Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    «Электрмен қамтамасыз ету және есептеулер жүйесі» пәндік-әдістемелік комиссиясы отырысында қаралып, мақұлданды

    _________ Ш. Темирбекова

    « » . 2021 ж.



    БЕКІТЕМІН

    Директордың оқу ісі

    жөніндегі орынбасары м.а

    _________ Д. Кубенов

    «____» _______ 2021 ж.


    Қысқа мерзімді жоспар

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Көпжақтар

    Мақтаарал аграрлық колледжі

    Күні: 26.05.21 ж.

    Оқытушы: К. Текебаева

    Топ: Кс-20-1

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Пирамида және оның элементтері, түрлері. Пирамиданың жазбасы, бүйір және толық бетінің аудандары

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу нәтижелері

    Пирамида және оның элементтерінің анықтамасын, түрлерін, пирамиданың жазбасын, бүйір және толық бетінің аудандарын есептеу формуласын білу;

    бүйір және толық бетінің аудандарын есептеу формуласын есеп шығаруда қолдана алу

    Сабақ мақсаттары

    Білімділік: Пирмида және оның элементтері туралы мәліметтермен таныстыру, студенттердің теориялық білімдерін жетілдіре отырып, практика жүзінде қолдану дағдысын қалыптастыру.

    Дамытушылық: Студенттердің ой-өрісін кеңейту, пәнге қызығушылығын арттыру.

    Тәрбиелік:Жылдам ойлап, тез қорытуға, жауапкершілікке, өз бетінше білім алуға баулу, ұжымшылдыққа тәрбиелеу.

    Бағалау критерийлері

    Оқушы оқу мақсатына жетеді, егер:

    • пирамида және оның элементтеріне анықтама береді;

    • пирамиданы түрлері бойынша қасиеттерін сипаттайды.

    • пирамиданы кескіндейді және жазбаларын жасайды;

    • пирамиданың элементтерін табуға есептер шығарады;

    • бүйір және толық бетінің аудандарын есептеу формуласын есеп шығаруда қолдана алады.

    Тілдік мақсаттар

    Бөлім бойынша лексика мен терминология

    • пирамида;

    • төбесі;

    • биіктік;

    • апофема

    • бүйір жақ

    • табан;

    • пирамида жазбасы

    • бүйір және толық бетінің ауданы.

    Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер

    - Егер пирамиданың табаны дұрыс көпбұрыш болса, онда...

    - Дұрыс пирамиданның бүйір бетінің ауданы, оның .....

    - Пирамиданың толық бетінің ауданын табу үшін, ...қажет

    - Пирамиданың төбесінен табанына түсірілген перпендикулярды ...

    Құндылықтарды дарыту

    Ұжымдылық, шыдамдылық, жауапкершілікке, әділдікке тәрбиелеу.

    Пәнаралық байланыстар

    Тарих.

    АКТ қолдану дағдылары

    Интерактивтік құралдарды қолдану, интернет ресурстар.

    Бастапқы білім

    Көпбұрыштар және олардың ауданын есептеу формулалары, көпжақтар

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    1. мин.

    1. Оқушылармен амандасу.

    2. Командаға бөлу

    3. Тақырыпты, сабақ мақсатын, бағалау критерийлерін анықтау.


    Сабақтың ортасы

    10 мин.























    5 мин.




































    15 мин.





















































































































    8 мин.










    І. Үйге берілген тапсырманы тексеру .

    1. Миға шабуыл

    Өткен тақырып бойынша студенттердің білімдерін бақылау, толықтыру, пысықтау.

    Шарты: студенттер шапшаң жауап беруі тиіс, дұрыс жауаптар фишкалармен бағаланады.

    1. Призма деген не?

    2. Призманың қасиеттері

    3. Призманың түрлері

    4. Призманың биіктігі дегеніміз не?

    5. Призманың диагоналы дегеніміз не?

    6. Призманың бүйір беті дегені не?

    7. Призманың толық бетінің ауданын қалай табады?

    8. Қандай көпжақты праллелепипед деп атаймыз?

    9. Тік бұрышты параллелепипед дегеніміз не?

    10. Куб дегеніміз не?

    11. Тік бұрышты параллелепипедтің диагоналы неге тең?

    12. Кубтың толық беті неге тең?

    13. Параллелепипедтің бүйір беті дегені не?

    14. Параллелепипедтің толық бетінің ауданын қалай табады?

