Сабақтың
басы
2
минут
7
мин
|
Ұйымдастыру
кезең
Оқушылармен сәлемдесу,
балалардың көңіл-күйін
анықтау;
Сынып тазалығына мән беріп,оқу
құралдарын алғызу.
Топқа
біріктіру:
1 топ
Қанның
2 топ
Құрамы
3 топ
Мен
4 топ
Қызметі
Қанның құрамы мен
қызметі
Үй
тапсырмасын «Борд
журналы» әдісі арқылы
сұраймын. Жеке жұмыс «Сандар
сөйлейді» әдісі
Борд
журналы
Түйінді сөз
Сурет және
тірексызба
|
8 сынып оқулық.
Атамұра 2018ж
Суреттер. Жұмыс
дәптер, оқу құралдары
|
Сабақтың
ортасы
2
мин
18мин
5
мин
2 мин
|
Жаңа сабақтың
тақырыбы ашылады.
Жаңа тақырыпты әр
топтың атын оқыту арқылы ашамын. Қанның құрамы мен
қызметі
(С.ж).
(К)
«
видео
Кинометафра»
әдісі
«ПОПС формуласы »
әдісі арқылы топпен жұмыс. Мәтінмен
жұмыс.
«ПОПС формуласы»
әдісі
-
Менің ойымша,
..........................................
-
Себебі,
...........................................................
-
Мен мұны келесі
мысалдармен дәлелдей аламын,
.......................................................
-
Осыларға сүйене
отырып, мен мынадай қорытындыға келдім,
................................
Қалыптастырушы
бағалаудан тапсырмалар
орындайды.
«Ойлан – Жұптас –
Есепте» әдісі арқылы жұптық
жұмыс.
Өз қаныңның мөлшерін анықта
(биологиялық есеп)
Адамдардың салмағына
байланысты ағзасында неше литр қан болатынын анықтау.
Қанның мөлшеріне дене салмағының 7%
сай келеді және қанның меншікті салмағы
1,06г/см 3
–қа
тең.
Салмағы 57-62-74 кг
адамдардың ағзасында неше литр қан болатынын анықтау.(Қанның
мөлшеріне дене салмағының 7 пайызы сай келеді және қанның меншікті
салмағы 1,06 г/см 3 тең деп
есеп
теуқажет)
Мысалы: 62
-100%
х — 7%
х кг
V
Шығармашылық
жұмыс:
1.Адам гигиенасы деген
не?
2.Қазақ халқы «жеті
атадан» бері қыз алыспаған,оның сыры
неде?
3.Қан арқылы
берілетін тұқым қуалайтын ауру түрлерін білесің
бе?
5.Қан өмір
сыйлаушысы дегенді қалай
түсінесің?
|
Қарандаш, жұмыс
дәптері,
https://bilimland.kz/kk#lesson=12718
Оқулық
Жұмыс
дәптері,карандаш.
|
Сабақтың
соңы
1 мин
мин
1
мин
2 мин
|
Мұғалімнің қорытынды
сөзі
Елбасымыздың бастамасы бойынша
«Рухани жаңғыру» бағдарламасының жеке «Сананың ашықтығы» бағдары
бойынша тәрбиелеп отырған ұрпағымыз салауатты өмір ұстанымын ескере
отырып,ұлт ұрпағын саналы азамат етіп, жалғастыру,тәрбиелеу басты
міндетіміз деп білемін.
Кері
байланыс: «Ізгілік
ағашы»
Бағалау.
Үйге
тапсырма:
|
Стикер.
|
Саралау – Сізқандай
тəсілмен көбірек қолдау
көрсетпексіз?
Сіз басқаларға қарағанда
қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар
бересіз?
|
Бағалау –
Сіз
оқушылардың
материалды
игеру
деңгейін қалай
тексеруді
жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық
жəне
Қауіпсіздік
техникасын
сақтау
|
Жалпы
бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі
нəрсе (оқыту мен
оқуғақатысты)?
1:
2:
Сабақтың бұдан да жақсы
өтуінене оң ықпал етереді (оқыту мен
оқуғақатысты)?
1:
2:
Осы сабақтың барысында мен
сынып туралы немесе жекелеген
оқушылардың
жетістіктері/ қиыншылықтары
туралы нені анықтадым, келесі
сабақтарда
не нəрсеге назараудару
қажет?
|