Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    САБАҚ ЖОСПАРЫ

    Бөлім:

    Python (пайтон) тілінде алгоритмдерді программалау (информатика, 8-сынып)

    Педагогтің аты-жөні

    Ырысбек Арай

    Күні:


    Сынып: 8

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    While (уайл) циклі

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

    8.3.3.1 While (уайл) цикл операторын пайдалану;

    Сабақтың мақсаты:

    • While (уайл) цикл операторының қызметін анықтайды.

    • While (уайл) цикл операторын пайдаланады.

    Бағалау критерийі

    • While (уайл) цикл операторының қызметін анықтай алады.

    • While (уайл) цикл операторын пайдалана алады.

    Ерекше білім беруді қажет ететін оқушы үшін(қысқартылған бағдарлама негізінде)

    • 2-топ. Әлеуметтік осал топтағы отбасында тәрбиеленетін оқушы(ата-анасының қамқорлығынсыз қалған)

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Білу және түсіну. Қолдану.

    Сабақтың барысы:

    Сабақтың кезеңі/

    уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының

    іс-әрекеті

    ЕБҚ әркеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру




    Өткен білімді еске түсіру.




    Сабақтың басы:


    1. Сәлемдесу.

    2. Оқушыларды түгендеу

    3. Психологиялық жағымды ахуал орнату. Ынтымақтастық атмосферасы.

    Көңіл – күйлеріңіз қалай? Сабаққа дайындықтарыңыз қалай?


    Үй тапсырмасын тексеру.

    https://learningapps.org/ платформасы арқылы «For (фор) цикл» қызметші сөздерін сәйкестендіру.


    Оқушылар мұғаліммен амандасады. Қимылмен көрсетеді.



    Оқушылар https://learningapps.org/ платформаны пайдалана отырып, тапсырманы орындайды. Дұрыс жауаптармен өздерін тексереді.

    ЕБҚО

    мұғалімге жақын отырғызылады.




    ЕБҚО еш қиындықсыз сілтеме арқылы өтіп, тапсырманы орындайды.

    ҚБ: Мадақтау сөзі




    «Өзін – өзі бағалау»




    https://kundelik.kz/teachers



    https://learningapps.org/watch?v=ps8ks1g1j22

    Сабақтың ортасы










    Жаңа сабақты презентация бойынша түсіндіру.

    Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау.

    «Кинометафора» әдісі.

    Сілтеме арқылы бейнесабақты көреді

    Тиімділігі: Оқушының логикалық ойлау қабілеті дамиды. Оқушыларға сұрақтар қойылады.

    Мұғалім сабақтың тақырыбы мен мақсатын толықтырып айтады.

    While операторы.

    Алдын ала берілген шарт бойынша қайталануды   жүзеге асыратын  бұл оператор  While  (оқылуы:  уаил,  аударылуы:  әзірше)  және  DO (оқылуы: ду,  аударылуы:   орындау)  түйінді  сөздері  қолданылып  орындалады. 

    Оқушылар бейнесабақтағы ақпаратпен танысып, сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды. Мұғаліммен бірге талдайды.










    Дәптерге While операторының программадағы жазылу үлгісін жазып алады

    АКТ арқылы көрсетілген бейнесабақ баланың түсінігінің қалыптасуына ықпал етеді. Бұл жерде АКТ-ның көмегімен алған әсерін өмірмен байланыстыра алды.




    Мұғалімнің ауызша мадақтауы

    Дерек көзі

    Қашықтықтан үйрену/информатика АКТ

    https://youtu.be/7RhjHhqcHLo




    Тапсырмалар

















































































    Бекіту



    Тақырыпты меңгергенін анықтау.

    №1 тапсырма.

    While қайталау операторын қолданып, 15-ге дейінгі сандардың квадраттарын шығару бағдарламасын құрыңыз.

    Дескриптор:

    • While циклінің қызметін анықтайды.

    • While операторын бағдарламада пайдаланады.

    • Нәтижесін экран бетіне шығарады.

    №2 Тапсырма. Ашық тапсырма.

    N натурал саны цифрларының қосындысының жұп немесе тақ екенін анықтап, программа кодын жаз! Егер қосынды тақ болса, «1» әйтпесе «2» санын экранға шығар.

