Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Python (пайтон) тілінде алгоритмдерді программалау (информатика, 8-сынып)
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Python (пайтон) тілінде алгоритмдерді программалау (информатика, 8-сынып)
Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ Python (пайтон) тілінде алгоритмдерді программалау (информатика, 8-сынып) жоғары талаптармен орындалған
Тиімділігі:Оқушының логикалық ойлау қабілеті
дамиды. Оқушыларға сұрақтар қойылады.
Мұғалім сабақтың тақырыбы
мен мақсатын толықтырып айтады.
While
операторы.
Алдын ала берілген шарт бойынша қайталануды
жүзеге асыратын бұл
оператор While (оқылуы: уаил, аударылуы: әзірше)
және DO (оқылуы: ду, аударылуы: орындау) түйінді сөздері
қолданылып орындалады.
Оқушылар бейнесабақтағы
ақпаратпен танысып, сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды.
Мұғаліммен бірге талдайды.
ДәптергеWhile
операторыныңпрограммадағы жазылу үлгісін
жазып алады
АКТ арқылы көрсетілген
бейнесабақ баланың түсінігінің қалыптасуына ықпал етеді. Бұл жерде
АКТ-ның көмегімен алған әсерін өмірмен байланыстыра
алды.
While қайталау операторын
қолданып, 15-ге дейінгі сандардың квадраттарын шығару бағдарламасын
құрыңыз.
Дескриптор:
While циклінің қызметін
анықтайды.
While операторын бағдарламада
пайдаланады.
Нәтижесін экран бетіне
шығарады.
№2
Тапсырма.Ашық
тапсырма.
N натурал саны цифрларының
қосындысының жұп немесе тақ екенін анықтап, программа кодын жаз!
Егер қосынды тақ болса, «1» әйтпесе «2» санын экранға
шығар.
Дескриптор:
Nнатурал санын енгізу
кодын анықтайды.
санның неше таңбалы сан жұп
әйтпесе тақ екенін анықтау кодын жазады.
программада While циклын
қолданады.
нәтижесін экран бетіне
шығарады.
ЕБҚО
тапсырмасы:ЕБҚО cәйкестендіру
таратпа карточкасы беріледі.
Дескриптор:
циклдық операторлардың
атқаратын қызметін анықтайды.
№3
Тапсырма.
Жұппен
жұмыс.«Ойлан, бірік, бөліс»
әдісі./Тиімділігі/:оқушылар ойына келген жауаптарды немесе идеяларды барынша
көп жазады (Ойлан). Одан кейін олар өз идеяларын әріптестерімен біріктіреді
(Бірік) және соңында мұғалім бүкіл сыныптың идеяларын талқылауды
бастайды (Бөліс).
"Бүлдірген" мәтінін оқыңыз.
БҮЛДІРГЕН.
Раяна
және Айдана бүлдіргенді өте жақсы көреді. Әдетте,ересекбүлдіргенқызылжәнеөтехош иісті.
Жақында Раяна интернет желісінен
сары бүлдірген бар екенін оқыды. Раяна сары бүлдіргенді тұқымымен
өсіруді шешті. Ол (1-кестені қараңыз) ең танымал сары сұрып
бүлдірген туралы кесте тауып алады. Осы сорттың құрамы жайлы
талқылау үшін, өзінің сіңілісі Айдананы шақырып алады. Қыздар бірге
кестені зерттей бастады.
Сорт атауы
Жеміс беру уақыты
Бұта биіктігі, см
Жидектер саны
Золотинка
06-09
12-14
68
Алтын десерт
06-10
20-25
84
Сары ғажап
07-09
15-20
98
Тамшы
05-08
15-20
70
Қандай сортжидектері қыздардың талабына
сай келеді?
Бірдұрыснұсқасыныбелгілеңіз.
Тапсырма.Егер Раяна мен
Айдана бастапқы күні ең ұзақ сорт беретін, биіктігі 20-25 см
болатын 1 тал бүлдіргенді отырғызатын болса, содан кейін әр күн
сайын отырғызылатын бүлдірген санын тағыда 2 есе арттырып
отырғызатын болса,7 күнде неше бүлдірген отырғызады?
Оқушылар берілген тапсырманың
нәтижесін алу үшін Python бағдарламау тілінде кодты жазады,
нәтижесін шығарады.
3 тапсырмада оқушылар берілген
мәтінді оқып шығып, мұғаліммен бірге тапсырманы
талдайды.
Жұппен жұмыс жасау арқылы
оқушылар компьютерде практикалық жұмысты
орындайды.
Программаның кодын жазып, нәтижесін
шығарады.
Сұрақтарға ауызша жауап береді
ЕБҚО-ға қосымша уақыт
беріледі, мұғалім қолдау көрсетеді.
ЕБҚО cәйкестендіру таратпа
карточкасы арқылы
циклдық операторлардың
атқаратын қызметін анықтайды.
ЕБҚО
тапсырмасы:мәтінді оқып, қандай
сортжидектері қыздардың талабына
сай келетінін табады.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз