Python тілінде алгоритмдерді программалау

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Python тілінде алгоритмдерді программалау

Материал туралы қысқаша түсінік
for(фор) цикл операторын пайдалану
Материалдың қысқаша нұсқасы



Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Python тілінде алгоритмдерді программалау

Педагогтың аты-жөні

Хасенова Гулназ Сагынгалиевна

Күні


Сынып: 8

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

4.1. For циклі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.3.3.2 for(фор) цикл операторын пайдалану;

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушы: Python программалау тілінде for параметрлі циклі ұғымы мен қызметін біледі

Көпшілік оқушы: Python программалау тілінде for операторының нұсқаулығының орындалуын түсінеді

Кейбір оқушы: Python программалау тілінде for параметрлі циклі есептерді шешу жолдарын қарастырады.

ЕББҚ оқушы (есту қабілеті нашар оқушы)

for ұғымын анықтайды


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

2 минут





1 мин

Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылардың назарын сабаққа аудару, сабаққа психологиялық ахуал бір–біріне жақсы тілек айту


Топқа бөлу: фигуралар арқылы

2 топқа бөлу (әр түрлі фигураларды таңдау арқылы топқа бөлінеді)


Өткен сабақты пысықтау: 1 тапсырма: Сәйкестендіру

Үйге қандай тапсырма берілді?

«Цикл түрлері» жұптарын табу


Ұйымдастыру кезені





















Тақтаға дұрыс жауаптарды мұғалім шығарады, оқушылар дәптерді ауыстырып бір бірінің жұмысын бағалайды













Дескриптор:

Оқушылар

дың жауаптарын бір –бірін бағалау



Слайд1











https://learningapps.org/display?v=p0o26opca19

Миға шабуыл

(алдыңғы тақырыпты пысықтау)

3 минут


Миға шабуыл әдісі арқылы жаңа тақырыпты ашу:

  1. Берілген суреттен не аңғардыңдар?


  1. Қандай әрекеттер жасайды?

Жаңа тақырып, сабақтың мақсатымен таныстыру


Сабақтың тақырыбын және мақсатымен таныстырып, дәптерге жазады.





РР слайд 2




Сабақтың басы

15 минут


Жаңа тақырыпқа сай видео көрсету:

Топтық жұмыс істеу /Постер қорғау Ауыспалы топта жұмыс топқа берілген кестедегі тапсырманы орындап болған кейін, жаңа топта әр топтан бір өкілі барып өз тобының жұмысын талқылайды және ақпарат алмасады

Параметрлі цикл

  • Параметрлі цикл

  • Жазылу пішімі

  • Блок схема

Топта жұмыс:

1.Әр топ программаның қатесің тауып, параметрлі жазылу пішімі, блок схемасын қызметерін жазады.

2. Жаңа топта әр топтан бір өкілі барып өз тобының жұмысың талқылайды және ақпарат алмасады .

ЕБҚ оқушыны тапсырма орындау кезінде қолдау


Дескриптор

  • Параметрлі циклдің анықтамасын көрсетеді;

  • For операторының жазылу пішімін жазады

  • Циклдік блокты анықтайды.

РР слайд 3

Видео материал

Жұппен жұмыс. А3

Постер қорғау

Параметрлі цикл туралы таратпа қағаз


Сабақтың ортасы:

10 минут



Практикалық жұмыс. Жеке/жұптық жұмыс

Тапсырма 1 А деңгейі: Компьютерде практикалық жұмыс 1-ден 6 сандардың тізімін шығару

Тапсырма 2 В деңгейі:

4. Оқулықпен жұмыс 112 бетте 1 мысал Программаны құрастыру оқулықтағы оқулықтағы 112 беттегі 1 мысал 1 мен 6 сан аралығындағы сандардың қосындысын табуға программа құру.

Тапсырма 3 С деңгейі:


Параметрлі цикл операторын программау құру барысында сыни ойлау дағдыларын қолдану арқылы қалыптастырушы бағалау тапсырмасын орындайды.

Өзін-өзі бағалау



Дескриптор

  • For параметрлі циклдің операторының жазылу пішімін жазады

  • Берілген есеп шешімін дәлілдейді

Python программасы



Жеке/жұппен жұмыс. А4 бет конверт қиынды суреттер қиындысы

Флипчат

Сергіту сәті

2 минут

Қолға жаттығу



https://vk.com/video-106762975_456239027

Сабақты бекіту тапсырмасы

5 минут

Тест


ЕБҚ оқушыны қорытынды тапсырманы орындау кезінде қолдау

Бағалау парағын толтырып мұғалімге тапсырады (жинақтау, бағалау)

Мұғалім тексеріп бағалайды

https://onlinetestpad.com/homakt72n3xxa


Сабақтың соңы

2 минут

Рефлексия

Сабақтың мақсатына оралу:

«Ұшақ» әдісі

Идеяларды жинақтау, жазбаша кері байланыс беру (әр оқушы ұшақты қағаздан жасап, бір қанатына идеясын жазып, екінші қанатына бүгінгі сабақ бойынша кері байланыс беру



Тақтаға ілулі тұрған стикер

Үй тапсырмасы

1 минут

§ 4.5 120-124 оқуға құрастыру (дәптерге немесе компьютерге)





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.05.2023
616
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі