|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Презентациялар (ортақ тақырыбы: «Қоршаған ортаны қорғау») |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып: 4 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Презентациядағы дыбыстар |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.2.3.3 презентацияға дыбыс пен бейнені кірістіру; |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Презентацияға дыбыс пен бейнені кірістіреді |
|||
|
Жасампаздық және жаңашылдық айы |
• Табиғи және әлеуметтік объектілер, тірі және жансыз табиғаттың байланысы, ғылым және ғылыми білім туралы алғашқы түсініктің болуы • Білімнің жаратылыстану және гуманитарлық салаларындағы тәжірибені бақылаудың, жүйелеудің және түсінудің қарапайым дағдыларының болуы |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 10 мин |
1.Оқушылармен амандасу 2. Психологиялық ахуал «Жақсылық тамшысы» Әр бала тамшыға өзі жасаған жақсы істерін немесе өзінің бойындағы жақсы қасиеттерін стикерге жазып жеткізеді. Іліп жатқанда әрқайсысы өзгелерге, айналасына өзі жасаған жақсылықтарын, қасиеттерін жария етеді 3.Топқа бөлу Геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлу; әр түрлі фигураларды оқушыларға таратып 3 –топқа бөлеміз 4.Уй тапсырмасын пысықтау «Сұрақ ілмегі» әдісі Мұғалім интербелсенді тақтаға сұрақтар шығарады, оқушылар топ болып , сұрақтар жауабын А-3 қағазға түйіндеп жазып, тақтаға іліп кетеді Дескриптор: - Сұрақтарға жауап жазады |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Оқушылар жақсы қасиеттерімен бөліседі Оқушылар 3 топқа бөлінеді 1 топ-шеңбер 2 топ-үшбұрыш 3 топ- төрбұрыш Оқушылар үй тапсырмасын пысыққтау мақсатында тақтадағы сұрақтарға жауап береді |
ҚБ Қол шапалақтау |
Оқулық «Алматы кітап» баспасы Стикерлер Әртүрлі фигуралар А-3 қағаздары |
|
Сабақтың ортасы 30 мин |
Жаңа сабақ
Топтық жұмыс
«Өкіл » әдісі бойынша топтарға сұрақ беріледі. Топтар өздеріне берілген сұрақтарды дайындайды. Топтан бір оқушыны өкіл ретінде келесі топтарға жіберіп, олардың жұмыстарымен де танысып отырады.
Дескриптор: - Презентацияға дыбыстарды , музыканы несебепті қосу маңыздылығын айтады -Неліктен презентацияға қажетті музыканы алдымен жүктеп алу керектігін айтады Жұптық жұмыс 2-тапсырма «Ойлан. Жұптас.Бөліс» әдісі
Дескриптор: -Суретке қарап , слайдтардың қалай жасалғандығын салыстырады -Слайдтардың айырмашылығын айырады Жеке жұмыс. 3-тапсырма «Миға шабуыл» әдісі
Дескриптор:
Сергіту сәті: «Әріптер мен сандар» Мұғалім сандар мен әріптерден тұратын фишкалар береді Қатысушыларға мұғалім қалаған әріп не сан айтады. Қай топ 10 санағанша, әртүрлі тәсілмен бірінші құрастырып болса, солар жеңімпаз. EБҚЕ бар балалар үшін тапсырма Презентацияға дыбысты қалай кірістіреміз? Дескриптор: Сұраққа жауап береді? Сабақты қорытындылау: 4-тапсырма «Wordwall» платформасы бойынша сұрақтарға жауап береді Дескриптор: -онлайн платформада сұрақтарға жауап береді
|
1 тапсырманы орындайды 2 тапсырманы орындайды. 3 тапсырманы орындайды Сергіту сәтін жасайды Тапсырманы орындайды 4- тапсырманы орындайды |
Бәре келді; Керемет
«Комментарий» арқылы бір-бірін бағалау» «Жарайсыңдар»
«Ұтымды жауап беретініңді білгенмін» «Ақылдым» |
Оқулық, А-4 парақшасы, маркер, стикер Программа суреті Тапсырма https://wordwall.net/ru/resource/52697393 |
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Кері байланыс
|
|
|
стикерлер |
|
Үй тапсырмасы |
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Презентациядағы дыбыстар. 4-сынып. Қысқа мерзімді сабақ жоспары.
Презентациядағы дыбыстар. 4-сынып. Қысқа мерзімді сабақ жоспары.
|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Презентациялар (ортақ тақырыбы: «Қоршаған ортаны қорғау») |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып: 4 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Презентациядағы дыбыстар |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.2.3.3 презентацияға дыбыс пен бейнені кірістіру; |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Презентацияға дыбыс пен бейнені кірістіреді |
|||
|
Жасампаздық және жаңашылдық айы |
• Табиғи және әлеуметтік объектілер, тірі және жансыз табиғаттың байланысы, ғылым және ғылыми білім туралы алғашқы түсініктің болуы • Білімнің жаратылыстану және гуманитарлық салаларындағы тәжірибені бақылаудың, жүйелеудің және түсінудің қарапайым дағдыларының болуы |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 10 мин |
1.Оқушылармен амандасу 2. Психологиялық ахуал «Жақсылық тамшысы» Әр бала тамшыға өзі жасаған жақсы істерін немесе өзінің бойындағы жақсы қасиеттерін стикерге жазып жеткізеді. Іліп жатқанда әрқайсысы өзгелерге, айналасына өзі жасаған жақсылықтарын, қасиеттерін жария етеді 3.Топқа бөлу Геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлу; әр түрлі фигураларды оқушыларға таратып 3 –топқа бөлеміз 4.Уй тапсырмасын пысықтау «Сұрақ ілмегі» әдісі Мұғалім интербелсенді тақтаға сұрақтар шығарады, оқушылар топ болып , сұрақтар жауабын А-3 қағазға түйіндеп жазып, тақтаға іліп кетеді Дескриптор: - Сұрақтарға жауап жазады |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Оқушылар жақсы қасиеттерімен бөліседі Оқушылар 3 топқа бөлінеді 1 топ-шеңбер 2 топ-үшбұрыш 3 топ- төрбұрыш Оқушылар үй тапсырмасын пысыққтау мақсатында тақтадағы сұрақтарға жауап береді |
ҚБ Қол шапалақтау |
Оқулық «Алматы кітап» баспасы Стикерлер Әртүрлі фигуралар А-3 қағаздары |
|
Сабақтың ортасы 30 мин |
Жаңа сабақ
Топтық жұмыс
«Өкіл » әдісі бойынша топтарға сұрақ беріледі. Топтар өздеріне берілген сұрақтарды дайындайды. Топтан бір оқушыны өкіл ретінде келесі топтарға жіберіп, олардың жұмыстарымен де танысып отырады.
Дескриптор: - Презентацияға дыбыстарды , музыканы несебепті қосу маңыздылығын айтады -Неліктен презентацияға қажетті музыканы алдымен жүктеп алу керектігін айтады Жұптық жұмыс 2-тапсырма «Ойлан. Жұптас.Бөліс» әдісі
Дескриптор: -Суретке қарап , слайдтардың қалай жасалғандығын салыстырады -Слайдтардың айырмашылығын айырады Жеке жұмыс. 3-тапсырма «Миға шабуыл» әдісі
Дескриптор:
Сергіту сәті: «Әріптер мен сандар» Мұғалім сандар мен әріптерден тұратын фишкалар береді Қатысушыларға мұғалім қалаған әріп не сан айтады. Қай топ 10 санағанша, әртүрлі тәсілмен бірінші құрастырып болса, солар жеңімпаз. EБҚЕ бар балалар үшін тапсырма Презентацияға дыбысты қалай кірістіреміз? Дескриптор: Сұраққа жауап береді? Сабақты қорытындылау: 4-тапсырма «Wordwall» платформасы бойынша сұрақтарға жауап береді Дескриптор: -онлайн платформада сұрақтарға жауап береді
|
1 тапсырманы орындайды 2 тапсырманы орындайды. 3 тапсырманы орындайды Сергіту сәтін жасайды Тапсырманы орындайды 4- тапсырманы орындайды |
Бәре келді; Керемет
«Комментарий» арқылы бір-бірін бағалау» «Жарайсыңдар»
«Ұтымды жауап беретініңді білгенмін» «Ақылдым» |
Оқулық, А-4 парақшасы, маркер, стикер Программа суреті Тапсырма https://wordwall.net/ru/resource/52697393 |
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Кері байланыс
|
|
|
стикерлер |
|
Үй тапсырмасы |
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз


























