Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Презентация (ғылыми ізденіс)
|
Білім беру ұйымының атауы |
«Абай атындағы №31 жалпы білім беретін мектеп» КММ |
||||
|
Пәні |
Елтану |
||||
|
Бөлім |
Қазақстанның заманауи бейнесі |
||||
|
Мұғалімнің аты-жөні |
Турешова Куралай Жусуповна |
||||
|
Күні |
23.10.2025ж |
||||
|
Сыныбы: 11 «А» |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Презентация (ғылыми ізденіс) |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
Қазақстан туралы деректерді талдап, ғылыми ізденіс дағдысын көрсету; Тақырып бойынша заманауи дереккөздерді қолдану арқылы презентация дайындау |
||||
|
Сабақ мақсаты |
Ғылыми ізденіс жүргізу арқылы ақпаратты талдау, сараптау және заманауи жасанды интеллект құралдарын пайдаланып, нәтижесін шығармашылық тұрғыдан ұсыну. |
||||
|
"Адал азамат" бірыңғай тәрбие бағдарламасының құндылықтарын енгізу |
Жасампаздық және жаңашылдық — заманауи технологияларды тиімді қолдану арқылы қоғамға жаңа идея ұсыну. |
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
Мұғалім «Инновация – болашаққа қадам» атты бейнероликті көрсетеді (Canva AI не ChatGPT Video Generator арқылы жасалған).
— Сабақтың тақырыбын және мақсаттарын түсіндіреді. — Сабақ соңында оқушылар өздерінің презентациясын қорғап шығатынын айтады.
«Елдің ғылыми жетістіктері» атты Kahoot онлайн-викторинасын іске қосады (10 сұрақ). Сұрақтарда Қазақстанның ғалымдары мен жетістіктері қамтылады (мысалы, Әл-Фараби, Д.Нұрпейісова, Назарбаев Университет жобалары). |
— Оқушылар бейнероликті тамашалайды.
— Өз болжамын айтады: “Бүгінгі тақырып не туралы болуы мүмкін?” — Сабақтың мақсатымен танысып, өз оқу мақсатын белгілейді.
— Смартфон арқылы Kahoot сұрақтарына жауап береді. — Топтық нәтиже талданады. |
Ауызша мадақтау
Kahoot автоматты ұпайы |
Бейнеролик (https://www.youtube.com/watch?v=V4HXu2-u-V0), тақта, экран |
|
|
Жаңа білім
Бекіту |
I кезең – Түсіндіру “Ғылыми ізденіс дегеніміз не?” тақырыбында қысқаша дәріс. Ғылыми зерттеудің сатылары: 1) мәселені анықтау, 2) ақпарат жинау, 3) талдау, 4) қорытынды жасау, 5) ұсыну.
II кезең – Мәтінмен жұмыс “Қазақстандағы жас ғалымдар мен инновациялар” атты шағын мәтінді таратады (мысалы, жасанды интеллект жобалары).
III кезең – Топтық талқылау Топтарға тапсырма: өз зерттеу тақырыбын таңдау және ғылыми сұрақ құру. Мысалы: 1-топ – “Қазақстандағы жасыл технологиялар” 2-топ – “Тіл мен ЖИ байланысы” 3-топ – “ЭКСПО мұрасы және инновациялар”
4. Практикалық бөлім (ЖИ көмегімен) Тапсырма: “AI-Зерттеу жобам” Мұғалім әр топқа нұсқаулық береді: 1. ChatGPT немесе Google Gemini-де өз зерттеу сұрағын енгізу (мысалы: “Қазақстандағы жас ғалымдардың жетістіктері туралы презентация идеяларын ұсын”). 2. ChatGPT ұсынған жауаптарды өңдеп, өздерімен толықтыру. 3. Canva AI немесе PowerPoint арқылы 3–4 слайдтан тұратын шағын презентация дайындау. Мұғалім бағыт береді: «ЖИ — көмекші, бірақ негізгі мазмұн сіздің ойыңыздан шығуы тиіс».
Әр топ өз зерттеу нәтижесін таныстырады (2 минуттан). Мұғалім “Ең жаңашыл жоба” номинациясымен сыныптық дауыс жинайды. — Қысқаша талдау: қай топ ғылыми тұрғыда дәйекті болды, қайсысы жаңашыл шешім ұсынды? |
— Мәтінді оқып, маңызды деректерді белгілейді. — Топта тақырып таңдайды. — “Біз не зерттемекпіз?” деген сұраққа жауап жазады. — Шағын жоспар құрады (Мәселе, мақсат, дереккөз, нәтиже).
— Әр топ өз тақырыбын ChatGPT не Gemini-ге жазады. — Ұсынылған мәтінді өңдеп, слайдтар жасайды. — Canva AI немесе PowerPoint арқылы дизайн мен мазмұнды біріктіреді. — Презентацияны қорғайды.
— Топтар өз презентациясын қорғайды. — Қалған оқушылар сұрақ қояды және дауыс береді. |
Формативті бағалау: белсенділік, топтық ынтымақ
Бағалау критерийлері: 1. Мазмұн тереңдігі (5 б.) 2. ЖИ құралын тиімді қолдану (5 б.) 3. Шығармашылық және дизайн (5 б.)
Бағалау парағы (өзара және мұғалім бағасы) |
Мәтін парақтары, слайд
Компьютер, интернет, ChatGPT, Canva AI
Бағалау парағы, флипчарт |
|
|
Кері байланыс |
“Бүгін мен білдім…” әдісі. Оқушылар флипчартқа стикермен өз пікірін жазады: — Не үйрендім? — Қандай жаңалық білдім? — Қай тапсырма ерекше болды? |
— Стикерге өз ойын жазып, тақтаға іледі. |
Рефлексияны ауызша талқылау |
Стикерлер, маркерлер |
|
Тексерілді:__________________
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Презентация (ғылыми ізденіс)
Презентация (ғылыми ізденіс)
Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Презентация (ғылыми ізденіс)
|
Білім беру ұйымының атауы |
«Абай атындағы №31 жалпы білім беретін мектеп» КММ |
||||
|
Пәні |
Елтану |
||||
|
Бөлім |
Қазақстанның заманауи бейнесі |
||||
|
Мұғалімнің аты-жөні |
Турешова Куралай Жусуповна |
||||
|
Күні |
23.10.2025ж |
||||
|
Сыныбы: 11 «А» |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Презентация (ғылыми ізденіс) |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
Қазақстан туралы деректерді талдап, ғылыми ізденіс дағдысын көрсету; Тақырып бойынша заманауи дереккөздерді қолдану арқылы презентация дайындау |
||||
|
Сабақ мақсаты |
Ғылыми ізденіс жүргізу арқылы ақпаратты талдау, сараптау және заманауи жасанды интеллект құралдарын пайдаланып, нәтижесін шығармашылық тұрғыдан ұсыну. |
||||
|
"Адал азамат" бірыңғай тәрбие бағдарламасының құндылықтарын енгізу |
Жасампаздық және жаңашылдық — заманауи технологияларды тиімді қолдану арқылы қоғамға жаңа идея ұсыну. |
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
Мұғалім «Инновация – болашаққа қадам» атты бейнероликті көрсетеді (Canva AI не ChatGPT Video Generator арқылы жасалған).
— Сабақтың тақырыбын және мақсаттарын түсіндіреді. — Сабақ соңында оқушылар өздерінің презентациясын қорғап шығатынын айтады.
«Елдің ғылыми жетістіктері» атты Kahoot онлайн-викторинасын іске қосады (10 сұрақ). Сұрақтарда Қазақстанның ғалымдары мен жетістіктері қамтылады (мысалы, Әл-Фараби, Д.Нұрпейісова, Назарбаев Университет жобалары). |
— Оқушылар бейнероликті тамашалайды.
— Өз болжамын айтады: “Бүгінгі тақырып не туралы болуы мүмкін?” — Сабақтың мақсатымен танысып, өз оқу мақсатын белгілейді.
— Смартфон арқылы Kahoot сұрақтарына жауап береді. — Топтық нәтиже талданады. |
Ауызша мадақтау
Kahoot автоматты ұпайы |
Бейнеролик (https://www.youtube.com/watch?v=V4HXu2-u-V0), тақта, экран |
|
|
Жаңа білім
Бекіту |
I кезең – Түсіндіру “Ғылыми ізденіс дегеніміз не?” тақырыбында қысқаша дәріс. Ғылыми зерттеудің сатылары: 1) мәселені анықтау, 2) ақпарат жинау, 3) талдау, 4) қорытынды жасау, 5) ұсыну.
II кезең – Мәтінмен жұмыс “Қазақстандағы жас ғалымдар мен инновациялар” атты шағын мәтінді таратады (мысалы, жасанды интеллект жобалары).
III кезең – Топтық талқылау Топтарға тапсырма: өз зерттеу тақырыбын таңдау және ғылыми сұрақ құру. Мысалы: 1-топ – “Қазақстандағы жасыл технологиялар” 2-топ – “Тіл мен ЖИ байланысы” 3-топ – “ЭКСПО мұрасы және инновациялар”
4. Практикалық бөлім (ЖИ көмегімен) Тапсырма: “AI-Зерттеу жобам” Мұғалім әр топқа нұсқаулық береді: 1. ChatGPT немесе Google Gemini-де өз зерттеу сұрағын енгізу (мысалы: “Қазақстандағы жас ғалымдардың жетістіктері туралы презентация идеяларын ұсын”). 2. ChatGPT ұсынған жауаптарды өңдеп, өздерімен толықтыру. 3. Canva AI немесе PowerPoint арқылы 3–4 слайдтан тұратын шағын презентация дайындау. Мұғалім бағыт береді: «ЖИ — көмекші, бірақ негізгі мазмұн сіздің ойыңыздан шығуы тиіс».
Әр топ өз зерттеу нәтижесін таныстырады (2 минуттан). Мұғалім “Ең жаңашыл жоба” номинациясымен сыныптық дауыс жинайды. — Қысқаша талдау: қай топ ғылыми тұрғыда дәйекті болды, қайсысы жаңашыл шешім ұсынды? |
— Мәтінді оқып, маңызды деректерді белгілейді. — Топта тақырып таңдайды. — “Біз не зерттемекпіз?” деген сұраққа жауап жазады. — Шағын жоспар құрады (Мәселе, мақсат, дереккөз, нәтиже).
— Әр топ өз тақырыбын ChatGPT не Gemini-ге жазады. — Ұсынылған мәтінді өңдеп, слайдтар жасайды. — Canva AI немесе PowerPoint арқылы дизайн мен мазмұнды біріктіреді. — Презентацияны қорғайды.
— Топтар өз презентациясын қорғайды. — Қалған оқушылар сұрақ қояды және дауыс береді. |
Формативті бағалау: белсенділік, топтық ынтымақ
Бағалау критерийлері: 1. Мазмұн тереңдігі (5 б.) 2. ЖИ құралын тиімді қолдану (5 б.) 3. Шығармашылық және дизайн (5 б.)
Бағалау парағы (өзара және мұғалім бағасы) |
Мәтін парақтары, слайд
Компьютер, интернет, ChatGPT, Canva AI
Бағалау парағы, флипчарт |
|
|
Кері байланыс |
“Бүгін мен білдім…” әдісі. Оқушылар флипчартқа стикермен өз пікірін жазады: — Не үйрендім? — Қандай жаңалық білдім? — Қай тапсырма ерекше болды? |
— Стикерге өз ойын жазып, тақтаға іледі. |
Рефлексияны ауызша талқылау |
Стикерлер, маркерлер |
|
Тексерілді:__________________
шағым қалдыра аласыз















