Практикалық тапсырмалар

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Практикалық тапсырмалар

Материал туралы қысқаша түсінік
6.3.2.1 Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тексерілді:

Қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:

PYTHON тілінде программалау

Педагогтің аты-жөні

Г.Бейсеева

Күні:

 7.02.2025 ж

Сынып:6а,ә,б

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Практикалық тапсырмалар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.3.2.1 Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу;

Сабақтың мақсаты

Python тілінде арифметикалық әрекеттерді қолдану арқылы өрнектерді жазу.

Құндылық: Жасампаздық және жаңашылдық

Әр түрлі таным құралдарын қолдану дағдылары, әлем туралы білім жинақтау (тілдік, оқырмандық мәдинет, ақпараттық, цифрлық ортадағы қызмет).

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Ресурстар

Бағалау

Сабақтың басы

1) Оқушылармен сәлемдесу, сабаққа қатысуды тексеру.

2) "Жақсы қасиеттерді сипаттау"

Оқушылардың аты-жөні жазылған парақшалар таратылады. Оқушының аты-жөні жазылған парақша түскен оқушы оның жағымды қасиеттері туралы жазады. Ал басқа оқушылар бұл сипаттам кімге қатысты екенін табу керек.

3) Үй тапсырмасын тексеру.

Өткен тақырыпты қайталау.

"Миға шабуыл" әдісі бойынша оқушыларға сұрақтар қойылады. Оқушылар жауаптарын айтады.

Сұрақтар:

1. Арифметикалық амал дегеніміз не?

2. Python-да қандай арифметикалық амалдарды білесіз?

3. Дәрежеге көтерілу қандай белгімен белгіленеді?

4. Неліктен дәрежеге көтерілу * * белгісімен белгіленеді? Жауаптарыңды үсіндіріңдер.

Балалар жұмыс орындарын тексереді.


Оқушылар бір-біріне жақсы қасиеттерін айтады





Сұрақтарға жауап береді, әр оқушы өз пікірімен бөліседі.



Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай

1-10 баллдық жүйе бойынша қалыптастырушы бағалаумен бағаланады

Презентация

Оқулық

Жұмыс дәптері

Компьютер













Сабақтың ортасы


Топтарға бөлу. "Мозаика" Әдісі.

Балаларға мәтіннің немесе суреттің бөліктері беріледі және сол мәтіннің немесе суреттің басқа бөліктері бар балаларды табуы керек. Бұл мәтінді немесе суретті тақырыпқа кіріспе ретінде пайдалануға болады.

Топтарға арналған тапсырмалар:

Білімді бекіту

1-тапсырма. Сәйкестікті тап:

1)Abs()


А)Санның бүтін бөлігіне дейін жуықтайды

2) Int

В)Бөлшек санды бүтін санға айналдырады

3)Round()

С)Санның модулін береді

2-тапсырма. Бүтін санды бөлу әдістерін қолдана отырып есептеңіз:

Өрнек

Нәтиже:

1) 28 // 5


2) 65 // 4


3) 100 // 20


4) 15 % 14


5) 36 % 14


7) 22 % 3


3-тапсырма. Берілген математикалық өрнектерді бағдарламалау тілінде жазыңыз:

4-тапсырма. Сілтемеге өтіп немесе qr code сканерлеп, тапсырманы орында

https://wordwall.net/ru/resource/67698080

Сергіту сәті

5-тапсырма. Бағдарламаны орындау нәтижесін анықтаңыз:

1

2

3

a=4

b=10

c=2

print(a+2*b-3*c)

a=2

b=6

c=2

print(a**2+2*b-c**2)

a=2

b=3

print(a+b+2*a*b)

?

?

?

6-тапсырма. Тәжірибелік жұмыс:

1 тапсырма. Бағдарлама кодына бос орындарды толықтыр және бағдарлама нәтижесін жаз:

Топтарға бөлінеді, тапсырманы топта орындайды














Дескриптор:

- сәйкестікті белгілейді




Дескриптор:

- кестені толтырады




Дескриптор:

- өрнектерді программалау тіліне аударып жазады;



Дескриптор:

- интерактивті тапсырманы орындайды;

Көз жаттығуларын орындайды


Дескриптор:

- бағдарламаның орындалу нәтижесін жазады




Дескриптор:


- бағдарламадағы бос орындарды толтырады;





Презентация,

оқулық











Оқулық,

Жұмыс дәптерлері, жұмыс парағы, компьютер



2 балл







2 балл







1 балл







1 балл






2 балл









2 балл

«Шапалақтау» әдісі














ФБ















Сабақтың соңы


Үй тапсырмасы:

х2 және х**2 өрнектерінің жазылу ережесінің ұқсастығы мен айырмашылығына талдау жасаңдар.

Рефлексия.

Үй тапсырмасын жазады



Өз жұмыстарын бағалайды







Өзін-өзі бағалау




Білім класс





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
04.02.2025
264
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі