Материалдар / Қ.Әбдіқадыров. "Қажымұқан"повесі. Ашық сабақ. 6-сынып. Жаяу сүйреген шана. Сабақ жоспары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қ.Әбдіқадыров. "Қажымұқан"повесі. Ашық сабақ. 6-сынып. Жаяу сүйреген шана. Сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқу бағдарламасына сәкес оқу мақсаты: 6.3.2.1 кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Ақпан 2024
364
10 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқамерзімді жоспар

Бөлім:

Туған жерім -аялы алтын бесігім

Педагогтің аты-жөні:

Көрпебаева А.

Күні:

29.02.24ж.

Сыныбы:

6

Сабақтың тақырыбы:

Қ.Әбдіқадыров. «Қажымұқан» повесі« Жаяу сүйреген шана» БЖБ

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

6.3.2.1 кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру;

Сабақтың мақсаты

кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға береді;

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

Ұйымдастыру кезеңі:

Психологиялық ахуал

Қызығушылықты ояту


Өткен сабақты пысықтау

1- тапсырма


«Фасоль қапшығы»

Оқушылармен сәлемдесемін, сурет қиындысын құрастыру арқылы «Мозайка» әдісімен топтастырамын



«Тірек символдар» әдісі топ атауына алынған суреттер туралы ой бөліседі, әр топ өз суреттерінің өтілетін сабаққа қандай қатысы барын анықтайды

Жеке жұмыс. «Фсоль қапшығы» әдісі арқылы мынадай сұрақтар қойылады.

- Мұқанның балалық шағы қайда, қандай жағдайда өтті?
- Отыз пұт май қатырған кеспекті бала шанаға қалай салды?
- Мұқан бір шана шөпті бай үйіна қалай жеткізді?
- Мұқанның ерекше күшін байқап, оған достық көмекке келгендер кімдер?
- Добрый-Рабый, Лебедев дегендер кімдер?
- Лебедев мектебі Мұқанға нелерді үйретті?
-Қазақтың ата-анаға мейірімді болу өнегесі шығармада қалай берілген?
Мұқан бойында тағы қандай үлгі қасиеттер көрінеді?

Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады




Әрбір дұрыс жауапқа олимпиада алауын (факел) ұсыну.



«Мозайка» әдісі





Жаңа білім



2-тапсырма

Мінез картасы

Жұптық жұмыс









Әр жұп Қажымұқанға төменде берілген сызба бойынша толық мінездеме береді. Мінез картасын жасайды.


Кейіпкердің есімі

Кейіпкерді суреттейтін 3 сөз

Кейіпкердің туыстық қатынасы

Кейіпкердің жақсы көретін үш нәрсесі

Кейіпкердің қандай жетістіктері бар?

Кейіпкердің қорқатын 3 нәрсесі

Кейіпкердің өмірдегі мақсаты

Кейіпкердің басынан өткізген 3 нәрсесі

Кейіпкердің басынан өткізгісі келетін 3 нәрсесі

Кейіпкердің мекен-жайы


Кейіпкердің тегі

Кейіпкер картасын толтырғаннан кейін, әр топ жұмыстарымен клесі топпен алмасады, бірін-бірі тексереді.

Дескриптор :


-Қажымұқан бейнесіне толық талдау жасайды;

- мінез картасын жасайды


Бағалау(оқушылардың дұрыс орындалған жұмысына медаль беру)


Сергіту сәті

Дене жаттығулары

Көңілді әуенге дене жаттығуларын жасайды. Ортаға бір оқушы шығады. Дене шынықтыру жаттығуларын жасайды. Қалған балалар қайталайды.




Сабақтың ортасы

.


3-Тапсырма

«Визуалды айғақтар» әдісі

Топтық жұмыс


 Тапсырма. Оқушыларға Қазақстан спорт чемпиондарының суреттері таратылады.

1- топ: спорт түріне қарай жинақтайды;

2- топ: жеңімпаздардың жеңісті орындарына қарай жинақтайды;

3- топ: олимпиаданың жылына қарай топтастырады;

ҚБ: «Бір сөйлеммен түйіндеу» әдісі арқылы бағалау.

Дескриптор:

Заманауи спортшыларға баға береді.


Оқулық, жұмыс дәптерлері

Сабақтың соңы

Бекіту

Сыныппен орындайды

(тақтамен жұмыс)

4-тапсырма.

Қос диаграмма

Shape3 Shape2

Қазіргі спортшылар

Қажымұқан

Дескриптор:

-Қажымұқанды қазіргі кездегі спортшылармен салыстырады

(барлық жағынан)

-баға береді




Үй тапсырмасы

Қажымұқанға хат жазу



Рефлексия

Рефлексия.

«Плюс- Минус-Қызығамын» кестесі




























Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!