Пиза тренажер есептері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Пиза тренажер есептері

Материал туралы қысқаша түсінік
ПИЗА тапсырмалары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тіктөртбұрыш тәріздес алаңның ауданы 48 600 м2. Осы алаңды масштабы 1:9000 сызбада кескіндегенде, ұзындығы 4 см тіктөртбұрыш шықты.

Сызбадағы алаңның ауданын тап.

Жауабы:Shape1 см2.


Бес футбол командасы өзара ойын барысында бірдей ұпай жинады. Орын қарсыласына соққан гол саны мен өз қақпасына жіберіп алған гол санының айырмасы бойынша беріледі. Осы айырманы оң және теріс сандар түрінде жаз және әр команданың нешінші орын алғанын анықта.

Командалар

Қарсыласына соққан гол саны

Өз қақпасына жіберіп алған гол саны

Айырмасы

Алған орны

«Спартак»

15

18

Shape2

Shape3

«Шахтер»

12

12

Shape4

Shape5

«Қайрат»

20

9

Shape6

Shape7

«Достық»

5

7

Shape8

Shape9

«Қайсар»

0

4

Shape10

Shape11

0 (нөл) саны оң санға да, теріс санға да жатпайды. Координаттық түзу бойында 0 саны О (санақ басы) нүктесімен кескінделеді. Берілген санға координаттық түзу бойында бір ғана нүкте сәйкес келеді. Теріс сандар нөлден бастап солға қарай, оң сандарға қарама-қарсы орналасады.

  1. Біріншіден, командаларды нөмірлеп ал.

  2. Командалар

    Қарсыласына соққан гол саны мен өз қақпасына жіберіп алған гол санының айырмасы

    «Спартак»

    B1

    «Шахтер»

    B2

    «Қайрат»

    B3

    «Достық»

    B4

    «Қайсар»

    B5

  3. Екіншіден, координаттық түзуде бірлік кесіндіні қақпаға кірген бір доп деп аласың. «Достық» командасы соққан голдардың айырмасын анықтау үшін, санақ басынан оңға қарай 5 бірлік кесінді (қарсыласына соққан гол санын) санап, осы нүктеден солға қарай 7 бірлік кесінді (өз қақпасына жіберіп алған гол санын) санап, В4 нүктесімен белгілейсің. Сонда В4 нүктесінің координаты –2-ге тең болады. Осыдан «Достық» командасының голдар айырмасы –2-ге тең. Қалған командалардың голдар айырмасын осылай табасың.

Әр команданың қарсыласына соққан голдары мен өз қақпасына жіберіп алған голдарының айырмасын В1, В2, В3, В4, В5 деп алып, координаттық түзуде нүктелермен белгіле.

Салыстырып, командаларға орындарды үлестір: B3 > B2 > B4 > B1 > B5. «Қайрат» – 1, «Шахтер» – 2, «Достық» – 3, «Спартак» – 4, «Қайсар» – 5-орын алады.



Shape12

Масштабы 1 : 900000 болатын картада өзендегі екі бекеттің арақашықтығы 15 см. Меншікті жылдамдығы 85 км/сағ болатын моторлы қайық екі бекеттің арасын өзен ағысымен неше сағатта жүріп өтеді? Өзен ағысының жылдамдығы 5 км/сағ.

Жауабы:Shape13 сағат.

1) Картадағы кесінді ұзындығының жер бетіндегі оған сәйкес қашықтыққа қатынасын масштаб деп атайды.

2) Жүрген жолдың уақыты t = S : ϑ формуласымен табылады.

Пропорцияның шеткі мүшелерінің көбейтіндісі ортаңғы мүшелерінің көбейтіндісіне тең:

a ∙ d = b ∙ c.

Бірінші, масштаб анықтамасы бойынша, екі бекеттің жер бетіндегі арақашықтығы неше километр болатынын тап.

асштабкартадағыкесіндіжербетіндегікесінді

Берілген мәндерін қолданып және белгісізді x деп белгілеп, мына пропорцияны жаз:

см

Пропорцияның қасиетін қолданып, белгісіз мүшесін тап.

см

x = 13500000 см = 135 км

Сонда екі бекеттің жердегі арақашықтығы 135 км-ді құрайды. Моторлы қайықтың өзен ағысымен жүзгендегі жылдамдығы 85 км/сағ + 5 км/сағ = 90 км/сағ.

Моторлы қайықтың жүрген жолы мен жылдамдығы берілген, сол бойынша уақытты табасың.

t = 135 : 90 = 1,5 (сағ.)



Террасаның ұзындығы 20 метр. Дөңгелек үстелдер шеңберлерінің ұзындығы 1,8 м. Үстелдердің арақашықтығы 1,5 м болуы үшін, террасада қатарынан неше үстел қоюға болады?

Жауабы:Shape14 .

Shape15

Shape16

Shape17

Тіктөртбұрыштардың периметрлері мен аудандарын салыстыр. Қос теңсіздік арқылы көрсет.

S:Shape18 <Shape19 <Shape20 .

P:Shape21 <Shape22 <Shape23 .

Үш санды салыстыру үшін қос теңсіздік қолданылады.

3 < 6 < 10

a – тіктөртбұрыштың ұзындығы, ал b – тіктөртбұрыштың ені.

Тіктөртбұрыштың периметрін табу формуласы: P = 2  (a + b), мұндағы P – тіктөртбұрыштың периметрі.

Тіктөртбұрыштың ауданын табу формуласы: S = a  b, мұндағы S – тіктөртбұрыштың ауданы.

Бірінші тіктөртбұрыштың периметрі мен ауданы: P = 2  (19 + 12) = 62 (мм) және S =19  12 = 228 (мм2).

Екінші тіктөртбұрыштың периметрі мен ауданы: P = 2  (17 + 15) = 64 (мм) және S = 17  15 = 255 (мм2).

Үшінші тіктөртбұрыштың периметрі мен ауданы: P = 2  (14 + 13) = 54 (мм) және S = 14  13 = 182 (мм2).

Периметрлер мен аудандарды бөлек салыстыр.

Периметрлерді өсу ретімен орналастыр: 54, 62, 64.

Қос-қостан салыстыр: 54 < 62, 54 < 64 және 62 < 64.

Осыдан 54 < 62 < 64 қос теңсіздігі алынады.

Аудандарды өсу ретімен орналастыр: 182, 228, 255.

Қос-қостан салыстыр: 182 < 228, 182 < 255 және 228 < 255.

Осыдан 182 < 228 < 255 қос теңсіздігі алынады.

Жауабы:

S: 182 < 228 < 255.

P: 54 < 62 < 64.



Shape24 Shape25 Shape26 Shape27 Shape28 Shape29 Shape30 Shape31 Shape32 Shape33 Shape34 Shape35 Shape36 Shape37 Shape38 Shape39 Shape40 Shape41 Shape42 Shape43 Shape44 Shape45 Shape46 Shape47 Shape48 Shape49 Shape50 Shape51 Shape52 Shape53 Shape54 Shape55 Shape56 Shape57 Shape58

Shape59 Shape60 Shape61 Shape62 Shape63 Shape64 Shape65 Shape66 Shape67 Shape68 Shape69 Shape70 Shape71 Shape72

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
06.04.2025
225
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі