Материалдар / Процесстерді электронды кестелерде модельдеу
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Процесстерді электронды кестелерде модельдеу

Материал туралы қысқаша түсінік
Процесстерді электронды кестелерде модельдеу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қаңтар 2023
127
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

7– сынып

      Сабақтың тақырыбы: Процесстерді электронды кестелерде модельдеу

Бөлім:

Есептерді электронды кестелердің көмегімен шешу

Педагогтің

аты-жөні


Күні:


Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Процесстерді электронды кестелерде модельдеу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.2.2.2-электронды кесте элементтерін пішімдеу

7.3.3.1- деректердің типін жіктеу

7.2.2.4-электронды кестеде шартты пішімдеуді қолдану 7.2.2.3-электронды кестеде диаграммалар құру

Сабақтың мақсаты

  • Шартты форматтауды электрондық кестеде қолдану

  • Диаграммаларды электрондық кестеде жасау

Бағалау критерийлері


  1. Шартты пішімдеуді пайдалана алады

  2. Диаграмма немесе графика түрін таңдауды негіздейді

  3. Кесте үлгісін жасай алады

  4. Шартты пішімдеуді пайдалана алады

Диаграмманы құрастыра алады

Тілдік мақсаттар

Оқушылар:

Үлгіні құрастыру кезінде электрондық кестеде қолдануға болатын мәліметтер түрлерін түсіндіріп, мысалдар келтіреді;

Нақты терминдер мен терминдер сөздігі:

English

Russian

Қазақ

Cell

Ячейка

Ұяшық

Spreadsheet

Электронной таблице

Электронды кесте

Data type

Типы данных

Мәліметтер типі

Line

Строка

Жол

Format

Формат

Формат

Alignment

Выравнивание

Туралау


Құндылықтарға баулу

Жұптық жұмыста тапсырмаларды орындау кезінде өзара қолдау және өзара құрмет, академиялық адалдық

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру

Кезеңі

Қызығушылықты ояту

8 мин


Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылармен сәлемдесу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың назарын аудару. Қатысушыларды және сабаққа келмегендерді белгілеу. Оқушылардың үй тапсырмаларын тексеру.

Мұғалім оқытудың мақсаты мен сабақтың мақсатын слайдта көрсетеді. Оқушылармен бірге сабақтың мақсаты бойынша бағалау критерийлерін құрады.


Жаңа білімді меңгеру (өзектендіру)

Оқушылар қойылған сұрақтарға жауап береді:

  1. Электрондық кестенің элементтерін атаңыз.

  2. Ұяшықты, ұяшықтар ауқымын қалай таңдауға болады (шектес, бірнеше ұяшықтан кейін)?

  3. Кестені пішімдеу дегеніміз не?

Электрондық кестелерде қандай деректер түрлері қолданылуы мүмкін

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді

ҚБ «Мадақтау сэндвичі»


Тақырыптық суреттер

Сабақтың ортасы

Жаңа сабақ

30 мин

Мұғалімнің сұрақтарына жауап бере отырып, оқушылар сабақ тақырыбын құрастырады.

Ағылшын тіліндегі кілт сөздерді шолу.

Мұғалім электрондық кестедегі үдерістерді моделдеу туралы жалпы түсінік береді

1-тапсырма. Электронды кестені тұрмыстық есептерді моделдеуде қалай қолдануға болады?


2 тапсырма. Оқушылар кесте үлгісін әзірлейді және әрбір талапкер үшін балл сомасын және әрбір пән бойынша орташа баллды кестелік процессорды қолдану арқылы есептейді.

2 тапсырма. Оқушылар шартты модельдеу арқылы тапсырмаларды шешеді


Дескрипторлар:

  • Бағандар үшін қосынды функциясын дұрыс қолданады

  • Орташа мәнін есептеу үшін қосынды функциясын дұрыс қолданады

Сәйкес мәліметтер форматын анықтайды

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады






ҚБ «Алақан-жұлдыз»





ҚБ «Ең үздік жауап»







ҚБ «Өзін-өзі бағалау»




Ақпараттық мәтін


Үлестірмелі қағаздар






Суреттер





Тірек-сызбалар

Кесте


Карта




ҚБ парағы

Сабақтың соңы

Қорытынды

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.


Кері байланыс

Жалғастырыңыз:

Маған ... қызықты болды

Бұл ... қиындық туғызды

Осы ... мені ойландырды

Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды

А4, конспект





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!