Сабақтың
ортасы
|
ІІ.
Жаңа білімді игерту
«Алатау
баурайында» ІІІ бөлім
Бәрі де майдан
үшін
Жезді хикаясы
Алдыңғылардың ізімен
Ғылым ордасын көтерерде
Тұманды альбион елінде
Ел
құрметінде
Қиянатта
Жар
жағасында
«Ақиқат әрқашанда жеңеді»
Болжаулы барлау
Жаңа биіктерге
Өрге көтерілген дария
Соңғы парыз
Сәтбаев
планетасы.
https://youtu.be/GMzFE19Urhw?si=UCYW8tj5rtNJsZ7q
фильмді көру 25
минут.
1-тапсырма.
«Бәрі де майдан үшін» бөлімін оқып, сұрақтарға
жауап беру. Сюжетін білу , талдау.
1.
Алматыға келу
2.
Дүрбелең кезең, бірнеше жұмысқа басшылық жасау.
3.
Н.В. Павлов естелігі
4. Қаныштың дәрі-дәрмек, астық саласына көңіл
бөлуді қолға алуы-соғысқа жәрдемі
5. Арқар меринос (қой тұқымы) отары алғаг Қаныш
бастамасымен құрылды.
6.
Балықшыларға кеңес, су тышқанын өсіру.
7.
Кен көздерінің бірінен соң бірі табылуы
8.
Майданға жіберілген мол марганец
Сұрақтар:
1.
Қаныш соғысқа қандай жәрдем берді?
2.
Қаныш осындай қиын кезеңде ғылымның қай салаларын қолға
алды?
3.
ҰОС ең қажетті элемент не еді? Оны кім жөнелтуге ұсыныс
етті?
(Марганец, Қаныш)
2-тапсырма. Шығарма идеясын «FILA кестесін толтыру» әдісі бойынша
ұлттық мүдде тұрғысынан талқылайды.
F (Дерек) – шығармадан негізгі кейіпкерлер
бейнесін ашатын деректер;
I (Пікір) – кейіпкерлер туралы өздеріңнің
ой-пікірлерің;
L (Сұрақ) – шығарманың
идеясын ашатын сұрақтар қою;
A (Іс-әрекет) – автордың
идеясын ашуда қолданған тәсілі.
3-тапсырма.
Бүгінгі бөлімнен Қаныштың қандай қырларын
байқадыңыздар?
|
Дескриптор:
-үзіндіні оқып,
конспектілейді;
-сұрақтарға жауап
береді;
-өз ойларын
шығармамен, киномен байланыстырады.
Дескриптор:
- дерек, пікір жазады;
-сұрақ қояды;
- автордың идеясын ашуда
қолданған тәсілін жазады,
Дескриптор:
-өзіндік қорытынды пікір ұсынады.
|
Барлығы дұрыс 1 ұпай
3
ұпай
3
ұпай
6
ұпай
1ұпай
|
https://youtu.be/GMzFE19Urhw?si=UCYW8tj5rtNJsZ7q
|