Қан топтары.Қан құю.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қан топтары.Қан құю.

Материал туралы қысқаша түсінік
Қантоптары.Қан құю. Резус фактор.Агглютинация.Резус конфликт.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

8.2.А.Заттардың тасмалдануы. Мектеп: Аманкелді атындағы ном

Күні:25.05.2018ж.

Мұғалімнің аты-жөні: Накипбеков А

Сынып: 8 Қатысқандар:26 Қатыспағандар:

Сабақтың

Тақырыбы

Қантоптары.Қан құю. Резус фактор.Агглютинация.Резус конфликт.

Осы сабақта қол

жеткізілетін оқу мақсаттары

(оқу бағдарламасына

сілтеме)

8.1.3.7 Агглютинация және резус-конфликт механизмдерін түсіндіру

Сабақтың

Мақсаты

Барлық оқушылар:

Агглютинация, резус-конфликт, агглютиногендер, донор, реципиент терминдеріне анықтама беру.

Оқушылардың басым көпшілігі:

Резус конфликт механизмін түсіндіру

Кейбір оқушылар:

Кестедегі қан тобына сәйкес топтарды анықтау.


Бағалау

критерийі


Агглютинация, резус-конфликт, агглютиногендер, донор, реципиент терминдеріне анықтама береді;

- aуруханада зардап щегушіге қан топтары алмастырып құйылған жағдайды түсіндіреді

- Қан тобына сәйкес топтарды анықтайды.

Тілдік

Мақсаттар

Пәндік лексика және терминалогия:

Агглютинация, резус-конфликт, агглютиногендер, донор, реципиент

Оқытудың тілдік мақсаты:

тақырыпқа байланысты термин сөздерге анықтама бере отырып, aуруханада зардап щегушіге қан топтары алмастырып құйылған жағдайды түсіндіру арқылы, aна мен бала арасындағы резус конфликт механизмін сипаттау барысында оқылым, жазылым, айтылым және тыңдалым дағдылары қалыптасады.

Диалог құруға/ жазылымға қажетті сөздер топтамасы

Агглютинация............................,резус конфликт.........................,

агглютиногендер...............,донор.................,реципиент..........


Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік Ел»жалпы ұлттық идеясының «Зайырлы қоғам және жоғары руханият» құндылығына сәйкес оқушылар қан топтарына арналған терминдерге анықтама беріп, резус конфликт механизмін және сипаттай отырып ғылыми зерттеу дағдыларын қалыптастырамын.


Пəн аралық

Байланыс

Физика пәнінен Дифузия

Алдыңғы

Білім

7.1.36. Жануарларда заттар тасмалына қатысатын мүшелерді танып білу


Сабақбарысы



Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

5-мин












1. Ұйымдастырукезеңі

  • Сәлемдесу (оқушыларды түгелдеу)

  • Сыныпта жағымды ахуал орнату.

  • Оқушыларды топтарға біріктіру

Қан жасушаларының атаулары бойынша топтарға біріктіремін

1-топ. Эротоцит

2-топ. Лейкоцит

3-топ. Тромбоцит

2.Ширату жаттығуы.

Сабақтың тақырыбын ашу мақсатында

«Миға шабуыл» әдісін қолданамын

1.Адамда қанша қан тобы бар?

2.Қан жасушаларын ата?

3.Қан мөлшері көп адамды қалай атаймыз?

4.Қан ұйымайтын ауру?

5.Адам денесіндегі қанның мөлшері?

Оқушыларды оқу мақсатымен, бағалау критерийімен таныстыру.







Қан жасушаларының

суреті

Сабақтың ортасы

8-мин
























10-мин




















12-мин

1-тапсырма (Ж.Ж) «Конверттегі сұрақ» әдісі

Терминдерге анықтама беріңіз.

Донор дегеніміз__________________ __________________________________________________

Реципиент дегеніміз_______________ ______________________________________________

Агглютиногендер дегеніміз _________________________________________________

Резус–конфликт дегеніміз_________________________ _________________________________

Агглютинация дегеніміз _________________________________ _________________________________

Дескриптор

Донорға анықтама береді

Реципентке анықтама береді

Агглютиногенге анықтама береді

Резус-конфликтке анықтама береді

Агглютинацияға анықтама береді

ҚБ. «Конверттегі сұрақ»

2-ші –тапсырма(ТЖ)"Мәтінмен жұмыс» әдісі

Есепті шешіңіз. Ауруханада бірінші және екінші топ қандары сақталған. Ауруханаға көп қан жоғалтқан, зардап шеккен адамды әкелгенде, зерттеме көрсеткендей оның қан тобы төртінші болып шықты. Ауруханада сақталған қан топтарын зардап шеккен адамға құюға бола ма? Неге? Егер зардап шеккен адамның қаны үшінші топ болса ше? Түсіндіріңіз. (a) Ана мен баланың резус факторының суретіне назар аударыңыз. Қандай тұжырымдама жасар едіңіз, түсіндіріңіз

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Дескриптор

Білім алушы

- aуруханада зардап шегушіге қан топтары алмастырып құйылған жағдайды түсіндіреді;

- aна мен бала арасындағы резус конфликт механизмін сипаттайды


ҚБ. ҚБ. «Конверттегі сұрақ»


3-ші тапсырма(Т.Ж) "Сәйкестігін тап" әдісі

Кестені толтырыңыз

Қан тобы

Мына топтарға қан бере алады

Мына топтардан

Қан ала алады

I



II



III



IV




Дескриптор

I-ші қан тобы қай топқа реципент және донор бола алатынын жазады.

II-ші қан тобы қай топқа реципент және донор бола алатынын жазады.

III-ші қан тобы қай топқа реципент

және донор бола алатынын жазады.

IV-ші қан тобы қай топқа реципент және донор бола алатынын жазады.

ҚБ. ҚБ. «Конверттегі сұрақ»



Қалыптас -тырушы бағалауға арналған тапсырма жинағы биология8-сынып 38-бет









Түрлі-түсті стикерлер



Қалыптас -тырушы бағалауға арналған тапсырма жинағы биология 8-сынып 39-бет







Түрлі-түсті стикерлер



Қалыптас -тырушы бағалауға арналған тапсырма жинағы биология 8-сынып А.Р.Соловьева

97 бет





Түрлі түсті стикерлер

Сабақтыңсоңы

5- мин















Рефлексия:"Аяқталмаған сөйлемдер" әдісі

Бүгін мен ........................................................... білдім.

*......................................................... қызықты болды.

*............................................................... қиын болды.
*.................................... тапсырманы мен орындадым. *........................................................... екенін түсіндім.

Мен енді ......................................................... білемін.

Мен.................................................................. сезіндім.
Мен........................................................... білім алдым. Мен................................................................ үйрендім.
*............................................... менің қолымнан келді.

Мен.......................................................... жасай алдым.
Мен.......................................................... жасап көруге талпынамын.

*..................................................... мені таң қалдырды.

Сабақ менің өміріме ........................................... берді.

Менің.................................................... жасағым келді.

Оқушылардың не үйренгені туралы қорытынды жасау үшінаяқталмаған сөйлемдер әдісін ұсынамын. Оқушылардың бүгінгі сабақты түсінгенін,ой қозғалысын саралау мақсатында қолданамын.



Үлестірме қағаздар

Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?

Сіз басқаларға қарағанда

қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз

оқушылардың

материалдыигеру

деңгейінқалайтексеруді

жоспарлапотырсыз?

Денсаулық жəне қауіпсіздік

техникасын

сақтау

Қабілеті төмен оқушылар:

«Конверттегі сұрақ» әдісі.

Қан топтарына байланысты терминдік сөздерге анықтама бере отырып оқушының пәнге деген қызығушылығын арттыра отырып барынша қолдау көрсетемін.

Қабілеті орта оқушылар:

«Мәтінмен жұмыс» әдісі арқылы оқушылар ауруханада бірінші және екінші топ қандары сақталған. Қан топтары және резус факторларды мәтіннен оқи отырып ,оқушылардың тыңдалым, жазылым ,айтылым дағдыларын дамытуға орташа қолдау көрсетемін.

Қабілеті жоғары оқушылар:

"Сәйкестігін тап" әдісі арқылы оқушылар кестеге қарап оқушылар қан топтарын жазады. Ұйымдастыру қабілеттерін дамытып, талқылау жүргізгенде өз ой-пікірлерін қорғауға, сыни тұрғыдан ойлануға шығармашылық тапсырма беремін


Қалыптастырушыбағалау-оқушының оқу нәтижесінің үнемі ілгерілеп және дамып отыруына ықпал ететін, мұғалім мен оқушы оқушы мен оқушы арасындағы кері байланысты қамтамасыз ететін үдеріс.Оқыту мен оқуды тиімді түрде ұйымдастыру үшін әр оқушының ілгерілеуі мен ағымдағы түсіну деңгейін үнемі анықтап отыру маңызды. Бұл қалыптастырушы бағалау барысында жүргізіліп, оқушының оқу жетістіктері туралы шешім қабылдауға мүмкіндік береді.

Қалыптастырушы бағалау:

Берілген тапсырманы орындауына қарай оқушыларды "Конверттегі сұрақ"арқылы кері байланыс орнатамын.

Әрбір оқушыға алдын-ала арнап конверт дайындаймын оқу мақсатына сәйкес 2-3 сұрақ жазып,конвертке саламын.Конвертті оқушыларға таратып 2 минут уақыт беремін. Оқушылар стикерге өз атын, сұрақтардың жауабын жазып конвертке салады және конвертті келесі оқушыға жібереді. Барлық оқушылар жауап бергенше конверттермен алмасады.Соңында стикерлерді жинап,бірнеше жауапты дауыстап оқимын(аттарын атамаймын) сынып жауаптардың қаншалықты дұрыс болғанын талқылайды. Өзін-өзі және өзара бағалауды жүзеге асыру үшін дұрыс немесе дұрыс емес жауаптарды диалог құру арқылы талқылатамын.



Оқушыларды салауатты өмір салтын ұстана отырып, тазалық ережелерін үздіксіз сақтап отыруға дағдыландыру,

сыныпта қауіпсіздік техникалық ережелерді үнемі еске түсіріп тұру.


Сабақбойынша

рефлексия

Сабақмақсаттары

Немесеоқу

Мақсаттарышынайы,

Қолжетімдіболдыма?

Барлықоқушылароқу

Мақсатынақол

жеткіздіме? Егер

оқушылароқу

мақсатынажетпеген

болса, неліктендеп

ойлайсыз? Сабақта

саралаудұрыс

жүргізілдіме?

Сабақкезеңдерінде

Уақыттытиімді

пайдаландыңыз ба?

Сабақжоспарынан

Ауытқуларболдыма

жəненеліктен?



Жалпыбағалау


Сабақтаеңжақсыөткенекінəрсе (оқыту мен оқуғақатысты)?

1:

2:


Сабақтыңбұдан да жақсыөтуіне не оңықпалетереді (оқыту мен оқуғақатысты)?

1:

2:


Осы сабақтыңбарысында мен сыныптуралынемесежекелегеноқушылардың

жетістіктері/ қиыншылықтарытуралыненіанықтадым, келесісабақтарда не нəрсегеназараударуқажет?





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.01.2019
2017
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі