Материалдар / Қаңтар айында атқарылған жұмыстар

Қаңтар айында атқарылған жұмыстар

Материал туралы қысқаша түсінік
Қаңтар айында атқарылған жұмыстарға анықтама
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

«Бекітемін»:

ЖШС «Бес жұлдыз» бөбекжай

балабақшасының меңгерушісі:

__________А.М.Чавкенова

«01» қаңтар 2025 жыл



2024-2025 оқу жылының қаңтар айына арналған айлық жоспары

Жұмыс жоспары


Мерзімдері

Балалармен жұмыс


Диагностика

1

Балалар мен тәрбиешілер арасындағы қарым-қатынасты зерттеу

08-10.01.2025

Түзеу-дамыту жұмыстары

1

Балалардың таным үрдістерін дамытатын ойын-жаттығулар өткізу

22-24.01.2025

Педагогтармен жұмыс

Диагностика

1

Сұраныстар бойынша психологиялық кеңестер мен сұхбаттар жүргізу

Жас мамандардың бейімділігін арттыру тренингі

08-10.01.2025

23-24.01.2025

Әкімшілікпен жұмыс

1


Ұжыммен жұмыс кезінде психологиялық көмек көрсету

27-28.01.2025


1

І жарты жылды қорытындылап, есеп беру

Айлық жоспар құру

05.01.2025


Ата-аналармен жұмыс



Консультациялық-ағарту жұмыс


1

Тапсырыстар бойынша дербес консультациялар жүргізу.Бала мінезінің қиыншылықтары мен өзгерістері туралы әңгіме жүргізу.

09-10.01.2025







Педагог-психолог: Тәжібай А.Н.









ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ



Бекітемін:

ЖШС «Бес жұлдыз» бөбекжай

Балабақшасының меңгерушісі

А.М.Чавкенова____



Балабақша психологы Тәжібай А.Н. қаңтар айының апталық жұмыс жоспары

Күні

1-апта

2-апта

3-апта

4-апта

Дүй

Кіщі топ балаларының үй жануарларын ажырата білуге, олардың төлдерін ажырата білуге үйрету мақсатында «Ненің төлі жоқ» ойыны өткізілді.

Қолдың ұсақ моторикасын дамыту, әртүрлі заттардың көмегімен ойыншықтарды алуды үйрету мақсатында «Балық аулау» ойынын өткізу.

Кіші топ балаларында жылдам қимылдауды қалыптастыру мақсатында «Дұрыс орналастыр» ойынын өткізу.

Баланың қуыршақ ойыншығының сыртқы бейнесі адамның дене мүшелеріне ұқсастығына көңіл аударту; эмоциялар сферасын дамыту мақсатында «Қуыршақ» ойынын өткізу

Сей

-

Балаларға екі бөліктен тұтас бейнені құрастыруды үйрету мақсатында «Құстар біздің досымыз» дидактикалық ойын өткізу.

Бұл не?» диалог құруға арналған сөздік жаттығу.Балаларға бір-біріне сұрақ қоюды және оған жауап қайтаруды үйрету мақсатында.

Балалардың жағымды көңіл күйі пайда болуына мүмкіндік жасау; бау байлауды үйрету; ойлау қабілетін, қолдың ұсақ моторикасын дамыту мақсатында бауы байлантын ойыншықпен ойнату.

Сәр

Топтағы балалардың бір - бірімен жақындай түсуі және жеке тұлға арасында жағымды қатынас орнату мақсатында «Төрт құбылыс» тренинг өткізу

Балаға бірнеше бөліктерден тұратын тұтас суретті құрастыруды үйрету, төзімділікке, бастаған істі аяқтауға тәрбиелеу мақсатында « Суретті құрастыр» дидактикалық ойын

Сыртқы белгілері бойынша ыдыс-аяқтарды тануды, атауларын дұрыс айтуды, не үшін қажет екенін білуді үйрету мақсатында «Дастархан жаямыз» дидактикалық ойын өткізу.

Балаларға көгөністерді айтқызуға ынталандыру, нақ пішіндерін сипаттау арқылы түйсігін дамыту, есте сақтауға баулу мақсатында «Көгөністер» дамытушы ойын.

Бей

Мад тобына психокоррекциялық сабақ «Жануарлардың достығы»

Мад топқа психокоррекциялық сабақ өткізу «Заттар әлемі»

Мад тобына психокоррекциялық сабақ «Ретке келтірейік»

Балалармен қарым-қатынас жақсартуға тренинг

Жұм

Ойын арқылы бала тілін дамыту.Жеке баламен жұмыс

Сабаққа материалдар мен көрнекі құралдарды дайындау

Құжаттарды әзірлеп, айға қорытынды жасау

Көрнекілік материал әзірлеу



Балабақша психологы: Тәжібай А.Н.



2024-2025 оқу жылы



«Бекітемін»:

ЖШС «Бес жұлдыз» бөбекжай

балабақшасы меңгерушісі:

______________ А.М.Чавкенова

«_____»______________ 20____ж.







2025 жылдың қаңтар айына (06.01-10.01) арналған

педагог-психологтың циклограммасы

Мақсаты: Балабақша тәрбиеленушілерінің психологиялық ахуалын дамыту



Апта күні

Уақыты

Сабақтар

Дүйсенбі




08.00 – 09.00



10.00 – 12.00



12.00 – 13.00

Топтарды аралап, балалардың көңіл-күйлерін бақылау.

Кіщі топ балаларының үй жануарларын ажырата білуге, олардың төлдерін ажырата білуге үйрету мақсатында «Ненің төлі жоқ» ойыны өткізілді.

Құжатпен жұмыс, диагностикалық материалдарды әзірлеу.

Сейсенбі

-



Сәрсенбі

09.00 – 10.00



10.00-12.00



12.00 – 13.00

Топтарды аралап, балалардың көңіл-күйлерін бақылау.



Топтағы балалардың бір - бірімен жақындай түсуі және жеке тұлға арасында жағымды қатынас орнату мақсатында «Төрт құбылыс» тренинг өткізу

Құжатпен жұмыс, диагностикалық материалдарды әзірлеу.

Бейсенбі

09.00 – 10.00

10.00 – 12.00

12.00 – 13.00




Топтарды аралап, балалардың көңіл-күйлерін бақылау.

Мад тобына психокоррекциялық сабақ «Жануарлардың достығы»

Құжатпен жұмыс, диагностикалық материалдарды әзірлеу.

Жұма

09.00 – 10.00



10.00-12.00

12.00 – 13.00

Топтарды аралап, балалардың көңіл-күйлерін бақылау.

Танымдық қабілеттерді дамытуға жаттығулар өткізу.

Құжатпен жұмыс, диагностикалық материалдарды әзірлеу.















2025 жылдың қаңтар айына (13.01-17.01) арналған

педагог-психологтың циклограммасы

Мақсаты: Балабақша тәрбиеленушілерінің психологиялық ахуалын дамыту



Апта күні

Уақыты

Сабақтар

Дүйсенбі

09.00 – 10.00

10.00 – 12.00



13.00 – 13.00

Топтарды аралап, балалардың көңіл-күйлерін бақылау.

Қолдың ұсақ моторикасын дамыту, әртүрлі заттардың көмегімен ойыншықтарды алуды үйрету мақсатында «Балық аулау» ойынын өткізу.

Құжатпен жұмыс, диагностикалық материалдарды әзірлеу.

Сейсенбі

09.00 – 10.00

10.00 – 12.00

13.00-14.00


Топтарды аралап, балалардың көңіл-күйлерін бақылау.

Балаларға екі бөліктен тұтас бейнені құрастыруды үйрету мақсатында «Құстар біздің досымыз» дидактикалық ойын өткізу.

Құжатпен жұмыс, диагностикалық материалдарды әзірлеу.

Сәрсенбі




09.00 – 10.00

10.00 – 12.00


Топтарды аралап, балалардың көңіл-күйлерін бақылау.

Балаға бірнеше бөліктерден тұратын тұтас суретті құрастыруды үйрету, төзімділікке, бастаған істі аяқтауға тәрбиелеу мақсатында « Суретті құрастыр» дидактикалық ойын

Құжатпен жұмыс, диагностикалық материалдарды әзірлеу.

Бейсенбі

09.00- 10.00

10.00-12.00



12.00-13.00

Тәрбиешілерге кеңес (сұраныс бойынша)

Мад топқа психокоррекциялық сабақ өткізу «Заттар әлемі»

Құжатпен жұмыс, диагностикалық материалдарды, ата-аналар мен педагогтарға арнап жадынама әзірлеу.

Ата-аналарға кеңес беру (Сұраныс бойынша)

Жұма

0.00 – 10.00



10.00 – 12.00



3.00-14.00


Топтарды аралап, балалардың көңіл-күйлерін бақылау.

Эмоционалдық ерік-жігерін дамытуға арналған жеке түзету-дамыту жұмыс

Танымдық процестерін дамытуға арналған жаттығулар (жеке)

Құжатпен жұмыс, диагностикалық материалдарды әзірлеу.



















2025 жылдың қаңтар айына (20.01-24.01) арналған

педагог-психологтың циклограммасы

Мақсаты: Балабақша тәрбиеленушілерінің психологиялық ахуалын дамыту



Апта күні

Уақыты

Сабақтар

Дүйсенбі

09.00 – 10.00

10.00-12.00

12.00 – 13.00

Топтарды аралап, балалардың көңіл-күйлерін бақылау.

Кіші топ балаларында жылдам қимылдауды қалыптастыру мақсатында «Дұрыс орналастыр» ойынын өткізу.

Құжатпен жұмыс, диагностикалық материалдарды әзірлеу.

Сейсенбі

09.00 – 10.00

10.00 – 10.40

10.40 – 12.00

13.00-14.00


Топтарды аралап, балалардың көңіл-күйлерін бақылау.

Бұл не?» диалог құруға арналған сөздік жаттығу.Балаларға бір-біріне сұрақ қоюды және оған жауап қайтаруды үйрету мақсатында.

Танымдық процестерін дамытуға арналған жаттығулар (орта тобы)

Құжатпен жұмыс, диагностикалық материалдарды әзірлеу.

Сәрсенбі




09.00 – 10.00

10.00 – 12.00



12.00 – 13.00

Топтарды аралап, балалардың көңіл-күйлерін бақылау.

Сыртқы белгілері бойынша ыдыс-аяқтарды тануды, атауларын дұрыс айтуды, не үшін қажет екенін білуді үйрету мақсатында «Дастархан жаямыз» дидактикалық ойын өткізу

Құжатпен жұмыс, диагностикалық материалдарды әзірлеу.

Бейсенбі

09.00- 10.00

10.00-12.00



16.00-18.00

Топтарды аралап, балалардың көңіл-күйлерін бақылау.

Мад тобына психокоррекциялық сабақ «Ретке келтірейік»

Құжатпен жұмыс, диагностикалық материалдарды, ата-аналар мен педагогтарға арнап жадынама әзірлеу.

Ата-аналарға кеңес беру (Сұраныс бойынша)

Жұма

09.00 – 10.00



10.00 – 12.00



13.00 – 14.00


Топтарды аралап, балалардың көңіл-күйлерін бақылау.

Эмоционалдық ерік-жігерін дамытуға арналған жеке түзету-дамыту жұмыс

«Гипербелсенді баламен» жекелей жұмыс

Танымдық процестерін дамытуға арналған жаттығулар өткізу

Құжатпен жұмыс, диагностикалық материалдарды әзірлеу.





















2024 жылдың қаңтар айына (27.01-31.01) арналған

педагог-психологтың циклограммасы

Мақсаты: Балабақша тәрбиеленушілерінің психологиялық ахуалын дамыту



Апта күні

Уақыты

Сабақтар

Дүйсенбі

09.00 – 10.00

10.00-12.00



12.00 – 13.00

Топтарды аралап, балалардың көңіл-күйлерін бақылау.

Баланың қуыршақ ойыншығының сыртқы бейнесі адамның дене мүшелеріне ұқсастығына көңіл аударту; эмоциялар сферасын дамыту мақсатында «Қуыршақ» ойынын өткізу

Құжатпен жұмыс, диагностикалық материалдарды әзірлеу.

Сейсенбі

09.00 – 10.00

10.00 – 12.00



13.00-14.00

Топтарды аралап, балалардың көңіл-күйлерін бақылау.

Балалардың жағымды көңіл күйі пайда болуына мүмкіндік жасау; бау байлауды үйрету; ойлау қабілетін, қолдың ұсақ моторикасын дамыту мақсатында бауы байлантын ойыншықпен ойнату.

Құжатпен жұмыс, диагностикалық материалдарды әзірлеу.

Сәрсенбі




09.00 – 10.00

10.00 – 12.00



13.00 – 14.00

Топтарды аралап, балалардың көңіл-күйлерін бақылау.

Балаларға көгөністерді айтқызуға ынталандыру, нақ пішіндерін сипаттау арқылы түйсігін дамыту, есте сақтауға баулу мақсатында «Көгөністер» дамытушы ойын.

Құжатпен жұмыс, диагностикалық материалдарды әзірлеу.

Бейсенбі

13.00- 15.00

15.00-16.00



16.00-18.00

Тәрбиешілерге кеңес (сұраныс бойынша)

Балалармен қарым-қатынас жақсартуға тренинг

Құжатпен жұмыс, диагностикалық материалдарды, ата-аналар мен педагогтарға арнап жадынама әзірлеу.

Ата-аналарға кеңес беру (Сұраныс бойынша)

Жұма

08.00 – 09.00



09.00 – 10.00


Топтарды аралап, балалардың көңіл-күйлерін бақылау.

Эмоционалдық ерік-жігерін дамытуға арналған жеке түзету-дамыту жұмыс.

Танымдық процестерін дамытуға арналған жаттығулар (жеке)

Құжатпен жұмыс, диагностикалық материалдарды әзірлеу.





















Қаңтар айында жүргізілген жұмысқа қорытынды анықтама



2024-2025 оқу жылының қантар айының айлық жоспарына сәйкес жұмыстар жасалынды. Кіші топ балаларының үй жануарларын ажырата білуге, олардың төлдерін ажырата білуге үйрету мақсатында «Ненің төлі жоқ» ойыны өткізілді.Кіші топ балаларына қолдың ұсақ моторикасын дамыту, әртүрлі заттардың көмегімен ойыншықтарды алуды үйрету мақсатында «Балық аулау» ойыны, балаларда жылдам қимылдауды қалыптастыру мақсатында «Дұрыс орналастыр» ойыны,танымдық қабілеттерін дамыту, сөздік қорын дамыту мақсатында «Қуыршақ» ойыны өткізілді.
Орта топ балаларының көкөністер мен жемістерді ажырата білуге үйрету мақсатында «Кім тез жиннайды» ойыны, балаларға екі бөліктен тұтас бейнені құрастыруды үйрету мақсатында «Құстар біздің досымыз» дидактикалық ойыны, балаларға бір-біріне сұрақ қоюды және оған жауап қайтаруды үйрету мақсатында «Бұл не?» диалог құруға арналған сөздік жаттығу, балалардың жағымды көңіл күйі пайда болуына мүмкіндік жасау; бау байлауды үйрету; ойлау қабілетін, қолдың ұсақ моторикасын дамыту мақсатында бауы байлантын ойыншықпен «Бау байлау» ойындары өткізілді.
Ересек топтағы балалардың бір - бірімен жақындай түсуі және жеке тұлға арасында жағымды қатынас орнату мақсатында «Төрт құбылыс» тренингі, балаға бірнеше бөліктерден тұратын тұтас суретті құрастыруды үйрету, төзімділікке, бастаған істі аяқтауға тәрбиелеу мақсатында « Суретті құрастыр» дидактикалық ойыны, сыртқы белгілері бойынша ыдыс-аяқтарды тануды, атауларын дұрыс айтуды, не үшін қажет екенін білуді үйрету мақсатында «Дастархан жаямыз» дидактикалық ойыны, балаларға көгөністерді айтқызуға ынталандыру, нақ пішіндерін сипаттау арқылы түйсігін дамыту, есте сақтауға баулу мақсатында «Көгөністер» дамытушы ойындары өткізілді.
Мад топ балаларына «Жануарлар достығы», «Заттар әлемі», «Ретке келтірейік» тақырыптарында психокоррекциялық сабақтар өткізілді.Ата-аналарға және педагогтарға сұраныстары бойынша психологиялық кеңес жүргізілді.




Балабақша педагог-психологы: Тәжібай А.Н.




Анықтама

Қатысушы топ: Кіші топ

Күні:06.01.2025ж

Тақырыбы: «Ненің төлі жоқ?»» ойын


Мақсаты:



Үй жануарларын ажырата білуге, оларды төлдерін ажырата білуге, жануарларды күте білуге, қамқорлыққа ала білуге тәрбиелеу.



Ойын ережесі: Ойыншық үй жануарлары үстел үстінде тұру керек.Балалар ойыншықтарды мұқият қарап алады.Тәрбиешінің белгісі бойынша көздерін жұмады, сол кезде тәрбиеші үй жануарларын бір төлін тығып тастайды.Тәрбиеші ненің төлі жоқ деп сұрайды?.Балалар жауап беру керек.Ойын бірнеше рет жалғастырылады.


Қорытындысы:


Балаларға « Ненің төлі жоқ» ойыны ойнатылды. Балалар үй жануарларын ажырата білуге, оларды төлдерін ажырата білуге, жануарларды күте білуге, қамқорлыққа ала білуге тәрбиеленді.




Балабақша педагог-психологы: Тәжібай А.Н.




















Анықтама



Қатысушы топ: Кіші топ

Күні:13.01.2025ж

Тақырыбы: «Балық аулау»» ойын


Мақсаты-міндеттері:



Қолдың ұсақ моторикасын дамыту, әртүрлі заттардың көмегімен ойыншықтарды алуды үйрету. Пластик балықты сумен толтырылған мөлдір құмыраға салу. Балаға магниті бар қармақшаны беріп (егер балықтарда темір құлақшалар болса) және оны қалай жасағанын көрсете отырып, балықты қармақпен аулауды ұсыну.

(қоршаған ортамен танысу, сөйлеуді дамыту, сенсорика)


Қорытындысы:


Балаларға « Балық аулау» ойыны ойнатылды. Балалардың қолдарының ұсақ моторикасы дамытылып, әртүрлі заттардың көмегімен ойыншықтарды алу үйретілді.




Балабақша педагог-психологы: Тәжібай А.Н.






















Анықтама



Қатысушы топ: Кіші топ

Күні:20.01.2025ж

Тақырыбы: «Дұрыс орналастыр»» ойын


Мақсаты-міндеттері:



Балаларды жылдам қимылдауды қалыптастыру.Балаларды ептілікке, шапшаңдлыққа тәрбиелеу. Қолмен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыру.Балалардың зейінін шоғырлануын дамыту.

Ойын барысы: Үлкен қорапқа текшелер мен шарларды салу. Шарларды бір қорапқа, ал екінші қорапқа текшелерді салу керек.


Қорытындысы:


Балаларға «Дұрыс орналастыр » ойыны ойнатылды. Балаларда жылдам қимылдау қалыптастырылды.Балалар ептілікке, шапшаңдлыққа тәрбиеленді. Қолмен жұмыс жасау дағдыларын қалыптасты.Балалардың зейінін шоғырлануы дамыды.




Балабақша педагог-психологы: Тәжібай А.Н.






















Анықтама



Қатысушы топ: Кіші топ

Күні:27.01.2025ж

Топ саны: 4

Тақырыбы: «Қуыршақ ойыншығымен ойнату» ойын


Мақсаты-міндеттері:



Баланың қуыршақ ойыншығының сыртқы бейнесі адамның дене мүшелеріне ұқсастығына көңіл аударту; эмоциялар сферасын дамыту.

Қуыршақтар күлімдейді:

"Кел, ойнайық!" - дейді.

Қуыршақты тербетейік:

"Ұйықташы",- дейік.



(сенсорика, көркем сөз, сөйлеуді дамыту)


Қорытындысы:


Балаларға «Дұрыс орналастыр » ойыны ойнатылды. Балаларда жылдам қимылдау қалыптастырылды.Балалар ептілікке, шапшаңдлыққа тәрбиеленді. Қолмен жұмыс жасау дағдыларын қалыптасты.Балалардың зейінін шоғырлануы дамыды.




Балабақша педагог-психологы: Тәжібай А.Н.













Анықтама



Қатысушы топ: Орта топ

Күні:14.01.2025ж

Тақырыбы: «Кім тез жинайды» ойын


Мақсаты-міндеттері:



Көкөністер мен жемістерді ажырата білуге үйрету. Ойынға деген қызығушылықтарын арттыру.

Ойын шарты: Тәрбиеші балаларға ойын шартын түсіндіреді. Себеттің сыртында алма мен қиярдың суреті жапсырылады. Алманың суреті бар себетке жемістер, ал қиярдың суреті бар себетке көкөністер салынады.

Балалар екі топқа бөлініп тұрады.Тәрбиешінің белгісі бойынша балалар ойынды бастайды. Ойын соңында қай топ тез әрі дұрыс жинайды сол топ марапатталады.Ойынды топта я болмаса аулада ойнауға болады. Ойын 4-5 рет қайталанады.


Қорытындысы:


Балаларға «Кім тез жинайды » ойыны ойнатылды. Балаларда жылдам қимылдау қалыптастырылды.Балалар ептілікке, шапшаңдлыққа тәрбиеленді. Қолмен жұмыс жасау дағдыларын қалыптасты. Көкөністер мен жемістерді ажырата білуге үйренді. Ойынға деген қызығушылықтары артты.





Балабақша педагог-психологы: Тәжібай А.Н.















Анықтама



Қатысушы топ: Орта топ

Күні:14.01.2025ж

Тақырыбы: «Құстар біздің досымыз» дидактикалық ойын


Мақсаты-міндеттері:


Балаларға екі бөліктен тұтас бейнені құрастыруды үйрету.


Ойын шарты:


Бір құстың екіге бөлінген суретін біріктіреді. Балалар суреттерді біріктіргеннен кейін, педагог олардан құстардың атауын сұрайды. Балалармен бірге құстардың атауларын қайталайды.

Құстар: қарға, қарлығаш.


Қорытындысы:


Балаларға «Құстар біздің досымыз» ойыны ойнатылды. Балаларда жылдам қимылдау қалыптастырылды.Балалар ептілікке, шапшаңдлыққа тәрбиеленді. Балалар екі бөліктен тұтас бейнені құрастыруды үйренді.



Балабақша педагог-психологы: Тәжібай А.Н.


























Анықтама



Қатысушы топ: Орта топ

Күні:21.01.2025

Тақырыбы: «Бұл не?» диалог құруға арналған сөздік жаттығу.


Мақсаты-міндеттері:


Балаларға бір-біріне сұрақ қоюды және оған жауап қайтаруды үйрету.


Ойын барысы:


Педагог:

Балалар, қазір суретке мұқият қараңдар. Аланға бір ғана сұрақ қойыңдар. Мысалы: «Мынау сенің етігің бе?»

Алан жауабын таба алмай жатса, сұраққа басқа бала жауап береді.

Мен көрсететін суреттерге мұқият қараңдар.

Педагог диалогтарды құруға қажетті суреттер тізбегін кезекпен көрсетіп тұрады. Суреттер: үй, ойыншық, автобус, ҚР Мемлекеттік Туының суреті, орман, қала, қошақан, жейде, әже, мәшине, ана, дос.

Суреттер интербелсенді тақтадан (тақта) көрсетіліп жатады.

Үлгі:

Мынау сенің үйің бе? Мынау сенің ойыншығың ба? Мынау сенің (автобусың, туың, орманың, қалаң, қошақаның, жейдең, әжең, мәшинең, анаң, досың) ба/бе?

Иә (жоқ). Бұл менің үйім (ойыншығым, автобусым, туым, орманым, қалам, қошақаным, жейдем, әжем, машинам, анам, досым).

Жарайсыңдар!

Қорытындысы:


Балаларға «Бұл не» ойыны ойнатылды. Балалар бір-біріне сұрақ қоюды және оған жауап қайтаруды үйренді.



Балабақша педагог-психологы: Тәжібай А.Н.












Анықтама



Қатысушы топ: Орта топ

Күні:28.01.2025ж

Тақырыбы: Бауы байланатын ойыншықтармен ойнату.


Мақсаты-міндеттері:


Балалардың жағымды көңіл күйі пайда болуына мүмкіндік жасау; бау байлауды үйрету; ойлау қабілетін, қолдың ұсақ моторикасын дамыту.


Құралдар: бауы байланатын ойыншықтар.

Бауларды ұштарынан алайық,

Көзден өткізіп, жақсылап байлайық.

(сенсорика)Балаларға бір-біріне сұрақ қоюды және оған жауап қайтаруды үйрету.


Қорытындысы:


Балаларға «Бауы байланатын ойыншықтармен ойнату.» ойыны ойнатылды. Балаларда жағымды көңіл күйі пайда болуына мүмкіндік жасалды; бау байлау үйретілді; ойлау қабілетін, қолдың ұсақ моторикасын дамыту жұмыстары жүргізілді.




Балабақша педагог-психологы: Тәжібай А.Н.


Shape1



















Анықтама



Қатысушы топ: Ересек топ

Күні:08.01.2025ж

Тақырыбы: «Төрт құбылыс» тренингі


Мақсаты-міндеттері:


Топтағы балалардың бір - бірімен жақындай түсуі және жеке тұлға арасында жағымды қарым – қатынасты орнату, есте сақтау қабілетін дамыту.


Уақыты: 10 - 15 минут


Ойын барысы:


Балалар шеңбер жасап тұрады. Жүргізуші “су” деген дегенде балалар қолдарын алдарына созады, “ауа” дегенде қолдарын жоғары көтереді, “от” дегенде екі қолын айналдырады, “жер” дегенде қолдарын түсіреді. Кім шатысса сол ойыннан шыға береді.


Қорытындысы:


Балаларға «Бауы байланатын ойыншықтармен ойнату.» ойыны ойнатылды. Балаларда жағымды көңіл күйі пайда болуына мүмкіндік жасалды; Топтағы балалар бір - бірімен жақындай түсті және жеке тұлға арасында жағымды қарым – қатынас орнатылды, есте сақтау қабілеті дамытылды.



Балабақша педагог-психологы: Тәжібай А.Н.


Shape2















Анықтама



Қатысушы топ: Ересек топ

Күні:15.01.2025ж

Тақырыбы: «Суретті құрастыр» дидактикалық ойыны.


Мақсаты-міндеттері:


Балаға бірнеше бөліктерден тұратын тұтас суретті құрастыруды үйрету, төзімділікке, бастаған істі аяқтауға тәрбиелеу.


Ойын шарты:


Сурет бөліктерін қателеспей таңдап, өзіндегі суретті жылдам құрастырып, атауын дұрыс атаса, сол бала жеңімпаз атанады.


Ойын іс-әрекеті


Тұтас суретті құрастыру үшін тиісті бөлшектерін іздестіру.


Қажетті құралдар


Бірнеше бөлікке бөлінген түрлі заттардың суреттері. (көлемдері 7×8 см карточкалар).

(танымдық іс-әрекет, зерттеу іс-әрекеті, қарым-қатынас іс-әрекеті)Топтағы балалардың бір - бірімен жақындай түсуі және жеке тұлға арасында жағымды қарым – қатынасты орнату, есте сақтау қабілетін дамыту.

Қорытындысы:


Балаларға «Суретті құрастыр» ойыны ойнатылды. Балаларға бірнеше бөліктерден тұратын тұтас суретті құрастыруды үйретілді, төзімділікке, бастаған істі аяқтауға тәрбиеленді.




Балабақша педагог-психологы: Тәжібай А.Н.











Анықтама



Қатысушы топ: Ересек топ

Күні:29.01.2025ж

Тақырыбы: "Көгөністер" дамытушы ойыны.




Мақсаты-міндеттері:


Балаларға көгөністерді айтқызуға ынталандыру, нақ пішіндерін сипаттау арқылы түйсігін дамыту, есте сақтауға баулу.


Құралдар: көгөністердің нақ пішіндері.

Міне, дәмді көгөністер,

Күзге дейін пісіп өскен:

Картоп, пияз, қызанақ,

Қияр, орамжапырақ.

Педагог:

-Тамаша! Жарайсыңдар!



Қорытындысы:


Балаларға «Көгөністер» ойыны ойнатылды. Балалар көгөністерді айтуға ынталанды, нақ пішіндерін сипаттау арқылы түйсігін дамытылды, есте сақтау қабілеттері дамытылды.



Балабақша педагог-психологы: Тәжібай А.Н.














Анықтама


Қатысушы топ: Орта топ

Күні:22.01.2025ж

Тақырыбы: "Дастархан жаямыз" дамытушы ойыны.

Мақсаты-міндеттері:Сыртқы белгілері бойынша ыдыс-аяқтарды тануды, атауларын дұрыс айтуды, не үшін қажет екенін білуді үйрету.

Ережесі. Балалар көрсетілген ыдыс түрлерін атайды (шайнек, кесе, қазан, мескей (тостаған), қасық). Балалар ыдыстың атауы не үшін қажет екенін қайталайды. Сөздердің дұрыс айтылуы мақталады.

Барысы.

Балалар, Тарғыл мысық көп ыдыс-аяқ әкеліпті.

Үстелге бір-бір (ойыншық) ыдыстан қою немесе паннодан (слайдта) көрсету.

Мынау шайнек. Қайталаймыз. Жарайсыңдар!

Мынау шыныаяқ. Қайталаймыз. Жарайсыңдар!

Шайнектен шай құямыз. Қайталаймыз. Жарайсыңдар!

Шай тәтті. Жарайсыңдар!

Есімізге сақтап алайық. Шайнек, кесе, шай. Жарайсыңдар, балалар!

Мынау қазан. Қайталаймыз. Тамаша!

Есімізге сақтап алайық. Қазан, мескей (тостаған), ботқа. Жарайсыңдар!

Арман, маған шайнектің қайда екенін көрсетші. Мынау не? Дұрыс. Шайнек не үшін қажет? Шайнекке шай қайнатамыз. Қайталашы. Жарайсың! Шайды қайда құямыз? Кесеге құямыз. Қайталаймыз. Жарайсыңдар!

Жадыра, қазанның қайда екенін көрсетші. Мынау не? Дұрыс. Қазан не үшін қажет? Ботқа пісіруге керек. Қайталашы. Жарайсың! Ботқаны қайда саламыз? Мескейге (тостағанға) саламыз. Қайталаймыз. Жарайсыңдар!

Жауап беру кезінде қиындықтар туындаса, бақылап отырған балалардан көмек сұрайды.

Балалар, шайнек, шыныаяқ, қазан, мескейді (тостағанды) бір сөзбен - ыдыс-аяқтар дейміз. Қайталаймыз. Жарайсыңдар!

Ой! Балалар, Тарғыл мысық мынаны үстелге қоюды ұмытып кетті.

Мынау не? Мынау қасық. Қайталаймыз. Қантты қасықпен араластырамыз. (Пантомима.) Біз ботқаны қасықпен жейміз. (Пантомима.) Қасық не үшін керек? Жарайсың!


Қорытындысы:


Балаларға «Дастархан жаямыз» ойыны ойнатылды. Балалар сыртқы белгілері бойынша ыдыс-аяқтарды тануды, атауларын дұрыс айтуды үйренді.



Балабақша педагог-психологы: Тәжібай А.Н.



11 Ақпан 2025
74
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі