«Қазақ әдебиеті» пәнінен 2-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары
Бөлім: Қазақтың Қанышы
Шығармалар: М. Сәрсеке «Қаныш Сәтбаев» роман-эссе
1-БӨЛІМ
1) Қаныштың азан шақырып қойған есімі қандай?
А) Ғабдулғазиз
В) Ғабдулғани
С) Қаныш
D) Кенжетай
[1]
2. Қаныш Сәтбаевтың Семейде семинарияда оқып, білімін шыңдаған кезеңі қай бөлімде қарастырылады?
А) «Алғашқы сапарда»
В) «Биге шықты дөңгелеп»
С) «Қанат ұшқанда қатаяды»
D) «Судья және профессор»
[1]
3. Оқуын ары қарай тереңдетіп, ағылшын тілін үйренуге талпынған Қаныштың арманы орындалмай елге қайтуына не себеп болды?
А) Ақпан төңкерісінің дүмпуі
В) Оқуын жалғастыратын арнайы мамандардың табылмағаны
С) Ата-анасының өтініші
D) Денсаулығының сыр беріп, шұғыл емдеу қажеттігі
[1]
4. Қаныштың отбасына қатысты кейіпкерлерді көрсетіңіз.
А) Нұрым, Шорман, Садуақас, Нұрғали
В) Әлима, Имантай, Бөкеш, Шәрипа
С) Имантай, Жүсіпбек, Ғазиз, Қайнекей
D) Әбікей, Таисия, Фатима, Жақып
[1]
5. М.Сәрсекенің «Қаныш Сәтбаев» роман-эссесінің негізгі идеялық мақсаты қандай?
А) Хаттар мен естеліктер, ұлы ғалымның өмірінің бел-белестерін бүкпесіз ашып, ұлағатты ғұмыр жолын ұлықтау
Ә) Ғалымның құпияда келген өмірін сипаттау, ақтап алу
В) Қаныш Сәтбаевтің өмір жолын зерттей отырып, шетелдіктерге таныстыру
D) Ұмытылып қалған тұлғаның бейнесін ашу, тарихи оқиғаларды зерттеу, қазақтың кен орындарының ашылу тарихын баяндау
[1]
2-БӨЛІМ
6. «Қазақтың Қанышы» роман-эссесіндегі кейіпкерді сомдаудағы автор бейнесіне талдау жасаңыз. Пікіріңізді мысалдармен дәлелдеңіз. [5]
|
Кейіпкерлер |
Қасиеті |
Шығармадан дәлел |
|
Қаныш |
|
|
|
Шарипа |
|
|
|
Таисия |
|
|
|
И.Степанович |
|
|
|
Ақтай |
|
|
7. Медеу Сәрсекенің Қаныш Сәтбаев туралы еңбегінің композициялық ерекшелігіне талдау жасаңыз. [5] «Сәйкестендіру» кестесі
|
Композициялық құрылысы |
Шығарма сюжетінен мысалы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. Қаныш Сәтбаев бойынан табылған бес қасиетті талдап жазыңыз .
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
[5]
3-БӨЛІМ
9. Әдеби эссе [10] (150-180 сөз)
1. «Қаныш Сәтбаев –тау тұлғалы болмыс» тақырыбында Қаныш бойындағы ең ізгі асыл қасиеттерді негізгі алып (аргументативті) эссе жазыңыз.
2. «Қаныш –қазақ ғылымын қалыптастырушы» тақырыбында Қаныштың қазақ ғылымына жасаған ұшан –теңіз еңбектерін мысалға келтіріп тақырыпты ашыңыз.
3. Қаныш бойындағы қасиеттерді өз бойымнан көре аламын ба? «Менің болашақ ғылымға қосар үлесім» тақырыбында эссе жазыңыз.
«Қазақ әдебиеті» пәнінен 2-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары
Бөлім: Қазақтың Қанышы
Шығармалар: М. Сәрсеке «Қаныш Сәтбаев» роман-эссе
1-БӨЛІМ
1) Қаныштың азан шақырып қойған есімі қандай?
А) Ғабдулғазиз
В) Ғабдулғани
С) Қаныш
D) Кенжетай
[1]
2. Қаныш Сәтбаевтың Семейде семинарияда оқып, білімін шыңдаған кезеңі қай бөлімде қарастырылады?
А) «Алғашқы сапарда»
В) «Биге шықты дөңгелеп»
С) «Қанат ұшқанда қатаяды»
D) «Судья және профессор»[1]
3. Оқуын ары қарай тереңдетіп, ағылшын тілін үйренуге талпынған Қаныштың арманы орындалмай елге қайтуына не себеп болды?
А) Ақпан төңкерісінің дүмпуі
В) Оқуын жалғастыратын арнайы мамандардың табылмағаны
С) Ата-анасының өтініші
D) Денсаулығының сыр беріп, шұғыл емдеу қажеттігі[1]
4. Қаныштың отбасына қатысты кейіпкерлерді көрсетіңіз.
А) Нұрым, Шорман, Садуақас, Нұрғали
В) Әлима, Имантай, Бөкеш, Шәрипа
С) Имантай, Жүсіпбек, Ғазиз, Қайнекей
D) Әбікей, Таисия, Фатима, Жақып[1]
5. М.Сәрсекенің «Қаныш Сәтбаев» роман-эссесінің негізгі идеялық мақсаты қандай?
А) Хаттар мен естеліктер, ұлы ғалымның өмірінің бел-белестерін бүкпесіз ашып, ұлағатты ғұмыр жолын ұлықтау
Ә) Ғалымның құпияда келген өмірін сипаттау, ақтап алу
В) Қаныш Сәтбаевтің өмір жолын зерттей отырып, шетелдіктерге таныстыру
D) Ұмытылып қалған тұлғаның бейнесін ашу, тарихи оқиғаларды зерттеу, қазақтың кен орындарының ашылу тарихын баяндау
[1]
2-БӨЛІМ
6. «Қазақтың Қанышы» роман-эссесіндегі кейіпкерді сомдаудағы автор бейнесіне талдау жасаңыз. Пікіріңізді мысалдармен дәлелдеңіз. [5]
|
Кейіпкерлер |
Қасиеті |
Шығармадан дәлел |
|
Қаныш |
|
|
|
Шарипа |
|
|
|
Таисия |
|
|
|
И.Степанович |
|
|
|
Ақтай |
|
|
7. Медеу Сәрсекенің Қаныш Сәтбаев туралы еңбегінің композициялық ерекшелігіне талдау жасаңыз. [5] «Сәйкестендіру» кестесі
|
Композициялық құрылысы |
Шығарма сюжетінен мысалы |
|
1. Сюжеттің басталуы |
А . Кен орнындағы тартыс |
|
2. Байланысы |
В. «Ағаш үйдегі мектепте» оқуы |
|
3. Шиеленісуі |
|
|
4. Шарықтау шегі |
Д. Қазақ ғылым академиясын құруы |
|
5. Шешімі |
Е. Студенттік ізденіс |
8. Қаныш Сәтбаев бойынан табылған бес қасиетті талдап жазыңыз .
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
[5]
3-БӨЛІМ
9. Әдеби эссе [10] (150-180 сөз)
1. «Қаныш Сәтбаев –тау тұлғалы болмыс» тақырыбында Қаныш бойындағы ең ізгі асыл қасиеттерді негізгі алып (аргументативті) эссе жазыңыз.
2. «Қаныш –қазақ ғылымын қалыптастырушы» тақырыбында Қаныштың қазақ ғылымына жасаған ұшан –теңіз еңбектерін мысалға келтіріп тақырыпты ашыңыз.
3. Қаныш бойындағы қасиеттерді өз бойымнан көре аламын ба? «Менің болашақ ғылымға қосар үлесім» тақырыбында эссе жазыңыз.
Балл қою кестесі
|
№ |
Жауап |
Балл |
Қосымша ақпараттар |
|
1 |
В |
1 |
5 |
|
2 |
С |
1 |
|
|
3 |
D |
1 |
|
|
4 |
В |
1 |
|
|
5 |
A |
1 |
|
|
6 |
Автор бейнесін анықтайды; |
2 |
15 |
|
Мысалдармен дәлелдейді; |
2 |
||
|
Өзіндік қорытынды жасайды. |
1 |
||
|
7 |
1. С 2. В 3. Е 4. А 5. Д |
2 |
|
|
2 |
|||
|
1 |
|||
|
8 |
Табандылық, мейірімділік, асқан сезімталдық, өнерді бағалау, қайсарлық; |
2 |
|
|
Өз көзқарасын білдіреді; |
2 |
||
|
Түйін жасайды; |
1 |
||
|
9 |
Берілген сыни пікірді негізге алады; |
2 |
10 |
|
Өзіндік көзқарасын, сыни пікірін танытады; |
2 |
||
|
Ойын мысалдармен дәлелдейді; |
2 |
||
|
Логикалық қорытынды жасайды; |
2 |
||
|
Сыни-пікірдің стилін сақтайды. |
2 |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қаныш Сәтбаев романы бойынша тоқсандық жиынтық бағалау
Қаныш Сәтбаев романы бойынша тоқсандық жиынтық бағалау
«Қазақ әдебиеті» пәнінен 2-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары
Бөлім: Қазақтың Қанышы
Шығармалар: М. Сәрсеке «Қаныш Сәтбаев» роман-эссе
1-БӨЛІМ
1) Қаныштың азан шақырып қойған есімі қандай?
А) Ғабдулғазиз
В) Ғабдулғани
С) Қаныш
D) Кенжетай
[1]
2. Қаныш Сәтбаевтың Семейде семинарияда оқып, білімін шыңдаған кезеңі қай бөлімде қарастырылады?
А) «Алғашқы сапарда»
В) «Биге шықты дөңгелеп»
С) «Қанат ұшқанда қатаяды»
D) «Судья және профессор»
[1]
3. Оқуын ары қарай тереңдетіп, ағылшын тілін үйренуге талпынған Қаныштың арманы орындалмай елге қайтуына не себеп болды?
А) Ақпан төңкерісінің дүмпуі
В) Оқуын жалғастыратын арнайы мамандардың табылмағаны
С) Ата-анасының өтініші
D) Денсаулығының сыр беріп, шұғыл емдеу қажеттігі
[1]
4. Қаныштың отбасына қатысты кейіпкерлерді көрсетіңіз.
А) Нұрым, Шорман, Садуақас, Нұрғали
В) Әлима, Имантай, Бөкеш, Шәрипа
С) Имантай, Жүсіпбек, Ғазиз, Қайнекей
D) Әбікей, Таисия, Фатима, Жақып
[1]
5. М.Сәрсекенің «Қаныш Сәтбаев» роман-эссесінің негізгі идеялық мақсаты қандай?
А) Хаттар мен естеліктер, ұлы ғалымның өмірінің бел-белестерін бүкпесіз ашып, ұлағатты ғұмыр жолын ұлықтау
Ә) Ғалымның құпияда келген өмірін сипаттау, ақтап алу
В) Қаныш Сәтбаевтің өмір жолын зерттей отырып, шетелдіктерге таныстыру
D) Ұмытылып қалған тұлғаның бейнесін ашу, тарихи оқиғаларды зерттеу, қазақтың кен орындарының ашылу тарихын баяндау
[1]
2-БӨЛІМ
6. «Қазақтың Қанышы» роман-эссесіндегі кейіпкерді сомдаудағы автор бейнесіне талдау жасаңыз. Пікіріңізді мысалдармен дәлелдеңіз. [5]
|
Кейіпкерлер |
Қасиеті |
Шығармадан дәлел |
|
Қаныш |
|
|
|
Шарипа |
|
|
|
Таисия |
|
|
|
И.Степанович |
|
|
|
Ақтай |
|
|
7. Медеу Сәрсекенің Қаныш Сәтбаев туралы еңбегінің композициялық ерекшелігіне талдау жасаңыз. [5] «Сәйкестендіру» кестесі
|
Композициялық құрылысы |
Шығарма сюжетінен мысалы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. Қаныш Сәтбаев бойынан табылған бес қасиетті талдап жазыңыз .
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
[5]
3-БӨЛІМ
9. Әдеби эссе [10] (150-180 сөз)
1. «Қаныш Сәтбаев –тау тұлғалы болмыс» тақырыбында Қаныш бойындағы ең ізгі асыл қасиеттерді негізгі алып (аргументативті) эссе жазыңыз.
2. «Қаныш –қазақ ғылымын қалыптастырушы» тақырыбында Қаныштың қазақ ғылымына жасаған ұшан –теңіз еңбектерін мысалға келтіріп тақырыпты ашыңыз.
3. Қаныш бойындағы қасиеттерді өз бойымнан көре аламын ба? «Менің болашақ ғылымға қосар үлесім» тақырыбында эссе жазыңыз.
«Қазақ әдебиеті» пәнінен 2-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары
Бөлім: Қазақтың Қанышы
Шығармалар: М. Сәрсеке «Қаныш Сәтбаев» роман-эссе
1-БӨЛІМ
1) Қаныштың азан шақырып қойған есімі қандай?
А) Ғабдулғазиз
В) Ғабдулғани
С) Қаныш
D) Кенжетай
[1]
2. Қаныш Сәтбаевтың Семейде семинарияда оқып, білімін шыңдаған кезеңі қай бөлімде қарастырылады?
А) «Алғашқы сапарда»
В) «Биге шықты дөңгелеп»
С) «Қанат ұшқанда қатаяды»
D) «Судья және профессор»[1]
3. Оқуын ары қарай тереңдетіп, ағылшын тілін үйренуге талпынған Қаныштың арманы орындалмай елге қайтуына не себеп болды?
А) Ақпан төңкерісінің дүмпуі
В) Оқуын жалғастыратын арнайы мамандардың табылмағаны
С) Ата-анасының өтініші
D) Денсаулығының сыр беріп, шұғыл емдеу қажеттігі[1]
4. Қаныштың отбасына қатысты кейіпкерлерді көрсетіңіз.
А) Нұрым, Шорман, Садуақас, Нұрғали
В) Әлима, Имантай, Бөкеш, Шәрипа
С) Имантай, Жүсіпбек, Ғазиз, Қайнекей
D) Әбікей, Таисия, Фатима, Жақып[1]
5. М.Сәрсекенің «Қаныш Сәтбаев» роман-эссесінің негізгі идеялық мақсаты қандай?
А) Хаттар мен естеліктер, ұлы ғалымның өмірінің бел-белестерін бүкпесіз ашып, ұлағатты ғұмыр жолын ұлықтау
Ә) Ғалымның құпияда келген өмірін сипаттау, ақтап алу
В) Қаныш Сәтбаевтің өмір жолын зерттей отырып, шетелдіктерге таныстыру
D) Ұмытылып қалған тұлғаның бейнесін ашу, тарихи оқиғаларды зерттеу, қазақтың кен орындарының ашылу тарихын баяндау
[1]
2-БӨЛІМ
6. «Қазақтың Қанышы» роман-эссесіндегі кейіпкерді сомдаудағы автор бейнесіне талдау жасаңыз. Пікіріңізді мысалдармен дәлелдеңіз. [5]
|
Кейіпкерлер |
Қасиеті |
Шығармадан дәлел |
|
Қаныш |
|
|
|
Шарипа |
|
|
|
Таисия |
|
|
|
И.Степанович |
|
|
|
Ақтай |
|
|
7. Медеу Сәрсекенің Қаныш Сәтбаев туралы еңбегінің композициялық ерекшелігіне талдау жасаңыз. [5] «Сәйкестендіру» кестесі
|
Композициялық құрылысы |
Шығарма сюжетінен мысалы |
|
1. Сюжеттің басталуы |
А . Кен орнындағы тартыс |
|
2. Байланысы |
В. «Ағаш үйдегі мектепте» оқуы |
|
3. Шиеленісуі |
|
|
4. Шарықтау шегі |
Д. Қазақ ғылым академиясын құруы |
|
5. Шешімі |
Е. Студенттік ізденіс |
8. Қаныш Сәтбаев бойынан табылған бес қасиетті талдап жазыңыз .
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
[5]
3-БӨЛІМ
9. Әдеби эссе [10] (150-180 сөз)
1. «Қаныш Сәтбаев –тау тұлғалы болмыс» тақырыбында Қаныш бойындағы ең ізгі асыл қасиеттерді негізгі алып (аргументативті) эссе жазыңыз.
2. «Қаныш –қазақ ғылымын қалыптастырушы» тақырыбында Қаныштың қазақ ғылымына жасаған ұшан –теңіз еңбектерін мысалға келтіріп тақырыпты ашыңыз.
3. Қаныш бойындағы қасиеттерді өз бойымнан көре аламын ба? «Менің болашақ ғылымға қосар үлесім» тақырыбында эссе жазыңыз.
Балл қою кестесі
|
№ |
Жауап |
Балл |
Қосымша ақпараттар |
|
1 |
В |
1 |
5 |
|
2 |
С |
1 |
|
|
3 |
D |
1 |
|
|
4 |
В |
1 |
|
|
5 |
A |
1 |
|
|
6 |
Автор бейнесін анықтайды; |
2 |
15 |
|
Мысалдармен дәлелдейді; |
2 |
||
|
Өзіндік қорытынды жасайды. |
1 |
||
|
7 |
1. С 2. В 3. Е 4. А 5. Д |
2 |
|
|
2 |
|||
|
1 |
|||
|
8 |
Табандылық, мейірімділік, асқан сезімталдық, өнерді бағалау, қайсарлық; |
2 |
|
|
Өз көзқарасын білдіреді; |
2 |
||
|
Түйін жасайды; |
1 |
||
|
9 |
Берілген сыни пікірді негізге алады; |
2 |
10 |
|
Өзіндік көзқарасын, сыни пікірін танытады; |
2 |
||
|
Ойын мысалдармен дәлелдейді; |
2 |
||
|
Логикалық қорытынды жасайды; |
2 |
||
|
Сыни-пікірдің стилін сақтайды. |
2 |
шағым қалдыра аласыз













