Қаныш Сәтбаев романы бойынша тоқсандық жиынтық бағалау

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қаныш Сәтбаев романы бойынша тоқсандық жиынтық бағалау

Материал туралы қысқаша түсінік
ТЖБ 10-сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы

«Қазақ әдебиеті» пәнінен 2-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары


Бөлім: Қазақтың Қанышы

Шығармалар: М. Сәрсеке «Қаныш Сәтбаев» роман-эссе

1-БӨЛІМ

1) Қаныштың азан шақырып қойған есімі қандай?

А) Ғабдулғазиз

В) Ғабдулғани

С) Қаныш

D) Кенжетай

[1]

2. Қаныш Сәтбаевтың Семейде семинарияда оқып, білімін шыңдаған кезеңі қай бөлімде қарастырылады?

А) «Алғашқы сапарда»

В) «Биге шықты дөңгелеп»

С) «Қанат ұшқанда қатаяды»

D) «Судья және профессор»

[1]

3. Оқуын ары қарай тереңдетіп, ағылшын тілін үйренуге талпынған Қаныштың арманы орындалмай елге қайтуына не себеп болды?

А) Ақпан төңкерісінің дүмпуі

В) Оқуын жалғастыратын арнайы мамандардың табылмағаны

С) Ата-анасының өтініші

D) Денсаулығының сыр беріп, шұғыл емдеу қажеттігі

[1]

4. Қаныштың отбасына қатысты кейіпкерлерді көрсетіңіз.

А) Нұрым, Шорман, Садуақас, Нұрғали

В) Әлима, Имантай, Бөкеш, Шәрипа

С) Имантай, Жүсіпбек, Ғазиз, Қайнекей

D) Әбікей, Таисия, Фатима, Жақып

[1]

5. М.Сәрсекенің «Қаныш Сәтбаев» роман-эссесінің негізгі идеялық мақсаты қандай?

А) Хаттар мен естеліктер, ұлы ғалымның өмірінің бел-белестерін бүкпесіз ашып, ұлағатты ғұмыр жолын ұлықтау

Ә) Ғалымның құпияда келген өмірін сипаттау, ақтап алу

В) Қаныш Сәтбаевтің өмір жолын зерттей отырып, шетелдіктерге таныстыру

D) Ұмытылып қалған тұлғаның бейнесін ашу, тарихи оқиғаларды зерттеу, қазақтың кен орындарының ашылу тарихын баяндау

[1]




2-БӨЛІМ

6. «Қазақтың Қанышы» роман-эссесіндегі кейіпкерді сомдаудағы автор бейнесіне талдау жасаңыз. Пікіріңізді мысалдармен дәлелдеңіз. [5]

Кейіпкерлер

Қасиеті

Шығармадан дәлел

Қаныш



Шарипа



Таисия



И.Степанович



Ақтай




7. Медеу Сәрсекенің Қаныш Сәтбаев туралы еңбегінің композициялық ерекшелігіне талдау жасаңыз. [5] «Сәйкестендіру» кестесі

Композициялық құрылысы

Шығарма сюжетінен мысалы

  1. Сюжеттің басталуы

  1. Кен орнындағы тартыс

  1. Байланысы

  1. «Ағаш үйдегі мектепте» оқуы

  1. Шиеленісуі

  1. Жұмаш молда алдындағы оқуы

  1. Шарықтау шегі

  1. Қазақ ғылым академиясын құруы

  1. Шешімі

  1. Студенттік ізденіс


8. Қаныш Сәтбаев бойынан табылған бес қасиетті талдап жазыңыз .

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

[5]


3-БӨЛІМ

9. Әдеби эссе [10] (150-180 сөз)

1. «Қаныш Сәтбаев –тау тұлғалы болмыс» тақырыбында Қаныш бойындағы ең ізгі асыл қасиеттерді негізгі алып (аргументативті) эссе жазыңыз.

2. «Қаныш –қазақ ғылымын қалыптастырушы» тақырыбында Қаныштың қазақ ғылымына жасаған ұшан –теңіз еңбектерін мысалға келтіріп тақырыпты ашыңыз.

3. Қаныш бойындағы қасиеттерді өз бойымнан көре аламын ба? «Менің болашақ ғылымға қосар үлесім» тақырыбында эссе жазыңыз.


«Қазақ әдебиеті» пәнінен 2-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары


Бөлім: Қазақтың Қанышы

Шығармалар: М. Сәрсеке «Қаныш Сәтбаев» роман-эссе

1-БӨЛІМ

1) Қаныштың азан шақырып қойған есімі қандай?

