Қалдықпен жазбаша бөлу

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қалдықпен жазбаша бөлу

Материал туралы қысқаша түсінік
Қалдықпен жазбаша бөлу тақырыбында өткізілген ашық сабақ. Әдіс-тәсілдер
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы

«Ақмол ауылының мектеп-гимназиясы» КММ

Пәні:

Математика

Бөлім:

3С Жазбаша көбейту және бөлу

Педагогтің аты-жөні:

Тастимирова Г.А.

Күні:

20.02.2025ж

Сынып:

3 «А» сынып


Сабақтың тақырыбы:

111 Жазбаша түрде қалдықпен бөлу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

3.1.2.10 мынадай жағдайларда: 23∙2, 123∙2, 46:2, 246:2 екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану


Сабақтың мақсаты

Жазбаша түрде қалдықпен бөлу алгоритмін қолдану

Бағалау критерийі

-сандарды жазбаша бөлу алгоритмін қолданады

- есептеу кезінде жауабын алдын ала болжайды, нәтижесін құрама есептің шартына сәйкес түсіндіреді

Ойлау дағдыларының деңгейі

Түсіну, қолдану

Құндылықтар

Құндылық – Жасампаздық және жаңашылдық.


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың

басы

2 минут





Өткенді пысықтау

3 минут



Сабақтың ортасы

7минут



































7минут










7минут
















3минут








10минут
















5минут









Сабақты қорыту


Бағалау

2минут


Кері байланыс

3 минут

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

«Үш қадам» әдісі

Сәлеметсіңдер ме!

Көңіл күйлерің қалай?

Сабаққа дайындықтарың қалай?


«Математика» еліне саяхат

Өткенді пысықтау

3 Қалдықпен бөлуді орында. Есептеуді тексер.


Сабақтың тақырыбы: «Жазбаша көбейту және бөлу»

Сабақтың мақсаты: үш таңбалы сандарды жазбаша көбейту және бөлу алгоритмін қолдану.

Ұжымдық жұмыс

«Топтастыру» әдісі

1. 28:3=8(2 қалдық)

38:5=7(3қалдық)

28:6=4(4қалдық)

2х3х4=24 Телескоп

Ж: Галилео Галилей телескоп ойлап тапқан.

«Ғарыш зерттеушілер-телескоп, Галилео Галилей» туралы түсінік беру

Жазбаша түрде қалдықпен бөлу.Түсіндірме кезеңі.


Жеке жұмыс

«Аквариум» әдісі

2.Баған түрінде есепте

Дұрыстығын тексер.

646:2=323 323*2=646

844:2=422 422*=844

248:2=124 124*2=248

336:3=112 112*3=336

693:3=231 231*3=693


Жұптық жұмыс

«Ойлан,жұптас,талқыла» «Макбук» әдісі

Овал 1 5. Теңдеулерді шеш.


45:5*b=900

9*b=900

b=900:9

b=100

45:5*100=900


Сергіту сәті.

«Толқиды теңіз» ойыны

Толқиды теңіз 1,

Толқиды теңіз 2,

Толқиды теңіз 3,

Теңіз шаяны оян! (теңіз жыланы, сегізаяқ)


Топтық жұмыс

«Фишбоум» әдісі

7.Өрнектер бойынша есептер құру.





Теңдеу шығару

«5саусақ» әдісі

2·х=468 х·3=369 846:х=2

426:х=2 х·4=484





Үйге тапсырма:

5.Есепте


«Бағалау парағы»





« Көңіл күй» әдісі







Амандасады.






Үй тапсырмасын тексереді





Жаңа тақырыпты меңгереді
















Тақырып бойынша түсіндірме мағлұмат алады















Тапсырманы орындайды









Тапсырманы орындайды















Теңіз жанарларының бейнесін жасайды





Есептерді шығарады









Тапсырманы орындайды

Жеке жұмыс




Күрделі теңдеудің белгісіз компонентін анықтайды





Үй тапсырмасын орындайды


Жинаған ұпай сандарын есептейді.


Кері байланыс жасайды




Дескриптор:

Есептеу тақырыбын меңгерген-1б

Тапсырмалар ды орындайды-1б


Дескриптор:

Дескриптор:

Қалдықпен бөлуді орындайды-1б

































Дискриптор:

Бөлуді баған түрінде орындайды-1б

Дұрыстығын тексереді-1б






Дескриптор:

-Құрылымы күрделі теңдеуді шешу жолын қарастырады;

-Белгісіз санды табады;


















Дескриптор:

Есептің шартын құрады-1б

Шешуін табады-1б







Дескриптор:

Есепте және дұрыстығын тексереді -2б

Жарайсың!


Дескриптор:

Теңдеудің белгісіз компонентін анықтайды-1б

Белігісіз компоненттің мәнін табады-1б








Көңіл күй стикерлері












Интерактивті тақта


https://learningapps.org/watch?v=pwnymqqo325










Оқулық



















А квариум

Тақта, Жұмыс дәптері



Макбукта орындайды

Қима қағаздар













Плакат

С уреттер










Интербелсенді тақта


5 саусақ

https://learningapps.org/watch?v=petzevmra25


Оқулық






Кері байланыс тақтасы

https://classroomscreen.com/app/screen/w/2dabf175-32c4-4ac8-9dbe-108ce247901e/g/8c1a50ac-f778-4a70-873f-6b169a643f0a/s/d252f245-1b27-4ae2-960b-b2477efe56ff


























Бұл тәсілдің авторы Леонард Эйлер (Эйлер дөңгелегі), ал Джон Венн өзінің еңбектерінде осы идеяны дамытты, сондықтан математикалық дереккөздерде осы сызбаларды Эйлер-Венн диаграммасы деп атайды.

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
24.02.2025
114
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі