Сабақтың басы
|
1) Оқушылармен сәлемдесу,
сабаққа қатысуды тексеру.
2) "Жақсы
қасиеттерді сипаттау"
Оқушылардың аты-жөні жазылған
парақшалар таратылады. Оқушының аты-жөні жазылған парақша түскен
оқушы оның жағымды қасиеттері туралы жазады. Ал басқа оқушылар бұл
сипаттам кімге қатысты екенін табу керек.
3) Үй тапсырмасын
тексеру.
Өткен тақырыпты
қайталау.
"Миға
шабуыл" әдісі бойынша оқушыларға сұрақтар қойылады. Оқушылар
жауаптарын айтады.
Сұрақтар:
1.
Арифметикалық амал дегеніміз не?
2.
Python-да қандай арифметикалық амалдарды білесіз?
3.
Дәрежеге көтерілу қандай белгімен белгіленеді?
4. Неліктен дәрежеге
көтерілу * * белгісімен белгіленеді? Жауаптарыңды
үсіндіріңдер.
|
Балалар
жұмыс орындарын тексереді.
Оқушылар
бір-біріне жақсы қасиеттерін айтады
Сұрақтарға жауап береді, әр
оқушы өз пікірімен бөліседі.
|
Оқушылар сабаққа қатысу
белсенділігіне қарай
1-10 баллдық жүйе бойынша қалыптастырушы
бағалаумен бағаланады
|
Презентация
Оқулық
Жұмыс
дәптері
Компьютер
|
Сабақтың ортасы
|
Топтарға бөлу.
"Мозаика" Әдісі.
Балаларға
мәтіннің немесе
суреттің бөліктері
беріледі және сол
мәтіннің немесе
суреттің басқа
бөліктері бар балаларды табуы
керек. Бұл
мәтінді немесе
суретті тақырыпқа кіріспе ретінде
пайдалануға болады.
Топтарға
арналған тапсырмалар:

Білімді
бекіту
1-тапсырма. Сәйкестікті тап:
1)Abs()
|
|
А)Санның бүтін бөлігіне дейін
жуықтайды
|
2) Int
|
В)Бөлшек санды бүтін санға
айналдырады
|
3)Round()
|
С)Санның модулін береді
|
2-тапсырма. Бүтін санды бөлу әдістерін
қолдана отырып есептеңіз:
Өрнек
|
Нәтиже:
|
1)
28 // 5
|
|
2)
65 // 4
|
|
3)
100 // 20
|
|
4) 15 % 14
|
|
5) 36 % 14
|
|
7) 22 % 3
|
|
3-тапсырма. Берілген математикалық
өрнектерді бағдарламалау тілінде жазыңыз:

4-тапсырма. Сілтемеге өтіп немесе qr code
сканерлеп, тапсырманы орында
https://wordwall.net/ru/resource/67698080
Сергіту сәті

5-тапсырма. Бағдарламаны орындау
нәтижесін анықтаңыз:
1
|
2
|
3
|
a=4
b=10
c=2
print(a+2*b-3*c)
|
a=2
b=6
c=2
print(a**2+2*b-c**2)
|
a=2
b=3
print(a+b+2*a*b)
|
?
|
?
|
?
|
6-тапсырма. Тәжірибелік
жұмыс:
№1 тапсырма. Бағдарлама кодына бос орындарды
толықтыр және бағдарлама нәтижесін жаз:

|
Топтарға бөлінеді, тапсырманы топта
орындайды
Дескриптор:
- сәйкестікті
белгілейді
Дескриптор:
- кестені толтырады
Дескриптор:
- өрнектерді программалау тіліне аударып
жазады;
Дескриптор:
- интерактивті тапсырманы
орындайды;
Көз жаттығуларын орындайды
Дескриптор:
- бағдарламаның орындалу
нәтижесін жазады
Дескриптор:
- бағдарламадағы бос орындарды
толтырады;
|
Презентация,
оқулық
Оқулық,
Жұмыс дәптерлері, жұмыс
парағы, компьютер
2 балл
2 балл
1 балл
1 балл
2 балл
2 балл
|
«Шапалақтау» әдісі
ФБ
|