Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім: |
2-бөлім. Қазақтың Қанышы. |
|
|
Педагогтің аты-жөні |
||
|
Күні: |
12.12.23ж |
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
«Қаныш Сәтбаев» роман-эссесіндегі кейіпкерлер әлемі |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
10.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау; |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
-көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтайды; - көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін даралау; -қорытынды –пікір жазады; |
|
|
ЕБҚЕ |
-шығарма мазмұнын түсінеді; - шығармаға өз пікірін білдіреді. |
|
|
Құндылыққа баулу |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың
басы |
І.Ұйымдастыру Оқушылармен амандасу, психологиялық жағымды ахуал туғызу. |
|
|
|
|
Сабақтың ортасы |
ІІ. Жаңа білімді игерту 1. «Қаһарман тұлға» дегенді қалай түсінесің? 2.Жазушы бұл атқа лайық па? 1-тапсырма.
2-тапсырма. «Қаныш-қазына» фильмінде қандай кейіпкерлер бар, өзіңе ұнаған, әсер қалдырған 5 кейіпкерге талдау жасаңыз.
|
Оқиғаны мазмұндайды.
- кейіпкер ге талдау жасаайды; -шығармадан дәлел келтіреді, -кейіпкерге хат жазады; өзіңе ұнаған, әсер қалдырған 5 кейіпкерге талдау жасайды; ұнаған кейіпкер атауы; сын есім; -дәлел; |
Дескриптор: кейіпкер ге талдау жасаайды; 1ұпай шығармадан дәлел келтіреді 1 ұпай кейіпкерге хат жазады3ұпай Дескриптор: кейіпкерге талдау жасайды; ұнаған кейіпкер атауы; сын есім; 2 -дәлел; 3 Барлығы 5 |
https://youtu.be/GMzFE19Urhw?si=UCYW8tj5rtNJsZ7q
|
|
Рефлексия |
Сабақтың екі сәтті тұсын ата, бір ұсыныс айту. |
Екі жұлдыз, бір тілек. |
|
|
|
Үйге тапсырма |
Оқу, мазмұндау. Фильмнің 1-6-серияларының ең маңызды тұстарын жазу. |
|
|
3
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Қаныш Сәтбаев" романының кейіпкерлер әлемі
"Қаныш Сәтбаев" романының кейіпкерлер әлемі
Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім: |
2-бөлім. Қазақтың Қанышы. |
|
|
Педагогтің аты-жөні |
||
|
Күні: |
12.12.23ж |
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
«Қаныш Сәтбаев» роман-эссесіндегі кейіпкерлер әлемі |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
10.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау; |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
-көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтайды; - көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін даралау; -қорытынды –пікір жазады; |
|
|
ЕБҚЕ |
-шығарма мазмұнын түсінеді; - шығармаға өз пікірін білдіреді. |
|
|
Құндылыққа баулу |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың
басы |
І.Ұйымдастыру Оқушылармен амандасу, психологиялық жағымды ахуал туғызу. |
|
|
|
|
Сабақтың ортасы |
ІІ. Жаңа білімді игерту 1. «Қаһарман тұлға» дегенді қалай түсінесің? 2.Жазушы бұл атқа лайық па? 1-тапсырма.
2-тапсырма. «Қаныш-қазына» фильмінде қандай кейіпкерлер бар, өзіңе ұнаған, әсер қалдырған 5 кейіпкерге талдау жасаңыз.
|
Оқиғаны мазмұндайды.
- кейіпкер ге талдау жасаайды; -шығармадан дәлел келтіреді, -кейіпкерге хат жазады; өзіңе ұнаған, әсер қалдырған 5 кейіпкерге талдау жасайды; ұнаған кейіпкер атауы; сын есім; -дәлел; |
Дескриптор: кейіпкер ге талдау жасаайды; 1ұпай шығармадан дәлел келтіреді 1 ұпай кейіпкерге хат жазады3ұпай Дескриптор: кейіпкерге талдау жасайды; ұнаған кейіпкер атауы; сын есім; 2 -дәлел; 3 Барлығы 5 |
https://youtu.be/GMzFE19Urhw?si=UCYW8tj5rtNJsZ7q
|
|
Рефлексия |
Сабақтың екі сәтті тұсын ата, бір ұсыныс айту. |
Екі жұлдыз, бір тілек. |
|
|
|
Үйге тапсырма |
Оқу, мазмұндау. Фильмнің 1-6-серияларының ең маңызды тұстарын жазу. |
|
|
3
шағым қалдыра аласыз















