Бекітілді: Қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім |
Ұрпақ
тәрбиесі |
||||
|
Педагогтің аты-жөні |
М.С.Тасбулатова |
||||
|
Күні |
2023.06.04 |
||||
|
Сынып |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Қайсарлық пен өр рухтың символы |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау; 7.3.3.1 шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу; |
||||
|
Сабақтың мақсаты
|
|
||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Сөз, ой еркіндігіне баулу |
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушы-ның әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Ұйымдастыру кезеңі(5минут) |
Ұйымдастыру кезеңі: – амандасу; – оқушылардың сабаққа қатысымын тексеру; - оқушыларды оқу мақсатымен танысып, бірлесе отырып бағалау критерийін жасау. |
|
|
|
|
|
Сабақтың басы 10 минут |
Үй тапсырмасын тексеру 149-беттегі 8-тапсырма |
Білу, түсіну |
1 балл |
|
|
|
Сабақтың ортасы 30 |
1-тапсырма. 148-беттегі 4-тапсырма
Дескриптор:
2-тапсырма. А) Шығармадан қазақ ұлтына тән қандай ұлттық құндылықтар көрініс тапқан? Мысалдар келтіріңіз. ___________________________________________________ ___________________________________________________ ___________________________________________________ Дескриптор:
Ә) Шығармада көрініс тапқан ұлттық құндылықтармен сабақтастыра отырып, «Ер намысы – ел намысы» тақырыбында әдеби эссе жазыңыз. Дескриптор:
|
Қолдану |
Дескриптор арқылы 4 балл Дескриптор арқылы 2 балл Дескриптор арқылы 3 балл |
7-класқа арналған Қазақ әдебиеті оқулығы «Атамұра» баспасы |
|
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Кері байланыс «Нысана» әдісі
|
|
|
|
|
![]()
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қайсарлық пен өр рухтың символы, 7-сынып, қазақ тілі
Қайсарлық пен өр рухтың символы, 7-сынып, қазақ тілі
Бекітілді: Қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім |
Ұрпақ
тәрбиесі |
||||
|
Педагогтің аты-жөні |
М.С.Тасбулатова |
||||
|
Күні |
2023.06.04 |
||||
|
Сынып |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Қайсарлық пен өр рухтың символы |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау; 7.3.3.1 шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу; |
||||
|
Сабақтың мақсаты
|
|
||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Сөз, ой еркіндігіне баулу |
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушы-ның әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Ұйымдастыру кезеңі(5минут) |
Ұйымдастыру кезеңі: – амандасу; – оқушылардың сабаққа қатысымын тексеру; - оқушыларды оқу мақсатымен танысып, бірлесе отырып бағалау критерийін жасау. |
|
|
|
|
|
Сабақтың басы 10 минут |
Үй тапсырмасын тексеру 149-беттегі 8-тапсырма |
Білу, түсіну |
1 балл |
|
|
|
Сабақтың ортасы 30 |
1-тапсырма. 148-беттегі 4-тапсырма
Дескриптор:
2-тапсырма. А) Шығармадан қазақ ұлтына тән қандай ұлттық құндылықтар көрініс тапқан? Мысалдар келтіріңіз. ___________________________________________________ ___________________________________________________ ___________________________________________________ Дескриптор:
Ә) Шығармада көрініс тапқан ұлттық құндылықтармен сабақтастыра отырып, «Ер намысы – ел намысы» тақырыбында әдеби эссе жазыңыз. Дескриптор:
|
Қолдану |
Дескриптор арқылы 4 балл Дескриптор арқылы 2 балл Дескриптор арқылы 3 балл |
7-класқа арналған Қазақ әдебиеті оқулығы «Атамұра» баспасы |
|
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Кері байланыс «Нысана» әдісі
|
|
|
|
|
![]()
шағым қалдыра аласыз


















