Психологиялық-педагогикалық мінездеме
___________________ ___________ жылы туылған. Түркістан облысы Жетысай ауданы Асықата кенті Әден ата ауылы №__ «__________» жалпы білім беретін мектептің 2 «Б» сынып оқушысы. _______ ауданы _____ ауылы _____көшесінің №__ үйінде тұрады.
Танымдық үдерісінің ерекшеліктері: Ақарыстың зейіні тұрақсыз. Бір тапсырмадан екінші тапсырмаға ауысуы қиындау. Оқу тапсырмаларын қысқа мерзімге есте сақтайды, тез ұмытып қалады. Қабылдауы баяу. Тапсырмаларды талдау, жинақтау, салыстыруда қиналады, мұғалімнің қосымша көмегін қажет етеді. Дыбыс айту бұзылыстары жоқ. Өз ойын толық жеткізе алмайды,көп ойлануды талап етеді. Қойылған сұрақтарға 1-2 минут үнсіздіктен кейін жауап береді.
Эмоционалды ерік-сезім сферасы: Өз іс-әрекетін бақылап, реттей алмайды. Агрессиясы басымдау. Сынып ережелері мен мектеп тәртібін сақтайды. Сыныптастарымен жақсы қарым-қатынаста.
Негізгі пәндер бойынша оқу бағдарламасын меңгеру деңгейі:
-
Математика пәні бойынша:
Көбейту кестесін толық меңгермеген. 3 таңбалы сандарды бір таңбалы санға қосып алуға қиналады, көп ұзақ уақыт жұмсайды. Көбейту мен бөлуге берілген есептерде қиналады,тек мұғалім көмегі арқылы шығарады. Жай теңдеулерді де мұғалім көмегі арқылы шығараы.
-
Әдебиеттік оқу пәнінен:
Өлеңді жаттай алмайды. Бірақ мұғалім оқып берген ертегі,өлеңдерді мұқият тыңдайды,түсінгеніін айтып еруге қиналады.
-
Қазақ тілі пәні бойынша:
Жазу каллиграфиясы нашар. Көру диктантын, кез-келген мәтінді көшіріп жазу,а мұғалім көмегі қажет Ережені жаттай алмайды және оны тапсырма түрінде орындауды түсінбейді. Сөйлемдегі сөздерге сұрақ қоя алмайды.
-
Әлеуметтік-тұрмыстық дағдылары: Өз-өзіне қызмет етеді: киінеді, оқу құралдарын түгендейді. Оқу құралдары мен жеке заттарына өте ұқыпты.
Ұсыныс: Оқу бағдарламасын жеңілдетуді қажет етеді.
Педагог-ассистенттің көмегін қажет етеді (қажет болған жағдайда)
Мектеп директоры : Б.Телкозиева
Сынып жетекшісі : Б.Арапбаева
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Психологиялық-педагогикалық мінездеме
Психологиялық-педагогикалық мінездеме
Психологиялық-педагогикалық мінездеме
___________________ ___________ жылы туылған. Түркістан облысы Жетысай ауданы Асықата кенті Әден ата ауылы №__ «__________» жалпы білім беретін мектептің 2 «Б» сынып оқушысы. _______ ауданы _____ ауылы _____көшесінің №__ үйінде тұрады.
Танымдық үдерісінің ерекшеліктері: Ақарыстың зейіні тұрақсыз. Бір тапсырмадан екінші тапсырмаға ауысуы қиындау. Оқу тапсырмаларын қысқа мерзімге есте сақтайды, тез ұмытып қалады. Қабылдауы баяу. Тапсырмаларды талдау, жинақтау, салыстыруда қиналады, мұғалімнің қосымша көмегін қажет етеді. Дыбыс айту бұзылыстары жоқ. Өз ойын толық жеткізе алмайды,көп ойлануды талап етеді. Қойылған сұрақтарға 1-2 минут үнсіздіктен кейін жауап береді.
Эмоционалды ерік-сезім сферасы: Өз іс-әрекетін бақылап, реттей алмайды. Агрессиясы басымдау. Сынып ережелері мен мектеп тәртібін сақтайды. Сыныптастарымен жақсы қарым-қатынаста.
Негізгі пәндер бойынша оқу бағдарламасын меңгеру деңгейі:
-
Математика пәні бойынша:
Көбейту кестесін толық меңгермеген. 3 таңбалы сандарды бір таңбалы санға қосып алуға қиналады, көп ұзақ уақыт жұмсайды. Көбейту мен бөлуге берілген есептерде қиналады,тек мұғалім көмегі арқылы шығарады. Жай теңдеулерді де мұғалім көмегі арқылы шығараы.
-
Әдебиеттік оқу пәнінен:
Өлеңді жаттай алмайды. Бірақ мұғалім оқып берген ертегі,өлеңдерді мұқият тыңдайды,түсінгеніін айтып еруге қиналады.
-
Қазақ тілі пәні бойынша:
Жазу каллиграфиясы нашар. Көру диктантын, кез-келген мәтінді көшіріп жазу,а мұғалім көмегі қажет Ережені жаттай алмайды және оны тапсырма түрінде орындауды түсінбейді. Сөйлемдегі сөздерге сұрақ қоя алмайды.
-
Әлеуметтік-тұрмыстық дағдылары: Өз-өзіне қызмет етеді: киінеді, оқу құралдарын түгендейді. Оқу құралдары мен жеке заттарына өте ұқыпты.
Ұсыныс: Оқу бағдарламасын жеңілдетуді қажет етеді.
Педагог-ассистенттің көмегін қажет етеді (қажет болған жағдайда)
Мектеп директоры : Б.Телкозиева
Сынып жетекшісі : Б.Арапбаева
шағым қалдыра аласыз