А) Ғабдулғазиз

В) Ғабдулғани

С) Қаныш

D) Кенжетай

[1]

2. Қаныш Сәтбаевтың Семейде семинарияда оқып, білімін шыңдаған кезеңі қай бөлімде қарастырылады?

А) «Алғашқы сапарда»

В) «Биге шықты дөңгелеп»

С) «Қанат ұшқанда қатаяды»

D) «Судья және профессор»[1]


3. Оқуын ары қарай тереңдетіп, ағылшын тілін үйренуге талпынған Қаныштың арманы орындалмай елге қайтуына не себеп болды?

А) Ақпан төңкерісінің дүмпуі

В) Оқуын жалғастыратын арнайы мамандардың табылмағаны

С) Ата-анасының өтініші

D) Денсаулығының сыр беріп, шұғыл емдеу қажеттігі[1]

4. Қаныштың отбасына қатысты кейіпкерлерді көрсетіңіз.

А) Нұрым, Шорман, Садуақас, Нұрғали

В) Әлима, Имантай, Бөкеш, Шәрипа

С) Имантай, Жүсіпбек, Ғазиз, Қайнекей

D) Әбікей, Таисия, Фатима, Жақып[1]

5. М.Сәрсекенің «Қаныш Сәтбаев» роман-эссесінің негізгі идеялық мақсаты қандай?

А) Хаттар мен естеліктер, ұлы ғалымның өмірінің бел-белестерін бүкпесіз ашып, ұлағатты ғұмыр жолын ұлықтау

Ә) Ғалымның құпияда келген өмірін сипаттау, ақтап алу

В) Қаныш Сәтбаевтің өмір жолын зерттей отырып, шетелдіктерге таныстыру

D) Ұмытылып қалған тұлғаның бейнесін ашу, тарихи оқиғаларды зерттеу, қазақтың кен орындарының ашылу тарихын баяндау

[1]




2-БӨЛІМ

6. «Қазақтың Қанышы» роман-эссесіндегі кейіпкерді сомдаудағы автор бейнесіне талдау жасаңыз. Пікіріңізді мысалдармен дәлелдеңіз. [5]

Кейіпкерлер

Қасиеті

Шығармадан дәлел

Қаныш



Шарипа



Таисия



И.Степанович



Ақтай




7. Медеу Сәрсекенің Қаныш Сәтбаев туралы еңбегінің композициялық ерекшелігіне талдау жасаңыз. [5] «Сәйкестендіру» кестесі

Композициялық құрылысы

Шығарма сюжетінен мысалы

1. Сюжеттің басталуы

А . Кен орнындағы тартыс

2. Байланысы

В. «Ағаш үйдегі мектепте» оқуы

3. Шиеленісуі

С. Жұмаш молда алдындағы оқуы

4. Шарықтау шегі

Д. Қазақ ғылым академиясын құруы

5. Шешімі

Е. Студенттік ізденіс


8. Қаныш Сәтбаев бойынан табылған бес қасиетті талдап жазыңыз .

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

[5]


3-БӨЛІМ

9. Әдеби эссе [10] (150-180 сөз)

1. «Қаныш Сәтбаев –тау тұлғалы болмыс» тақырыбында Қаныш бойындағы ең ізгі асыл қасиеттерді негізгі алып (аргументативті) эссе жазыңыз.

2. «Қаныш –қазақ ғылымын қалыптастырушы» тақырыбында Қаныштың қазақ ғылымына жасаған ұшан –теңіз еңбектерін мысалға келтіріп тақырыпты ашыңыз.

3. Қаныш бойындағы қасиеттерді өз бойымнан көре аламын ба? «Менің болашақ ғылымға қосар үлесім» тақырыбында эссе жазыңыз.

















Балл қою кестесі


Жауап

Балл

Қосымша ақпараттар

1

В

1


5

2

С

1

3

D

1

4

В

1

5

A

1

6

Автор бейнесін анықтайды;

2

15

Мысалдармен дәлелдейді;

2

Өзіндік қорытынды жасайды.

1

7

1. С

2. В

3. Е 4. А 5. Д

2

2

1

8

Табандылық, мейірімділік, асқан сезімталдық, өнерді бағалау, қайсарлық;

2

Өз көзқарасын білдіреді;

2

Түйін жасайды;

1

9

Берілген сыни пікірді негізге алады;

2

10

Өзіндік көзқарасын, сыни пікірін танытады;

2

Ойын мысалдармен дәлелдейді;

2

Логикалық қорытынды жасайды;

2

Сыни-пікірдің стилін сақтайды.

2






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.12.2024
148
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі