|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Веб-жобалау |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып 10 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Практикум. Мультимедианы енгізу |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.4.2.4 веб-бетте мультимедиа нысандарын енгізу үшін HTML тегтерін қолдану |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
веб-бетте мультимедиа нысандарын енгізу үшін HTML тегтерін қолданады |
|||
|
Жасампаздық пен жаңашылдық құндылығы |
• Әлемнің қазіргі ғылыми бейнесі, ғылым мен техниканың жетістіктері туралы білу • Ғылымның қоғам өміріндегі маңыздылығын дәлелдеу • Себеп-салдарлық және құрылымдық-функционалдық талдау элементтерін қолдана білу, неғұрлым күрделі нақты байланыстар мен олардың тәуелділіктерін зерттеу |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 10 мин |
1.Оқушылармен амандасу. 2. Психологиялық ахуал Жасанды интелект арқылы орындалады «Боди-арт» Барлық қатысушылар бірінің артына бірі тұрады. Соңғы ойыншы алдыңғының арқасына өзі қалаған суретті салады, ол ойыншы ненің суретін сезінгенін өзінің алдындағы оқушыға салады. Осылайша алдыңғы қатысушыға дейін сурет салу жалғасады. Соңғы және бірінші баланың суреттері салыстырылып, кімнің тұсынан ағаттық кеткені анықталады. Жағымды ахуал туады.. 3. Топқа бөлу: 3-түрлі түсті маркерлер арқылы топқа бөлу
4. «Конверт сұрақ» әдісі Үй тапсырмасын қайталау 3 топтағы 3 оқушыға 1-сұрақтан жазылып, конвертке салынады(өткен тақырыптар бойынша ). Әрбір оқушыда өзінікі болатындай етіп, бірнеше конверт дайындалады. Әрқайсысына бір минут беріледі: оқушы стикерде атын және жауабын жазады; бір минут өткен соң конверт өзінің тобындағы келесі оқушыға беріледі, осылай сұрақтарға барлығы жауап бергенше жүре береді. Стикерлерді жинап, бірнеше жауапты дауыстап оқыңыз (аттарын атамастан); сынып белгілі бір сұрақтың қаншалықты дұрыс болғанын талқылайды. |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Оқушылар арасында жағымды ахуал орнайды 3. Маркерлердің түсі арқылы топқа бөлінеді 4. Үй тапсырмасына жауап береді. |
Дескриптор: Үй тапсырмасы бойынша берілген сұрақтарға жауап береді 2 балл |
Оқулық «Арман ПВ» Түрлі түсті маркер Конверт, стикер |
|
Сабақтың ортасы 30 мин |
Практикум сабақ:
«Топтық жұмыс» 1-тапсырма «Бірге ойлаймыз» әдісі. Топтарға тапсырма беріледі
Жұптық жұмыс 2-тапсырма «Ойлан, Жұптас, Пікірлес» әдісі Оқушылар берілген тапсырма бойынша ойланып, жұптасып талқылайды. Керекті мәліметті дәптерге жазады
ЕБҚЕ бар балалар үшін тапсырма Сұраққа жауап береді <audio> тегінің қандай атрибуттары бар? Сергіту сәті Берілген сілтеме бойынша нейро жаттығулар жасайды «Жеке жұмыс» Компьютермен жұмыс 3 -тапсырма «Миға шабуыл» әдісі
|
Мұғалімді тыңдайды 1-тапсырманы орындайды 2- тапсырманы орындайды Тапсырманы орындайды Сергіту сәті жасалады 3-тапсырманы орындайды |
Дескриптор - Жаңа құжат құрады -Құжатқа сурет қойып, beight- суреттің биіктігін және width- суреттің енін және көлемін өзгертеді 2 балл Дескриптор: - FRAMESET тегі арқылы браузер терезесін төмендегі сурет- тегідей кадр ларға бөліңеді. Оларға сурет тер орналас- тырады 2 балл Дескриптор: Сұраққа жауап береді Дескриптор: Құжатқа аудио жазбаларды қою үшін <audio> жұпты тегі қолданып, оны қосқанда бет жүктелгеннен кейін файл бірден ойнай бас тайтын autoplay атрибутын пайдаланыңды 2 балл 2 балл |
Презентация Оқулық , Ноутбук Оқулық , дәптер, тапсырма, ноутбук тапсырма Сергіту сәті https://video-preview.s3.yandex.net/s31IQgEAAAA.mp4 Ноутбук, оқулық |
|
Сабақтың соңы 5 мин Бағалау Үй тапсырмасы |
2.Кері байланыс:
Бағалау 10 балдық жүйемен бағаланады &48оқу. 164-165 бет |
Өзін-өзі бағалау. |
10 балл жинайды |
Плакат /слайд, стикер/ |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Практикум. Мультимедианы енгізу. 10-сынып. Қысқа мерзімді сабақ жоспары.
Практикум. Мультимедианы енгізу. 10-сынып. Қысқа мерзімді сабақ жоспары.
|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Веб-жобалау |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып 10 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Практикум. Мультимедианы енгізу |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.4.2.4 веб-бетте мультимедиа нысандарын енгізу үшін HTML тегтерін қолдану |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
веб-бетте мультимедиа нысандарын енгізу үшін HTML тегтерін қолданады |
|||
|
Жасампаздық пен жаңашылдық құндылығы |
• Әлемнің қазіргі ғылыми бейнесі, ғылым мен техниканың жетістіктері туралы білу • Ғылымның қоғам өміріндегі маңыздылығын дәлелдеу • Себеп-салдарлық және құрылымдық-функционалдық талдау элементтерін қолдана білу, неғұрлым күрделі нақты байланыстар мен олардың тәуелділіктерін зерттеу |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 10 мин |
1.Оқушылармен амандасу. 2. Психологиялық ахуал Жасанды интелект арқылы орындалады «Боди-арт» Барлық қатысушылар бірінің артына бірі тұрады. Соңғы ойыншы алдыңғының арқасына өзі қалаған суретті салады, ол ойыншы ненің суретін сезінгенін өзінің алдындағы оқушыға салады. Осылайша алдыңғы қатысушыға дейін сурет салу жалғасады. Соңғы және бірінші баланың суреттері салыстырылып, кімнің тұсынан ағаттық кеткені анықталады. Жағымды ахуал туады.. 3. Топқа бөлу: 3-түрлі түсті маркерлер арқылы топқа бөлу
4. «Конверт сұрақ» әдісі Үй тапсырмасын қайталау 3 топтағы 3 оқушыға 1-сұрақтан жазылып, конвертке салынады(өткен тақырыптар бойынша ). Әрбір оқушыда өзінікі болатындай етіп, бірнеше конверт дайындалады. Әрқайсысына бір минут беріледі: оқушы стикерде атын және жауабын жазады; бір минут өткен соң конверт өзінің тобындағы келесі оқушыға беріледі, осылай сұрақтарға барлығы жауап бергенше жүре береді. Стикерлерді жинап, бірнеше жауапты дауыстап оқыңыз (аттарын атамастан); сынып белгілі бір сұрақтың қаншалықты дұрыс болғанын талқылайды. |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Оқушылар арасында жағымды ахуал орнайды 3. Маркерлердің түсі арқылы топқа бөлінеді 4. Үй тапсырмасына жауап береді. |
Дескриптор: Үй тапсырмасы бойынша берілген сұрақтарға жауап береді 2 балл |
Оқулық «Арман ПВ» Түрлі түсті маркер Конверт, стикер |
|
Сабақтың ортасы 30 мин |
Практикум сабақ:
«Топтық жұмыс» 1-тапсырма «Бірге ойлаймыз» әдісі. Топтарға тапсырма беріледі
Жұптық жұмыс 2-тапсырма «Ойлан, Жұптас, Пікірлес» әдісі Оқушылар берілген тапсырма бойынша ойланып, жұптасып талқылайды. Керекті мәліметті дәптерге жазады
ЕБҚЕ бар балалар үшін тапсырма Сұраққа жауап береді <audio> тегінің қандай атрибуттары бар? Сергіту сәті Берілген сілтеме бойынша нейро жаттығулар жасайды «Жеке жұмыс» Компьютермен жұмыс 3 -тапсырма «Миға шабуыл» әдісі
|
Мұғалімді тыңдайды 1-тапсырманы орындайды 2- тапсырманы орындайды Тапсырманы орындайды Сергіту сәті жасалады 3-тапсырманы орындайды |
Дескриптор - Жаңа құжат құрады -Құжатқа сурет қойып, beight- суреттің биіктігін және width- суреттің енін және көлемін өзгертеді 2 балл Дескриптор: - FRAMESET тегі арқылы браузер терезесін төмендегі сурет- тегідей кадр ларға бөліңеді. Оларға сурет тер орналас- тырады 2 балл Дескриптор: Сұраққа жауап береді Дескриптор: Құжатқа аудио жазбаларды қою үшін <audio> жұпты тегі қолданып, оны қосқанда бет жүктелгеннен кейін файл бірден ойнай бас тайтын autoplay атрибутын пайдаланыңды 2 балл 2 балл |
Презентация Оқулық , Ноутбук Оқулық , дәптер, тапсырма, ноутбук тапсырма Сергіту сәті https://video-preview.s3.yandex.net/s31IQgEAAAA.mp4 Ноутбук, оқулық |
|
Сабақтың соңы 5 мин Бағалау Үй тапсырмасы |
2.Кері байланыс:
Бағалау 10 балдық жүйемен бағаланады &48оқу. 164-165 бет |
Өзін-өзі бағалау. |
10 балл жинайды |
Плакат /слайд, стикер/ |
шағым қалдыра аласыз




