    ІІ. Ойлан жұптас бөліс

    №1.40 Кестеде берілген көпжақтардың атауын және

    сәйкес жазбасын табу


    Дескриптор

    1. Көпжақты анықтайды

    2. Көпжаққа сәйкес келетін жазбаны табады

    ІІІ. Жаңа материалды түсіндіру

    Пирамида туралы қандай деректер білесіздер?

    1. Қазақстандағы пирамида туралы не білесіз?

    Бейбітшілік пен келісім сарайы – архитектуралық құрылыс кешені, сәулет өнерінің бірегей туындысы. Ол Астана қаласының қолдан жасалған жота үстінде орналасқан.

    Пирамида іспетті етіп тұрғызылған сарай 2006 жылы 2 қыркүйекте салтанатты түрде ашылды. Оның табан қабырғасының ұзындығы 62 м; ауданы 25,5 мың м².  Ғимарат ағылшын архитекторы Н.Фостердің жобасымен салынған. Болат пен тастан тұрғызылған сарай өзара рухани түсінушіліктің жаһандық орталығына айналды.

    1. Египет пирамидасы туралы қысқаша мәлімет.

    Египет пирамидалары - ғаламның тылсым жұмбағы. Кейбіреулер пирамиданың дәлдігіне қарап, бұны бөгде планеталықтар тұрғызды деп есептейді. Соның ішінде "әлемнің жеті кереметінің" бірі болып табылатын Хеопс пирамидасының ішін көзбен көрген турист Дорошенко Александр Андреевичтің жазбасындағы қысқаша дерекке тоқталайық.

    Египет астанасы Каирге жақын жатқан Хеопс пирамидасында екі рет болып, осы бір жұмбақ, ұлы құрылысты ішінен бір-ақ рет көрдім. Физикалық, психологиялық үлкен дайындықтан өткен қарапайым турист үшін бір саяхаттың өзі жеткілікті әсер қалдырады. 

    Хеопс пирамидасына кіру

    Омсктан аттанған турист тобының қатарында Хеопс пирамидасының ішіне мен де кірдім. Ішке кіруге бәрінің батылы бармады. Кейбіреулері Құдайдың ашуынан қорықты. Бірақ біраз адам осы жаққа кіріп, үлкен әсер алудан қашпады. 

    Пирамидаға кіретін жер солтүстік тұстан 15,63 метр биіктікте орналасқан. Кіріп келгенде тар кіріс бөлмесіне, бұдыр қабырғаға тап боласыз. Басты жарақаттап алмау үшін бүгіліп жүруге тура келді. 

    Сосын, пирамиданың ұшына қарай ұзындығы 47 метр болатын үлкен еңіс жүріс жолы бар. Ол "Үлкен галерея" деп аталады. Еңіс жүріс жолының қабырғасы жылтыр. Жолда ешбір сурет, жазба кездеспейді. Көтерілу оңай емес, тыныс алу қиындап, жол ұзақ болып кеткендей көрінеді. 

    Галерея туристің негізгі мақсаты - перғауын мазарына әкеледі. Перғауын қабірі - ұзындығы 10,5 м, ені 5,3 м, биіктігі 5,8 м болатын қарапайым орын. Ол толығымен гранитпен жалатылған, бірақ еш өрнек салынбаған. Ортада үлкен бос гранитті тас табыт тұр. Қақпағы ашулы. Қабірде басқа ештеңе қалмаған. Тас табытты пирамидаға кіргізу мүмкін емес, сондықтан бұл осы жерге пирамида құрылысы кезінде әкелінген. 

    Әсерім

    Пирамида ішінде тұрып, төбеңде мыңдаған тонна тас бар екенін сезесің. Люминисцентті жарық адам бетін бұлдыр, кәрі етіп көрсетеді. Іште ұзақ болмадық. Күн мен таза ауаға шыққанда, мен терең тыныс алдым. Турист өз әсерін осылай жеткізген екен. Хеопс пирамидасының іші осымен бітпейді. Ол жақта ханшайым мазары да бар. Пирамидаға жер асты жолы арқылы да кіруге болады. 


    3. Өз бетінше анықтама беріп көр.

    4. Пирамида дегеніміз жазық көпбұрыштан, табан жазықтығында жатпайтын нүктеден және осы нүктені көпбұрыштың нүктелерімен қосатын барлық кесінділерден құралған көпжақ.

    Жазық көпбұрыш – пирамиданың табаны, көпбұрышта жатпайтын нүкте – пирамиданың төбесі.

    Пирамиданың төбесін табанының төбелерімен қосатын кесінділер пирамиданың бүйір қырлары деп аталады.

    Пирамиданың беті табаны мен бүйір жақтарынан құралады. Әрбір бүйір жағы үшбұрыш болып келеді.

    Пирамиданың биіктігі деп пирамиданың төбесінен табан жазықтығына түсірілген перпендикулярды атайды.

    Егер пирамиданың табаны п – бұрышты болса, онда ол п – бұрышты пирамида деп аталады.

    Параллель проекциялау ережелеріне сәйкес пирамиданың кескінін төмендегідей салады. Алдымен табаны салынады, бұл қандай да бір жазық көпбұрыш. Сонан соң пирамиданың төбесін белгілейді де, оны бүйір қырлары арқылы табанының төбелерімен қосады.

    Пирамиданың қималары.

    Пирамиданың төбесі арқылы өтетін жазықтықтармен қиғандағы қималары үшбұрыштар болып келеді. Пирамиданың көршілес емес екі бүйір қыры арқылы қиғанда шығатын қималар диагональдық қималар деп аталады. Диагональдық қималар – үшбұрыштар. Пирамиданы табан жазықтығына параллель жазықтықпен қиғандағы қима – табанындағы көпбұрыш болып табылады.

    Дұрыс пирамида.

    Егер пирамиданың табаны дұрыс көпбұрыш болып, ал биіктігінің табаны осы көпбұрыштың центрімен дәл келетін болса, онда ол дұрыс пирамида деп аталады.Дұрыс пирамиданың осі деп оның биіктігін қамтитын түзуді айтады.

    Дұрыс пирамиданың бүйір қырлар тең.

    Дұрыс пирамиданың бүйір жақтары тең, олар – тең бүйірлі үшбұрыштар.

    Дұрыс пирамиданың бүйір жағының төбесінен жүргізілген биіктігі апофема деп аталады. Пирамиданың бүйір беті деп оның бүйір жақтары аудандарының қосындысын айтады.

    Те

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Текебаева Кермекас Мусахановна
    21 Желтоқсан 2021
    3346
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Пирамида және оның элементтері, түрлері. Пирамиданың жазбасы, бүйір және толық бетінің аудандары

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Пирамида және оның элементтері, түрлері. Пирамиданың жазбасы, бүйір және толық бетінің аудандары

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Көпжақтар және олардың беттерінің аудандары тарауы бойынша "Пирамида және оның элементтері, түрлері . Пирамиданың жазбасы, бүйір және толық бетінің аудандары" тақырыбына ашық сабақ жоспары. Бұл сабақ жоспары математика пәні оқытушылары мен жас мамандар үшін
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    «Электрмен қамтамасыз ету және есептеулер жүйесі» пәндік-әдістемелік комиссиясы отырысында қаралып, мақұлданды

    _________ Ш. Темирбекова

    « » . 2021 ж.



    БЕКІТЕМІН

    Директордың оқу ісі

    жөніндегі орынбасары м.а

    _________ Д. Кубенов

    «____» _______ 2021 ж.


    Қысқа мерзімді жоспар

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Көпжақтар

    Мақтаарал аграрлық колледжі

    Күні: 26.05.21 ж.

    Оқытушы: К. Текебаева

    Топ: Кс-20-1

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Пирамида және оның элементтері, түрлері. Пирамиданың жазбасы, бүйір және толық бетінің аудандары

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу нәтижелері

    Пирамида және оның элементтерінің анықтамасын, түрлерін, пирамиданың жазбасын, бүйір және толық бетінің аудандарын есептеу формуласын білу;

    бүйір және толық бетінің аудандарын есептеу формуласын есеп шығаруда қолдана алу

    Сабақ мақсаттары

    Білімділік: Пирмида және оның элементтері туралы мәліметтермен таныстыру, студенттердің теориялық білімдерін жетілдіре отырып, практика жүзінде қолдану дағдысын қалыптастыру.

    Дамытушылық: Студенттердің ой-өрісін кеңейту, пәнге қызығушылығын арттыру.

    Тәрбиелік:Жылдам ойлап, тез қорытуға, жауапкершілікке, өз бетінше білім алуға баулу, ұжымшылдыққа тәрбиелеу.

    Бағалау критерийлері

    Оқушы оқу мақсатына жетеді, егер:

    • пирамида және оның элементтеріне анықтама береді;

    • пирамиданы түрлері бойынша қасиеттерін сипаттайды.

    • пирамиданы кескіндейді және жазбаларын жасайды;

    • пирамиданың элементтерін табуға есептер шығарады;

    • бүйір және толық бетінің аудандарын есептеу формуласын есеп шығаруда қолдана алады.

    Тілдік мақсаттар

    Бөлім бойынша лексика мен терминология

    • пирамида;

    • төбесі;

    • биіктік;

    • апофема

    • бүйір жақ

    • табан;

    • пирамида жазбасы

    • бүйір және толық бетінің ауданы.

    Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер

    - Егер пирамиданың табаны дұрыс көпбұрыш болса, онда...

    - Дұрыс пирамиданның бүйір бетінің ауданы, оның .....

    - Пирамиданың толық бетінің ауданын табу үшін, ...қажет

    - Пирамиданың төбесінен табанына түсірілген перпендикулярды ...

    Құндылықтарды дарыту

    Ұжымдылық, шыдамдылық, жауапкершілікке, әділдікке тәрбиелеу.

    Пәнаралық байланыстар

    Тарих.

    АКТ қолдану дағдылары

    Интерактивтік құралдарды қолдану, интернет ресурстар.

    Бастапқы білім

    Көпбұрыштар және олардың ауданын есептеу формулалары, көпжақтар

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    1. мин.

    1. Оқушылармен амандасу.

    2. Командаға бөлу

    3. Тақырыпты, сабақ мақсатын, бағалау критерийлерін анықтау.


    Сабақтың ортасы

    10 мин.























    5 мин.




































    15 мин.





















































































































    8 мин.










    І. Үйге берілген тапсырманы тексеру .

    1. Миға шабуыл

    Өткен тақырып бойынша студенттердің білімдерін бақылау, толықтыру, пысықтау.

    Шарты: студенттер шапшаң жауап беруі тиіс, дұрыс жауаптар фишкалармен бағаланады.

    1. Призма деген не?

    2. Призманың қасиеттері

    3. Призманың түрлері

    4. Призманың биіктігі дегеніміз не?

    5. Призманың диагоналы дегеніміз не?

    6. Призманың бүйір беті дегені не?

    7. Призманың толық бетінің ауданын қалай табады?

    8. Қандай көпжақты праллелепипед деп атаймыз?

    9. Тік бұрышты параллелепипед дегеніміз не?

    10. Куб дегеніміз не?

    11. Тік бұрышты параллелепипедтің диагоналы неге тең?

    12. Кубтың толық беті неге тең?

    13. Параллелепипедтің бүйір беті дегені не?

    14. Параллелепипедтің толық бетінің ауданын қалай табады?

    ІІ. Ойлан жұптас бөліс

    №1.40 Кестеде берілген көпжақтардың атауын және

    сәйкес жазбасын табу


    Дескриптор

    1. Көпжақты анықтайды

    2. Көпжаққа сәйкес келетін жазбаны табады

    ІІІ. Жаңа материалды түсіндіру

    Пирамида туралы қандай деректер білесіздер?

    1. Қазақстандағы пирамида туралы не білесіз?

    Бейбітшілік пен келісім сарайы – архитектуралық құрылыс кешені, сәулет өнерінің бірегей туындысы. Ол Астана қаласының қолдан жасалған жота үстінде орналасқан.

    Пирамида іспетті етіп тұрғызылған сарай 2006 жылы 2 қыркүйекте салтанатты түрде ашылды. Оның табан қабырғасының ұзындығы 62 м; ауданы 25,5 мың м².  Ғимарат ағылшын архитекторы Н.Фостердің жобасымен салынған. Болат пен тастан тұрғызылған сарай өзара рухани түсінушіліктің жаһандық орталығына айналды.

    1. Египет пирамидасы туралы қысқаша мәлімет.

    Египет пирамидалары - ғаламның тылсым жұмбағы. Кейбіреулер пирамиданың дәлдігіне қарап, бұны бөгде планеталықтар тұрғызды деп есептейді. Соның ішінде "әлемнің жеті кереметінің" бірі болып табылатын Хеопс пирамидасының ішін көзбен көрген турист Дорошенко Александр Андреевичтің жазбасындағы қысқаша дерекке тоқталайық.

    Египет астанасы Каирге жақын жатқан Хеопс пирамидасында екі рет болып, осы бір жұмбақ, ұлы құрылысты ішінен бір-ақ рет көрдім. Физикалық, психологиялық үлкен дайындықтан өткен қарапайым турист үшін бір саяхаттың өзі жеткілікті әсер қалдырады. 

    Хеопс пирамидасына кіру

    Омсктан аттанған турист тобының қатарында Хеопс пирамидасының ішіне мен де кірдім. Ішке кіруге бәрінің батылы бармады. Кейбіреулері Құдайдың ашуынан қорықты. Бірақ біраз адам осы жаққа кіріп, үлкен әсер алудан қашпады. 

    Пирамидаға кіретін жер солтүстік тұстан 15,63 метр биіктікте орналасқан. Кіріп келгенде тар кіріс бөлмесіне, бұдыр қабырғаға тап боласыз. Басты жарақаттап алмау үшін бүгіліп жүруге тура келді. 

    Сосын, пирамиданың ұшына қарай ұзындығы 47 метр болатын үлкен еңіс жүріс жолы бар. Ол "Үлкен галерея" деп аталады. Еңіс жүріс жолының қабырғасы жылтыр. Жолда ешбір сурет, жазба кездеспейді. Көтерілу оңай емес, тыныс алу қиындап, жол ұзақ болып кеткендей көрінеді. 

    Галерея туристің негізгі мақсаты - перғауын мазарына әкеледі. Перғауын қабірі - ұзындығы 10,5 м, ені 5,3 м, биіктігі 5,8 м болатын қарапайым орын. Ол толығымен гранитпен жалатылған, бірақ еш өрнек салынбаған. Ортада үлкен бос гранитті тас табыт тұр. Қақпағы ашулы. Қабірде басқа ештеңе қалмаған. Тас табытты пирамидаға кіргізу мүмкін емес, сондықтан бұл осы жерге пирамида құрылысы кезінде әкелінген. 

    Әсерім

    Пирамида ішінде тұрып, төбеңде мыңдаған тонна тас бар екенін сезесің. Люминисцентті жарық адам бетін бұлдыр, кәрі етіп көрсетеді. Іште ұзақ болмадық. Күн мен таза ауаға шыққанда, мен терең тыныс алдым. Турист өз әсерін осылай жеткізген екен. Хеопс пирамидасының іші осымен бітпейді. Ол жақта ханшайым мазары да бар. Пирамидаға жер асты жолы арқылы да кіруге болады. 


    3. Өз бетінше анықтама беріп көр.

    4. Пирамида дегеніміз жазық көпбұрыштан, табан жазықтығында жатпайтын нүктеден және осы нүктені көпбұрыштың нүктелерімен қосатын барлық кесінділерден құралған көпжақ.

    Жазық көпбұрыш – пирамиданың табаны, көпбұрышта жатпайтын нүкте – пирамиданың төбесі.

    Пирамиданың төбесін табанының төбелерімен қосатын кесінділер пирамиданың бүйір қырлары деп аталады.

    Пирамиданың беті табаны мен бүйір жақтарынан құралады. Әрбір бүйір жағы үшбұрыш болып келеді.

    Пирамиданың биіктігі деп пирамиданың төбесінен табан жазықтығына түсірілген перпендикулярды атайды.

    Егер пирамиданың табаны п – бұрышты болса, онда ол п – бұрышты пирамида деп аталады.

    Параллель проекциялау ережелеріне сәйкес пирамиданың кескінін төмендегідей салады. Алдымен табаны салынады, бұл қандай да бір жазық көпбұрыш. Сонан соң пирамиданың төбесін белгілейді де, оны бүйір қырлары арқылы табанының төбелерімен қосады.

    Пирамиданың қималары.

    Пирамиданың төбесі арқылы өтетін жазықтықтармен қиғандағы қималары үшбұрыштар болып келеді. Пирамиданың көршілес емес екі бүйір қыры арқылы қиғанда шығатын қималар диагональдық қималар деп аталады. Диагональдық қималар – үшбұрыштар. Пирамиданы табан жазықтығына параллель жазықтықпен қиғандағы қима – табанындағы көпбұрыш болып табылады.

    Дұрыс пирамида.

    Егер пирамиданың табаны дұрыс көпбұрыш болып, ал биіктігінің табаны осы көпбұрыштың центрімен дәл келетін болса, онда ол дұрыс пирамида деп аталады.Дұрыс пирамиданың осі деп оның биіктігін қамтитын түзуді айтады.

    Дұрыс пирамиданың бүйір қырлар тең.

    Дұрыс пирамиданың бүйір жақтары тең, олар – тең бүйірлі үшбұрыштар.

    Дұрыс пирамиданың бүйір жағының төбесінен жүргізілген биіктігі апофема деп аталады. Пирамиданың бүйір беті деп оның бүйір жақтары аудандарының қосындысын айтады.

    Те

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Геометрия Ашық сабақ 11 сынып
    21.12.2021
    3346
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Текебаева Кермекас Мусахановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации