|
Білім беру ұйымының атауы |
“Қарақол орта мектеп – бақшасы” КММ |
|||||
|
Пәні: |
Физика |
|||||
|
Бөлім: |
Тұрақты электр тогы |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Абылханова Арай Сериккалиевна |
|||||
|
Күні: |
5.02.2024 ж |
|||||
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Практикалық сабақ «Сапалық және мәтінді есептер шығару» |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
Толық тізбек үшін Ом заңын қолдану және қысқа тұйықталудың салдарына есептер шығару. |
|||||
|
Сабақтың мақсаты Құндылықтарға баулу |
Барлық оқушылар істей алады: Ом заңына тұжырымдама жасай алады. Көптеген оқушылар істей алады: сапалық тапсырмалар арқылы заңдылықтарды тексереді; Кейбір оқушылар істей алады: заңдылықтарды есептер шығаруда қолданады;
Жасампаздық – бәрімізге өнеге. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы 10 м Алдыңғы білім 5 мин Жаңа білім 10 минут 5 мин 5 мин 2 мин Кері байланыс Сабақтың соңы 10 минут Бағалау. 5 мин
Сабақтың соңы
Ой толғаныс
Рефлекция
3 мин |
Ұйымдастыру Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Жүрекше әдісі» арқылы оқушыларды қарсы алады. 1.Оқушылармен амандасып,түгендеу.Сынып реттілігін қадағалау.
2. Топқа бөлу. І топ: Ток күші ІІ топ : Кернеу ІІІ топ : Кедергі
Wordwаll платформасы арқылы өткен тақырыпты қайталау.Өткен тақырып бойынша әр оқушыға1 сұрақтан қойылады. Оқушылар сұрақтарға жауап берген соң мұғалім жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстырады
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп,өзара ұжымдық талқылау және дене жаттығуларын жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.
Дәптермен жұмыс.Есептер шығару.
Жұптық жұмыста логикалық сұрақтарға жауап береді. Тақырыпқа байланысты жұптық жұмыста орындалатын логикалық сұрақтар
Жауабы: Тізбектегі токтың жүріп жатқанын немесе жүрмейтіндігін амперметр арқылы анықтауға болады.
Жауабы: Ток көздері энергияның әртүрлі түрлерін электр энергиясына айналдырады:
Сергіту сәті . Физикалық шамаларды қайталау.
Жеке жұмыс. Деңгейлік тапсырмалар. Сынып ішіндегі барлық оқушылардың деңгейлік тапсырманы орындауын қадағалау. Әсіресе мұғалімнің назарында А, В, С деңгейіндегі оқушылардың оқу әрекетін бақылау. Жеке жұмыс. Деңгейлік тапсырмалар І деңгей
1. 2. Электр тізбегін сипаттайтын шамаларды атаңдар?
ІІ деңгей
ІІІ деңгей
Топ басшылары бағалау парағы арқылы топ мүшелерін бағалайды. Домбыра әдісі арқылы бағалайды. Бағдаршам» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушыларға өздерін бағалауды тапсырады. Егер барлығы түсінікті болса-жасыл түсті, Егер сабақта белгілі бір қиындықтар туындаған болса- сары түсті, Егер тапсырмаларды орындау барысында қиналып, мұғалімнің көмегі қажет болса-қызыл түсті таңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді Үйге тапсырма: Рымкеевич ЕЖ 479-483
|
Мұғалім оқушыларды «Жүрекше» әдісі арқылы амандасып, қарсы алады. Топқа бөлу «Киіз үй» әдісі арқылы 3 топқа бөлінеді. Оқушылар өздерін «Домбыра» әдісі арқылы бағалап отырады Оқушылар үй тапсырмасы бойынша сұрақтарға тез-тез жауап беріп белсене қатысып отырады
Дескриптор Жалпы - 1 балл Өткен тақырыптар бойынша білімдерін толықтырады. Оқушылар бекіту тапсырмаларын орындайды Топтық жұмыс «Постер» әдісі арқылы қорғайды.Оқушылар топпен ақылдаса отырып тапсырманы талдайды. Оқушылар кері байланыс береді |
Мақсаты: оқушыларға жақсы көңіл күй сыйлау арқылы сабаққа ынталарын арттыру. Тиімділігі: оқушыны мұғаліммен жақындастырады, көңіл күй көтереді, бауырмалдылығын оятады . Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады Декскриптор: Әр сұраққа жауап береді ,2баллдан Дискриптор: Жалпы - 2балл 1.Топпен қорғайды. 2. Сұрақтарға жауап береді. Дискриптор: Жалпы - 2балл Тақырып бойынша сұрақтар құрап жауап жазады. Оқушылар логикалық сұрақтарға жауап береді. Дескриптор Есептің шартын жазады ХБЖ-ға келтіреді; Формуласын тауып,түрлендіреді; Есептің шешімін табады; 3 балл 1-10 балдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі боййынша бағаланады Classrooms creen» платформасы
|
Қалыптаст ырушы бағалау: сұрақтарға дұрыс жауап берген оқушыға «Жарайсың! », «Жақсы»
. мадақтау сөздермен ынталандыру.
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Практикалық сабақ «Сапалық және мәтінді есептер шығару»
Практикалық сабақ «Сапалық және мәтінді есептер шығару»
|
Білім беру ұйымының атауы |
“Қарақол орта мектеп – бақшасы” КММ |
|||||
|
Пәні: |
Физика |
|||||
|
Бөлім: |
Тұрақты электр тогы |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Абылханова Арай Сериккалиевна |
|||||
|
Күні: |
5.02.2024 ж |
|||||
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Практикалық сабақ «Сапалық және мәтінді есептер шығару» |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
Толық тізбек үшін Ом заңын қолдану және қысқа тұйықталудың салдарына есептер шығару. |
|||||
|
Сабақтың мақсаты Құндылықтарға баулу |
Барлық оқушылар істей алады: Ом заңына тұжырымдама жасай алады. Көптеген оқушылар істей алады: сапалық тапсырмалар арқылы заңдылықтарды тексереді; Кейбір оқушылар істей алады: заңдылықтарды есептер шығаруда қолданады;
Жасампаздық – бәрімізге өнеге. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы 10 м Алдыңғы білім 5 мин Жаңа білім 10 минут 5 мин 5 мин 2 мин Кері байланыс Сабақтың соңы 10 минут Бағалау. 5 мин
Сабақтың соңы
Ой толғаныс
Рефлекция
3 мин |
Ұйымдастыру Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Жүрекше әдісі» арқылы оқушыларды қарсы алады. 1.Оқушылармен амандасып,түгендеу.Сынып реттілігін қадағалау.
2. Топқа бөлу. І топ: Ток күші ІІ топ : Кернеу ІІІ топ : Кедергі
Wordwаll платформасы арқылы өткен тақырыпты қайталау.Өткен тақырып бойынша әр оқушыға1 сұрақтан қойылады. Оқушылар сұрақтарға жауап берген соң мұғалім жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстырады
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп,өзара ұжымдық талқылау және дене жаттығуларын жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.
Дәптермен жұмыс.Есептер шығару.
Жұптық жұмыста логикалық сұрақтарға жауап береді. Тақырыпқа байланысты жұптық жұмыста орындалатын логикалық сұрақтар
Жауабы: Тізбектегі токтың жүріп жатқанын немесе жүрмейтіндігін амперметр арқылы анықтауға болады.
Жауабы: Ток көздері энергияның әртүрлі түрлерін электр энергиясына айналдырады:
Сергіту сәті . Физикалық шамаларды қайталау.
Жеке жұмыс. Деңгейлік тапсырмалар. Сынып ішіндегі барлық оқушылардың деңгейлік тапсырманы орындауын қадағалау. Әсіресе мұғалімнің назарында А, В, С деңгейіндегі оқушылардың оқу әрекетін бақылау. Жеке жұмыс. Деңгейлік тапсырмалар І деңгей
1. 2. Электр тізбегін сипаттайтын шамаларды атаңдар?
ІІ деңгей
ІІІ деңгей
Топ басшылары бағалау парағы арқылы топ мүшелерін бағалайды. Домбыра әдісі арқылы бағалайды. Бағдаршам» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушыларға өздерін бағалауды тапсырады. Егер барлығы түсінікті болса-жасыл түсті, Егер сабақта белгілі бір қиындықтар туындаған болса- сары түсті, Егер тапсырмаларды орындау барысында қиналып, мұғалімнің көмегі қажет болса-қызыл түсті таңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді Үйге тапсырма: Рымкеевич ЕЖ 479-483
|
Мұғалім оқушыларды «Жүрекше» әдісі арқылы амандасып, қарсы алады. Топқа бөлу «Киіз үй» әдісі арқылы 3 топқа бөлінеді. Оқушылар өздерін «Домбыра» әдісі арқылы бағалап отырады Оқушылар үй тапсырмасы бойынша сұрақтарға тез-тез жауап беріп белсене қатысып отырады
Дескриптор Жалпы - 1 балл Өткен тақырыптар бойынша білімдерін толықтырады. Оқушылар бекіту тапсырмаларын орындайды Топтық жұмыс «Постер» әдісі арқылы қорғайды.Оқушылар топпен ақылдаса отырып тапсырманы талдайды. Оқушылар кері байланыс береді |
Мақсаты: оқушыларға жақсы көңіл күй сыйлау арқылы сабаққа ынталарын арттыру. Тиімділігі: оқушыны мұғаліммен жақындастырады, көңіл күй көтереді, бауырмалдылығын оятады . Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады Декскриптор: Әр сұраққа жауап береді ,2баллдан Дискриптор: Жалпы - 2балл 1.Топпен қорғайды. 2. Сұрақтарға жауап береді. Дискриптор: Жалпы - 2балл Тақырып бойынша сұрақтар құрап жауап жазады. Оқушылар логикалық сұрақтарға жауап береді. Дескриптор Есептің шартын жазады ХБЖ-ға келтіреді; Формуласын тауып,түрлендіреді; Есептің шешімін табады; 3 балл 1-10 балдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі боййынша бағаланады Classrooms creen» платформасы
|
Қалыптаст ырушы бағалау: сұрақтарға дұрыс жауап берген оқушыға «Жарайсың! », «Жақсы»
. мадақтау сөздермен ынталандыру.
|
||
шағым қалдыра аласыз





