    Дескриптор:

    • N натурал санын енгізу кодын анықтайды.

    • санның неше таңбалы сан жұп әйтпесе тақ екенін анықтау кодын жазады.

    • программада While циклын қолданады.

    • нәтижесін экран бетіне шығарады.

    ЕБҚО тапсырмасы: ЕБҚО cәйкестендіру таратпа карточкасы беріледі.

    Дескриптор:

    • циклдық операторлардың атқаратын қызметін анықтайды.

    №3 Тапсырма.

    Жұппен жұмыс. «Ойлан, бірік, бөліс» әдісі./Тиімділігі/: оқушылар ойына келген жауаптарды немесе идеяларды барынша көп жазады (Ойлан). Одан кейін олар өз идеяларын әріптестерімен біріктіреді (Бірік) және соңында мұғалім бүкіл сыныптың идеяларын талқылауды бастайды (Бөліс).

    "Бүлдірген" мәтінін оқыңыз.

    БҮЛДІРГЕН.

    Раяна және Айдана бүлдіргенді өте жақсы көреді. Әдетте, ересек бүлдірген қызыл және өте хош иісті.

    Жақында Раяна интернет желісінен сары бүлдірген бар екенін оқыды. Раяна сары бүлдіргенді тұқымымен өсіруді шешті. Ол (1-кестені қараңыз) ең танымал сары сұрып бүлдірген туралы кесте тауып алады. Осы сорттың құрамы жайлы талқылау үшін, өзінің сіңілісі Айдананы шақырып алады. Қыздар бірге кестені зерттей бастады.

    Сорт атауы

    Жеміс беру уақыты

    Бұта биіктігі, см

    Жидектер саны

    Золотинка

    06-09

    12-14

    68

    Алтын десерт

    06-10

    20-25

    84

    Сары ғажап

    07-09

    15-20

    98

    Тамшы

    05-08

    15-20

    70

    Қандай сорт жидектері қыздардың талабына сай келеді?

    Бір дұрыс нұсқасыны белгілеңіз.

    Тапсырма. Егер Раяна мен Айдана бастапқы күні ең ұзақ сорт беретін, биіктігі 20-25 см болатын 1 тал бүлдіргенді отырғызатын болса, содан кейін әр күн сайын отырғызылатын бүлдірген санын тағыда 2 есе арттырып отырғызатын болса,7 күнде неше бүлдірген отырғызады?

    Дескриптор:

    • Санды енгізу кодын анықтайды.

    • While циклын қолданады.

    • Нәтижесін экран бетіне шығарады.

    Сабақты бекіту.

    Жабық тапсырма. (сұрақ – жауап).

    https://wordwall.net платформасы арқылы сұрақтарға жауап беру.

    • Шарт циклы дегеніміз не?

    • While (уайл) цикл операторы қалай жұмыс істейді?

    • арт циклы қандай жағдайда жұмысын тоқтатады?

    • While циклі қызметінің ерекшелігі?

    Дескриптор:

    • While (уайл) операторының қызметін біледі.


    Оқушылар берілген тапсырманың нәтижесін алу үшін Python бағдарламау тілінде кодты жазады, нәтижесін шығарады.







































    3 тапсырмада оқушылар берілген мәтінді оқып шығып, мұғаліммен бірге тапсырманы талдайды.






















    Жұппен жұмыс жасау арқылы оқушылар компьютерде практикалық жұмысты орындайды.

    Программаның кодын жазып, нәтижесін шығарады.




    Сұрақтарға ауызша жауап береді

    ЕБҚО-ға қосымша уақыт беріледі, мұғалім қолдау көрсетеді.
















    ЕБҚО cәйкестендіру таратпа карточкасы арқылы

    циклдық операторлардың атқаратын қызметін анықтайды.












    ЕБҚО тапсырмасы: мәтінді оқып, қандай сорт жидектері қыздардың талабына сай келетінін табады.















    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Ырысбек Арай
    27 Қазан 2022
    1512
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Python (пайтон) тілінде алгоритмдерді программалау (информатика, 8-сынып)

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Python (пайтон) тілінде алгоритмдерді программалау (информатика, 8-сынып)

    Материал туралы қысқаша түсінік
    ашық сабақ Python (пайтон) тілінде алгоритмдерді программалау (информатика, 8-сынып) жоғары талаптармен орындалған
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    САБАҚ ЖОСПАРЫ

    Бөлім:

    Python (пайтон) тілінде алгоритмдерді программалау (информатика, 8-сынып)

    Педагогтің аты-жөні

    Ырысбек Арай

    Күні:


    Сынып: 8

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    While (уайл) циклі

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

    8.3.3.1 While (уайл) цикл операторын пайдалану;

    Сабақтың мақсаты:

    • While (уайл) цикл операторының қызметін анықтайды.

    • While (уайл) цикл операторын пайдаланады.

    Бағалау критерийі

    • While (уайл) цикл операторының қызметін анықтай алады.

    • While (уайл) цикл операторын пайдалана алады.

    Ерекше білім беруді қажет ететін оқушы үшін(қысқартылған бағдарлама негізінде)

    • 2-топ. Әлеуметтік осал топтағы отбасында тәрбиеленетін оқушы(ата-анасының қамқорлығынсыз қалған)

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Білу және түсіну. Қолдану.

    Сабақтың барысы:

    Сабақтың кезеңі/

    уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының

    іс-әрекеті

    ЕБҚ әркеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру




    Өткен білімді еске түсіру.




    Сабақтың басы:


    1. Сәлемдесу.

    2. Оқушыларды түгендеу

    3. Психологиялық жағымды ахуал орнату. Ынтымақтастық атмосферасы.

    Көңіл – күйлеріңіз қалай? Сабаққа дайындықтарыңыз қалай?


    Үй тапсырмасын тексеру.

    https://learningapps.org/ платформасы арқылы «For (фор) цикл» қызметші сөздерін сәйкестендіру.


    Оқушылар мұғаліммен амандасады. Қимылмен көрсетеді.



    Оқушылар https://learningapps.org/ платформаны пайдалана отырып, тапсырманы орындайды. Дұрыс жауаптармен өздерін тексереді.

    ЕБҚО

    мұғалімге жақын отырғызылады.




    ЕБҚО еш қиындықсыз сілтеме арқылы өтіп, тапсырманы орындайды.

    ҚБ: Мадақтау сөзі




    «Өзін – өзі бағалау»




    https://kundelik.kz/teachers



    https://learningapps.org/watch?v=ps8ks1g1j22

    Сабақтың ортасы










    Жаңа сабақты презентация бойынша түсіндіру.

    Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау.

    «Кинометафора» әдісі.

    Сілтеме арқылы бейнесабақты көреді

    Тиімділігі: Оқушының логикалық ойлау қабілеті дамиды. Оқушыларға сұрақтар қойылады.

    Мұғалім сабақтың тақырыбы мен мақсатын толықтырып айтады.

    While операторы.

    Алдын ала берілген шарт бойынша қайталануды   жүзеге асыратын  бұл оператор  While  (оқылуы:  уаил,  аударылуы:  әзірше)  және  DO (оқылуы: ду,  аударылуы:   орындау)  түйінді  сөздері  қолданылып  орындалады. 

    Оқушылар бейнесабақтағы ақпаратпен танысып, сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды. Мұғаліммен бірге талдайды.










    Дәптерге While операторының программадағы жазылу үлгісін жазып алады

    АКТ арқылы көрсетілген бейнесабақ баланың түсінігінің қалыптасуына ықпал етеді. Бұл жерде АКТ-ның көмегімен алған әсерін өмірмен байланыстыра алды.




    Мұғалімнің ауызша мадақтауы

    Дерек көзі

    Қашықтықтан үйрену/информатика АКТ

    https://youtu.be/7RhjHhqcHLo




    Тапсырмалар

















































































    Бекіту



    Тақырыпты меңгергенін анықтау.

    №1 тапсырма.

    While қайталау операторын қолданып, 15-ге дейінгі сандардың квадраттарын шығару бағдарламасын құрыңыз.

    Дескриптор:

    • While циклінің қызметін анықтайды.

    • While операторын бағдарламада пайдаланады.

    • Нәтижесін экран бетіне шығарады.

    №2 Тапсырма. Ашық тапсырма.

    N натурал саны цифрларының қосындысының жұп немесе тақ екенін анықтап, программа кодын жаз! Егер қосынды тақ болса, «1» әйтпесе «2» санын экранға шығар.

    Дескриптор:

    • N натурал санын енгізу кодын анықтайды.

    • санның неше таңбалы сан жұп әйтпесе тақ екенін анықтау кодын жазады.

    • программада While циклын қолданады.

    • нәтижесін экран бетіне шығарады.

    ЕБҚО тапсырмасы: ЕБҚО cәйкестендіру таратпа карточкасы беріледі.

    Дескриптор:

    • циклдық операторлардың атқаратын қызметін анықтайды.

    №3 Тапсырма.

    Жұппен жұмыс. «Ойлан, бірік, бөліс» әдісі./Тиімділігі/: оқушылар ойына келген жауаптарды немесе идеяларды барынша көп жазады (Ойлан). Одан кейін олар өз идеяларын әріптестерімен біріктіреді (Бірік) және соңында мұғалім бүкіл сыныптың идеяларын талқылауды бастайды (Бөліс).

    "Бүлдірген" мәтінін оқыңыз.

    БҮЛДІРГЕН.

    Раяна және Айдана бүлдіргенді өте жақсы көреді. Әдетте, ересек бүлдірген қызыл және өте хош иісті.

    Жақында Раяна интернет желісінен сары бүлдірген бар екенін оқыды. Раяна сары бүлдіргенді тұқымымен өсіруді шешті. Ол (1-кестені қараңыз) ең танымал сары сұрып бүлдірген туралы кесте тауып алады. Осы сорттың құрамы жайлы талқылау үшін, өзінің сіңілісі Айдананы шақырып алады. Қыздар бірге кестені зерттей бастады.

    Сорт атауы

    Жеміс беру уақыты

    Бұта биіктігі, см

    Жидектер саны

    Золотинка

    06-09

    12-14

    68

    Алтын десерт

    06-10

    20-25

    84

    Сары ғажап

    07-09

    15-20

    98

    Тамшы

    05-08

    15-20

    70

    Қандай сорт жидектері қыздардың талабына сай келеді?

    Бір дұрыс нұсқасыны белгілеңіз.

    Тапсырма. Егер Раяна мен Айдана бастапқы күні ең ұзақ сорт беретін, биіктігі 20-25 см болатын 1 тал бүлдіргенді отырғызатын болса, содан кейін әр күн сайын отырғызылатын бүлдірген санын тағыда 2 есе арттырып отырғызатын болса,7 күнде неше бүлдірген отырғызады?

    Дескриптор:

    • Санды енгізу кодын анықтайды.

    • While циклын қолданады.

    • Нәтижесін экран бетіне шығарады.

    Сабақты бекіту.

    Жабық тапсырма. (сұрақ – жауап).

    https://wordwall.net платформасы арқылы сұрақтарға жауап беру.

    • Шарт циклы дегеніміз не?

    • While (уайл) цикл операторы қалай жұмыс істейді?

    • арт циклы қандай жағдайда жұмысын тоқтатады?

    • While циклі қызметінің ерекшелігі?

    Дескриптор:

    • While (уайл) операторының қызметін біледі.


    Оқушылар берілген тапсырманың нәтижесін алу үшін Python бағдарламау тілінде кодты жазады, нәтижесін шығарады.







































    3 тапсырмада оқушылар берілген мәтінді оқып шығып, мұғаліммен бірге тапсырманы талдайды.






















    Жұппен жұмыс жасау арқылы оқушылар компьютерде практикалық жұмысты орындайды.

    Программаның кодын жазып, нәтижесін шығарады.




    Сұрақтарға ауызша жауап береді

    ЕБҚО-ға қосымша уақыт беріледі, мұғалім қолдау көрсетеді.
















    ЕБҚО cәйкестендіру таратпа карточкасы арқылы

    циклдық операторлардың атқаратын қызметін анықтайды.












    ЕБҚО тапсырмасы: мәтінді оқып, қандай сорт жидектері қыздардың талабына сай келетінін табады.















    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Информатика Ашық сабақ 8 сынып
    27.10.2022
    1512
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Ырысбек Арай
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации