Прокариот және эукариот жасушаларының құрылысы:

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Прокариот және эукариот жасушаларының құрылысы:

Материал туралы қысқаша түсінік
Прокариот және эукариот жасушаларының құрылысы:
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақжоспары

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:8.1АЖасушалық биология

Мектеп: Аманкелді атындағы ном


Күні: 25.05.2018ж Мұғалімнің аты-жөні: Накипбеков А


Сынып:8Қатысқандар: 26Қатыспағандар:0

Сабақтыңтақырыбы

Прокариот және эукариот жасушаларының құрылысы:

Осы сабақтақол

жеткізілетіноқумақсаттары

(оқубағдарламасына

сілтеме)

8.4.2.2 Прокариот және эукариот жасушаларының құрылысын cалыстыру


Сабақтыңмақсаты

  • Барлық оқушылар: суретте келтірілген прокариотты және эукариотты жасушаларының ортақ құрылымын анықтау

  • Көптеген оқушылар:прокариотты және эукариотты жасушалардың органоидтарының қызметін сипаттау.

  • Кейбір оқушылар. Прокариотты және эукариотты жасушалардың ортақ құрылымын атайды,қызметін жазу.

Бағалау критерийі

(Ойлау дағдылары:Білу және түсіну, қолдану )

  • суретте келтірілген прокариотты және эукариотты жасушаларының ортақ құрылымын анықтайды

  • прокариотты және эукариотты жасушалардың органоидтарының қызметін сипаттайды.


  • Прокариотты және эукариотты жасушалардың ортақ құрылымды атайды,қызметін жазады.

Тілдік мақсаттар

Пәндік лексика және терминология : қабықша цитоплазма,ядро,эукариоттар,прокариоттар,рибосомалар, митохондрия,Гольджи аппараты,ядрошық,хромосомалар, кариоплазма,пластидтер,автокиз,лизосомалар,ЭПТ, вакуоль,жасушалық шырыш.

Оқытудың тілдік мақсаты: суретте келтірілген прокариотты және эукариотты жасушаларының ортақ құрылымын анықтайдыпрокариотты және эукариотты жасушалардың органоидтарының қызметін сипаттайды.

Прокариотты және эукариотты жасушалардың ортақ құрылымды атайды,қызметін жазады.

(оқылым, жазылым, айтылым , тыңдалым) дағдылары дамиды.

Диалог құруға/жазылымға арналған сөз тіркесі:Барлық ағзалар.....................тұрады. Бактерия жасушасында.......... болмайды,тек қабықшасы мен .................болады..

Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы «Зайырлы қоғам және жоғары руханият» құндылықтарына сүйене отырып қоғам бірлігі бұл жасуша деп алатын болсақ онда прокариоттық және эукариоттық жасушаларының құрылысын салыстыру,ұрпақтан-ұрпаққа берілуінің маңызы және денсаулыққа байланысты екенін ұғындыру, сын тұрғысынан ойлауға, білімді шығармашылық тұрғыда қолдана білу дағдысына баулу.

Пəнаралықбайланыс

Жаратылыстану-біржасушалы және көпжасушалы ағзаларды сипаттау.Химия

Алдыңғыбілім

7.4.2.2 Жануарлар және өсімдіктер жасушаларын ажырату тарауын біледі


Сабақбарысы



Сабақтың

жоспарлан-

ған

кезеңдері

Сабақтағыжоспарланғанжаттығутүрлері

Ресурстар

Сабақтың басы


4-минут








Ұйымдастыру :Сәлемдесу,оқушыларды түгелдеу.

«Менің жақын досым» әдісімен әр оқушы оң жағында тұрған оқушының жақсы қасиеттерін айту арқылы сыныпта жағымды ахуал орнату.

«Ширату жаттығу»

«Пазлдар»әдісіарқылы оқушыларды үш топқа біріктіремін.

1.Бактерия.

2.Өсімдік

3.Жануар






Жасуша суреттері

Сабақтыңортасы


10 минут
























12 минут



























13 минут

1-тапсырма. (Т.Ж)

«Суреттен сөйлем,сөйлемнен мәтін»

Суретте келтірілген прокариотты,эукариотты бөліктердің атауларын анықтаңыздар

1-Суретте жасуша құрылысы қай ағзаға тән екенін атаңыз:


А________________________В_____________________

Суреттен екі жасушаға ортақ 2 санымен белгіленген құрылымның қызметін жазыңыз._____________________________________

Дескриптор

- Прокариот жасушасын анықтайды

-Эукариот жасушасын анықтайды

-Прокариот және Эукариот жасушаларындағы ортақ құрылымды жазады;

Қ.Б«Басбармақ» әдісі арқылы оқушылар өздерін- өздері бағалайды.





2-тапсырма (Ж.ж) «Иә-жоқ» әдісі

Кестені толтырыңыз

Жасуша бөліктері

Қызметі

Прокариот (жоқ/ия)

Эукариот

(жоқ/ия)

Жасуша мембранасы




Генетикалық материал




Ядро




Эндоплазмалық тор




Аппарат Гольджи




Жасушасы қабырғасы




Митохондрия




Вакуоль




Дескриптор

- кестеде келтірілген жасуша бөліктерінің қызметін сипаттайды;

- прокариот жасушасының бөліктерінің бар жоқтығын анықтайды;

- эукариот жасушасы құрылысында кездесетін бөліктерін анықтайды.

Қ.Б«Смайликтер» арқылы бағалаймын.


3-тапсырма (Ж.Ж) «Сөзді тап» әдісі


(а) Суреттен №1;5және 6 сандарымен белгіленген құрылымдарды атаңыз. 1________ 5_____________ 6 ________

(b) Cуреттен № 1;5 және 6 cандарымен көрсетілген құрылымдардың қызметін жазыңыз. __________________________________________________

Дескриптор

- Өсімдік және бактерия жасушаларындағы ортақ құрылымды атайды;

- Жануар жасушасы құрылымдарының қызметін жазады;

Қ.Б өзара қолдау, мадақтау.


А4 парағы


Қалыптас

тырушы бағалау тапсырмасы

8-сынып



А.Р.Соловьева, Б.Т.Ибрагимова

8-сынып «Атамұра»

4-7 беттер


















Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы

8-сынып




Керемет

exellent

Өте жақсы

Very good

Жақсы

good





Түрлі-түсті маркерлер ,

Парақ

Сабақтыңсоңы

1 минут












Рефлексия

«Білім қоржыны» Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, қоржындарға салады.



Білім

қоржыны



Түрлі-түсті стикерлер







Саралау – Сіз қандай тəсілмен

көбірек қолдау көрсетпек

сіз?

Сіз басқаларға қарағанда

қабілетті оқушыларға қандай

тапсырма

лар бересіз?


Қабілеті төмен оқушылар:

"«Суреттен сөйлем,сөйлемнен мәтін»

" әдісісуретте келтірілген прокариотты және эукариотты жасушаларының ортақ құрылымын анықтауда оқылым,тыңдалым дағдылары және топпен жұмыс істеу қабілеті дамиды.

Қабілеті орта оқушылар:

"«Иә-жоқ» әдісі

кестемен жұмыс барысында прокариотты және эукариотты жасушалардың органоидтарының қызметін сипаттауда оқылым ,жазылым дағдылары және сын тұрғысынан ойлау қабілеті дамиды.

Қабілеті жоғары оқушылар:"Сөзді тап" әдісі Суретке қарап Прокариотты және эукариотты жасушалардың ортақ құрылымын атайды,қызметін жазу барысында айтылым,жазылым дағдысы және шығармашылық тұрғыда қолдана білу қабілеті дамиды.

Бағалау – Сізоқушылардыңматериалды игеру

деңгейін қалай тексеруді

жоспарлап отырсыз?

Қалыптастырушыбағалау-оқушының оқу нәтижесінің үнемі ілгерілеп және дамып отыруына ықпал ететін, мұғалім мен оқушы оқушы мен оқушы арасындағы кері байланысты қамтамасыз ететін үдеріс. Оқыту мен оқуды тиімді түрде ұйымдастыру үшін әр оқушының ілгерілеуі мен ағымдағы түсіну деңгейін үнемі анықтап отыру маңызды. Бұл қалыптастырушы бағалау барысында жүргізіліп, оқушының оқу жетістіктері туралы шешім қабылдауға мүмкіндік береді.

Әр берілген тапсырма бойынша оқушылар бағаланып отырылады.

1-тапсырма бойынша оқушылар өздерін - өздері басбармақ әдісі арқылы бағалайды.







2-тапсырмада Мұғалім бақылап, стикермен және мадақтау сөздерімен бағалап отырады.


КереметӨте жақсы Жақсы

good

ExellentVery good


3-тапсырма бойынша Оқушылар өзара мадақтау сөздерімен бағалап отырады.

Денсаулық жəне

қауіпсіздік техникасын

сақтау

Биология кабинетін

дегі қауіпсіздік техникалық ережесінің сақталуын қадағалау.

АКТ-ны пайдалану барысында оқушылар

дың ток көзіне жақындамауын қадағалай

мын.

Сабақ бойынша

рефлексия

Сабақ мақсаттары

немесе оқу

мақсаттары шынайы,

қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу

мақсатына қол

жеткізді ме? Егер

оқушылар оқу

мақсатына жетпеген

болса, неліктен деп

ойлайсыз? Сабақта

саралау дұрыс

жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде

уақытты тиімді

пайдаландыңыз ба?

Сабақ жоспарынан

ауытқулар болды ма

жəне неліктен?



Жалпы бағалау


Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:


Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:


Осы сабақтыңбарысында мен сыныптуралынемесежекелегеноқушылардың

жетістіктері/ қиыншылықтарытуралыненіанықтадым, келесісабақтарда не нəрсегеназараударуқажет?



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.01.2019
5229
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі