р/с
|
Сұрақтар
|
Жауаптары
|
1
|
Қайсысы
жаратылыстанушылық-ғылыми бағыттағы пәндер қатарына
жатпайды?
|
Информатика
|
2
|
PISA халықаралық зерттеуінің 3
бағыты бойынша нәтижелерді бағалаудың өлшемі болып табылатын
категорияны көрсетіңіз
|
Жағдаят
|
3
|
Тапсырманың қай түрі зерттеу
нәтижелеріне неғұрлым нақты талдау жүргізуге мүмкіндік
береді?
|
|
4
|
2015ж өткізілген PISA
зерттеуінің ерекшелігін
көрсетіңіз
|
Бір жауап таңдауы бар
форматтағы тапсырмалар
таңдалды
|
5
|
PISA халықаралық зерттеуі
алғаш рет қай жылы өткізілді
|
2000
|
6
|
Қажетті сан немесе сөзді
көрсету, оқиғаны баяндау ретіне қарай орналастыру қандай жауап
түріне жатады?
|
Жабық құрылымданған
жауап
|
7
|
Зерттеуде қатысушылардан
алынатын анкеталық сауалнаманың мақсаты
не?
|
Оқушылардың оқу жетістіктеріне
әсер ететін факторларды
анықтау
|
8
|
PISA халықаралық зерттеуінің
нәтижелері қандай мақсатта
қолданылады?
|
|
9
|
Жаратылыстанушылық-ғылыми
сауаттылық бойынша PISA зерттеуіне кіретін
контекст
|
Қоршаған
орта
|
10
|
Қайсысы PISA тест
тапсырмаларының құрылымына
жатады?
|
Жабық және ашық
сұрақтар
|
11
|
Тапсырма мазмұнынан оқушының
өзіне қажетті ақпаратты бөліп алу дағдысын тексеру үшін жүзеге
асырылатын әрекетті
көрсетіңіз
|
|
12
|
Ғылыми танымның әмбебап әдісі
болып табылады
|
Жалпылау
|
13
|
«Түсіндірме гипотезаларды және
оларды тексеру әдістерін ұсыну» бағаланатын қабілеті қай
құзыреттілікке жатады?
|
Құбылыстарды ғылыми тұрғыдан
түсіндіру
|
14
|
Тапсырманың шарты: графиктің
мәліметтерін пайдалана отырып, қорытынды жасаңыз және ұсынылған
әдістердің қайсысы қарастырылып отырған жағдаятта тиімдірек
болатынын түсіндіріңіз. Осы тапсырма қандай құзыретілікке
жатады?
|
Деректерді түсіндіру және
қорытынды жасау үшін ғылыми дәлелдерді
қолдану
|
15
|
Процедуралық білім –
бұл
|
Ғылыми білім алу үшін
қолданылатын ірт.рлі әдістер
|
16
|
Зерттеу
тақырыбы:
|
Объективті шындық туралы
білім
|
17
|
Тәжірибені өзгертетін айнымалы
– бұл
|
Тәуелсіз
айнымалы
|
18
|
Тапсырмада сипатталатын
проблемалық жағдаятты қамтитын тақырыптық
аймақ
|
контекст
|
19
|
«График немесе кестедегі
ақпараттан жалғыз нүктені табу» қандай деңгейге
жатады?
|
|
20
|
Есте сақталып және одан әрі
практикалық енгізілетін, ақпаратты сана арқылы өңдейтін психикалық
үдеріс
|
|