қанның құрамы мен қызметі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

қанның құрамы мен қызметі

Материал туралы қысқаша түсінік
жас мамандарға әдістемелік құрал
Материалдың қысқаша нұсқасы



Сабақ жоспары

Мектеп: № 127 жалпы орта білім беретін мектебі

Пән: Биология

Күні: 09.02.2018ж Мұғалімнің аты-жөні: С.Б. Сенгирбаева

Сынып: 8 «В» Қатысқандар: 22 Қатыспағандар: 0

Сабақтың тақырыбы

Қанның құрамы мен қызметі. Қан түйіршіктері: эритроциттер, лейкоциттер, тромбоциттер. Плазма. Қанның қызметі: транспорттық, гомеостаздық, қорғаныштық.

Сабаққа негізделген оқу мақсаты

8.1.3.1 Қан құрамы мен қызметін сипаттау

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар

  • Қанның құрамы туралы біледі есінде сақтайды, таниды.

Көпшілік оқушылар

  • Қанның қызметін түсіндіре алады.

Кейбір оқушылар

  • Қаның құрамы мен қан жасушаларын зертей отырып қанда туындайтын ауырулар туралы білімін көрсетеді.

Бағалау критерийі


  • Қан құрамы мен қызметін анықтайды


Оқыту деңгейі

Орта деңгейі

Тілдік мақсаттар

Оқытудың тілдік мақсаты: Оқушылар орындай алады: жүрек-қантамыр аурулары бойынша жазбалар жаза алады (оқылым және жазылым дағдылары)

Пәнге қатысты лексика мен терминология: жүрек, жүрек соғу жиілігі, өкпе, қантамырлар, көктамыр, қылтамырлар, салатамыр, қантамырлар жүйесі.

Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік Ел» жалпы ұлттық идеясының «Зайырлы қоғам және жоғары руханият» құндылығына сәйкес білімді шығармашылық тұрғыда қолдана білу және жеке және топпен жұмыс істей білу дағдыларын қалыптастыра отырып, денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық корсету құндылықтары қалыптасады.

Алдыңғы білім

Саламатты өмір салты. Ағзаны ішкі ортасы


Сабақ барысы



Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы





2 минут











7 мин


Ұйымдастыру кезең

Оқушылармен сәлемдесу, балалардың көңіл-күйін анықтау;


Сынып тазалығына мән беріп,оқу құралдарын алғызу.


Топқа біріктіру:

1 топ Қанның

2 топ Құрамы

3 топ Мен

4 топ Қызметі

Қанның құрамы мен қызметі




Үй тапсырмасын «Борд журналы» әдісі арқылы сұраймын. Жеке жұмыс «Сандар сөйлейді» әдісі

Shape1

Борд журналы



Shape2 Shape3

Түйінді сөз

Сурет және тірексызба




Shape4




8 сынып оқулық. Атамұра 2018ж



Суреттер. Жұмыс дәптер, оқу құралдары


Сабақтың ортасы







2 мин









18мин











5 мин

























2 мин

Жаңа сабақтың тақырыбы ашылады.

Жаңа тақырыпты әр топтың атын оқыту арқылы ашамын. Қанның құрамы мен қызметі


(С.ж). (К)




«Shape5





видео

Кинометафра» әдісі


«ПОПС формуласы » әдісі арқылы топпен жұмыс. Мәтінмен жұмыс.


«ПОПС формуласы» әдісі

  1. Менің ойымша, ..........................................

  2. Себебі, ...........................................................

  3. Мен мұны келесі мысалдармен дәлелдей аламын, .......................................................

  4. Осыларға сүйене отырып, мен мынадай қорытындыға келдім, ................................

Қалыптастырушы бағалаудан тапсырмалар орындайды.

«Ойлан – Жұптас – Есепте» әдісі арқылы жұптық жұмыс.

Өз қаныңның мөлшерін анықта (биологиялық есеп)

Адамдардың салмағына байланысты ағзасында неше литр қан болатынын анықтау. Қанның мөлшеріне дене салмағының 7% сай келеді және қанның меншікті салмағы 1,06г/см 3 –қа тең.


Салмағы 57-62-74 кг адамдардың ағзасында неше литр қан болатынын анықтау.(Қанның мөлшеріне дене салмағының 7 пайызы сай келеді және қанның меншікті салмағы 1,06 г/см 3 тең деп есеп

теуқажет)

Мысалы: 62 -100%

х — 7%

х кг


V



Шығармашылық жұмыс:

1.Адам гигиенасы деген не?

2.Қазақ халқы «жеті атадан» бері қыз алыспаған,оның сыры неде?

3.Қан арқылы берілетін тұқым қуалайтын ауру түрлерін білесің бе?

5.Қан өмір сыйлаушысы дегенді қалай түсінесің?

Қарандаш, жұмыс дәптері,


https://bilimland.kz/kk#lesson=12718




Оқулық









Жұмыс дәптері,карандаш.
























Сабақтың соңы

1 мин мин






1 мин

2 мин

Мұғалімнің қорытынды сөзі

Елбасымыздың бастамасы бойынша «Рухани жаңғыру» бағдарламасының жеке «Сананың ашықтығы» бағдары бойынша тәрбиелеп отырған ұрпағымыз салауатты өмір ұстанымын ескере отырып,ұлт ұрпағын саналы азамат етіп, жалғастыру,тәрбиелеу басты міндетіміз деп білемін.

Кері байланыс: «Ізгілік ағашы»

Бағалау.

Үйге тапсырма:







Стикер.

Саралау – Сізқандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?

Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз

оқушылардың

материалды игеру

деңгейін қалай тексеруді

жоспарлап отырсыз?

Денсаулық жəне

Қауіпсіздік техникасын

сақтау

Сабақбойынша

рефлексия

Сабақ мақсаттары

Немесе оқу

Мақсаттары шынайы,

Қол жетімді болдыма?

Барлық оқушылар оқу

Мақсатына қол

жеткіздіме? Егер

оқушылар оқу

мақсатына жетпеген

болса, неліктендеп

ойлайсыз? Сабақта

саралау дұрыс

жүргізілдіме?

Сабақ кезеңдерінде

Уақытты тиімді

пайдаландыңызба?

Сабақ жоспарынан

Ауытқулар болдыма

жəне неліктен?




Жалпы бағалау


Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуғақатысты)?

1:

2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуінене оң ықпал етереді (оқыту мен оқуғақатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың

жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда

не нəрсеге назараудару қажет?









Тексерілді:



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.11.2018
477
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі