Жарайсыңдар балалар. Бүгін
бізде ерекше сабақ бүгінгі сауат ашу сабағына көптеген қонақтар
келді. Ендіше сабағымызды ерекше көңіл күймен
бастайық.
1 тапсырма суретпен
жұмыс
Сұрақ –
жауап
Суретте не
бейнеленген?
Қайсысы қаңбақ? Ал қайсысы
қоғыз?
Балалар хормен айтып буынға
бөледі.
Мұғалімнің
түсіндірмесі:
«Ң» дыбысын 2-3
қайталаймын
Үстіңгі тістері мен астыңғы
тістерінің арасы белгілі- бір қашықтағы жағдайда сақталады, тілдің
ұшы төмен түседі де, арты таңдайдың түбіне барып жабысады жəне ауа
мұрын жолы арқылы шығады.
Балалармен ң әріпін хормен
айтамыз.
2
тапсырма
«Қаңбақ пен қоңыздың саяхаты»
мәтінін оқушыларға оқып беремін. Ал оқушылар түсінгендерін менің
сұрақтарым арқылы жауап береді.
Саяхатқа
Шұңқырға
-қоңызға не
көмектесті?
Жапырақтар
Табиғат құбылыстарының қандай
дыбыстары шықты
Ң-ң-ң
Тырс-тырс
Жарайсыңдар балалар енді
келесі тапсырмаға көшейік
3
тапсырма
Қайсысы қайсысының
дауысы
Балға
«шың-шың»
Қоңырау
«Дың-дың»
Мәшине
«ң-ң-ң»
Үш топ үш заттың дауысын
салады.
Сергіту
сәті
Қорбаңдаған
аюдың
Құлпынайы көп
екен
Теріп-теріп
алайық
Қалтамызға
салайық
Жарайсыңдар балалар ендеше
топпен жұмысты орындайық
1 топ Ң әріпін ермексаздан
жасайды әр оқушы.
2 топ қима қағаздарды реттеп
шыққан суретті атап 10 ға дейін санайды.
3 топ ң әріпі бар суреттерді
тауып жабыстырады.
Тақтаға шығып әр топ
жұмыстарын қорғайды.
Ал ендеше балалар әліппе –
дәптеріміздегі ң әріпін жазамыз.
|
АКТ
Суреттер
Инт.тақтада суреттері тұрады
балға,
қоңырау, мәшине.
Дыбысымен
Ң әрпін видео арқылы
көрсету.
|