Материалдар / пропорция 6 - сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

пропорция 6 - сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
пропорция 6 - сынып. Пропорция тақырыбын ажырату және құрастыру. Пропорцияның негізгі қасиетін білу және қолдану.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қырқүйек 2021
481
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ №8-10

Мектеп: №82 К.Қасымұлы атындағы ЖОББМ

Күні: 10.09.2021

Мұғалімнің аты-жөні: Елтай Сардарбек

Сынып: 6

Қатысқан оқушы саны: 24

Қатыспаған оқушы саны: -

Сабақтың тақырыбы

Оқубағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.1.2.4-пропорцияларды ажырату және құрастыру;

6.1.2.5-пропорцияның негізгі қасиетін білу және қолдану;


Сабақтың мақсаты:

  1. Пропорция ұғымын және пропорцияның негізгі қасиеттерін бекіту. «Қатынас. Пропорция» тақырыбы бойынша материалдарды жүйелеу.

  2. Білімді әртүрлі практикалық жағдайларда қолдана білу дағдысын қалыптастыру, салыстыру, талдау, қорытындылау.

  3. Қажетті түзету жұмыстарын жүргізу


Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

5минут

Ұйымдастырусәті

Бүгінгі сабақты Ұлы педагог Ушинскийдің мына сөзімен бастау:

«Бір рет айтылған әңгіме артынан қайталануы керек. Бұл ұмытылғанды еске түсіру емес, қайта ұмытып кетуді болдырмау»

  1. Стартер: « Кім жылдам?»

Кеспеқағаздарға тақырыпты қайталауға арналған сөйлемдер жазып, оларды жинақтау. (Презентация бойынша тексеру.)


Психологиялық ахуалға берілген тапсырманы орындайды.




Психологиялық ахуал.


Негізгі бөлім Тақырыпты ашу

10 минут

  1. Сабақтың тақырыбы: «Пропорция тақырыбын қайталау»;

  2. Сабақтың мақсаты туралы өз ойларын айтқызу;

  3. «Жетістік жәшігі» тәсілі.

«Менің сабақтан күтетінім...» деп өз ойларын жазып, ағаштың төменгі жағына жапсырады.

  1. Оқушылардың өткен тақырыптарды қайталау үшін «Ақиқат, жалған» әдісімен сабаққа қажетті білімдерін еске түсіру жұмыстарын жүргізу. (Графикалық диктант түрінде алу: «Ақиқат» болса «кесінді»; «Жалған» болса бұрышты жалғастырып сызу.)






«Жетістік жәшігі» тәсілі.



Үлестірмелі қағаздар



6-сынып математика оқулығы,

карточка

Оқулықпен жұмыс

25минут

Ауызша есептеу – ақыл-ойдың гимнастикасы.

«Маған көрсет

Пропорцияның белгісіз мүшелерін тап. Сандарды кестедегі әріптермен ауыстырып, жасырынған сөздерді анықта.


с

д

е

к

в

и

л

о

3

10

2

6

30

12

20

4


(Топқа бөлу. Әркім өз партасының астынан мақалдар жазылған қағаздар алады да, сәйкестендіру бойынша жаңадан топ құрастырады.)

Топтық жұмыс.Математикалық зерттеу.

  1. Кез келген радиустағы дөңгелектің АВ және CD екі хордасын жүргізіңдер. Олардың қиылысу нүктесін О әрпімен белгілеңдер. көбейтінділерін салыстыру.

  2. Әркім бір дөңгелек сызады. Осы тапсырманы енді бір рет орындау. Олар туралы не айтуға болады?

  3. Осы теңдіктерден жинақтап пропорциялар құрастыру.

  4. Топ жұмысын ауыстырып, талдату.


Ауызша есептеу – ақыл-ойдың гимнастикасы.


Топтық тапсырмалар.

Соңы

5минут

Сабақты бекіту Рефлексия

Үйгетапсырма:

Сабақты пысықтау тапсырмаларын орындау.



Кері байланыс

Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)


«Бес саусақ» әдісі. Қағаз бетіне қолыңызды қойып, саусақтарыңызды айналдыра сызады. Әр саусақтың өзінің мәні бар, солар бойынша өз ойын білдіре отырып, жан-жақты қарастырады.

1. Бас бармақ – мен үшін маңызды және қызықты болды ......

2. Сұқ саусақ – мен бүгін .......... түсіндім.

3. Ортаңғы саусақ – мен үшін ....... қиын болды.

4. Төртінші саусақ – менің бағам ....... , өйткені...

5. Шынашақ – Мен ............ білгім келеді


Оқушыларға

«Бес саусақ» әдісі кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді.


«СМС»

Кері байланыс парағы.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!