Сабақжоспары
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:8.1АЖасушалық биология Мектеп: Аманкелді атындағы ном Күні: 25.05.2018ж Мұғалімнің аты-жөні: Накипбеков А Сынып:8Қатысқандар: 26Қатыспағандар:0 |
|
|
Сабақтыңтақырыбы |
Прокариот және эукариот жасушаларының құрылысы: |
|
Осы сабақтақол жеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасына сілтеме) |
8.4.2.2 Прокариот және эукариот жасушаларының құрылысын cалыстыру
|
|
Сабақтыңмақсаты |
|
|
Бағалау критерийі (Ойлау дағдылары:Білу және түсіну, қолдану ) |
|
|
Тілдік мақсаттар |
Пәндік лексика және терминология : қабықша цитоплазма,ядро,эукариоттар,прокариоттар,рибосомалар, митохондрия,Гольджи аппараты,ядрошық,хромосомалар, кариоплазма,пластидтер,автокиз,лизосомалар,ЭПТ, вакуоль,жасушалық шырыш. Оқытудың тілдік мақсаты: суретте келтірілген прокариотты және эукариотты жасушаларының ортақ құрылымын анықтайдыпрокариотты және эукариотты жасушалардың органоидтарының қызметін сипаттайды. Прокариотты және эукариотты жасушалардың ортақ құрылымды атайды,қызметін жазады. (оқылым, жазылым, айтылым , тыңдалым) дағдылары дамиды. Диалог құруға/жазылымға арналған сөз тіркесі:Барлық ағзалар.....................тұрады. Бактерия жасушасында.......... болмайды,тек қабықшасы мен .................болады.. |
|
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы «Зайырлы қоғам және жоғары руханият» құндылықтарына сүйене отырып қоғам бірлігі бұл жасуша деп алатын болсақ онда прокариоттық және эукариоттық жасушаларының құрылысын салыстыру,ұрпақтан-ұрпаққа берілуінің маңызы және денсаулыққа байланысты екенін ұғындыру, сын тұрғысынан ойлауға, білімді шығармашылық тұрғыда қолдана білу дағдысына баулу. |
|
Пəнаралықбайланыс |
Жаратылыстану-біржасушалы және көпжасушалы ағзаларды сипаттау.Химия |
|
Алдыңғыбілім |
7.4.2.2 Жануарлар және өсімдіктер жасушаларын ажырату тарауын біледі |
|
Сабақбарысы |
|
|
Сабақтың жоспарлан- ған кезеңдері |
Сабақтағыжоспарланғанжаттығутүрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 4-минут
|
Ұйымдастыру :Сәлемдесу,оқушыларды түгелдеу. «Менің жақын досым» әдісімен әр оқушы оң жағында тұрған оқушының жақсы қасиеттерін айту арқылы сыныпта жағымды ахуал орнату. «Ширату жаттығу» «Пазлдар»әдісіарқылы оқушыларды үш топқа біріктіремін. 1.Бактерия. 2.Өсімдік 3.Жануар |
Жасуша суреттері |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтыңортасы 10 минут 12 минут 13 минут |
1-тапсырма. (Т.Ж) «Суреттен сөйлем,сөйлемнен мәтін» Суретте келтірілген прокариотты,эукариотты бөліктердің атауларын анықтаңыздар 1-Суретте жасуша құрылысы қай
ағзаға тән екенін атаңыз: А________________________В_____________________ Суреттен екі жасушаға ортақ 2 санымен белгіленген құрылымның қызметін жазыңыз._____________________________________ Дескриптор - Прокариот жасушасын анықтайды -Эукариот жасушасын анықтайды -Прокариот және Эукариот жасушаларындағы ортақ құрылымды жазады; Қ.Б«Басбармақ» әдісі арқылы оқушылар өздерін- өздері бағалайды.
2-тапсырма (Ж.ж) «Иә-жоқ» әдісі Кестені толтырыңыз
Дескриптор - кестеде келтірілген жасуша бөліктерінің қызметін сипаттайды; - прокариот жасушасының бөліктерінің бар жоқтығын анықтайды; - эукариот жасушасы құрылысында кездесетін бөліктерін анықтайды. Қ.Б«Смайликтер» арқылы бағалаймын.
3-тапсырма (Ж.Ж) «Сөзді тап» әдісі
(а) Суреттен №1;5және 6 сандарымен белгіленген құрылымдарды атаңыз. 1________ 5_____________ 6 ________ (b) Cуреттен № 1;5 және 6 cандарымен көрсетілген құрылымдардың қызметін жазыңыз. __________________________________________________ Дескриптор - Өсімдік және бактерия жасушаларындағы ортақ құрылымды атайды; - Жануар жасушасы құрылымдарының қызметін жазады; Қ.Б өзара қолдау, мадақтау.
|
А4 парағы
Қалыптас тырушы бағалау тапсырмасы 8-сынып
А.Р.Соловьева, Б.Т.Ибрагимова 8-сынып «Атамұра» 4-7 беттер
Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы 8-сынып
Керемет exellent
Өте жақсы Very good
good
Түрлі-түсті маркерлер , Парақ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтыңсоңы 1 минут
|
Рефлексия «Білім қоржыны» Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, қоржындарға салады.
|
Білім қоржыны
Түрлі-түсті стикерлер
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпек сіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырма лар бересіз?
Қабілеті төмен оқушылар: "«Суреттен сөйлем,сөйлемнен мәтін» " әдісісуретте келтірілген прокариотты және эукариотты жасушаларының ортақ құрылымын анықтауда оқылым,тыңдалым дағдылары және топпен жұмыс істеу қабілеті дамиды. Қабілеті орта оқушылар: "«Иә-жоқ» әдісі кестемен жұмыс барысында прокариотты және эукариотты жасушалардың органоидтарының қызметін сипаттауда оқылым ,жазылым дағдылары және сын тұрғысынан ойлау қабілеті дамиды. Қабілеті жоғары оқушылар:"Сөзді тап" әдісі Суретке қарап Прокариотты және эукариотты жасушалардың ортақ құрылымын атайды,қызметін жазу барысында айтылым,жазылым дағдысы және шығармашылық тұрғыда қолдана білу қабілеті дамиды. |
Бағалау – Сізоқушылардыңматериалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? Қалыптастырушыбағалау-оқушының оқу нәтижесінің үнемі ілгерілеп және дамып отыруына ықпал ететін, мұғалім мен оқушы оқушы мен оқушы арасындағы кері байланысты қамтамасыз ететін үдеріс. Оқыту мен оқуды тиімді түрде ұйымдастыру үшін әр оқушының ілгерілеуі мен ағымдағы түсіну деңгейін үнемі анықтап отыру маңызды. Бұл қалыптастырушы бағалау барысында жүргізіліп, оқушының оқу жетістіктері туралы шешім қабылдауға мүмкіндік береді. Әр берілген тапсырма бойынша оқушылар бағаланып отырылады. 1-тапсырма бойынша оқушылар өздерін - өздері басбармақ әдісі арқылы бағалайды.
2-тапсырмада Мұғалім бақылап, стикермен және мадақтау сөздерімен бағалап отырады.
КереметӨте жақсы Жақсы good ExellentVery good
3-тапсырма бойынша Оқушылар өзара мадақтау сөздерімен бағалап отырады. |
Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасын сақтау Биология кабинетін дегі қауіпсіздік техникалық ережесінің сақталуын қадағалау. АКТ-ны пайдалану барысында оқушылар дың ток көзіне жақындамауын қадағалай мын. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма жəне неліктен? |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2:
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2:
Осы сабақтыңбарысында мен сыныптуралынемесежекелегеноқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтарытуралыненіанықтадым, келесісабақтарда не нəрсегеназараударуқажет? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Прокариот және эукариот жасушаларының құрылысы:
Прокариот және эукариот жасушаларының құрылысы:
Сабақжоспары
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:8.1АЖасушалық биология Мектеп: Аманкелді атындағы ном Күні: 25.05.2018ж Мұғалімнің аты-жөні: Накипбеков А Сынып:8Қатысқандар: 26Қатыспағандар:0 |
|
|
Сабақтыңтақырыбы |
Прокариот және эукариот жасушаларының құрылысы: |
|
Осы сабақтақол жеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасына сілтеме) |
8.4.2.2 Прокариот және эукариот жасушаларының құрылысын cалыстыру
|
|
Сабақтыңмақсаты |
|
|
Бағалау критерийі (Ойлау дағдылары:Білу және түсіну, қолдану ) |
|
|
Тілдік мақсаттар |
Пәндік лексика және терминология : қабықша цитоплазма,ядро,эукариоттар,прокариоттар,рибосомалар, митохондрия,Гольджи аппараты,ядрошық,хромосомалар, кариоплазма,пластидтер,автокиз,лизосомалар,ЭПТ, вакуоль,жасушалық шырыш. Оқытудың тілдік мақсаты: суретте келтірілген прокариотты және эукариотты жасушаларының ортақ құрылымын анықтайдыпрокариотты және эукариотты жасушалардың органоидтарының қызметін сипаттайды. Прокариотты және эукариотты жасушалардың ортақ құрылымды атайды,қызметін жазады. (оқылым, жазылым, айтылым , тыңдалым) дағдылары дамиды. Диалог құруға/жазылымға арналған сөз тіркесі:Барлық ағзалар.....................тұрады. Бактерия жасушасында.......... болмайды,тек қабықшасы мен .................болады.. |
|
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы «Зайырлы қоғам және жоғары руханият» құндылықтарына сүйене отырып қоғам бірлігі бұл жасуша деп алатын болсақ онда прокариоттық және эукариоттық жасушаларының құрылысын салыстыру,ұрпақтан-ұрпаққа берілуінің маңызы және денсаулыққа байланысты екенін ұғындыру, сын тұрғысынан ойлауға, білімді шығармашылық тұрғыда қолдана білу дағдысына баулу. |
|
Пəнаралықбайланыс |
Жаратылыстану-біржасушалы және көпжасушалы ағзаларды сипаттау.Химия |
|
Алдыңғыбілім |
7.4.2.2 Жануарлар және өсімдіктер жасушаларын ажырату тарауын біледі |
|
Сабақбарысы |
|
|
Сабақтың жоспарлан- ған кезеңдері |
Сабақтағыжоспарланғанжаттығутүрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 4-минут
|
Ұйымдастыру :Сәлемдесу,оқушыларды түгелдеу. «Менің жақын досым» әдісімен әр оқушы оң жағында тұрған оқушының жақсы қасиеттерін айту арқылы сыныпта жағымды ахуал орнату. «Ширату жаттығу» «Пазлдар»әдісіарқылы оқушыларды үш топқа біріктіремін. 1.Бактерия. 2.Өсімдік 3.Жануар |
Жасуша суреттері |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтыңортасы 10 минут 12 минут 13 минут |
1-тапсырма. (Т.Ж) «Суреттен сөйлем,сөйлемнен мәтін» Суретте келтірілген прокариотты,эукариотты бөліктердің атауларын анықтаңыздар 1-Суретте жасуша құрылысы қай
ағзаға тән екенін атаңыз: А________________________В_____________________ Суреттен екі жасушаға ортақ 2 санымен белгіленген құрылымның қызметін жазыңыз._____________________________________ Дескриптор - Прокариот жасушасын анықтайды -Эукариот жасушасын анықтайды -Прокариот және Эукариот жасушаларындағы ортақ құрылымды жазады; Қ.Б«Басбармақ» әдісі арқылы оқушылар өздерін- өздері бағалайды.
2-тапсырма (Ж.ж) «Иә-жоқ» әдісі Кестені толтырыңыз
Дескриптор - кестеде келтірілген жасуша бөліктерінің қызметін сипаттайды; - прокариот жасушасының бөліктерінің бар жоқтығын анықтайды; - эукариот жасушасы құрылысында кездесетін бөліктерін анықтайды. Қ.Б«Смайликтер» арқылы бағалаймын.
3-тапсырма (Ж.Ж) «Сөзді тап» әдісі
(а) Суреттен №1;5және 6 сандарымен белгіленген құрылымдарды атаңыз. 1________ 5_____________ 6 ________ (b) Cуреттен № 1;5 және 6 cандарымен көрсетілген құрылымдардың қызметін жазыңыз. __________________________________________________ Дескриптор - Өсімдік және бактерия жасушаларындағы ортақ құрылымды атайды; - Жануар жасушасы құрылымдарының қызметін жазады; Қ.Б өзара қолдау, мадақтау.
|
А4 парағы
Қалыптас тырушы бағалау тапсырмасы 8-сынып
А.Р.Соловьева, Б.Т.Ибрагимова 8-сынып «Атамұра» 4-7 беттер
Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы 8-сынып
Керемет exellent
Өте жақсы Very good
good
Түрлі-түсті маркерлер , Парақ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтыңсоңы 1 минут
|
Рефлексия «Білім қоржыны» Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, қоржындарға салады.
|
Білім қоржыны
Түрлі-түсті стикерлер
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпек сіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырма лар бересіз?
Қабілеті төмен оқушылар: "«Суреттен сөйлем,сөйлемнен мәтін» " әдісісуретте келтірілген прокариотты және эукариотты жасушаларының ортақ құрылымын анықтауда оқылым,тыңдалым дағдылары және топпен жұмыс істеу қабілеті дамиды. Қабілеті орта оқушылар: "«Иә-жоқ» әдісі кестемен жұмыс барысында прокариотты және эукариотты жасушалардың органоидтарының қызметін сипаттауда оқылым ,жазылым дағдылары және сын тұрғысынан ойлау қабілеті дамиды. Қабілеті жоғары оқушылар:"Сөзді тап" әдісі Суретке қарап Прокариотты және эукариотты жасушалардың ортақ құрылымын атайды,қызметін жазу барысында айтылым,жазылым дағдысы және шығармашылық тұрғыда қолдана білу қабілеті дамиды. |
Бағалау – Сізоқушылардыңматериалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? Қалыптастырушыбағалау-оқушының оқу нәтижесінің үнемі ілгерілеп және дамып отыруына ықпал ететін, мұғалім мен оқушы оқушы мен оқушы арасындағы кері байланысты қамтамасыз ететін үдеріс. Оқыту мен оқуды тиімді түрде ұйымдастыру үшін әр оқушының ілгерілеуі мен ағымдағы түсіну деңгейін үнемі анықтап отыру маңызды. Бұл қалыптастырушы бағалау барысында жүргізіліп, оқушының оқу жетістіктері туралы шешім қабылдауға мүмкіндік береді. Әр берілген тапсырма бойынша оқушылар бағаланып отырылады. 1-тапсырма бойынша оқушылар өздерін - өздері басбармақ әдісі арқылы бағалайды.
2-тапсырмада Мұғалім бақылап, стикермен және мадақтау сөздерімен бағалап отырады.
КереметӨте жақсы Жақсы good ExellentVery good
3-тапсырма бойынша Оқушылар өзара мадақтау сөздерімен бағалап отырады. |
Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасын сақтау Биология кабинетін дегі қауіпсіздік техникалық ережесінің сақталуын қадағалау. АКТ-ны пайдалану барысында оқушылар дың ток көзіне жақындамауын қадағалай мын. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма жəне неліктен? |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2:
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2:
Осы сабақтыңбарысында мен сыныптуралынемесежекелегеноқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтарытуралыненіанықтадым, келесісабақтарда не нəрсегеназараударуқажет? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз
















