САБАҚ ЖОСПАРЫ
|
Бөлім: |
Python (пайтон) тілінде алгоритмдерді программалау (информатика, 8-сынып) |
|
|
Педагогтің аты-жөні |
Ырысбек Арай |
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: 8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
While (уайл) циклі |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
8.3.3.1 While (уайл) цикл операторын пайдалану; |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
|
|
|
Бағалау критерийі |
|
|
|
Ерекше білім беруді қажет ететін оқушы үшін(қысқартылған бағдарлама негізінде) |
|
|
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу және түсіну. Қолдану. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
ЕБҚ әркеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру Өткен білімді еске түсіру. Сабақтың басы: |
Көңіл – күйлеріңіз қалай? Сабаққа дайындықтарыңыз қалай? Үй тапсырмасын тексеру. https://learningapps.org/ платформасы арқылы «For (фор) цикл» қызметші сөздерін сәйкестендіру. |
Оқушылар мұғаліммен амандасады. Қимылмен көрсетеді.
Оқушылар https://learningapps.org/ платформаны пайдалана отырып, тапсырманы орындайды. Дұрыс жауаптармен өздерін тексереді. |
ЕБҚО мұғалімге жақын отырғызылады. ЕБҚО еш қиындықсыз сілтеме арқылы өтіп, тапсырманы орындайды. |
ҚБ: Мадақтау сөзі «Өзін – өзі бағалау»
|
https://learningapps.org/watch?v=ps8ks1g1j22
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы Жаңа сабақты презентация бойынша түсіндіру. |
Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау. «Кинометафора» әдісі. Сілтеме арқылы бейнесабақты көреді Тиімділігі: Оқушының логикалық ойлау қабілеті дамиды. Оқушыларға сұрақтар қойылады. Мұғалім сабақтың тақырыбы мен мақсатын толықтырып айтады. While операторы. Алдын ала берілген шарт бойынша қайталануды жүзеге асыратын бұл оператор While (оқылуы: уаил, аударылуы: әзірше) және DO (оқылуы: ду, аударылуы: орындау) түйінді сөздері қолданылып орындалады.
|
Оқушылар бейнесабақтағы ақпаратпен танысып, сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды. Мұғаліммен бірге талдайды. Дәптерге While операторының программадағы жазылу үлгісін жазып алады |
АКТ арқылы көрсетілген бейнесабақ баланың түсінігінің қалыптасуына ықпал етеді. Бұл жерде АКТ-ның көмегімен алған әсерін өмірмен байланыстыра алды. |
Мұғалімнің ауызша мадақтауы |
Дерек көзі Қашықтықтан үйрену/информатика АКТ
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тапсырмалар
Бекіту |
Тақырыпты меңгергенін анықтау. №1 тапсырма. While қайталау операторын қолданып, 15-ге дейінгі сандардың квадраттарын шығару бағдарламасын құрыңыз. Дескриптор:
№2 Тапсырма. Ашық тапсырма. N натурал саны цифрларының қосындысының жұп немесе тақ екенін анықтап, программа кодын жаз! Егер қосынды тақ болса, «1» әйтпесе «2» санын экранға шығар. Дескриптор:
ЕБҚО тапсырмасы: ЕБҚО cәйкестендіру таратпа карточкасы беріледі.
Дескриптор:
№3 Тапсырма. Жұппен жұмыс. «Ойлан, бірік, бөліс» әдісі./Тиімділігі/: оқушылар ойына келген жауаптарды немесе идеяларды барынша көп жазады (Ойлан). Одан кейін олар өз идеяларын әріптестерімен біріктіреді (Бірік) және соңында мұғалім бүкіл сыныптың идеяларын талқылауды бастайды (Бөліс). "Бүлдірген" мәтінін оқыңыз. БҮЛДІРГЕН.Раяна және Айдана бүлдіргенді өте жақсы көреді. Әдетте, ересек бүлдірген қызыл және өте хош иісті. Жақында Раяна интернет желісінен сары бүлдірген бар екенін оқыды. Раяна сары бүлдіргенді тұқымымен өсіруді шешті. Ол (1-кестені қараңыз) ең танымал сары сұрып бүлдірген туралы кесте тауып алады. Осы сорттың құрамы жайлы талқылау үшін, өзінің сіңілісі Айдананы шақырып алады. Қыздар бірге кестені зерттей бастады.
Қандай сорт жидектері қыздардың талабына сай келеді? Бір дұрыс нұсқасыны белгілеңіз.
Тапсырма. Егер Раяна мен Айдана бастапқы күні ең ұзақ сорт беретін, биіктігі 20-25 см болатын 1 тал бүлдіргенді отырғызатын болса, содан кейін әр күн сайын отырғызылатын бүлдірген санын тағыда 2 есе арттырып отырғызатын болса,7 күнде неше бүлдірген отырғызады? Дескриптор:
Сабақты бекіту. Жабық тапсырма. (сұрақ – жауап). https://wordwall.net платформасы арқылы сұрақтарға жауап беру.
Дескриптор:
|
Оқушылар берілген тапсырманың нәтижесін алу үшін Python бағдарламау тілінде кодты жазады, нәтижесін шығарады. 3 тапсырмада оқушылар берілген мәтінді оқып шығып, мұғаліммен бірге тапсырманы талдайды. Жұппен жұмыс жасау арқылы оқушылар компьютерде практикалық жұмысты орындайды. Программаның кодын жазып, нәтижесін шығарады. Сұрақтарға ауызша жауап береді |
ЕБҚО-ға қосымша уақыт беріледі, мұғалім қолдау көрсетеді.
ЕБҚО cәйкестендіру таратпа карточкасы арқылы циклдық операторлардың атқаратын қызметін анықтайды. ЕБҚО тапсырмасы: мәтінді оқып, қандай сорт жидектері қыздардың талабына сай келетінін табады.
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Ырысбек АрайШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Python (пайтон) тілінде алгоритмдерді программалау (информатика, 8-сынып)
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Python (пайтон) тілінде алгоритмдерді программалау (информатика, 8-сынып)Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ Python (пайтон) тілінде алгоритмдерді программалау (информатика, 8-сынып) жоғары талаптармен орындалған
Материалдың қысқаша нұсқасы САБАҚ ЖОСПАРЫ
Сабақтың барысы:
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

















