Қазақстан Республикасының
Білім және ғылым министрлігі
ЖББ М.Өтемісов атындағы
орта мектеп
(білім беру ұйымының атауы)
Презентациядағы бейне
(сабақтың тақырыбы)
|
Бөлім: |
Презентациялар (ортақ тақырыбы: "Қоршаған ортаны қорғау") |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: 4 а,б |
21.02 |
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Презентациядағы бейне |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.3.1.1 ақпарат іздеу (компьютердегі
файлдар мен бумалар, құжаттағы мәтін үзіндісін); 4.2.3.2
презентациялардағы нысандар анимациясын келтіру; |
|
|
Сабақтың мақсаты |
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Оқушының әрекеті |
Педагогтің әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру кезеңі (5 минут) |
Оқушылар орындарына жайғасады, мұғаліммен амандасады. |
Мұғалім оқушылармен амандасады, сабаққа дайындығын тексереді. |
Мадақтау |
Сынып журналы |
|
Мотивациялық кезең (10 минут) |
Оқушылар презентацияларда бейненің қандай рөл атқаратынын талқылайды, мысалдар келтіреді. |
Мұғалім оқушыларға презентацияларда бейненің маңыздылығын түсіндіреді, қызықты мысалдар келтіреді. |
Ауызша мадақтау |
Интерактивті тақта, презентация мысалдары |
|
Жаңа материалды меңгерту (15 минут) |
Оқушылар мұғалімді тыңдайды, презентацияға бейне кірістіру және оны анимациялау қадамдарын түсінеді. |
Мұғалім презентацияға бейне кірістірудің әртүрлі жолдарын (мысалы, файлдан, интернеттен) көрсетеді, анимациялауды түсіндіреді. |
Қалыптастырушы бағалау (ауызша) |
Компьютер, презентация программасы (мысалы, PowerPoint) |
|
Тәжірибелік кезең (20 минут) |
Оқушылар топпен жұмыс жасайды, өз презентацияларына бейнелер кірістіреді және оларды анимациялайды. |
Мұғалім оқушыларға көмектеседі, бағыт береді, қажет болса түзетулер енгізеді. |
Жиынтық бағалау (бақылау, критерийлер бойынша) |
Компьютерлер, бейнелер (оқушылар өздері таңдайды) |
|
Қорытынды (5 минут) |
Оқушылар өз жұмыстарын талқылайды, нәтижелерін бөліседі. |
Мұғалім сабақты қорытындылайды, оқушылардың жетістіктерін атап өтеді. |
Мадақтау |
Интерактивті тақта |
Функционалдық сауаттылықты дамытуға арналған тапсырмалар
-
Берілген тақырып бойынша ақпаратты (бейнелерді) интернеттен іздеу және оларды презентацияға кірістіру.
-
Бейненің форматын, өлшемін және анимациясын өзгерту арқылы презентацияны жақсарту.
-
Бейненің дыбысын реттеу, қажет болса дыбысты өшіру.
-
Бейнені слайдтағы басқа нысандармен үйлестіру (мысалы, мәтінмен, суретпен).
-
Топпен жұмыс жасау арқылы бірлескен презентация жасау.
Бұл сабақ оқушылардың функционалдық сауаттылығын, әсіресе ақпараттық сауаттылық, шығармашылық және командада жұмыс істеу дағдыларын дамытуға бағытталған.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Презентациядағы бейне
Презентациядағы бейне
Қазақстан Республикасының
Білім және ғылым министрлігі
ЖББ М.Өтемісов атындағы
орта мектеп
(білім беру ұйымының атауы)
Презентациядағы бейне
(сабақтың тақырыбы)
|
Бөлім: |
Презентациялар (ортақ тақырыбы: "Қоршаған ортаны қорғау") |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: 4 а,б |
21.02 |
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Презентациядағы бейне |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.3.1.1 ақпарат іздеу (компьютердегі
файлдар мен бумалар, құжаттағы мәтін үзіндісін); 4.2.3.2
презентациялардағы нысандар анимациясын келтіру; |
|
|
Сабақтың мақсаты |
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Оқушының әрекеті |
Педагогтің әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру кезеңі (5 минут) |
Оқушылар орындарына жайғасады, мұғаліммен амандасады. |
Мұғалім оқушылармен амандасады, сабаққа дайындығын тексереді. |
Мадақтау |
Сынып журналы |
|
Мотивациялық кезең (10 минут) |
Оқушылар презентацияларда бейненің қандай рөл атқаратынын талқылайды, мысалдар келтіреді. |
Мұғалім оқушыларға презентацияларда бейненің маңыздылығын түсіндіреді, қызықты мысалдар келтіреді. |
Ауызша мадақтау |
Интерактивті тақта, презентация мысалдары |
|
Жаңа материалды меңгерту (15 минут) |
Оқушылар мұғалімді тыңдайды, презентацияға бейне кірістіру және оны анимациялау қадамдарын түсінеді. |
Мұғалім презентацияға бейне кірістірудің әртүрлі жолдарын (мысалы, файлдан, интернеттен) көрсетеді, анимациялауды түсіндіреді. |
Қалыптастырушы бағалау (ауызша) |
Компьютер, презентация программасы (мысалы, PowerPoint) |
|
Тәжірибелік кезең (20 минут) |
Оқушылар топпен жұмыс жасайды, өз презентацияларына бейнелер кірістіреді және оларды анимациялайды. |
Мұғалім оқушыларға көмектеседі, бағыт береді, қажет болса түзетулер енгізеді. |
Жиынтық бағалау (бақылау, критерийлер бойынша) |
Компьютерлер, бейнелер (оқушылар өздері таңдайды) |
|
Қорытынды (5 минут) |
Оқушылар өз жұмыстарын талқылайды, нәтижелерін бөліседі. |
Мұғалім сабақты қорытындылайды, оқушылардың жетістіктерін атап өтеді. |
Мадақтау |
Интерактивті тақта |
Функционалдық сауаттылықты дамытуға арналған тапсырмалар
-
Берілген тақырып бойынша ақпаратты (бейнелерді) интернеттен іздеу және оларды презентацияға кірістіру.
-
Бейненің форматын, өлшемін және анимациясын өзгерту арқылы презентацияны жақсарту.
-
Бейненің дыбысын реттеу, қажет болса дыбысты өшіру.
-
Бейнені слайдтағы басқа нысандармен үйлестіру (мысалы, мәтінмен, суретпен).
-
Топпен жұмыс жасау арқылы бірлескен презентация жасау.
Бұл сабақ оқушылардың функционалдық сауаттылығын, әсіресе ақпараттық сауаттылық, шығармашылық және командада жұмыс істеу дағдыларын дамытуға бағытталған.
шағым қалдыра аласыз













