Сабақтың кезені/
уақыт
|
Педагогтың
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
2
минут
1
мин
|
Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылардың назарын сабаққа аудару, сабаққа психологиялық ахуал
бір–біріне жақсы тілек айту
Топқа
бөлу: фигуралар
арқылы
2 топқа бөлу (әр
түрлі фигураларды таңдау арқылы топқа
бөлінеді)
Өткен сабақты
пысықтау: 1 тапсырма:
Сәйкестендіру
Үйге қандай тапсырма
берілді?
«Цикл түрлері»
жұптарын табу
|
Ұйымдастыру
кезені
Тақтаға дұрыс
жауаптарды мұғалім шығарады, оқушылар дәптерді ауыстырып бір
бірінің жұмысын бағалайды
|
Дескриптор:
Оқушылар
дың
жауаптарын бір –бірін
бағалау
|
Слайд1
https://learningapps.org/display?v=p0o26opca19
|
Миға
шабуыл
(алдыңғы тақырыпты
пысықтау)
3
минут
|
Миға шабуыл әдісі
арқылы жаңа тақырыпты ашу:
-
Берілген суреттен не
аңғардыңдар?
-
Қандай әрекеттер
жасайды?
Жаңа тақырып,
сабақтың мақсатымен
таныстыру
|
Сабақтың тақырыбын
және мақсатымен таныстырып, дәптерге
жазады.
|
|
РР слайд
2
|
Сабақтың
басы
15
минут
|
Жаңа тақырыпқа
сай видео көрсету:
Топтық жұмыс
істеу /Постер қорғау Ауыспалы топта
жұмыс топқа берілген кестедегі
тапсырманы орындап болған кейін, жаңа топта әр топтан бір өкілі
барып өз тобының жұмысын талқылайды және ақпарат
алмасады
Параметрлі
цикл
-
Параметрлі
цикл
-
Жазылу
пішімі
-
Блок
схема
Топта
жұмыс:
1.Әр
топ программаның қатесің
тауып, параметрлі жазылу пішімі, блок
схемасын қызметерін жазады.
2. Жаңа топта әр
топтан бір өкілі барып өз тобының жұмысың талқылайды және ақпарат
алмасады .
|
ЕБҚ оқушыны тапсырма орындау
кезінде қолдау
|
Дескриптор
-
Параметрлі циклдің анықтамасын
көрсетеді;
-
For операторының жазылу
пішімін жазады
-
Циклдік блокты
анықтайды.
|
РР слайд
3
Видео
материал
Жұппен
жұмыс. А3
Постер
қорғау
Параметрлі цикл
туралы таратпа қағаз
|
Сабақтың
ортасы:
10
минут
|
Практикалық
жұмыс. Жеке/жұптық жұмыс
Тапсырма 1 А
деңгейі: Компьютерде практикалық
жұмыс 1-ден 6
сандардың тізімін
шығару
Тапсырма 2 В
деңгейі:
4. Оқулықпен
жұмыс 112 бетте 1 мысал Программаны құрастыру
оқулықтағы оқулықтағы 112 беттегі 1 мысал 1 мен 6 сан аралығындағы
сандардың қосындысын табуға программа
құру.
Тапсырма 3 С
деңгейі:
|
Параметрлі цикл
операторын программау құру барысында сыни ойлау дағдыларын қолдану
арқылы қалыптастырушы бағалау тапсырмасын
орындайды.
|
Өзін-өзі
бағалау
Дескриптор
|
Python
программасы
Жеке/жұппен жұмыс.
А4 бет конверт қиынды суреттер
қиындысы
Флипчат
|
Сергіту
сәті
2
минут
|
Қолға
жаттығу
|
|
|
https://vk.com/video-106762975_456239027
|
Сабақты бекіту
тапсырмасы
5
минут
|
Тест
|
ЕБҚ оқушыны қорытынды тапсырманы
орындау кезінде қолдау
|
Бағалау парағын
толтырып мұғалімге тапсырады (жинақтау,
бағалау)
Мұғалім тексеріп
бағалайды
|
https://onlinetestpad.com/homakt72n3xxa
|
Сабақтың
соңы
2
минут
Рефлексия
|
Сабақтың мақсатына
оралу:
• «Ұшақ»
әдісі
Идеяларды жинақтау,
жазбаша кері байланыс беру (әр оқушы ұшақты қағаздан жасап, бір
қанатына идеясын жазып, екінші қанатына бүгінгі сабақ бойынша кері
байланыс беру
|
|
|
Тақтаға
ілулі тұрған стикер
|
Үй
тапсырмасы
1
минут
|
§ 4.5
120-124
оқуға құрастыру
(дәптерге немесе
компьютерге)
|
|
|
|