий шығару, оған сараптама жасау |
1 |
|
6 |
Критерийге сипаттама |
Критерийді негіздеу |
1 |
|
7 |
Аргументтер. Ақыл шабуылы. Ақыл шабуылының тәртібі |
Аргумент құрастыру |
1 |
|
8 |
Аргумент құрастыру. Аргумент құрылысы. Аргументті қолдау |
Аргумент құрастыру |
1 |
|
9 |
Аргументті негіздеу түрлері. Жалпылау. Ұқсастық. Себеп-салдар қатынасы. Беделге сүйену |
Аргумент құрастыру |
1 |
|
10 |
Критерий мен аргумент арасындағы байланыс |
Аргумент құрастыру |
1 |
|
11 |
Критерий мен аргумент арасындағы байланыс |
Дебат ойынын өткізу |
1 |
|
12 |
Зерттеу мен дәлелдер. Мәлімет жинау. Мамандармен сұхбат. Компьютерлік зерттеулер |
Мәлімет алынатын мәтінмен жұмыс істеу |
1 |
|
13 |
Дәлелердің түрлері: куәлік, фактілер, статистикалық мәліметтер, шолулар мен мысалдар |
Дәлелдер парағын дайындау |
1 |
|
14 |
Жақтау кейсі. Құрылымы. Жақтау кейсінің үлгісі |
Жақтау кейсін құрастыру |
1 |
|
15 |
Жақтау кейсі. Құрылымы. Жақтау кейсінің үлгісі |
1 |
|
|
16 |
Даттау кейсі. Құрылымы. Даттау кейсінің үлгісі |
Даттау кейсін құрастыру |
1 |
|
17 |
Терістеу уақыты. Терістеудің 3 деңгейі. Терістеу стратегиялары. Терістеуді терістеу |
Талдау |
1 |
|
18 |
Спикерлердің міндеттері. Спикерлердің рөлдері |
Стиль мен ұсынылуы. Көз бе көз байланыс. Дауысты қадағалау. Қимыл-қозғалыс. Өзін-өзі ұстау |
1 |
|
19 |
Сөз түрлері |
Стиль мен ұсынылуы. Көз бе көз байланыс. Дауысты қадағалау. Қимыл-қозғалыс. Өзін-өзі ұстау |
1 |
|
20 |
Спикерлерді бағалау критерийлері. Кемшіліктер мен қателіктер |
Стиль мен ұсынылуы. Көз бе көз байланыс. Дауысты қадағалау. Қимыл-қозғалыс. Өзін-өзі ұстау |
1 |
|
21 |
Спикерлерді бағалау критерийлері |
Стиль мен ұсынылуы. Көз бе көз байланыс. Дауысты қадағалау. Қимыл-қозғалыс. Өзін-өзі ұстау |
1 |
|
22 |
Кемшіліктер мен қателіктер |
Дебат ойынын өткізу, талдау |
1 |
|
23 |
Қарсы сұрақ-жауап |
Сұрақтар тізбегін құрастыру |
1 |
|
24 |
Қарсы сұрақ-жауаптардың мақсаты |
Сұрақтар тізбегін құрастыру |
1 |
|
25 |
Ашық және жабық сұрақтар |
Сұрақтар тізбегін құрастыру |
1 |
|
26 |
Қарсы сұрақ-жауап кезіндегі спикерлердің өзін-өзі ұстауы |
Сұрақтар тізбегін құрастыру |
1 |
|
27 |
Төрешілік |
Дебат ойынын өткізу |
1 |
|
28 |
Төрешінің міндеттері. Шешім шығару |
Төреші парағын толтыру |
250 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |