Ұйымдастыру
Өткен білімді еске түсіру.
Сабақтың басы:
|
-
Сәлемдесу.
-
Оқушыларды
түгендеу
-
Психологиялық жағымды ахуал
орнату. Ынтымақтастық
атмосферасы.
Көңіл – күйлеріңіз қалай? Сабаққа дайындықтарыңыз
қалай?
Үй тапсырмасын
тексеру.
https://learningapps.org/
платформасы арқылы «For (фор) цикл» қызметші сөздерін
сәйкестендіру.
|
Оқушылар мұғаліммен
амандасады. Қимылмен көрсетеді.
Оқушылар
https://learningapps.org/
платформаны пайдалана отырып, тапсырманы
орындайды. Дұрыс жауаптармен өздерін
тексереді.
|
ЕБҚО
мұғалімге жақын
отырғызылады.
ЕБҚО еш қиындықсыз сілтеме
арқылы өтіп, тапсырманы орындайды.
|
ҚБ: Мадақтау
сөзі
«Өзін – өзі бағалау»
|
https://kundelik.kz/teachers

https://learningapps.org/watch?v=ps8ks1g1j22

|
Сабақтың ортасы
Жаңа сабақты презентация
бойынша түсіндіру.
|
Жаңа сабақтың тақырыбы мен
мақсатын анықтау.
«Кинометафора»
әдісі.
Сілтеме арқылы бейнесабақты
көреді
Тиімділігі: Оқушының логикалық ойлау қабілеті
дамиды. Оқушыларға сұрақтар қойылады.
Мұғалім сабақтың тақырыбы
мен мақсатын толықтырып айтады.
While
операторы.
Алдын ала берілген шарт бойынша қайталануды
жүзеге асыратын бұл
оператор While (оқылуы: уаил, аударылуы: әзірше)
және DO (оқылуы: ду, аударылуы: орындау) түйінді сөздері
қолданылып орындалады.

|
Оқушылар бейнесабақтағы
ақпаратпен танысып, сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды.
Мұғаліммен бірге талдайды.
Дәптерге
While
операторының программадағы жазылу үлгісін
жазып алады
|
АКТ арқылы көрсетілген
бейнесабақ баланың түсінігінің қалыптасуына ықпал етеді. Бұл жерде
АКТ-ның көмегімен алған әсерін өмірмен байланыстыра
алды.
|
Мұғалімнің ауызша мадақтауы
|
Дерек көзі
Қашықтықтан үйрену/информатика АКТ
https://youtu.be/7RhjHhqcHLo

|
Тапсырмалар
Бекіту
|
Тақырыпты меңгергенін
анықтау.
№1
тапсырма.
While қайталау операторын
қолданып, 15-ге дейінгі сандардың квадраттарын шығару бағдарламасын
құрыңыз.
Дескриптор:
-
While циклінің қызметін
анықтайды.
-
While операторын бағдарламада
пайдаланады.
-
Нәтижесін экран бетіне
шығарады.
№2
Тапсырма. Ашық
тапсырма.
N натурал саны цифрларының
қосындысының жұп немесе тақ екенін анықтап, программа кодын жаз!
Егер қосынды тақ болса, «1» әйтпесе «2» санын экранға
шығар.
Дескриптор:
-
N натурал санын енгізу
кодын анықтайды.
-
санның неше таңбалы сан жұп
әйтпесе тақ екенін анықтау кодын жазады.
-
программада While циклын
қолданады.
-
нәтижесін экран бетіне
шығарады.
ЕБҚО
тапсырмасы: ЕБҚО cәйкестендіру
таратпа карточкасы беріледі.

Дескриптор:
№3
Тапсырма.
Жұппен
жұмыс.
«Ойлан, бірік, бөліс»
әдісі./Тиімділігі/: оқушылар ойына келген жауаптарды немесе идеяларды барынша
көп жазады (Ойлан). Одан кейін олар өз идеяларын әріптестерімен біріктіреді
(Бірік) және соңында мұғалім бүкіл сыныптың идеяларын талқылауды
бастайды (Бөліс).
"Бүлдірген" мәтінін оқыңыз.
БҮЛДІРГЕН.
Раяна
және Айдана бүлдіргенді өте жақсы көреді. Әдетте,
ересек бүлдірген қызыл
және өте
хош иісті.
Жақында Раяна интернет желісінен
сары бүлдірген бар екенін оқыды. Раяна сары бүлдіргенді тұқымымен
өсіруді шешті. Ол (1-кестені қараңыз) ең танымал сары сұрып
бүлдірген туралы кесте тауып алады. Осы сорттың құрамы жайлы
талқылау үшін, өзінің сіңілісі Айдананы шақырып алады. Қыздар бірге
кестені зерттей бастады.
Сорт атауы
|
Жеміс беру уақыты
|
Бұта биіктігі, см
|
Жидектер саны
|
Золотинка
|
06-09
|
12-14
|
68
|
Алтын десерт
|
06-10
|
20-25
|
84
|
Сары ғажап
|
07-09
|
15-20
|
98
|
Тамшы
|
05-08
|
15-20
|
70
|
Қандай сорт жидектері қыздардың талабына
сай келеді?
Бір
дұрыс нұсқасыны
белгілеңіз.
Тапсырма. Егер Раяна мен
Айдана бастапқы күні ең ұзақ сорт беретін, биіктігі 20-25 см
болатын 1 тал бүлдіргенді отырғызатын болса, содан кейін әр күн
сайын отырғызылатын бүлдірген санын тағыда 2 есе арттырып
отырғызатын болса,7 күнде неше бүлдірген отырғызады?
Дескриптор:
Сабақты бекіту.
Жабық тапсырма. (сұрақ –
жауап).
https://wordwall.net
платформасы арқылы сұрақтарға жауап
беру.
-
Шарт циклы дегеніміз не?
-
While (уайл) цикл операторы қалай жұмыс
істейді?
-
арт циклы қандай жағдайда жұмысын
тоқтатады?
-
While циклі қызметінің
ерекшелігі?
Дескриптор:
|
Оқушылар берілген тапсырманың
нәтижесін алу үшін Python бағдарламау тілінде кодты жазады,
нәтижесін шығарады.
3 тапсырмада оқушылар берілген
мәтінді оқып шығып, мұғаліммен бірге тапсырманы
талдайды.
Жұппен жұмыс жасау арқылы
оқушылар компьютерде практикалық жұмысты
орындайды.
Программаның кодын жазып, нәтижесін
шығарады.
Сұрақтарға ауызша жауап береді
|
ЕБҚО-ға қосымша уақыт
беріледі, мұғалім қолдау көрсетеді.
ЕБҚО cәйкестендіру таратпа
карточкасы арқылы
циклдық операторлардың
атқаратын қызметін анықтайды.
ЕБҚО
тапсырмасы: мәтінді оқып, қандай
сорт жидектері қыздардың талабына
сай келетінін табады.
|