Сабақтың
барысы
0-9мин
|
Ұймдастыру
кезеңі.
Оқушылармен
сәлемдесі.
Психологиялық тұрғыдан қолайлы
атмосфера құру үшін "Өрмекші торы" әдісі қолданылады. Оқушылар
жақсы тілектерін білдіріп, бір-біріне жіп лақтырады. Көңіл-күйлерін
көтереді
Үй тапсырмасын
тексеру
Өткен тақырыпты
қайталау.
- Адам мен қоршаған орта
арасындағы байланыс қандай? Мысалдар
келтіріңдер.
- Жануарлар мен құстар жойылып
кеткен жағдайда қандай проблемалар туындауы мүмкін
(1-сурет)?

- Жануарларды қорғауға сендер
үлес қостыңдар ма?
- Біздің сабағымыздың тақырыбы
қандай деп ойлайсыңдар?
- Біздің алдымызда қандай
мақсаттар тұрғанын анықтайық?
Оқушылар сұрақтарға жауап
беріп, топтық талқылау өткізгеннен кейін мұғалім сабақ тақырыбын
енгізеді.
|
Сабаққа дайындалады,
бір-біріне жақсы тілектер айтады.
Сұрақтарға жауап береді,
сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын
анықтайды
|
Белсенділігі бойынша «Мақтау»
әдісімен бағалау
Белсенділігі бойынша ауызша
бағалайды:
«Жарайсың», «Жақсы!»,
«Талпын!»
|
Оқулық,
презентация
|
Сабақтың
ортасы
10-40
|
Жаңа тақырыпты
меңгеру.
Оқушыларды электронды оқулықта
ұсынылған теориялық ақпаратпен
таныстырады.
Топтық
жұмыс.
Оқушыларды топтарға
бөлу. Тапсырма:
Қызыл кітапқа енгізілген бір
өсімдік пен бір жануар туралы ақпараттық жоба дайындау. Таңдалған
мәселені зерттеу үшін интернет ресурстарын
пайдаланау.

Бағалау
критерийлері:
* слайдқа объектілерді енгізу
(дыбыс, сәндік мәтін)
* дыбыс анимациясын
баптау
* презентацияда 4-5 слайд
болсын
Білімді
бекіту

Сергіту сәті. Көз
жаттығулары



|
Оқулықтағы
теориялық ақпаратпен
танысады
Топпен тапсырманы орындайды,
презентация құрады
Дескриптор:
- дұрыс жауапты
жазады
- дұрыс жауапты
жазады
- сәйкестікті
белгілейді
- көз жаттығуларын
орындайды
- дұрыс/ дұрыс емес
тұжырымдарды анықтайды
- интерактивті тапсырманы
орындайды
- практикалық жұмысты
орындайды
|
Белсенділігі бойынша «Мақтау»
әдісімен бағалау
Белсенділігі бойынша ауызша
бағалайды:
«Жарайсың», «Жақсы!»,
«Талпын!»
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
Жұмыс
парағы
https://wordwall.net/ru/resource/86240926
https://wordwall.net/ru/resource/86241046
|