2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Қалыптастырушы және жиынтық бағалауларды жүргізуде талаптардың бұзылуын уақытында анықтау бойынша АНЫҚТАМА

Қалыптастырушы және жиынтық бағалауларды жүргізуде талаптардың бұзылуын уақытында анықтау бойынша АНЫҚТАМА

Материал туралы қысқаша түсінік
Қалыптастырушы және жиынтық бағалауларды жүргізуде талаптардың бұзылуын уақытында анықтау бойынша дайын АНЫҚТАМА
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қалыптастырушы және жиынтық бағалауларды жүргізуде талаптардың бұзылуын уақытында анықтау бойынша АНЫҚТАМА


Зерттеу объектісі: Электронды журнал, БЖБ және ТЖБ кесетсі


Зерттеу мерзімі: қыркүйек, 2024 - 2025 оқу жылы


Бақылау нысаны: Фронталды, Кешенді-жалпылаушы бақылау/ құжаттармен танысу


Тексерді: директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары


Бақылау барысында анықталды:

Қалыптастырушы және жиынтық бағалауларды жүргізуде талаптардың бұзылуын уақытында анықтау – бұл оқу процесінде оқушылардың білім деңгейін объективті әрі әділ бағалауға бағытталған әрекеттердің бірі. Бағалаулардың негізі болып табылатын талаптар мен стандарттардың бұзылуы оқу үдерісінің тиімділігін төмендетіп, оқушының даму жолында кедергілер туғызуы мүмкін. Сондықтан, талаптардың бұзылуын уақытында анықтау мен түзету маңызды мәселе болып табылады. Қалыптастырушы және жиынтық бағалауларды жүргізуде талаптардың бұзылуын уақытында анықтау оқу процесінің тиімділігін арттыру үшін өте маңызды. Бұл бағалау түрлері оқушылардың білімін, дағдыларын және қабілеттерін бағалау мақсатында қолданылады, сондықтан талаптардың бұзылуы оқыту процесінің дұрыс жолда жүрмегенін көрсетеді. Бұл мәселені уақытында анықтау үшін келесі тәсілдерді қолдануға болады:

Қалыптастырушы бағалау – оқу барысында оқушының білімін жүйелі түрде бағалап, оған кері байланыс беріп отыруды білдіреді. Бұл бағалау түрі оқушының оқу процессінде жасайтын қателіктері мен жетістіктерін уақытында анықтап, оларды түзетуге мүмкіндік береді.

Жиынтық бағалау – оқу кезеңінің соңында оқушының жетістіктерін қорытындылайтын бағалау түрі. Жиынтық бағалауда оқушының барлық оқып-үйренген дағдылары мен білімінің нәтижесі бағаланады.

Талаптардың бұзылуын уақытында анықтау дегеніміз, бағалау процесінде қойылған талаптар мен критерийлердің орындалмай қалуы немесе қате орындалуы жағдайларын анықтау және оны дер кезінде түзету шараларын қолдану. Бұл мақсатта келесі аспектілерге назар аудару қажет:

  1. Бағалау критерийлерін нақты белгілеу: Қалыптастырушы және жиынтық бағалауларда қолданылатын талаптар мен критерийлердің нақты және түсінікті. Оқушыларға қойылатын талаптар анық, нақты, сонда олар бағалау кезінде қандай көрсеткіштерге назар аудару керек екенін түсінеді.

  2. Үнемі кері байланыс беру: Қалыптастырушы бағалау барысында оқушыларға үнемі кері байланыс беріп, олардың жұмыстарындағы қатені немесе талаптардың бұзылуын дереу көрсетіп отырады. Бұл оқушылар уақытында түзету жасап отырады.

  3. Бағалау нәтижелерін жүйелі түрде бақылау: Бағалаудың барлық кезеңдерінде нәтижелерді бақылап отырылады. Бұл оқушылардың оқу процесін дұрыс ұйымдастыруға және талаптардың бұзылуын алдын-ала анықтауға мүмкіндік береді.

  4. Диагностикалық бағалау әдістерін қолдану: Оқушылардың түсіну деңгейін уақытылы анықтау үшін диагностикалық бағалау әдістері қолданылады. Бұл әдістер арқылы оқушылардың біліміндегі әлсіз тұстарды анықтап, оларды дер кезінде түзетуге болады.

  5. Жұмыс істеу алгоритмдерін тексеру: Оқушылардың тапсырмаларды орындау барысында қателіктер жіберетіні немесе талаптарды орындамайтыны байқалды, тапсырманың орындалу алгоритмдеріне қайта көңіл бөлініп, дұрыс орындау жолдары көрсетілді.

  6. Тапсырмаларды саралау: Жиынтық бағалау кезінде тапсырмаларды саралап, әрбір оқушының жеке ерекшеліктеріне сәйкес талаптар қалыптасқан. Бұл әдіс оқушыларға өз деңгейінде тапсырмалар беріп, талаптарды бұзбауына көмектеседі.

Қысқаша айтқанда, қалыптастырушы және жиынтық бағалауларды жүргізуде талаптардың бұзылуын уақытында анықтау – оқушының білімін әділ бағалау мен оған тиімді түрде кері байланыс беруге, сондай-ақ оқыту процесін жетілдіруге мүмкіндік береді.















Бақылау жүргізген:

ДОІЖО ФИО

10 Ақпан 2025
78
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі