Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ҚАБІЛЕТТІ ОҚУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ҚАЗАҚ ТІЛІ ПӘНІНЕН ТАПСЫРМАЛАР ТОПТАМАСЫ (4-сынып)
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ ЦЕЛИНОГРАД АУДАНЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІ АҚМЕШІТ АУЫЛЫНЫҢ ЖАЛПЫ ОРТА БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕБІ» КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ
АВТОРЛЫҚ БАҒДАРЛАМА
ҚАБІЛЕТТІ ОҚУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН
ҚАЗАҚ ТІЛІ ПӘНІНЕН ТАПСЫРМАЛАР ТОПТАМАСЫ
(4-сынып)
Дайындаған : Байжуманова Сауле Даутовна
2022-2023 оқу жылы
ТҮСІНІК ХАТ
Ұсынылып отырған 4- сыныпқа қазақ тілі
пәнінен тапсырмалар бастауыш сынып оқушыларының логикалық ойлау
дағдыларын дамытуға бағытталған тапсырмалар топтамасы бастауыш
сынып мұғалімдеріне көмекші құрал ретінде арналған. Тапсырмаларда
шығармашылыққа жетелейтін тапсырмалар қолданылған. Бұл дарынды
оқушылардың ой – өрісін, дүниетанымын кеңейтіп, шығармашылық
қабілетін арттыруға, алған білімдерін жаңа жағдайда қолдана білуге
көмегін
тигізеді.
Бұл тапсырмалар бастауыш сынып мұғалімдеріне және сынып жетекшілеріне көмекші құрал, қосымша деректер ретінде сабақ үрдісіне қолдану үшін ұсынылады.
Мақсаты:
Ұлттық жəне жалпы адамзаттық құндылықтар тұрғысынан оқушылардың бойында өздері күнделікті көріп жүрген заттары мен құбылыстарына сүйеніп, жан – жақты қырынан түсінуге, жас ерекшеліктеріне лайықты тұрғыда бақылауға жағдай туғызу. Көмекші құрал арқылы оқушылардың ақыл-ойын дамытып, ізденіске жаттықтыруға болады. Беріліп отырған тапсырмалар, қызықты дәйектемелер оқушылардың ойлануына, өмірмен байланыстыра алуына жағдай жасайтындай деңгейді қамтиды.
Міндеттері:
•оқушылардың білімдерін тереңдете түсу арқылы шығармашылық шеберлікті қалыптастыру;
•деңгейлік тапсырмалар арқылы логикалық ойлауын дамыту;
•жұмыс түрлері арқылы олимпиадаларға қатыстыру;
•ізденімпаздыққа талпындыру.
Өзектілігі:
- Қазақ тілін оқытуда танымдық қызығушылықты, шығармашылықты меңгерту бүгінгі күннің өзекті мәселесі.
- Бастауыш сыныпта оқытылатын қазақ тілі пәні жалпы оқытудың бастапқы курсы болып есептеледі.
Күтілетін нәтиже:
1.Қазақ тілі сабақтарында алған білімдерін тереңдетеді, бекітеді.
2.Өз ойын жүйелі айта білу, сөйлеу қабілеттері артады;
3.Сыни тұрғыдан ойлауға үйренеді.
4.Танымдық деректермен қаруланып өз ойын еркін жеткізіп, ізденгіш, шығармашыл тұлға қалыптасады.
Олимпидалық тапсырмалар дарынды оқушылардың шығармашылық жұмыста өзінің қабілетін іске асыруға дайындығын қалыптастырады. Ал мақсатқа жету оқу бағдарламасын тереңдетіп оқыту және оқушының танымдық белсенділігін дамыту арқылы жүзеге асады.
Жұмыстың
бағыттары:• Диагностика – оқушыны тұлға ретінде байқау.
• Қабілеті жоғары және дарынды оқушылармен қосымша жұмыс істеу;
• Сабақтан және сыныптан тыс жұмыстары.
4 – СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫН ОЛИМПИАДАҒА ДАЙЫНДАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР ҮЛГІЛЕРІ |
Мына мақалдардың
сол жақтағы бөлігіне оң жақ бағаннан жалғасын тауып 8 мақал
жаз: 2-тапсырма Мына
сөздерден түбір мен қосымшаларды
тап: 3-тапсырма Жай
сөйлемдерден құрмалас сөйлем
жаса: 4-тапсырма Мына зат есімді тәуелде: мектеп.
5-тапсырма
Сөздерді жұптап, сөз тіркестерін
құр: сұлу бұлт биік дос 6 - тапсырма Білім, ғылым, инновация сөздеріне синквейн құрастыр
Сенквейн әдісі:
7- тапсырма Сөйлемдегі сан есімдерді болжалдық сан есімге айналдыр. Жаңа оқу жылында мектебімізде 50 ______ кабинеттің барлығы жаңа компьютермен жабдықталған, ғаламтор қосылған. Google Аудармашы 100 ______тілдердегі сөздерді лезде аударып бере алады. Қазақстан ғалымдарының әлемдік рейтингтегі басылымдарда 2010 жылы 405______мақаласы жарық көрсе, 2012 жылы 850 ______мақаласы жарық көрді. Оның ішінде 110______мақала Еуразия ұлттық университеті ғалымдарының еңбегі екенін мақтанышпен айта аламын. |
||||||
8- тапсырма «Кубизм» стратегиясын пайдаланып, кубтың 6 қабырғасы бойынша өзіңе ұнаған тақырыпта сұрақтар құрастыр.
9- тапсырма 1.Электронды кітапхана туралы ақпарат тап/анықтау/ 2.Электронды кітапхананың сипаты/суреттеу/ 3.Сен қолданатын электронды кітапхана қандай үздік айдарлар бар? |
||||||
10-тапсырма Қажетті сөздерді қолданып бос орынды толтыр. Тақырыбы: Жоба жұмысын орындадым Дана: – Білесің бе, Алан? Жаңа оқу жылында мектебіміздің елу шақты кабинеті жаңа компьютермен жабдықталып, интернет қосылыпты. Алан: – Иә, Дана, химия, биология, физика кабинеттері де ..... жабдықталған. Біз де интерактивті тақта арқылы ........ тапсырмалар орындадық. Дана: – Біз сабақтарда bilimland.kz, itest.kz ....... тапсырмалар, тест орындадық. Сабақ өте қызықты өтті. Алан: – Мен де бұл сайттардың көмегімен ...... қажетті ақпарат аламын және .......... жүргіземін. Дана: – Алан, сен үй тапсырмасын орындап отырсың ба? Алан: – Иә, ағылшын тілі пәнінен мәтінді аударуға онлайн аудармашы қызметін пайдаланып отырмын. Аудармашы интернетке кіру мүмкіндігі бар кез келген қолданушыға қолжетімді. Аудармашы жүйеге қосылған барлық тілдер арасында жеке сөздер мен сөйлемдерді, мәтіндерді және тұтас веб-парақшаларды ............ аударады. Дана: – Тамаша екен. Қанша тілге аудара алады? Алан: – Саны 100-ден асатын өзге тілдердің сөздерін лезде аударып бере алады және аудиосын тыңдауға болады. Дана: – Керемет! Маған бәрінен де .......... ұнайды. Оның «Жаңа кітаптар», «Қазақша кітаптар», «Өлеңдер жинағы» және т.б. ............. бар. Қажетті кітабымды тауып, тапсырыс беремін. Алан: – Міне, білімдегі инновация дегеніміз – осы. Қажетті сөздер: жаңа заманауи технологиялармен, айдарлары, зияткерлік, жоба әзірлеу үшін, сайттарынан, зертханалық жұмыстар, қас қағым сәтте, электронды кітапхана. |
||||||
11-тапсырма Мәтінді оқы. Тапсырмаларды орында Қайта-қайта Әбу Насыр әл-Фарабидің жастау кезі болса керек. Бір күні жолаушылап бара жатқан жолдасы бір бума кітапты сақтап қою үшін Әбу Насырға аманат қылып тастап кетеді. Әбу Насыр оны үйіне апарып, сақтап қояды. Қолы босаған сәтте әлгі кітаптардың біреуін алып, көз жүгірте бастайды. Кітап сөздері ұнап, аяғына дейін оқып шығады. Бірақ онша түсіне қоймайды. Қайта оқиды. Сонда да ұғымы жетіңкіремейді. Ақыры кітапты қайта-қайта оқи береді. Сонда ғана жазылған жайлардың мағынасын айқын ұғып, анық түсінген. Осы табандылығының арқасында Әбу Насыр ғылымға бой ұрып, асқан білікті ойшыл болып жетілген екен.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
12- тапсырма Мәтінді оқы. Сәйкестендір. Сиқырлы өзен Жардың асты ағып жатқан қара қошқыл өзен. Өзеннің үстін жұп-жұқа мөлдір қабық қымтап жауып тұр. Өзен үсті құж-құж қайнаған ұсақ жәндіктердің қара құйыны. Қара қошқыл судың ішінде де алуан түрлі жәндіктер мол екен. Біреуі жыланша иірілген ұзын, екіншісі домалақ, кейбіреуі үшбұрышты жалпақ. Бірақ бәрінің де тұрақты формасы жоқ. Бұлтыңдап сынапша толқып құбыла береді... Кибер автомобильді арттарынан баяу жүргізіп келеді. – Ахмет, сіз айтыңызшы бұл неғылған ғажап планета? Көзімізге тірі жәндіктерден басқа ештеме түспей қойды ғой. Мына ағып жатқан суы да жаны бар бірдеңе сияқты. Мен өте қысылып келе жатырмын. Біреу (бәлкім осы планетаның ақылды тұрғыны болуы ғажап емес) екі көзін өңменнен өткізе тесірейіп тұрған тәрізді. Арқам тоңазып, қорқа бастадым. – Тоқташы, Мәриям, сен мынау дүңкілдеген дыбысты естисің бе? Мәриям енді ғана естіді. Расында да бір дүңкілдеген дыбыс алыстан еміс-еміс келіп тұр. Ол оның жүрек соғысымен бір ритмде сияқты. Мәриям шошып кетті. Жүр автомобильге қайтайық... |
||||||
13- тапсырма «Әр жолдан қайталанып келмейтін әріптерді тап және жаз. Қандай сөйлем пайда болды? Жаз.
_____________________________________________
______________________________________________ с ө о з а ж д ө я ә х ю ң з д ң ә ж ю о д ә _______________________________________________
14- тапсырма Қажетті сөздерді пайдаланып, бос орындарға жазу арқылы мәтінді толықтыр. Тауар айналымы. Ақша. Адам еңбегінің нәтижесі болып табылатын өнім_________-ға айналады. Себебі, ол өзің ғана емес, басқа адамның ____________-ына арналады. Айырбасқа және сату-сатып алуға бағытталады. Тауардың орташа жұмыс уақытымен анықталады. Осы ___________ деп аталады. Ақша __________ құралы ретінде қызмет етеді. Ақшаның бұл қызметі өндірілетін барлық тауарлардың құнын көрсете алады. Тауар құнының ақшалай көрінісін____________деп атайды.
Қажетті сөздер: құн өлшемі, тауар, тұтыну, баға, нарықтық құны, құн заңы.
15-тапсырма Бес
антонимді теріп жаз. Бұл сөздер қай сөз табына
жатады?
16-тапсырма
Сандар арқылы жасырынған сөздерді
жаз.
17-тапсырма Фонетикалық талдау жаса: өнерпаз. 18- тапсырма Қателерін түзетіп жаз: бопе, қыдық, ылгіш, бйдай, қойан, аншы, күрпе, ойнаватыр, қыстар, көпірдер.
19-тапсырма Өтірік өлең ойлап шығар. ___________________________ ___________________________ ___________________________ ___________________________ ___________________________ ___________________________ ___________________________ ___________________________
Бағалау: дұрыс орындалған тапсырмаға – 3 ұпай.
20-
тапсырма «20 сөзді есіңде сақта»
1. шемішке Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |