___________________________________________
(білім беру ұйымның атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Презентациядағы бейне
|
Бөлім: |
Бейне жасау (ортақ тақырыбы: "Табиғи құбылыстар") |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: 4 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Презентациядағы бейне (2 сабақ) |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.3.1.1 ақпарат іздеу (компьютердегі файлдар мен бумалар, құжаттағы мәтін үзіндісін); 4.2.3.2 презентациялардағы нысандар анимациясын келтіру; 4.2.4.2 белгілі бір тақырыпта фотосуреттер, дыбыстар және бейнелерді пайдалану; 4.2.3.3 презентацияға дыбыс пен бейнені кірістіру; |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Оқушылар дыбысты, суреттерді, бейнені презентацияға енгізуді үйренеді |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың барысы 0-9мин |
Ұймдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесі. Сыныпта психологиялық атмосфераның қалыптасуы. "Көтеріңкі көңіл-күй" тренингі. Оқушылар әр партада отырған көршісіне, бір-біріне жақсы тілектер айтады. Үй тапсырмасын тексеру Өткен тақырыпты қайталау. "Миға шабуыл" әдісі бойынша оқушыларға сұрақтар қойылады. Оқушылар жауаптарын айтады. Сұрақтар: 1.Презентацияға видеоны қалай кірістіреміз? 2. Видео пішімі батырмасымен қандай әрекеттерді орын дауға болады? 3. Не себепті қажетті видео презентациямен бірге бір бу мада сақталуы керек? 4. Өңдеу тақтасындағы 5. Видео монтаж батырмасы не үшін қолданылады? |
Сабаққа дайындалады, бір-біріне жақсы тілектер айтады. Сұрақтарға жауап береді, сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын анықтайды |
Белсенділігі бойынша «Мақтау» әдісімен бағалау Белсенділігі бойынша ауызша бағалайды: «Жарайсың», «Жақсы!», «Талпын!» |
Оқулық, презентация |
|
Сабақтың ортасы 10-40 |
Топтық жұмыс.
Тапсырма:
Білімді бекіту
Сергіту сәті. Көз жаттығулары
|
Топпен тапсырманы орындайды, презентация жасайды Дескриптор: - сөздерді табады және жазады - дұрыс жауапты жазады - өз ойын жазады - ұүрылғылардың суретін салады - көз жаттығуларын орындайды - дұрыс/ дұрыс емес тұжырымдарды анықтайды - интерактивті тапсырманы орындайды - практикалық жұмысты орындайды |
Белсенділігі бойынша «Мақтау» әдісімен бағалау Белсенділігі бойынша ауызша бағалайды: «Жарайсың», «Жақсы!», «Талпын!» |
Оқулық, жұмыс дәптерлері Жұмыс парағы https://wordwall.net/ru/resource/69737560 |
|
Сабақтын соңы 41-45 мин |
Үй жұмысы: Сіз мұғалім екеніңізді және сыныпты презентациядағы бейнемен жұмыс істеуге үйретіп жатқаныңызды елестетіп көріңіз. Оқушыларға бейнені дұрыс пайдалануға көмектесетін 3-5 ереже жасаңыз. Сабақ қорытындысы. Рефлексия.
|
Үй тапсырмасын жазады Өз жұмысын бағалайды |
Стикермен жұмыс |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Презентациядағы бейне ҚМЖ Цифрлық сауаттылық
Презентациядағы бейне ҚМЖ Цифрлық сауаттылық
___________________________________________
(білім беру ұйымның атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Презентациядағы бейне
|
Бөлім: |
Бейне жасау (ортақ тақырыбы: "Табиғи құбылыстар") |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: 4 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Презентациядағы бейне (2 сабақ) |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.3.1.1 ақпарат іздеу (компьютердегі файлдар мен бумалар, құжаттағы мәтін үзіндісін); 4.2.3.2 презентациялардағы нысандар анимациясын келтіру; 4.2.4.2 белгілі бір тақырыпта фотосуреттер, дыбыстар және бейнелерді пайдалану; 4.2.3.3 презентацияға дыбыс пен бейнені кірістіру; |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Оқушылар дыбысты, суреттерді, бейнені презентацияға енгізуді үйренеді |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың барысы 0-9мин |
Ұймдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесі. Сыныпта психологиялық атмосфераның қалыптасуы. "Көтеріңкі көңіл-күй" тренингі. Оқушылар әр партада отырған көршісіне, бір-біріне жақсы тілектер айтады. Үй тапсырмасын тексеру Өткен тақырыпты қайталау. "Миға шабуыл" әдісі бойынша оқушыларға сұрақтар қойылады. Оқушылар жауаптарын айтады. Сұрақтар: 1.Презентацияға видеоны қалай кірістіреміз? 2. Видео пішімі батырмасымен қандай әрекеттерді орын дауға болады? 3. Не себепті қажетті видео презентациямен бірге бір бу мада сақталуы керек? 4. Өңдеу тақтасындағы 5. Видео монтаж батырмасы не үшін қолданылады? |
Сабаққа дайындалады, бір-біріне жақсы тілектер айтады. Сұрақтарға жауап береді, сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын анықтайды |
Белсенділігі бойынша «Мақтау» әдісімен бағалау Белсенділігі бойынша ауызша бағалайды: «Жарайсың», «Жақсы!», «Талпын!» |
Оқулық, презентация |
|
Сабақтың ортасы 10-40 |
Топтық жұмыс.
Тапсырма:
Білімді бекіту
Сергіту сәті. Көз жаттығулары
|
Топпен тапсырманы орындайды, презентация жасайды Дескриптор: - сөздерді табады және жазады - дұрыс жауапты жазады - өз ойын жазады - ұүрылғылардың суретін салады - көз жаттығуларын орындайды - дұрыс/ дұрыс емес тұжырымдарды анықтайды - интерактивті тапсырманы орындайды - практикалық жұмысты орындайды |
Белсенділігі бойынша «Мақтау» әдісімен бағалау Белсенділігі бойынша ауызша бағалайды: «Жарайсың», «Жақсы!», «Талпын!» |
Оқулық, жұмыс дәптерлері Жұмыс парағы https://wordwall.net/ru/resource/69737560 |
|
Сабақтын соңы 41-45 мин |
Үй жұмысы: Сіз мұғалім екеніңізді және сыныпты презентациядағы бейнемен жұмыс істеуге үйретіп жатқаныңызды елестетіп көріңіз. Оқушыларға бейнені дұрыс пайдалануға көмектесетін 3-5 ереже жасаңыз. Сабақ қорытындысы. Рефлексия.
|
Үй тапсырмасын жазады Өз жұмысын бағалайды |
Стикермен жұмыс |
|
шағым қалдыра аласыз



















