Сабақ
тың
басы 7 мин
|
І.
Ұйымдастыру кезеңі
Жағымды ахуал қалыптастыру (2 мин)
Зерделі ой
Қадыр
Мырзалиев – сөздің сәйгүлігі, ойдың озарманы. Ол жеке
бастың дара мұңынан бастап, қым-қиғаш халықаралық
қайшылықтарға шейін қысылмай, қымтырылмай еркін жырлай
алады. …Демек, қазіргі қазақ поэзиясы көп дауысты,
қуатты оркестр десек, мұның құрамындағы Қадыр
музасының қайталанбас өз үні, машығы мен мәнері, айшығы
мен өрнегі бар. Қадыр лирикасының сыңғыры бөлек, сыры
терең
Зейнолла
Қабдолов
|
1.Білім
алушылар қойылған сұрақтарға жауап береді.
|
|
Қазақ
әдебиеті
Оқулық
«Атамұра»
|
Сабақ
тың
ортасы
20 мин
Сабақтың
соңы
18 мин
|
Жаңа
сабақ
«Қызыл
кітап» поэмасы
Қадыр
Мырзалиев 1935 жылы 5 қаңтарда Батыс Қазақстан облысының Жымпиты
ауданында туған. Қадыр жастайынан әдебиетке құмар болып өседі.
Қазақ халқының аңыздары мен қиссалары, эпостары мен ертегілері
жазылған «Қырық батыр» деген кітапты қолынан тастамайды. Қадыр ең
алғашқы өлеңін 11 жасында жазады. Әкесі қайтыс болғаннан кейін
мектепинтернатта жатып оқиды. Балалық шағы Ұлы Отан соғысы
жылдарының қиыншылық кезеңімен тұспа-тұс келген ақын ерте есейеді.
Қадыр Мырзалиев бұл жайлы «Балалықсыз балалық» өлеңінде
суреттейді.
Пікірлесейік
1. Поэманың тақырыбы қандай?
2. Шығарма атауы қандай идеядан туындаған? Оның
атауын басқаша қалай өзгертер едің?
3. Поэманың жанрына қарай композициялық
ерекшелігін анықтаПікіріңмен
бөліс.
4. Ақын
кімдердің шығармаларын қазақшаға аударған?
Себебін анықта
1. Ақын неліктен табиғаттан кешірім
сұрайды?
2. Не себепті ақынды балалар әдебиетінің
классигі дейміз? Ойыңды мысалдармен дәлелде.
Дәптеріңе жаз
Үзіндідегі сиреп бара жатқан аң-құстардың атын
жаз.
Сиреп бара жатқан
құстар
|
|
Сиреп бара жатқан
аңдар
|
|
Сиреп бара жатқан
жан-жануарлар
|
|
Авторлық идея
Поэманың ой-толғамы
қандай?
------------------------------------------------------------
|
Автор осы поэма арқылы қандай
ой
тастайды?-----------------------------------------------
|
Үзінді мазмұнынан авторға
қандай мінездеме беруге болады?
-------------------------------------------------
|
Поэма идеясының құндылығы
неде?
-------------------------------------------------------------------------------------------------
|
Түйіндеме
Қадыр
Мырзалиев қандай ақын? Ол қазақ әдебиетіне қандай үлес қосты?
Ойыңды кестедегі көрсеткіштер арқылы түйіндеп,
авторға хат жаз.
Білім Тақырып бойынша алған
ақпараттарым
Эмоция Менің көңіл
күйім
Баға Автордың шығармашылығына
берген бағам
Сын Автор шығармаларының мен үшін
маңызы
Идея Оқырман ретінде автор
шығармаларын насихаттауға ұсынатын идеям
Үй
тапсырмасын беру.
Ақын
өмірі туралы мәлімет жазу
|
- Негізгі
түйінді проблеманы іздейді; - Қойылған
сұрақтарға жауап береді.
-
Тақырыбы мен идеясын анықтайды;
-Берілген
сөздердің мағынасын түсінеді;
Ынтымақтастық
оқыту” тәсілі арқылы топта
ынтымақтастық қатынас орнайды, қолдауды қажет ететін оқушыға көмек
көрсетіледі, ал кейбір оқушылар өз бетінше білімін жетілдіруге
мүмкіндік туындайды
Шығармадан
жірибе
жинақтай
|
Постерді қорғауға қойылатын
қойылатын талаптар:
Тақырыптың
ашылуы;
Өзіндік пікірдің
болуы;
Эстетикалық
көркемдігі;
Әр оқушының үлесінің
көрінуі;
«Өзіңізді
бағалаңыз»
2 мин
Мен
мынаны білдім
Маған
қызық болғаны
Мен
мынаны жасай алдым.
Мен
мынаған таңғалдым.
Кері
байланыс
3 мин
«3 минуттық
эссе»
Бүгінгі
үйренгеніңіз
дегі ең
маңызды нәрсе
Қай сұрақ
есімде қалды?
Сен үшін
ең қиын, түсініксіз болған нәрсе?
Формативті
бағалау
|
Пла
кат,
мар
кер
Word
wall
ресур
сы
|