Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Пиза жоспар 2024-2025 оқу жылы 15,3-16,2 жас оқушылары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Ақжар орта мектебі» КММ
Физика пәні бойынша
PISA халқаралық зерттеуіне
дайындық жоспары
Пән мұғалімі:
2024-2025 оқу жылы
PISA халықаралық зерттеуі барлық білім беру ұйымдарындағы 15,3-16,2 жастағы оқушылардың оқу, математика және жаратылыстанудан білім жетістіктерін анықтауды мақсат етіп қояды. Зерттеу оқушылардың қабілеттерін емес, ол оқу барысында меңгерген білімдері мен дағдыларын өмірлік жағдайларда қолдана білу ептіліктерін бағалауға бағытталған. Зерттеу оқушылардың заттың терең мағынасын түсінуі мен себеп-салдардың байланысын, жан-жақты оқу әрекеттерін мен оқудың негізін құрайтын: шығармашылық тапсырмаларды шешу мен табу дағдылары, мәліметтерді талдауы және түсіне білуі тексеріледі. Оқушылар өмірлік жағдайларда кездесетін проблемаларға қатысады. Олар кешенді ойлануды талап ететін жоспарлау мен бағалауды, проблемаларды шешуді, дәлелдемелер келтіруді және шешімдер қабылдауды қажет ететін тапсырмаларды орындайды.
Міндеттері:
PISA халықаралық зерттеуінің негізгі міндеті – білім беру саясатында ғылыми дәлелденген және жасампаздық шешімдерді шығару үшін білім беру саласындағы әлемдік басымдықтарды сипаттайтын зерттеу құралдарының негізінде объективті өлшеулер арқылы алынған айқын нәтижелерді талдау болып табылады.
№ |
Атқарылатын іс - шаралар |
Мерзімі |
1 |
PISA дайындық жоспарын бекіту. |
Қыркүйек |
2 |
15 ,3-16,2жасқа толған оқушыларды тізімдеу |
Қыркүйек |
3 |
Оқушыларды PISA жобасымен таныстыру |
Қыркүйек |
4 |
Оқушылардың білімдерін жүйелі түрде бақылау енгізу. |
Ай сайын |
5 |
Тақырыпқа сай PISA тапсырмаларын сабақ жоспарына енгізу |
Үнемі |
6 |
Жаратылыстану пәндері мұғалімдерімен бірлесе отырып оқушылардың дайындығын тексеру және қадағалау. |
Үнемі |
7 |
PISA дайындықтан төмен баға алған оқушылармен қосымша жұмыстар жүргізу. |
Үнемі |
8 |
Физикапәні бойынша PISA тапсырмаларын талдау |
Үнемі |
9 |
Мектептегі өтіп жатқанPISA және TIMSS бағаларымен ата- аналарды, оқушыларды таныстыру. |
Жыл бойы |
10 |
Ай сайын тест жұмыстырын алып оның қорытындысын шығару. |
Жыл бойы |
11 |
Оқушыларды жаңадан шығып жатқан 2024-2025 жылдарға арналған тестік бағдарламаларымен таныстыру |
Жыл бойы |
12 |
Оқушылардың білімін тексеру, PISA дайындығын тексеру . |
Жыл бойы |
13 |
Жеке оқушылармен жұмыс жасау |
Апта сайын |
Бекітемін
Мектеп директоры:
_______
Физика пәнінен PISA-ға дайындық
жұмыс жоспары
2024 -2025 оқу жылы
№ |
Атқарылатын жұмыстар |
Жұмыстың түрі |
Мерзімі |
1 |
PISA-2024 халқаралық зерттеуі туралы ақпаратпен 15,3-16,2 жастағы оқушыларды таныстыру. |
Сауалнама.қашықтықтан |
қазан |
2 |
PISA-2024 халқаралық зерттеуі бойынша дайындық жұмыстармен жүргізу. |
Жеке тапсырмалар беру. қашықтықтан |
Қазан |
3 |
PISA-2024 туралы ата-аналарға ақпарат беру ( ата-аналар жиналысы) |
Түсіндірме жұмысы. қашықтықтан |
қараша |
4 |
PISA әдістемесі бойынша,ғылымға деген қызығушылығы бар, қабілетті балаларды анықтау. |
Сауалнама |
қараша |
5 |
PISA-2024 халқаралық зерттеуіне қатысатын 15,3-16,2 жастағы психологикалық тұрғыда дайындау. |
Әңгіме, сауалнама |
қараша |
6 |
15,3-16,2-жастағы оқушылардың жаратылыстану- ғылымй сауаттылғын қалыптастыру |
Сынама тесттер |
Үнемі |
7 |
PISA әдістемесі бойынша тестер |
Топтық жұмыс. қашықтықтан |
Үнемі |
8 |
PISA әдістемесі бойынша жазбаша және компьютерлік бақылау |
Тест жұмысы. қашықтықтан |
Қараша желтоқсан |
9 |
PISA есептері шығару жолдары. |
Қосымша сабақтар |
Үнемі |
10 |
Жеке және топтық тапсырмаларды беру. |
Деңгейлік тапсырмалар беру |
Қаңтар |
11 |
Есеп шығаруда компьютерді қолдану. |
Жеке жұмыс |
Ақпан |
12 |
қиындығы жоғары деңгейдегі есептер шығару. |
Топтық жұмыс. |
Наурыз |
13 |
Пән бойынша оқушылар білімі мен сапасына жүйелі бақылау жүргізіп отыру. |
Мониторинг жүргізу |
наурыз |
Пән мұғалім:
«Ақжар орта мектебі» КММ
9-11 сынып оқушылары(15,3-16,2жас) жайлы мәлімет.
