|
Мектеп: №14 |
|||||
|
Күні: 28.01.2019ж |
Педагогтің аты-жөні: Мусаева Кунсулу Дуйсенбайқызы |
||||
|
Мектепалды даярлық сынып: 0 «Ә» |
Қатысушылардың саны: |
Қатыспағандардың саны: |
|||
|
Оқыту мақсаттары |
|
||||
|
Күтілетін нəтижелер |
Барлық тəрбиеленушілер: Тыңдалған материал негізінде қарапайым сұрақтарға жауап қайтарады. Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратады. Ң дыбысы – дауыссыз дыбыс, ң дыбысының айтылуын дұрыс дыбыстайды. Суреттегі заттардың аттарын атай алады, сөздегі ң дыбысының орнын ажыратады. |
||||
|
Көптеген тəрбиеленушілер: Берілген суретке қарап сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратып, талдау жасай алады. Ң дыбысына сөз құрайды. Сөздегі дыбыс санын, ондағы ң дыбысының орнын ажыратады. Ң əрпінің баспа түрін жазады. |
|||||
|
Кейбір тəрбиеленушілер: Суретті кітаптардан қажетті ақпаратты табады. Өзіне таныс тақырып аясында диалогке қатысады. Сөз сызбасын оқиды Ң дыбысын қатыстырып, сөз/сөйлем құрастырады. |
|||||
|
Тілдік мақсаттар |
Дағдыларын дамыту: Сурет бойынша сөйлем құрастырады. Ң əрпін дұрыс айтады. Таныс əріптерден сөз құрайды. Негізгі терминдермен сөз тіркестері: Шұңқыр, қаңбақ, қоңыз |
||||
|
Жоспар |
|||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған іс-əрекет |
Ресурстар |
|||
|
Басталуы 0-2 минут |
Келген қонақтармен амандасу Біздер жақсы баламыз Өсті ақыл санамыз Қонақтармен ең алғаш Амандасып аламыз Сәлеметсіздерме! Барлық оқушылар хормен өлең жолдарын айтады және амандасады. |
|
|||
|
5 минут |
Топқа бөлу түрлі –түсті қағаздарға жазылған әріптер арқылы үш топқа бөлу 1 топ «Г» әрпі 2 топ «Ғ» әрпі 3 топ «И» әрпі -Балалар , біз қалай топқа бөліндік? Балалар өз топтарын айтады және сол әріптерден кейбір оқушылар сөздер айтады. Біз үш топқа бөліндік. Ендеше топ ережесімен танысайық. (топқа бөлініп болғаннан кейін топ ережесімен таныстырамын) Топ ережесі:
Сабақтың мақсатын хабарлаймын. |
Түрлі түсті дөңгелекшелер |
|||
|
Ортасы 17 минут Әліппе – дәптермен жұмыс |
Жарайсыңдар балалар. Бүгін бізде ерекше сабақ бүгінгі сауат ашу сабағына көптеген қонақтар келді. Ендіше сабағымызды ерекше көңіл күймен бастайық. 1 тапсырма суретпен жұмыс Сұрақ – жауап Суретте не бейнеленген? Қайсысы қаңбақ? Ал қайсысы қоғыз? Балалар хормен айтып буынға бөледі. Мұғалімнің түсіндірмесі: «Ң» дыбысын 2-3 қайталаймын Үстіңгі тістері мен астыңғы тістерінің арасы белгілі- бір қашықтағы жағдайда сақталады, тілдің ұшы төмен түседі де, арты таңдайдың түбіне барып жабысады жəне ауа мұрын жолы арқылы шығады. Балалармен ң әріпін хормен айтамыз. 2 тапсырма «Қаңбақ пен қоңыздың саяхаты» мәтінін оқушыларға оқып беремін. Ал оқушылар түсінгендерін менің сұрақтарым арқылы жауап береді.
Саяхатқа
Шұңқырға -қоңызға не көмектесті? Жапырақтар Табиғат құбылыстарының қандай дыбыстары шықты Ң-ң-ң Тырс-тырс Жарайсыңдар балалар енді келесі тапсырмаға көшейік 3 тапсырма Қайсысы қайсысының дауысы Балға «шың-шың» Қоңырау «Дың-дың» Мәшине «ң-ң-ң» Үш топ үш заттың дауысын салады. Сергіту сәті Қорбаңдаған аюдың Құлпынайы көп екен Теріп-теріп алайық Қалтамызға салайық Жарайсыңдар балалар ендеше топпен жұмысты орындайық 1 топ Ң әріпін ермексаздан жасайды әр оқушы. 2 топ қима қағаздарды реттеп шыққан суретті атап 10 ға дейін санайды. 3 топ ң әріпі бар суреттерді тауып жабыстырады. Тақтаға шығып әр топ жұмыстарын қорғайды. Ал ендеше балалар әліппе – дәптеріміздегі ң әріпін жазамыз. |
АКТ Суреттер Инт.тақтада суреттері тұрады балға, қоңырау, мәшине. Дыбысымен Ң әрпін видео арқылы көрсету. |
|||
|
Соңы |
Оқушыларды смайликтер арқылы бағалау. Мақтау. Мадақтау. Ынталарын арттыру. |
Смайликтер |
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қаңбақ пен қоңыздың саяхаты. Ң дыбысы мен әрпі
Қаңбақ пен қоңыздың саяхаты. Ң дыбысы мен әрпі
|
Мектеп: №14 |
|||||
|
Күні: 28.01.2019ж |
Педагогтің аты-жөні: Мусаева Кунсулу Дуйсенбайқызы |
||||
|
Мектепалды даярлық сынып: 0 «Ә» |
Қатысушылардың саны: |
Қатыспағандардың саны: |
|||
|
Оқыту мақсаттары |
|
||||
|
Күтілетін нəтижелер |
Барлық тəрбиеленушілер: Тыңдалған материал негізінде қарапайым сұрақтарға жауап қайтарады. Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратады. Ң дыбысы – дауыссыз дыбыс, ң дыбысының айтылуын дұрыс дыбыстайды. Суреттегі заттардың аттарын атай алады, сөздегі ң дыбысының орнын ажыратады. |
||||
|
Көптеген тəрбиеленушілер: Берілген суретке қарап сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратып, талдау жасай алады. Ң дыбысына сөз құрайды. Сөздегі дыбыс санын, ондағы ң дыбысының орнын ажыратады. Ң əрпінің баспа түрін жазады. |
|||||
|
Кейбір тəрбиеленушілер: Суретті кітаптардан қажетті ақпаратты табады. Өзіне таныс тақырып аясында диалогке қатысады. Сөз сызбасын оқиды Ң дыбысын қатыстырып, сөз/сөйлем құрастырады. |
|||||
|
Тілдік мақсаттар |
Дағдыларын дамыту: Сурет бойынша сөйлем құрастырады. Ң əрпін дұрыс айтады. Таныс əріптерден сөз құрайды. Негізгі терминдермен сөз тіркестері: Шұңқыр, қаңбақ, қоңыз |
||||
|
Жоспар |
|||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған іс-əрекет |
Ресурстар |
|||
|
Басталуы 0-2 минут |
Келген қонақтармен амандасу Біздер жақсы баламыз Өсті ақыл санамыз Қонақтармен ең алғаш Амандасып аламыз Сәлеметсіздерме! Барлық оқушылар хормен өлең жолдарын айтады және амандасады. |
|
|||
|
5 минут |
Топқа бөлу түрлі –түсті қағаздарға жазылған әріптер арқылы үш топқа бөлу 1 топ «Г» әрпі 2 топ «Ғ» әрпі 3 топ «И» әрпі -Балалар , біз қалай топқа бөліндік? Балалар өз топтарын айтады және сол әріптерден кейбір оқушылар сөздер айтады. Біз үш топқа бөліндік. Ендеше топ ережесімен танысайық. (топқа бөлініп болғаннан кейін топ ережесімен таныстырамын) Топ ережесі:
Сабақтың мақсатын хабарлаймын. |
Түрлі түсті дөңгелекшелер |
|||
|
Ортасы 17 минут Әліппе – дәптермен жұмыс |
Жарайсыңдар балалар. Бүгін бізде ерекше сабақ бүгінгі сауат ашу сабағына көптеген қонақтар келді. Ендіше сабағымызды ерекше көңіл күймен бастайық. 1 тапсырма суретпен жұмыс Сұрақ – жауап Суретте не бейнеленген? Қайсысы қаңбақ? Ал қайсысы қоғыз? Балалар хормен айтып буынға бөледі. Мұғалімнің түсіндірмесі: «Ң» дыбысын 2-3 қайталаймын Үстіңгі тістері мен астыңғы тістерінің арасы белгілі- бір қашықтағы жағдайда сақталады, тілдің ұшы төмен түседі де, арты таңдайдың түбіне барып жабысады жəне ауа мұрын жолы арқылы шығады. Балалармен ң әріпін хормен айтамыз. 2 тапсырма «Қаңбақ пен қоңыздың саяхаты» мәтінін оқушыларға оқып беремін. Ал оқушылар түсінгендерін менің сұрақтарым арқылы жауап береді.
Саяхатқа
Шұңқырға -қоңызға не көмектесті? Жапырақтар Табиғат құбылыстарының қандай дыбыстары шықты Ң-ң-ң Тырс-тырс Жарайсыңдар балалар енді келесі тапсырмаға көшейік 3 тапсырма Қайсысы қайсысының дауысы Балға «шың-шың» Қоңырау «Дың-дың» Мәшине «ң-ң-ң» Үш топ үш заттың дауысын салады. Сергіту сәті Қорбаңдаған аюдың Құлпынайы көп екен Теріп-теріп алайық Қалтамызға салайық Жарайсыңдар балалар ендеше топпен жұмысты орындайық 1 топ Ң әріпін ермексаздан жасайды әр оқушы. 2 топ қима қағаздарды реттеп шыққан суретті атап 10 ға дейін санайды. 3 топ ң әріпі бар суреттерді тауып жабыстырады. Тақтаға шығып әр топ жұмыстарын қорғайды. Ал ендеше балалар әліппе – дәптеріміздегі ң әріпін жазамыз. |
АКТ Суреттер Инт.тақтада суреттері тұрады балға, қоңырау, мәшине. Дыбысымен Ң әрпін видео арқылы көрсету. |
|||
|
Соңы |
Оқушыларды смайликтер арқылы бағалау. Мақтау. Мадақтау. Ынталарын арттыру. |
Смайликтер |
|||
шағым қалдыра аласыз













