Материалдар / Қадір Мырза Әлі "Ана" өлеңі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қадір Мырза Әлі "Ана" өлеңі

Материал туралы қысқаша түсінік
Қадір Мырза Әлінің "Ана" өлеңіне ҚМЖ 6 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Сәуір 2024
70
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерізімді сабақ жоспары

Қазақ әдебиеті

Бөлім

ҮІ бөлім. Өнерліге өріс кең

Педагогтың Т.А.Ә.


Күні

02.04.2024 ж.

Сынып

6-сынып

Сабақтың тақырыбы

Қ. Мырза Әлінің «Ана» өлеңі. Автор ұстанымы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

6.2.3.1 шығармадағы автор мен кейіпкер тіліндегі айырмашылықты (кейіпкер тіліндегі ауызекі сөз, диалект сөздердің болуы, автордың әдеби нормаға сәйкес сөз қолданыстарын) салыстыра талдау;

6.3.3.1 шығарманың идеялық мазмұнын пайымдай отырып (ой толғау, хат, пост, ертегі, өтірік өлең т.б.) жазу

Сабақтың мақсаты

  • Өлеңдегі автор мен кейіпкер тілінің айырмашылығын талдайды.

  • кейіпкер тіліндегі ауызекі сөз, диалект сөз және автордың әдеби нормаға сәйкес сөз қолданыстарын салыстырады.

  • шығарманың идеялық мазмұнын пайымдай отырып хат, ертегі жазады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әркеттері

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

5 мин.




3 мин



















5 мин

І.Ұйымдастыру кезеңі:

а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу

ә) Психологиялық ахуал. Сабаққа дайын болсақ, оң қолды көтереміз, Бүгінгі көңіл-күй шат болса, сол қолды көтереміз, Бүгінгі сабақ сәтті өтсін десек,алақанды соғамыз.


Өлеңді мәнерлеп оқыту. (Мұғалім, оқушы)

Ана

Бәрі де, Ана,

Бір өзіңнен басталды.

Сен деп жаздым алғаш өлең дастанды.

Қуандым ба,

Өзің бар деп қуандым.

Жыладым ба,

Өзің жоқ деп жас тамды.

Бәрі де, Ана,

Бір өзіңнен басталды.

Жанарыңнан көрдім алғаш аспанды.

Еркелесем, бір өзіңе еркелеп,

Жасқандым ба,

Тек өзіңнен жасқандым.

Алғашқы дәм, ол да сендік сүт еді,

Ақ сүт берген қашанда үміт күтеді,

Отанымның өзі сенен басталып.

Жауларыма жеткен жерден бітеді.


1- тапсырма.

Өлең мазмұнын түсіндіру.

«Ана» сөзіне ассосация. Әрқайсымыз ана туралы не білеміз, ойымызға ана туралы не келеді, соны айтып шығайық.


Балалар амандасады, жақсы көңіл күймен сабаққа енеді.





Оқылым.

Тыңдалым.

Өлеңді мәнерлеп оқиды.









Жазылым.

Жеке жұмыс.

«Ана» сөзіне ассосация жасайды.

Оқушылар жауабы: АНА - қадірлі, мейірімді, ақылды, ажарлы аяулы, құрметті және т.б.


«Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.



Дескриптор


1. Өлеңді мәнерлеп оқиды.

2. Мағынасын ашады.


Әр мағынасын ашқанға 1 балл. Жалпы 4 балл.







«Бәйге бағалау» әдісі арқылы бағалайды.


Көтеріңкі көңіл-күй.
























Дәптер, түрлі-түсті карандаштар.


Сабақтың ортасы

7 мин





10 мин

2- тапсырма.

Шығармадағы автор мен кейіпкер тіліндегі айырмашылықты (кейіпкер тіліндегі ауызекі сөз, диалект сөздердің болуы, автордың әдеби нормаға сәйкес сөз қолданыстарын) салыстыра талдау.


3-тапсырма.

Өлеңге сатылай кешенді талдау (СКТ) жасайды.

Тақырыбы: Ана

Авторы: Қадыр Мырза Али

Идеясы: Ана мен Отанды қатар қойып, ана ұғымының кең ауқымды екенін ұғынту.

Жанры: өлең

Көркемдегіш құралдар:

Жанарыңнан көрдім алғаш аспанды – метафора. Ақ сүт – эпитет

Өлеңді құрылысына қарай талдау.

Алғашқы дәм, /ол да сендік /сүт еді,/-а, 3бунақ,11 буын.

Ақ сүт берген/ қашанда үміт /күтеді,/-а, 3бунақ,12 буын.

Отанымның/ өзі сенен /басталып./-б, 3бунақ,11 буын.

Жауларыма /жеткен жерден /бітеді./-а, 3бунақ,11буын.

Бұл өлең 3 шумақты, шумақ төрт тармақтан, әр тармақ үш бунақтан, он бір-он екі буыннан тұрады. Қара өлең ұйқасымен құрылған (а,а,б,а).

Жазылым.

Жұптық жұмыс.

Оқушылар өлеңдегі автортың ұстанымын ескере отырып талдау жасайды.


Жазылым.

Жеке жұмыс

Өлеңге СКТ талдау жасайды.





Дескриптор


1. Өлеңдегі айырмашылықты табады.

2. Салыстыра талдайды.


Әр талдауға 1 балл. Жалпы 4 балл







«Бәйге бағалау» әдісі арқылы бағалайды.






Дәптер, қалам.









Дәптер, қалам.

10-мин

4-тапсырма.

Шығарманың идеялық мазмұнын пайымдай отырып, хат жазу.





Үйге тапсырма: Шығарманың идеялық мазмұнын пайымдай отырып, ертегі жазу.

Жеке жұмыс:

Берілген өлеңнің идеялық мазмұнын пайымдай отырып, хат жазу





Дескриптор:

Жалпы ұпай саны-6

Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенділігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті балын қойып бағалайды.

Дәптер, қалам.


Кері байланыс

5 мин



Рефлексия «Торсық»

Оқушыларға торсықтың кеселері таратылады, сол кесеге кері байланыс береді.

Оқушылар сабаққа кері байланыс жасап, өз ұсыныстарын жазады.


«Торсық» әдісі арқылы кері байланыс береді.






Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!