Аты-жөні |
ЖЫНЫСЫ |
Туған күні |
ИИН |
Мекен жайы |
|
1 |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 -11 сынып оқушыларынан физика пәнінен РІSA дайындық мақсатында алынған
сынамалы тест қорытындыларының салыстырмалы мониторингі
№ |
Оқушының аты-жөні |
Күні, айы |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сапасы % |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Үлгерімі% |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Орташа балы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Пән мұғалімі:
1-ТАПСЫРМА: Кемпірқосақ
Кемпірқосақ – аспан күмбезінде түрлі түсті доға түрінде көрінетін атмосферадағы оптикалық құбылыс. Ол аспанның бір жағында торлаған бұлттан жаңбыр жауып, қарсы жағында жарқырап күн шығып тұрған кезде көрінеді. Кемпірқосақ тікелей түскен күн сәулесінің жаңбыр тамшыларынан өткенде сынып, құрамдас бөліктерге (қызыл, сарғылт, сары, жасыл, көгілдір, көк, күлгін) бөлінуінің нәтижесінде пайда болады. Күннің жарық шоғының түрлі түстерге жіктелуі- әр түрлі түстегі шоқтар әр түрлі сынатынымен түсіндіріледі. Бұл жарықтың таралу жылдамдығы, оның түсіне тәуелді екенін білдіреді.
Сұрақ 1: Кемпірқосақ
Кемпірқосақ пайда болғанда қандай құбылыс жүреді?
Әрбір пайымдауда «Иә» немесе «Жоқ» жауаптарының бірін айналдыра сызыңыз
Күлгінге қарағанда қызыл жарық көп сынады Иә / Жоқ
Кемпірқосақтың үстіңгі жолағы қызыл, төменгі жолағы күлгін Иә / Жоқ
Қызыл жарықтың таралу жылдамдығы ондағы күлгін жарықтың таралу жылдамдығынан артық
Иә / Жоқ
Сұрақ 2: Кемпірқосақ
Ақ жарықтың құрама бөліктерге жіктелгендегі жолақтарды 1666 ж ағылшын физигі Исаак Ньютон тәжірибе жүзінде анықтап, спектрлер деп атады. Ақ жарықпен жарықтандырылған дененің түсі, ол дене жарықтың қандай түсін шағылдыратынына тәуелді.
Қандай жағдайда біз қара денені көре аламыз?
A. Егер дене оған түскен барлық жарықты жұтатын болса
B. Егер дене оған түскен қызыл және көк түсті жұтатын болса
C. Егер дене оған түскен қызыл және көк түсті шағылдыратын болса
D. Егер дене ақ жарықтың барлық құрама бөліктерінен біркелкі шағылатын болса
2-ТАПСЫРМА : Термометр
Термометр - дененің, заттың, ауаның температурасын өлшеуге арналған аспап. Термометрді қазіргі түріне 1723 жылы Фаренгейт келтірді және оны қалай істейтінін суреттеп берді. Басында ол да өз трубкаларын спиртпен толтырды, сосын барып сынапқа көшті. Өзінің шкаласында нөл деп ол қар мен нашатыр немесе ас тұзымен араласқандағы температураны алды. Ал судың қатуының бастауы деп 32° градусты, ал сау адамның денесінің температурасы ретінде ол 96° алды. Сосын ол судың қайнау температурасын анықтады, ол 212° тең болды. Мұздың еруі мен судың қайнау температурасын 1742 жылы Цельсий нақтылап көрсетті, бірақ басында ол 0°-ты қайнау, ал 100°-ты қату температурасы ретінде көрсетті.
Сұрақ 1: Термометр
Термометрдің жұмыс істеу принципі қандай құбылысқа негізделген?
A. Температураның артуына байланысты сұйықтың қысымының артуына негізделген
B .Температураның өзгеруіне байланысты термометрдың ішіне құйылған сұйықтықтың көлемінің өзгеруіне негізделген
C. Температураның өзгеруіне байланысты термометрдың ішіне құйылған сұйықтықтың массасының өзгеруіне негізделген
D .Температураның өзгеруіне байланысты сұйықтың қысымының өзгеруіне негізделген
Сұрақ 2: Термометр
Суретте күн сәулесі түсіп тұрған 3 бірдей спиртті термометр кескінделген. Қай термометрдің көрсеткіші бірінші болып өзгереді?
1- термометр 2- термометр 3- термометр
(қызыл түсті спирт) , (күлгін түсті спирт), (түссіз спирт)
A. 1- термометрдің B. 2- термометрдің
C. 3- термометрдің D. Үшеуінде бірдей
Сұрақ 3: Термометр
Термометрлердің түрлеріне байланысты төмендегі берілген пікірлер дұрыс па?
Төменде келтірілген мүмкін пайымдаулардың әр қатарынан «Иә» немесе «Жоқ» деп айналдыра сызыңыз
Төмендегі пайымдаулар дұрыс па? Иә / Жоқ
Сынап және спирт термометрлерінің көрсетуі тек бір тірек нүктеге ғана сәйкес келеді
Иә / Жоқ
Сынапты термометрмен мұқият болу керек, себебі сынап буы – үлы Иә / Жоқ
Арктиканы зерттеушілер спиртті термометрлерді таңдап алады Иә / Жоқ
Сұрақ 4: Термометр
Неліктен температураны арттырғанда газ бен сұйықтың көлемі ұлғаяды?
A. Молекулалар саны артады
B. Олардың молекулалары көбейеді
C. Олардың молекулалары сирек соқтығысады
D .Олардың молекулалары жылдамырақ қозғалады
Сұрақ 1: КЕМПІРҚОСАҚ
Кемпірқосақ – аспан күмбезінде түрлі түсті доға түрінде көрінетін атмосферадағы оптикалық құбылыс. Ол аспанның бір жағында торлаған бұлттан жаңбыр жауып, қарсы жағында жарқырап күн шығып тұрған кезде көрінеді. Кемпірқосақ тікелей түскен күн сәулесінің жаңбыр тамшыларынан өткенде сынып, құрамдас бөліктерге (қызыл, сарғылт, сары, жасыл, көгілдір, көк, күлгін) бөлінуінің нәтижесінде пайда болады. Күннің жарық шоғының түрлі түстерге жіктелуі- әр түрлі түстегі шоқтар әр түрлі сынатынымен түсіндіріледі. Бұл жарықтың таралу жылдамдығы, оның түсіне тәуелді екенін білдіреді.
Кемпірқосақ пайда болғанда қандай құбылыс жүреді?
Әрбір пайымдауда «Иә» немесе «Жоқ» жауаптарының бірін айналдыра сызыңыз
Кемпірқосақ үшін келесі пайымдаулар дұрыс па? |
Иә немесе Жоқ |
Күлгінге қарағанда қызыл жарық көп сынады |
Иә/ Жоқ |
Кемпірқосақтың үстіңгі жолағы қызыл, төменгі жолағы күлгін |
Иә /Жоқ |
Қызыл жарықтың таралу жылдамдығы ондағы күлгін жарықтың таралу жылдамдығынан артық |
Иә / Жоқ |
Сұрақ 2: КЕМПІРҚОСАҚ
Ақ жарықтың құрама бөліктерге жіктелгендегі жолақтарды 1666 ж ағылшын физигі Исаак Ньютон тәжірибе жүзінде анықтап, спектрлер деп атады. Ақ жарықпен жарықтандырылған дененің түсі, ол дене жарықтың қандай түсін шағылдыратынына тәуелді.Қандай жағдайда біз қара денені көре аламыз?
A Егер дене оған түскен барлық жарықты жұтатын болса
B Егер дене оған түскен қызыл және көк түсті жұтатын болса
C Егер дене оған түскен қызыл және көк түсті шағылдыратын болса
D Егер дене ақ жарықтың барлық құрама бөліктерінен біркелкі шағылатын болса
ТЕРМОМЕТР
Термометр - дененің, заттың, ауаның температурасын өлшеуге арналған аспап. Термометрді қазіргі түріне 1723 жылы Фаренгейт келтірді және оны қалай істейтінін суреттеп берді. Басында ол да өз трубкаларын спиртпен толтырды, сосын барып сынапқа көшті. Өзінің шкаласында нөл деп ол қар мен нашатыр немесе ас тұзымен араласқандағы температураны алды. Ал судың қатуының бастауы деп 32° градусты, ал сау адамның денесінің температурасы ретінде ол 96° алды. Сосын ол судың қайнау температурасын анықтады, ол 212° тең болды. Мұздың еруі мен судың қайнау температурасын 1742 жылы Цельсий нақтылап көрсетті, бірақ басында ол 0°-ты қайнау, ал 100°-ты қату температурасы ретінде көрсетті.
Сұрақ 3: ТЕРМОМЕТР Термометрдің жұмыс істеу принципі қандай құбылысқа негізделген?
A Температураның артуына байланысты сұйықтың қысымының артуына негізделген
B Температураның өзгеруіне байланысты термометрдың ішіне құйылған сұйықтықтың көлемінің өзгеруіне негізделген
C Температураның өзгеруіне байланысты термометрдың ішіне құйылған сұйықтықтың массасының өзгеруіне негізделген
D Температураның өзгеруіне байланысты сұйықтың қысымының өзгеруіне негізделген
Сұрақ 4: ТЕРМОМЕТР Суретте күн сәулесі түсіп тұрған 3 бірдей спиртті термометр кескінделген. Қай термометрдің көрсеткіші бірінші болып өзгереді?
(қызыл түсті спирт) (күлгін түсті спирт) (түссіз спирт)
A 1- термометрдің
Сұрақ 5: ТЕРМОМЕТРТермометрлердің түрлеріне байланысты төмендегі берілген пікірлер дұрыс па?Төменде келтірілген мүмкін пайымдаулардың әр қатарынан «Иә» немесе «Жоқ» деп айналдыра сызыңыз
Төмендегі пайымдаулар дұрыс па? |
Иә немесе Жоқ |
Сынап және спирт термометрлерінің көрсетуі тек бір тірек нүктеге ғана сәйкес келеді |
Иә/ Жоқ |
Сынапты термометрмен мұқият болу керек, себебі сынап буы - үлы |
Иә /Жоқ |
Арктиканы зерттеушілер спиртті термометрлерді таңдап алады |
Иә / Жоқ |
Сұрақ 6: ТЕРМОМЕТР Неліктен температураны арттырғанда газ бен сұйықтың көлемі ұлғаяды?
A Молекулалар саны артады
B Олардың молекулалары көбейеді
C Олардың молекулалары сирек соқтығысады
D Олардың молекулалары жылдамырақ қозғалады
3-ТАПСЫРМА: Жұлдыздар жарығы
Шолпан жұлдыздарға қарағанды ұнатады. Бірақ қалада тұрғандықтан, ол
түнде көп жұлдыздарды көре алмайды. Алдыңғы жылы Шолпан ауылға
барғанда, қалада көрінбеген
көптеген жұлдыздарды көрді.
Сұрақ 1: Жұлдыздар жарығы
Неліктен ауылды жерде қалаға қарағанда көбірек
жұлдыздарды көруге болады?
A. Қалада ай жарығырақ, сондықтан ол көптеген жұлдыздардың жарығын
жауып тастайды
B. Ауылды жерлерде қалаға қарағанда көбірек щаң-тозаң бөлшектері
бар, сондықтан ол жарықты қамтып көрсетеді
C. Қала жарығының молдығынан көптеген жұлдыздарды көру қиынға
соғады
D. Көлік және үйлерден жылу бөлінуіне себепті қаладағы ауа
әлдеқайда жылылырақ
Сұрақ 2: Жұлдыздар жарығы
Шолпан жарық емес жұлдыздарды бақылау үшін линзасы бар
телескопты қолданады.
Неліктен линзасы бар телескоптар жарық емес жұлдыздарды бақылауға
мүмкіндік береді?
A
. Линза үлкенірек болған сайын, ол
көбірек жарық жинайды
B
. Линза үлкенірек болған сайын, ол
улкенірек ұлғайтады
C. Үлкен линзалар
молырақ аспан кеңістігін көруге мүмкіндік береді
D . Үлкен
линзалар жұлдыздардағы күңгірт түстерін көруге мүмкіндік
береді
4-ТАПСЫРМА. Қызу жұмыс
Петр өзінің ескі үйін жөндеп жатыр. Ол көлігінің жүк бөлігінде суы
бар бөтелке, бірнеше шегелер мен ағаш кесінділерін қалдырып кетті.
Көлік күннің астында 3 сағат тұрған соң, оның
ішіндегі температура 40ºC-ге жетті. Көліктің ішіндегі заттар қандай
күйге ұшырайды?
Әрбір пайымдауда «Иә» немесе
«Жоқ» жауаптарының бірін айналдыра
сызыңыз.
Сұрақ 1: қызу жұмыс
Көліктегі заттармен келесі жағдайлар болды
ма? Иә
/ Жоқ
Барлық заттардың температурасы бірдей болды Иә / Жоқ
Біраз
уақыттан кейін су қайнай бастады Иә
/ Жоқ
Біраз уақыттан кейін шегелер ыстықтан қызара бастады
Иә / Жоқ
Сұрақ 2: Қызу жұмыс
Петр өзіне температурасы 90ºC бір шыны кофе және бір шыны
5ºC мұздай минералды су құйды. Екі шыны мен сусындардың көлемдері
бірдей. Петр отырған бөлменің температурасы болса 20ºC шамасында
болған. Кофе мен минералды судың температурасы 10 минут өткен соң
кандай болуы ықтимал?
A. 70ºC және 10ºC
B. 90ºC және 5ºC
C. 70ºC және 25ºC
D. 20ºC және 20ºC
5-ТАПСЫРМА: Каталиторлық конвертер
Айрықша замандас көлік маркалары пайдаланылған газды адам мен
қоршаған орта үшін зияны аз болуы үшін каталиторлық конвертерлермен
жабдықталған.. 90%-ға жуық зиянды пайдаланылған газдар одан
әлдеқайда зияны кем газға айналады. Төменде конвертерге түсетін
және одан
шығатын бірнеше газдың түрлері келтірілген.
Конвертерге түсетін газ Конвертерден шығатын газ
Азот Н2 Азот Н2
Диоксид көміртегі Со2 Диоксид көміртегі СО2
Су (бу күйінде)Н2О Су (бу күйінде)Н2О
Монооксид көміртегі СО Монооксид көміртегі (10%)
Оксид, азот NO, NO2
Диоксид көміртегі СО2 (90%)
Азот оксиды NO, NO2 ( 10 % ) N2 ( 90 % )
Сұрақ 1: Каталиторлық конвертер
Берілген суреттегі ақпаратты қолданып, конвертердегі
пайдаланылған газдың зиянын қалай азайтатынына мысал
келтіріңіз.
............................................................................................................................-------------------.
...........................................................................................................................--------------------..
...................................................................................................................------------------------------.
Сұрақ 2: Каталиторлық конвертер
Газдар каталиторлық конвертердің ішінде өзгерістерге
ұшырайды. «Атомдар» және
«молекулалар» сөздерін қолданып, болып жатқан үдерістерді
түсіндіріңіз.
...........................................................................................................................------------------------..
...........................................................................................................................-----------------------..
...................................................................................................................--------------------------------.
Сұрақ 3: Каталиторлық конвертер
Каталиторлық конвертерден бөлінетін газдарды талдаңыз. Каталиторлық
конвертермен жұмыс жасайтын инженерлер мен ғалымдар зиянсыз
пайдаланылған газдарды алу үшін кандай
мәселенің шешімін табу керек?
.........................................................................................................................-----------------------------------.
..........................................................................................................................----------------------------------
.........................................................................................................................-----------------------------------.
6-ТАПСЫРМА: Мұнара сынығы
Топқа
30 парақтан тұратын екі бума қағаз бен жабысқақ
лента
берілді. Сіздердің міндеттеріңіз: орташа салмақты затты
көтеріп тұратын, жеке
тұрған мұнара жасау болып табылады. Заттың
салмағына шыдайтын ең биік жеке
тұрған мұнараны салу
үшін сізге екі мүмкіндік беріледі (əрқайсысына 30
парақтан
тұратын бір бума қағаз). Бұл проблеманы сəтті шешу үшін
мұқият жоспарлау,
шығармашылықпен ойлау жəне ұжым болып жұмылу
аса маңызды болып табылады.
1. Проблеманы шешу үшін өз топтарыңда қандай
шара қолдандылды?
2. Проблеманы шешу үшін
қандай дағды қажет болды (мыс., не сұрап отырғанын
түсіну үшін қажетті түсініп оқу дағдысы)?
3. Проблеманы шешу кезінде топ қандай қиындықтарға тап болды?
Шешімі:
1) Жалпы түсінік орнату жəне сақтау
2) Проблеманы шешу үшін
қажетті шараларды қабылдау
3) Топ құру жəне сақтау