Материалдар / Python тілінде программалау 6 сынып

Python тілінде программалау 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Дайын ашық сабақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

PYTHON тілінде программалау

Педагогтың аты-жөні

Арай 87751750706

Күні


Сынып: 6

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Мәліметтерді енгізу және шығару

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.3.2.1 Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу;

Сабақ мақсаты

Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазады

Жасампаздық пен жаңашылдық құндылығы

Бақылау, өлшеу, эксперименттер мен тәжірибелер жүргізу қабілеті; модельдеу, таным объектілерінің құрылымын анықтау, бір бүтіннің әртүрлі бөліктері арасындағы қатынастарды іздеу және бөліп көрсету, процестерді кезеңдерге бөлу, себеп-салдарлық байланыстарды анықтау

Оқу міндеттерін шешудің оңтайлы тәсілдерін таба білу, ол үшін жаңаны қолдану және бұрыннан таныс алгоритмдерді біріктіру, оларды стандартты емес есептерді шешуде қолдану

Әр түрлі таным құралдарын қолдану, әлем туралы білімді жинақтай алу (тілдік, оқырмандық мәдениет, ақпараттық, цифрлық ортадағы қызмет)

Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

10 мин

1.Оқушылармен амандасу.

Психологиялық ахуал

«Боди-арт»

Барлық қатысушылар бірінің артына бірі тұрады. Соңғы ойыншы алдыңғының арқасына өзі қалаған суретті салады, ол ойыншы ненің суретін сезінгенін өзінің алдындағы оқушыға салады. Осылайша алдыңғы қатысушыға дейін сурет салу жалғасады. Соңғы және бірінші баланың суреттері салыстырылып, кімнің тұсынан ағаттық кеткені анықталады. Жағымды ахуал туады.

Топқа бөлу

«Жыл мезгілдері»

Shape1

Қатысушылар үнсіз өздері дүниеге келген жыл мезгілдері бойынша топқа бөлінеді. Содан соң әр топ өз жыл мезгілдерін пантомимо арқылы бейнелейді, қалған топ табады.

Үй тапсырмасын пысықтау

«Сөзді тап» әдісі

Қобдишаға тақырыпқа қатысты түйінді сөздер жазылған қағаз қиындылары салынады. Бір оқушы қобдишадан қиынды қағазды алып, 1 минутта ондағы сөздің өзін атамай сипаттап түсіндіруі керек. Сөзді тапқан оқушы келесі сөзді алып түсіндіруді жалғастырады



1.Мұғаліммен амандасады.

2. Сыныпта жағымды ахуал туады

3. Жыл мезгілдері бойынша топқа бөлінеді

4Үй тапсырмасын қайталайды






















Дескриптор:

1 минутта түйінді сөздерді сипаттап түсіндіреді

2 балл


Оқулық

«Арман ПВ»













Слайд

Жыл мезгілдері








Қобдиша, қиындыға жазылған түйінді сөздер

Сабақтың ортасы

30 мин

Жаңа сабақ

Топтық жұмыс

1 тапсырма

«Постер » әдісі бойынша топтар берілген тапсырма бойынша топтық жұмыс жасайды. Себебін түсіндіреді

Жұптық жұмыс

2 тапсырма

«Ойлан. Жұптас. Бөліс» тәсілі

Оқушылар жұптасып берілген тапсырманы орындайды.

Дәптерге орындайды

Жеке жұмыс. Компьютермен жұмыс

3- тапсырма

«Миға шабуыл» әдісі бойынша компьютерде жұмыс жүргізеді

EБҚЕ бар балалар үшін тапсырма

Сұраққа жауап береді

Алгоритм деген не?


Сабақты бекіту

4 тапсырма

«Wordwall» платформасында сұрақтарға жауап береді



















































































1 тапсырманы орындайды









2 тапсырманы орындайды











3-тапсырманы орындайды







Тапсырманы орындайды




4- тапсырманы орындайды
















































































Дескриптор:

Не себепті айнымалыларды орыс немесе қазақ әліпбиіндегі әріптермен белгілей алмайтындығын айтады

2 балл

Дескриптор:

- 2 балл




Дескриптор:

-Калкуляторда ғы есептеу мен Python- дағы есептеуді салыстырады

-Ұқсастықтары мен айырмашылығына талдау жасайды

2 балл



Дискриптор:

Сұрақтарға жауап береді


Дискриптор:

Онлайн платформада сұраққа жауап береді

2 балл

















































































Стикер, маркер, А-4 парақшасы








Оқулық, жұмыс дәптер
















Оқулық, компьютер






https://wordwall.net/resource/52896190


Сабақтың соңы

5 мин













Бағалау

2.Кері байланыс: «Тир»

Қызыл нүкте –түсінбедім

Сары нүкте-қиындықтар кездесті

Жасыл нүкте-түсіндім

Shape2

10 балдық жүйемен бағаланады.

Өзін-өзі бағалау.














Жалпы балл-10

стикерлер

Үй тапсырмасы














10 Ақпан 2025
169
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі