|
Пәні: Қазақ тілі Сынып:5«Ә» |
|
|
||||||
|
Күні: |
Мұғалім есімі: |
|
||||||
|
Тақырыбы:«Қадыр Мырза Әлі өмірі мен шығармашылығы» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
|||||
|
Сабақ негізделген мақсаты(мақсаттары) |
Қадыр Мырза Әлінің өмірі мен шығармашылығын саналы меңгерту, түсіндіру |
|
||||||
|
Оқытудың нәтижесі: |
Барлық оқушылар |
|
||||||
|
Өз бетінше оқушылар тақырыпты аша отырып, маңызды белгілерін таниды. |
|
|||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі |
|
|||||||
|
Топпен жұмыс жасай алады, өздері өздеріне баға береді. |
|
|||||||
|
Кейбір оқушылар |
|
|||||||
|
Қадыр Мырза Әлі өмірі мен шығармашылығын толық меңгере алады |
|
|||||||
|
Күтілетін нәтиже |
1.Берілген материалды жетік меңгереді, баяндайды. 2.Қадыр Мырза Әлі шығармаларын тани алады 3. Жеке, топпен жұмыс жасай отырып, жалпы түсініктімеңгереді. |
|
||||||
|
Оқыту стратегиялары: |
Топтастыру ,талдау,«Елші» әдісі, «Қарлы кесек» әдісі, «Жеміс-жидек әлемінде» ойыны. |
|
||||||
|
Пәнаралық байланыс: |
Қазақ тілі, әдебиет. |
|
||||||
|
Түйінді идея: |
Оқушылар өз ойларын толық жеткізуге дағдыландыру. |
|
||||||
|
Дереккөздер мен жабдықтар |
Слайд, бағалау парағы, жеміс- жидектердің суреті |
|
||||||
|
Кезеңдері |
Уақыт |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Тапсырмалар |
|
|||
|
Кіріспе |
1минут |
Оқушылардың назарын сабаққа аудару,оқушыларды түгендеу. |
Оқушылар мұғалім қойған барлық сұрақтарға жауап береді. |
|
|
|||
|
|
1минут |
Психологиялық ахуал «Жүректен- жүрекке» |
|
|
|
|||
|
Мотивациялық кезең |
1 минут |
Сыныпты 3 топқа бөлу. |
Түрлі-түсті кәмпиттерді тандау арқылы топқа бөлінеді. |
Топқа бөлу. |
|
|||
|
Үй жұмысын тексеру |
5минут |
Оқушылардың сөздік дәптерлерін, жұмыс дәптерлерін тексеру |
Белсенділік танытып, жауап беру. |
Жылқы малының пайдасы мен зияны |
|
|||
|
Жаңа сабақ |
15 минут |
«Елші» әдісі арқылы оқушылар Қадыр Мырза Әлінің өмірі мен шығармашылығын оқып, бір- біріне түсіндіреді. Постер қорғайды |
Оқушылар белсенділік танытады. Тақырыпты жетік меңгеруге тырысады. |
|
|
|||
|
5 минут |
Қадыр Мырза Әлі өмірі мен шығармашылығына толық тоқталып, түсінік беру |
Оқушылар мұқият, зер салып тыңдайды. |
|
|
||||
|
Сергіту сәті |
4 минут |
«Жеміс- жидек әлемінде» сергіту сәті. |
Оқушылар шеңберге тұрып, жеміс атына байланысты орындарымен ауысады. |
Сергіту сәті. |
||||
|
Қорытынды |
3 минут |
«Қарлы кесек» атты ойыны арқылы тақырыпты бекіту. |
Оқушылар сұрақ жазып, келесі оқушының сұрағына жауап береді, басқа оқушының жауабын бағалайды. |
|
||||
|
Рефлексиялық кезең |
1 минут |
Стикер таратып беремін. |
Оқушылар бүгінгі сабақ туралы өз ойларын жазады. |
|
||||
|
Үйге тапсырма |
1минут |
Қадыр Мырза Әлі өмірі мен шығармашылығына қосымша мәлімет әкелу, оқу, мазмұндау. |
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қадыр Мырза Әлі өмірі мен шығармашылығы
Қадыр Мырза Әлі өмірі мен шығармашылығы
|
Пәні: Қазақ тілі Сынып:5«Ә» |
|
|
||||||
|
Күні: |
Мұғалім есімі: |
|
||||||
|
Тақырыбы:«Қадыр Мырза Әлі өмірі мен шығармашылығы» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
|||||
|
Сабақ негізделген мақсаты(мақсаттары) |
Қадыр Мырза Әлінің өмірі мен шығармашылығын саналы меңгерту, түсіндіру |
|
||||||
|
Оқытудың нәтижесі: |
Барлық оқушылар |
|
||||||
|
Өз бетінше оқушылар тақырыпты аша отырып, маңызды белгілерін таниды. |
|
|||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі |
|
|||||||
|
Топпен жұмыс жасай алады, өздері өздеріне баға береді. |
|
|||||||
|
Кейбір оқушылар |
|
|||||||
|
Қадыр Мырза Әлі өмірі мен шығармашылығын толық меңгере алады |
|
|||||||
|
Күтілетін нәтиже |
1.Берілген материалды жетік меңгереді, баяндайды. 2.Қадыр Мырза Әлі шығармаларын тани алады 3. Жеке, топпен жұмыс жасай отырып, жалпы түсініктімеңгереді. |
|
||||||
|
Оқыту стратегиялары: |
Топтастыру ,талдау,«Елші» әдісі, «Қарлы кесек» әдісі, «Жеміс-жидек әлемінде» ойыны. |
|
||||||
|
Пәнаралық байланыс: |
Қазақ тілі, әдебиет. |
|
||||||
|
Түйінді идея: |
Оқушылар өз ойларын толық жеткізуге дағдыландыру. |
|
||||||
|
Дереккөздер мен жабдықтар |
Слайд, бағалау парағы, жеміс- жидектердің суреті |
|
||||||
|
Кезеңдері |
Уақыт |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Тапсырмалар |
|
|||
|
Кіріспе |
1минут |
Оқушылардың назарын сабаққа аудару,оқушыларды түгендеу. |
Оқушылар мұғалім қойған барлық сұрақтарға жауап береді. |
|
|
|||
|
|
1минут |
Психологиялық ахуал «Жүректен- жүрекке» |
|
|
|
|||
|
Мотивациялық кезең |
1 минут |
Сыныпты 3 топқа бөлу. |
Түрлі-түсті кәмпиттерді тандау арқылы топқа бөлінеді. |
Топқа бөлу. |
|
|||
|
Үй жұмысын тексеру |
5минут |
Оқушылардың сөздік дәптерлерін, жұмыс дәптерлерін тексеру |
Белсенділік танытып, жауап беру. |
Жылқы малының пайдасы мен зияны |
|
|||
|
Жаңа сабақ |
15 минут |
«Елші» әдісі арқылы оқушылар Қадыр Мырза Әлінің өмірі мен шығармашылығын оқып, бір- біріне түсіндіреді. Постер қорғайды |
Оқушылар белсенділік танытады. Тақырыпты жетік меңгеруге тырысады. |
|
|
|||
|
5 минут |
Қадыр Мырза Әлі өмірі мен шығармашылығына толық тоқталып, түсінік беру |
Оқушылар мұқият, зер салып тыңдайды. |
|
|
||||
|
Сергіту сәті |
4 минут |
«Жеміс- жидек әлемінде» сергіту сәті. |
Оқушылар шеңберге тұрып, жеміс атына байланысты орындарымен ауысады. |
Сергіту сәті. |
||||
|
Қорытынды |
3 минут |
«Қарлы кесек» атты ойыны арқылы тақырыпты бекіту. |
Оқушылар сұрақ жазып, келесі оқушының сұрағына жауап береді, басқа оқушының жауабын бағалайды. |
|
||||
|
Рефлексиялық кезең |
1 минут |
Стикер таратып беремін. |
Оқушылар бүгінгі сабақ туралы өз ойларын жазады. |
|
||||
|
Үйге тапсырма |
1минут |
Қадыр Мырза Әлі өмірі мен шығармашылығына қосымша мәлімет әкелу, оқу, мазмұндау. |
||||||
шағым қалдыра аласыз













