Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Презентациядағы анимация
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: 4 бөлім - Презентациялар (ортақ тақырыбы: «Қоршаған ортаны қорғау») |
Мектеп: №16
|
|||||||||||||||||
Күні: 13.03.2020 . |
Мұғалімніңаты-жөні: Анарбаева Г.Т |
|||||||||||||||||
Сыныбы: 4 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар:
|
||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Презентациядағы анимация |
|||||||||||||||||
Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
4.2.3.2 презентациялардағы нысандардың анимациясын келтіру; 4.2.1.2 құжатқа сурет енгізу; |
|||||||||||||||||
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу, Түсіну, Қолдану. |
|||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Презентациялардағы нысандардың анимациясын келтіруді қолданып, оны баптауды үйренеді. |
|||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
Табиғат, қоршаған орта тақырыптары бойынша презентаwия жасап оны анимациялайды. |
|||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Пәндік лексика және терминология:
Макет-Макет-Layout Диалогтар мен жазу үшін пайдалы сөз тіркестері:
|
|||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
1. “Мәңгілік ел” идеясы бойынша “Жалпыға бірдей еңбек қоғамы” дағдысы қалыптасады. 2. Ынтымақтастық: топтық жұмыс барысында жылулық қарым- қатынастар дамиды, ынтымақтастық дағдылары қалыптасады және сындарлы көзқарас дамиды, қарым-қатынастарды қалыптастыру кезінде сыни ойлау қабілеті дағдыланады. 3. Академиялық адалдық: өзгелердің идеялары мен ойларын құрметтейді, яғни академиялық адалдық принциптерін сақтайды. 4. Өмір бойы оқу дағдысы қалыптасады. |
|||||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Ағылшын тілі, Орыс тілі, Дүниетану. |
|||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
Презентациядағы бейне |
|||||||||||||||||
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||
Сабақтың басы 2 мин.
5 мин. |
Ұйымдaстыpy кезеңi. 1. Сәлемдесy.Түгелдеy.
• Оқушылардың назарын
сабаққа шоғырландыру. 1-топ: Монитор 2-топ: Принтр Ең алдымен, білім алушылар бір-біріне бір ауыз мақтау сөз айтады. Бұл білім алушылардың сабақты жақсы көңіл-күймен бастауына ықпал етеді.
(Ұ) Ой қозғау! «Сұрақты тосып ал» әдісі «Сұрақты тосып ал» әдісі арқылы өткен сабақты пысықтау және жаңа сабаққа кіріспе жасау. (әдіс ережесі: мұғалім білім алушыға допты лақтыру арқылы сұрақ қояды. Допты тосып алған білім алушы сол сұраққа жауап беріп, допты мұғалімге қайтарады. Мұғалім сұрақ қоюды жалғастырады. «Сұрақты тосып ал» әдісінде қойылатын сұрақтар: Microsoft Power Point программасында презентацияны қалай сақтаймыз Презентация дегеніміз не? Абзац дегеніміз не? Enter пернесінің қызыметі қандай? Шаблондар не үшін пайдаланылады?
(Ұ) Миға шабуыл!
|
АКТ.
Стикер арқылы
Доп
|
||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 2 мин.
5 мин.
10 мин.
1 мин
10 мин.
Сабақтың соңы
5 мин.
|
Сараланған тапсырмалар:
(Ұ) Сөздікпен жұмыс: Түртіп алу.
Дизайн-Дизайн-Design Мақсаты: Жаңа сабақта кездесетін сөздіктермен танысады. Бұл үш тілділік білім беру жүйесіне өз септігін тигізеді. Тиімділігі: Балалар үш тілділікке дағдыланады.
(Ұ) Мәтінмен жұмыс. Тапсырма:Сәйкестендіру
Сергіту сәті (Д) Компьютермен жұмыс. Тапсырма: Табиғат, қоршаған орта туралы суреттерді слайдқа енгізіп, анимациялау.
Бағалау: Оқушылар бір-бірінің жұмыстарын тексеріп, «Қошеметтеу» әдісі бойынша бір-бірін бағалайды
Сабақты бекіту: (Ұ) Талқылау сұрақтары!
Рефлексия: «Білім ағашы»
әдісі Бұл әдіс
арқылы оқушылар алған білімін саралай
білуге дағдыланады. Оқушылар стикерлерге бүгінгі
алған білімдерін жазып, с Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |