Материалдар / қанның құрамы мен қызметі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

қанның құрамы мен қызметі

Материал туралы қысқаша түсінік
жас мамандарға әдістемелік құрал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қараша 2018
425
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Сабақ жоспары

Мектеп: № 127 жалпы орта білім беретін мектебі

Пән: Биология

Күні: 09.02.2018ж Мұғалімнің аты-жөні: С.Б. Сенгирбаева

Сынып: 8 «В» Қатысқандар: 22 Қатыспағандар: 0

Сабақтың тақырыбы

Қанның құрамы мен қызметі. Қан түйіршіктері: эритроциттер, лейкоциттер, тромбоциттер. Плазма. Қанның қызметі: транспорттық, гомеостаздық, қорғаныштық.

Сабаққа негізделген оқу мақсаты

8.1.3.1 Қан құрамы мен қызметін сипаттау

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар

  • Қанның құрамы туралы біледі есінде сақтайды, таниды.

Көпшілік оқушылар

  • Қанның қызметін түсіндіре алады.

Кейбір оқушылар

  • Қаның құрамы мен қан жасушаларын зертей отырып қанда туындайтын ауырулар туралы білімін көрсетеді.

Бағалау критерийі


  • Қан құрамы мен қызметін анықтайды


Оқыту деңгейі

Орта деңгейі

Тілдік мақсаттар

Оқытудың тілдік мақсаты: Оқушылар орындай алады: жүрек-қантамыр аурулары бойынша жазбалар жаза алады (оқылым және жазылым дағдылары)

Пәнге қатысты лексика мен терминология: жүрек, жүрек соғу жиілігі, өкпе, қантамырлар, көктамыр, қылтамырлар, салатамыр, қантамырлар жүйесі.

Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік Ел» жалпы ұлттық идеясының «Зайырлы қоғам және жоғары руханият» құндылығына сәйкес білімді шығармашылық тұрғыда қолдана білу және жеке және топпен жұмыс істей білу дағдыларын қалыптастыра отырып, денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық корсету құндылықтары қалыптасады.

Алдыңғы білім

Саламатты өмір салты. Ағзаны ішкі ортасы


Сабақ барысы



Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы





2 минут











7 мин


Ұйымдастыру кезең

Оқушылармен сәлемдесу, балалардың көңіл-күйін анықтау;


Сынып тазалығына мән беріп,оқу құралдарын алғызу.


Топқа біріктіру:

1 топ Қанның

2 топ Құрамы

3 топ Мен

4 топ Қызметі

Қанның құрамы мен қызметі




Үй тапсырмасын «Борд журналы» әдісі арқылы сұраймын. Жеке жұмыс «Сандар сөйлейді» әдісі

Shape1

Борд журналы



Shape2 Shape3

Түйінді сөз

Сурет және тірексызба




Shape4




8 сынып оқулық. Атамұра 2018ж



Суреттер. Жұмыс дәптер, оқу құралдары


Сабақтың ортасы







2 мин









18мин











5 мин

























2 мин

Жаңа сабақтың тақырыбы ашылады.

Жаңа тақырыпты әр топтың атын оқыту арқылы ашамын. Қанның құрамы мен қызметі


(С.ж). (К)




«Shape5





видео

Кинометафра» әдісі


«ПОПС формуласы » әдісі арқылы топпен жұмыс. Мәтінмен жұмыс.


«ПОПС формуласы» әдісі

  1. Менің ойымша, ..........................................

  2. Себебі, ...........................................................

  3. Мен мұны келесі мысалдармен дәлелдей аламын, .......................................................

  4. Осыларға сүйене отырып, мен мынадай қорытындыға келдім, ................................

Қалыптастырушы бағалаудан тапсырмалар орындайды.

«Ойлан – Жұптас – Есепте» әдісі арқылы жұптық жұмыс.

Өз қаныңның мөлшерін анықта (биологиялық есеп)

Адамдардың салмағына байланысты ағзасында неше литр қан болатынын анықтау. Қанның мөлшеріне дене салмағының 7% сай келеді және қанның меншікті салмағы 1,06г/см 3 –қа тең.


Салмағы 57-62-74 кг адамдардың ағзасында неше литр қан болатынын анықтау.(Қанның мөлшеріне дене салмағының 7 пайызы сай келеді және қанның меншікті салмағы 1,06 г/см 3 тең деп есеп

теуқажет)

Мысалы: 62 -100%

х — 7%

х кг


V



Шығармашылық жұмыс:

1.Адам гигиенасы деген не?

2.Қазақ халқы «жеті атадан» бері қыз алыспаған,оның сыры неде?

3.Қан арқылы берілетін тұқым қуалайтын ауру түрлерін білесің бе?

5.Қан өмір сыйлаушысы дегенді қалай түсінесің?

Қарандаш, жұмыс дәптері,


https://bilimland.kz/kk#lesson=12718




Оқулық









Жұмыс дәптері,карандаш.
























Сабақтың соңы

1 мин мин






1 мин

2 мин

Мұғалімнің қорытынды сөзі

Елбасымыздың бастамасы бойынша «Рухани жаңғыру» бағдарламасының жеке «Сананың ашықтығы» бағдары бойынша тәрбиелеп отырған ұрпағымыз салауатты өмір ұстанымын ескере отырып,ұлт ұрпағын саналы азамат етіп, жалғастыру,тәрбиелеу басты міндетіміз деп білемін.

Кері байланыс: «Ізгілік ағашы»

Бағалау.

Үйге тапсырма:







Стикер.

Саралау – Сізқандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?

Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз

оқушылардың

материалды игеру

деңгейін қалай тексеруді

жоспарлап отырсыз?

Денсаулық жəне

Қауіпсіздік техникасын

сақтау

Сабақбойынша

рефлексия

Сабақ мақсаттары

Немесе оқу

Мақсаттары шынайы,

Қол жетімді болдыма?

Барлық оқушылар оқу

Мақсатына қол

жеткіздіме? Егер

оқушылар оқу

мақсатына жетпеген

болса, неліктендеп

ойлайсыз? Сабақта

саралау дұрыс

жүргізілдіме?

Сабақ кезеңдерінде

Уақытты тиімді

пайдаландыңызба?

Сабақ жоспарынан

Ауытқулар болдыма

жəне неліктен?




Жалпы бағалау


Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуғақатысты)?

1:

2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуінене оң ықпал етереді (оқыту мен оқуғақатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың

жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда

не нəрсеге назараудару қажет?









Тексерілді:



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!