2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Қадыр Мырзалиевтің «Қызыл кітап» поэмасының көркемдік ерекшелігі ҚМЖ
«Ustaz tilegi» - Республикалық кәсіби педагогтар қауымдастығына қосылып, сайттағы 381 569 материалды тегін жүктеп алу мүмкіндігіне ие болыңыз
Толығырақ

Қадыр Мырзалиевтің «Қызыл кітап» поэмасының көркемдік ерекшелігі ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
Қадыр Мырзалиевтің «Қызыл кітап» поэмасының көркемдік ерекшелігі 11-сынып
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады


Пәні: қазақ әдебиеті

Мектеп:


Күні:

Сынып: 11 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Бөлім: Табиғат және адам

Сабақтың тақырыбы

Қадыр Мырзалиевтің «Қызыл кітап» поэмасының көркемдік ерекшелігі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

11.2.3.1 - шығарма идеясы мен көркемдегіш құралдардың байланысын талдау.

Сабақтың мақсаты

«Қызыл кітап» поэмасындағы шығарма идеясы мен көркемдегіш құралдардың байланысын талдау.

Бағалау критерийлері

  • Көркемдегіш құралдарды ажырата алады;

  • Қолдану аясын түсініп, талдай алады;

  • Автор стиліне баға бере алады.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру.

2.Қызығушылығын ояту. Ой шақыру. Берілген суретті «Қызыл кітап» поэмасының идеясымен байланыстыра суреттеңіз.

Оқушыларға сабақтың мақсатын, бағалау критерийлерін, күтілетін нәтижені түсіндіріледі

Оқушылар назары сабаққа аударылады.

Ой шақыру. Берілген суретті «Қызыл кітап» поэмасының идеясымен байланыстыра суреттеңіз.

Оқушыларға сабақтың мақсатын, бағалау критерийлерін, күтілетін нәтижені түсіндіріледі.


ҚБ


11-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы





Сабақтың ортасы






















ІІІ. Мағынаны тану. Жазушы тілі.

1-тапсырма. «Қызыл кітап» поэмасындағы жазушы тілінің сөздігі.

Жазушы тілі

Мысал

Мақал – мәтел


Шешендік сөздер


Басқа тілден енген сөздер


Тұрақты тіркес


Көнерген сөз


Жазушы жиі қолданатын сөздер



2-тапсырма. Шығармадағы көркемдегіш құралдарды (троп пен фигура) анықтау

Шығарманың үзіндісін кесте бойынша талдау.

Көркемдегіш құрал

Үзінді

Беретін мағынасы







Дескриптор:

  1. Шығармадағы жазушының тілін анықтайды;

  2. Шығармадағы көркемдегіш құралдарды тауып, талдай алады.

Бір-біріне кері байланыс береді.

2-тапсырма. Зерттеу сұрақтары арқылы автор стилін анықтау мақсатында әр топ ашық сұрақтарын құрастырады.

(Оқушылардың топта өзара сұрақ құрастыруына мүмкіндік беріңіз. Егер уақыт жетімсіздігі болса, дайын клишелерді беруге болады.)

1. Ақынның поэмасына негізгі арқау болған тақырып не?

2. Автор өзі көтерген мәселені қаншалықты аша білген?

3. Автордың стиліне баға беріңіз

Дескриптор:

  • Әр топ бір-бірінің сұрақтарына жауап бере алады;

  • Автор стиліне баға бере алады

Бағалау. Кері байланыс бере отырып, топ арасында төмендегі бағалау кестесі арқылы бір-бірін бағалайды:

Қ. Мырза Әлі «Қызыл кітап» поэмасындағы жазушы тілінің сөздігі кестесін толтырады.






Шығармадағы көркемдегіш құралдарды (троп пен фигура) анықтайды.







Зерттеу сұрақтары арқылы автор стилін анықтау мақсатында әр топ ашық сұрақтарын құрастырады.

















ҚБ






ҚБ


Әдебиет теориясы




«Қызыл кітап» поэмасын таратпа материалдар арқылу ұсыну




















Сабақты бекіту

4 мин

Қ. Мырза Әлі туралы пікірлер.



Қ. Мырза Әлі туралы тың деректер тыңдайды.



ҚБ



https://massaget.kz/layfstayl/debiet/kkzhiek/24361/



Рефлексия

5 мин


«Бес минуттық эссе»

Бүгінгі сабақ жайлы Не түсінді? Не қиын болды? Қандай сұрақтары бар? Осы сұрақтар аясында бес минут ішінде кері байланыс жазып шығады.


Сабақ бойынша рефлексия

Сабаққа рефлексия жасау кезінде берілген сұрақтарға жауап беруге тырысыңыз. Сұрақтың құрылымын жабасаңыз болады.

  1. Оқушылардың барлығы оқу мақсатына жетті ме? Жетпесе, неліктен?

  2. Қолданылған дифференциация сабақтың мақсатына жетуге қалай ықпал етті?

  3. Сабақ кезеңдері уақытқа сай жүзеге асты ма?

  4. Сабақ жоспарында қандай ауытқулар болды? Неліктен?

  5. Сабақты жақсартуда не ықпал етер еді (оқыту мен оқу туралы ойланыңыз)?







14 Сәуір 2024
783
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі