Материалдар / қаңқа құпиясы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

қаңқа құпиясы

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қараша 2018
348
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары

Пән: жаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: 2-бөлім:Тірі табиғат. АдамМектеп: «Үштөбе ЖОББТМ (РО)» КММ

Күні: 13.11.2018Мұғалім: Алина Ботагоз Бейсетаевна
Сынып: 2 «Ә» Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:Қаңқа құпиясы.
Оқу мақсаты:2.3 Адам.
Сабақтың мақсаттары:2.2.3.1 адамның тірек-қимыл жүйесінің қызметін анықтау.
Бағалау критерийлері:Білім алушылар:
  • қаңқаның құрылымын анықтайды;
  • қаңқа бөліктері мен атауларын орналастырады.
  • қаңқа қызметтерін айтады.
  • қаңқаның дене сымбатына қатысты екенін түсіндіреді.
  • Тілдік мақсат:Оқушылар «қаңқа» сөзінің орыс және ағылшын тіліндегі аудармаларын үйренеді.
    Құндылықтарды дарыту: Сымбатты болып өсуінің маңыздылығы жайлы айта келе салауатты өмір салтына тәрбиелеу.
    Пән аралық байланыс:ағылшын тілі, орыс тілі.
    Алдыңғы білімдер:Оқушылар дененің кейбір бөліктерін және қызметін атап, көрсете біледі (бас, кеуде, қол, аяқ, табан, т.б.) және адамның өсуі мен дамуы үшін керек қажеттіліктерін анықтай алады.
    Бастапқы білім:4 минут

    Сабақ барысы:
    Сабақтың жоспарланған кезеңдері:Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар
    Сабақтың басы:2 минут















    Топқа бөлу:



    ББҮ кестесі: 4 минут


    Жағымды көңіл-күй(Ұ) Біздің күлкіміз көңілді, (Қолдарын еріндерінің шетінежақындатады).Жеткізсін жылу мен шаттықты. (Қолдарын жүректерініңтұсынақояды)Бөліскен жақсы ғой өмірде, (Қолдарыналғасозады,Саусақтары нашып, күнге ұқсатады).Қуаныш, мейірім, бақытты. (Қолдарын екі жаққа созады).

    Топқа бөлу Шағын топтарға суреттер беру және жетекші сұрақтар арқылы дәлелдету. -балалар суретте не көріп тұрсындар?1- топ Үйдің суреті:
  • Үйді неден тұрғызамыз?( кірпіштен қабырғасын көтереді, терезе, есік қоямыз, шатырын жабады)
  • Ол үй бізді неден қорғайды?
  • 2-топ машина суреті:
  • Машина неден жасалады?
  • Ол бізге қандай пайдасы бар?
  • Машина неден қорғайды?
  • 3- топ киіз үй суреті: -Киіз үй құрылысы қандайбөліктерден тұрады?-Оны кімдер көп пайдаланады?- Оның ыңғайлы тұстары қандай?4-топ ұшақ суреті: -Ұшақ неден жасалады?- Ол бізге қандай пайдасы бар? - Ұшақ неден қорғайды?- Адам денесіндегі осындай қызметті не атқарады? (Қаңқа адам денесінің қалпын құрайды және қорғанышы болады. Сүйектер жұмсақ ұлпалардың мықты қорғаны болып табылады)

    Сабақтың мақсатын қою.*Қаңқа не үшін қажет екенін түсінеміз.*Қаңқа бөліктерінің атаула-рымен танысамыз. *Қаңқа адамның тірек-қимыл жүйесінің қызметі екенін анықтаймыз. Білемін:Бүгінгі сабақ бойынша білемін деп ойлайсыздар? (әр топтан бір оқушы шығып жазады)Білгім келеді:Ал не білгілеріңіз келеді? (әр топтан бір оқушы шығып жазады)

    Иә, сіздер дұрыс айтасыздар қаңқа немесе скелет.Бүгінгі сабақтың тақырыбымыз «Қаңқа құпиясы»Ал сабағымыздың мақсаты сонда не болмақ?Дұрыс , қаңқаның не үшін қажет екенін түсіну, қаңқа бөліктерімен, атауларын білу.





    Негізгі сөздер мен тіркестер: Қол-рука- armАяқ-нога- leg (лейг)қаңқа-скилет - skilletБас-голова - head




    2 сынып жаратылыстану оқулығы 32-33 бет













    Қима суреттер



    ББҮ кестесі сабақ бойы
    Сабақтың ортасы:топтық жұмыс3 минут



    Қорғау:1-топ -1 минут 2-топ - 1 минут 3-топ - 2 минут4-топ - 2 минут6 минут
    (Ұ) Тақырыппен жұмыс.–Кез келген зерттеуді жүргізе отырып, біз ақпарат көздеріне жүгінеміз. Оларды еске түсірейік. (Мұғалім тақтаға суреттер – қандай да бір ақпарат көздерін білдіретін таңбаларды іледі, балалар оларды атайды. Оқушылар олармен 1-сыныптан таныс)

    Видео түсіндірме

    Осы көрсетілген видео бойынша бүгінгі сабақта нені үйренеміз, сабағымыздың мақсаты қандай деп ойлайсыздар? Оқушылардың ойлары тыңдалады.

    (Ұ) Эксперимент (Ақпарат көзі: «Бақылау»)–Өз денелеріңе қолдарыңды тигізіңдер, қол, аяқ, бас т.б. ұстаңдар. Терінің астында не сезесіздер? Иә, бұл – сүйек. Адам организмінде сүйек көп, олардың барлығы бір-бірімен қосылады және қаңқа қалыптасады.–Ал кімде-кім шын қаңқаны ұстап көрді ме?–Менің ойымша, сендердің әрқайсыларың шын қаңқаны ұстап көрдіңдер! Пісірілген балықты жеген кезде не қалатынын естеріңе түсіріңдерші? (Сүйектер).–Нағыз қаңқа қалады.

    Т(Ж) Проблемалық сұрақ.Адамның өсуі тоқтамаса, не болар еді? (Балалардың болжамдары).



    Тапсырма: Постер қорғау.
  • Топ. Баланың макетін жасау. Жасырынған сұрақтарға жауап беру.
  • Топ. Қаңқаларды орналастыру.
  • Топ. Адамның дене мүшесін орналастыру.
  • Топ. Қаңқаларға анықтама беру. Атқаратын қызметін сипаттау. Қол. Аяқ. Т.б
  • Бағалау. От шашуСергіту сәті.





    Қаңқа сүйектері А4 қағазында беріледі.

    Қаңқа бөліктерінің атаулары жазылған қағаз болады.

    2 сынып жаратылыстану оқулығы 32-33 бет. Қосымша ақпарат.Қаңқа.



    А4 қағазындағы үлгі суреттер.
    Бағалау:1 минут







    Жұппен жұмыс.





    Нашар жұмыс жасады.Орташа жұмыс жасады.Жақсы жұмыс жасады.

    Дәптермен жұмыс.Қаңқа бөліктерін жұптасып жаз.Қаңқаның қызметін жаз

    Мәтінді толықтыр. Алдарындағы әр топқа берілген мәтіндер арқылы, толықтыру.

    Дене сымбаты: дәптермен жұмыс


    Бағдаршам

















    Сабақтың соңы9 минутББҮ кестесі:



    Бүгінгі сабақ барысында үйрендім деп ойлайсыздар? Үйрендім: (әр топтан бір оқушы шығып жазады)Сабақты қорыту:
  • Адам денесінің қалпын не құрайды?
  • Қаңқа қандай қызмет атқарады?
  • Дене сымбаты дегеніміз не?
  • Сабақ басында көрген видео ағылшын тілінде болды, сол видеоны қазақша аударып көріңіздерші? Қандай мағына болуы мүмкін?


  • ББҮ кестесі

    Сабақ бойынша рефлекция:1 минутБүгінгі сабақтың қалай өткені, достарыңның қалай жұмыс жасағаны туралы алдарыңыздағы коверттің ішіндегі ұялы телефондарыңызға SMS жазып. алып, жазып, тақтадағы қалташаға салыңыздар. Қағаз ұялы телефон
    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!