|
Сабақ №8-10 |
Мектеп: №82 К.Қасымұлы атындағы ЖОББМ |
|||||||||||||||||||||
|
Күні: 10.09.2021 |
Мұғалімнің аты-жөні: Елтай Сардарбек |
|||||||||||||||||||||
|
Сынып: 6 |
Қатысқан оқушы саны: 24 |
Қатыспаған оқушы саны: - |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
|
|||||||||||||||||||||
|
Оқубағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.1.2.4-пропорцияларды ажырату және құрастыру; 6.1.2.5-пропорцияның негізгі қасиетін білу және қолдану; |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||
|
Басы 5минут |
Ұйымдастырусәті Бүгінгі сабақты Ұлы педагог Ушинскийдің мына сөзімен бастау: «Бір рет айтылған әңгіме артынан қайталануы керек. Бұл ұмытылғанды еске түсіру емес, қайта ұмытып кетуді болдырмау»
Кеспеқағаздарға тақырыпты қайталауға арналған сөйлемдер жазып, оларды жинақтау. (Презентация бойынша тексеру.) |
Психологиялық ахуалға берілген тапсырманы орындайды.
|
|
Психологиялық ахуал.
|
||||||||||||||||||
|
Негізгі бөлім Тақырыпты ашу 10 минут |
«Менің сабақтан күтетінім...» деп өз ойларын жазып, ағаштың төменгі жағына жапсырады.
|
«Жетістік жәшігі» тәсілі. |
|
Үлестірмелі қағаздар
6-сынып математика оқулығы, карточка |
||||||||||||||||||
|
Оқулықпен жұмыс 25минут |
Ауызша есептеу – ақыл-ойдың гимнастикасы. «Маған көрсет!» Пропорцияның белгісіз мүшелерін тап. Сандарды кестедегі әріптермен ауыстырып, жасырынған сөздерді анықта.
(Топқа бөлу. Әркім өз партасының астынан мақалдар жазылған қағаздар алады да, сәйкестендіру бойынша жаңадан топ құрастырады.) Топтық жұмыс.Математикалық зерттеу.
|
Ауызша есептеу – ақыл-ойдың гимнастикасы.
|
|
Топтық тапсырмалар. |
||||||||||||||||||
|
Соңы 5минут |
Сабақты бекіту Рефлексия Үйгетапсырма: |
Сабақты пысықтау тапсырмаларын орындау. |
|
|
||||||||||||||||||
|
Кері байланыс |
Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)
«Бес саусақ» әдісі. Қағаз бетіне қолыңызды қойып, саусақтарыңызды айналдыра сызады. Әр саусақтың өзінің мәні бар, солар бойынша өз ойын білдіре отырып, жан-жақты қарастырады. 1. Бас бармақ – мен үшін маңызды және қызықты болды ...... 2. Сұқ саусақ – мен бүгін .......... түсіндім. 3. Ортаңғы саусақ – мен үшін ....... қиын болды. 4. Төртінші саусақ – менің бағам ....... , өйткені... 5. Шынашақ – Мен ............ білгім келеді
|
Оқушыларға «Бес саусақ» әдісі кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді.
|
«СМС» |
Кері байланыс парағы. |
||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
пропорция 6 - сынып
пропорция 6 - сынып
|
Сабақ №8-10 |
Мектеп: №82 К.Қасымұлы атындағы ЖОББМ |
|||||||||||||||||||||
|
Күні: 10.09.2021 |
Мұғалімнің аты-жөні: Елтай Сардарбек |
|||||||||||||||||||||
|
Сынып: 6 |
Қатысқан оқушы саны: 24 |
Қатыспаған оқушы саны: - |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
|
|||||||||||||||||||||
|
Оқубағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.1.2.4-пропорцияларды ажырату және құрастыру; 6.1.2.5-пропорцияның негізгі қасиетін білу және қолдану; |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||
|
Басы 5минут |
Ұйымдастырусәті Бүгінгі сабақты Ұлы педагог Ушинскийдің мына сөзімен бастау: «Бір рет айтылған әңгіме артынан қайталануы керек. Бұл ұмытылғанды еске түсіру емес, қайта ұмытып кетуді болдырмау»
Кеспеқағаздарға тақырыпты қайталауға арналған сөйлемдер жазып, оларды жинақтау. (Презентация бойынша тексеру.) |
Психологиялық ахуалға берілген тапсырманы орындайды.
|
|
Психологиялық ахуал.
|
||||||||||||||||||
|
Негізгі бөлім Тақырыпты ашу 10 минут |
«Менің сабақтан күтетінім...» деп өз ойларын жазып, ағаштың төменгі жағына жапсырады.
|
«Жетістік жәшігі» тәсілі. |
|
Үлестірмелі қағаздар
6-сынып математика оқулығы, карточка |
||||||||||||||||||
|
Оқулықпен жұмыс 25минут |
Ауызша есептеу – ақыл-ойдың гимнастикасы. «Маған көрсет!» Пропорцияның белгісіз мүшелерін тап. Сандарды кестедегі әріптермен ауыстырып, жасырынған сөздерді анықта.
(Топқа бөлу. Әркім өз партасының астынан мақалдар жазылған қағаздар алады да, сәйкестендіру бойынша жаңадан топ құрастырады.) Топтық жұмыс.Математикалық зерттеу.
|
Ауызша есептеу – ақыл-ойдың гимнастикасы.
|
|
Топтық тапсырмалар. |
||||||||||||||||||
|
Соңы 5минут |
Сабақты бекіту Рефлексия Үйгетапсырма: |
Сабақты пысықтау тапсырмаларын орындау. |
|
|
||||||||||||||||||
|
Кері байланыс |
Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)
«Бес саусақ» әдісі. Қағаз бетіне қолыңызды қойып, саусақтарыңызды айналдыра сызады. Әр саусақтың өзінің мәні бар, солар бойынша өз ойын білдіре отырып, жан-жақты қарастырады. 1. Бас бармақ – мен үшін маңызды және қызықты болды ...... 2. Сұқ саусақ – мен бүгін .......... түсіндім. 3. Ортаңғы саусақ – мен үшін ....... қиын болды. 4. Төртінші саусақ – менің бағам ....... , өйткені... 5. Шынашақ – Мен ............ білгім келеді
|
Оқушыларға «Бес саусақ» әдісі кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді.
|
«СМС» |
Кері байланыс парағы. |
||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз















